Puslapis 1 iš 1
kiek galima suzeminti?
Parašytas: 14 Sau 2007, 20:00
euro
jei neparduosiu savo Calytes, noresiu ja zeminti, bet va iskilo man klausimas, kiek as tai galesiu padaryti? ar imanoma butu suzeminti iki tiek?

kai pas mane apauti R17 225/45 plocio ratai:
man kazkaip nesitiki kad eitu tiek suzeminti, ar norint tokio aukscio tektu keisti lietus ratus is mazesnio R ir siauresnius, o jei eitu tiek suzeminti tai kiek tai kainuotu? is anksto dekui uz atsakymus

Parašytas: 14 Sau 2007, 23:43
euro
kiek daug protingu komentaru...bent pasakytumet "durniau, netilps ratai" ar kazka panasaus, aiskiau butu ar is vis imanomas toks variantas...
Parašytas: 15 Sau 2007, 00:02
Calvin
Nu žinai tas tavo " ar va tiek galima sužemint" nera pats konkrečiausiai suformuluotas klausimas.. pagal ta foto bb suprasi ka tu nori..
O jeigu bent kazkiek pabandant atsakyt - sužemint galima visai normaliai ir su R17 ratais, tik jau kaliošus (padangas) sprendžiant pagal foto turėsi rinktis plonesnius...
Parašytas: 15 Sau 2007, 00:22
Wisma
na nzn kiek ten cm iki zemes, bet kai as pirkau savo cali tai po dugnu tilpdavo tik cigareciu pakelis... bet ratai buvo 15 o padangos 55...
Parašytas: 15 Sau 2007, 13:19
euro
gal kas parduodat originalius Calibros lietus diskus?

Parašytas: 15 Sau 2007, 13:23
Andronas
Tau spyruokliu reikia, kad suzemint... Ne ratai cia kalti...
Ai ir dar lupk lauk tas traktorines padangas nuo R17
Parašytas: 15 Sau 2007, 19:50
TANKYSTAS
galima suzeminti net ir 90mm jei nori

o seip tai domejausi pats tuo nesenei, tai 60mm suzeminus su R16 normaliai vaziuoja (niekur nekliuva)
Parašytas: 15 Sau 2007, 19:53
euro
mhm, bet pas mane R17 ir 225 plocio...tai ciuju tektu deti 40 aukscio padangas o ne 45...na jei bent koki 50mm nuleisciau, butu puse velnio jau manau...
Parašytas: 15 Sau 2007, 23:18
GwiDas

pas mane R-16 padangos 40 aukscio po dugnu netelpa nei cigareciu pakelis protingai vaziuojant niekur nekliuva

Parašytas: 15 Sau 2007, 23:37
TANKYSTAS
GwiDas rašė:
pas mane R-16 padangos 40 aukscio po dugnu netelpa nei cigareciu pakelis protingai vaziuojant niekur nekliuva

Gulintys mentai - tavo draugai?
to euro - geriau atrodys tavo ratai su 40 aukscio padungem, dar geriau - dek 35 aukscio

Ir leisk ja an zemes, nebijok

blogiau nebus

Parašytas: 16 Sau 2007, 11:53
calibra
Galiu visiems priminti, kad "kabins-nekabins" priklauso nuo aibes kriteriju, ne tik nuo automobilio aukshchio ar padangos profilio procentines ishraishkos (kuri, beje, taip pat be plochio nieko nesako!), bet taip pat nuo padangos plochio, disko skersmens, disko plochio, disko ET, vaziuokles charakteristiku (t.y. amortizatoriu charakteristiku + spyruokliu charakteristiku), automobilio mases ir t.t.
Kalbant paprastai - reikia tiesiog bandyti.
Parašytas: 16 Sau 2007, 22:59
krax
TANKYSTAS rašė:GwiDas rašė:
pas mane R-16 padangos 40 aukscio po dugnu netelpa nei cigareciu pakelis protingai vaziuojant niekur nekliuva

Gulintys mentai - tavo draugai?

205/50/16 buvo,ir slenksti sulauziau i gulinti menta...
-40mm nuleista...
Parašytas: 17 Sau 2007, 10:22
Nitro
krax rašė:TANKYSTAS rašė:GwiDas rašė:
pas mane R-16 padangos 40 aukscio po dugnu netelpa nei cigareciu pakelis protingai vaziuojant niekur nekliuva

Gulintys mentai - tavo draugai?

205/50/16 buvo,ir slenksti sulauziau i gulinti menta...
-40mm nuleista...
na pas mane kiek pamenu buvo 80mm nuleista (padangos 205/45 r16) - gulintys mentai slenkschiu nelauzhe

Parašytas: 17 Sau 2007, 11:58
calibra
realiai pas mane ir Nitro buvo zheminta labai panashiai. Mano automobilis buvo kiek aukshtesnis, nes vazhinejau su R17, o Nitro su R16, bet skirtumas buvo labai mazhas, ish to speju, kad pas mus buvo zheminta panashiai.
Kiek tiksliai, pasakyti sunku, bet kad galas zhemintas mazhiausiai 60mm, tai faktas.
Taigi, pas mane su 215/40/17 (ratlankiai berods 17xJ7.5 ET38) irgi nera niekada gale kabine arku, kiek zhmoniu bevezhchiau. Nors automobilio slenkstis nuo zhemes per cigarechiu pakeli. Lygioj vietoje "gulinchiu mentu" taip pat nekabinu. Galiniai amortikai Koni Special, spyruokliu firmos nezinau, gal jamex'ai, gal h&r, o gal ir nei vienas, nei kitas.
Parašytas: 18 Sau 2007, 14:53
btx
Prie to pacio gal kas paaiskins skirtumus tarp
spyruokliu. Kiek zinau bun zalios, geltonos, raudonos, melynos.
Ar tai ka nors reiskia?
Kiek girdejau melynos pacios kieciausios.
Zinau kur stovi ardoma calibra su melynom H&R
spyruoklem, galvoju gal pasimt, bet bijau kad
dantys iskris vaziuojant. Be to kiek uz jas moket galima?
Parašytas: 18 Sau 2007, 15:10
Nitro
spalva reishkia lygiai nieko - kiekvienas gamintojas kaip nori taip jas ir dazho. Pvz mano turetos FK Automotive spyruokles yra rodos triju rushiu - -40mm -60mm ir -80 mm - visos raudonai dazhytos.
Parašytas: 18 Sau 2007, 16:38
btx
O kaip nustatyti tuos mm.
Matavimo su liniuote metodu

Parašytas: 18 Sau 2007, 16:47
Nitro
vat shito tai jau ash nezhinau.
Parašytas: 18 Sau 2007, 17:46
krax
btx rašė:O kaip nustatyti tuos mm.
Matavimo su liniuote metodu

na as taip ir matavau,ir visos 4 arkos lygiai po 4cm nusileido

Parašytas: 18 Sau 2007, 18:06
Nitro
na zhmogus turbut klausia kaip atskirti spyruokle, kuri zhemina 20mm nuo tos, kuri zhemina 80mm.
Parašytas: 18 Sau 2007, 18:06
calibra
btx rašė:O kaip nustatyti tuos mm.
Matavimo su liniuote metodu :D
Su nuimta spyruokle tik tokiu atveju, jeigu kas nors ant jos apie tai uzhrashyta.
Jeigu ne, tai pamatuoji automobilio aukshti priekineje ashyje, galineje ashyje, tuomet permontuoji spyruokles, tada pravazhiuoji koki 10m. (gal ir vieno metro uzhtektu), kad "susestu" vazhiuokle ir vel pamatuoji.