Tai visgi sugrudai tanki, nu jegele jegele, varysim bulviu su tavo masina vezt O siaip liux
[img]http://www.cha.lt/uploads/fotos/foto_11026.gif[/img]
[color=red][b][u][i]Calibra Club ir kitos foto -->[/i][/u][/b][/color][url=http://public.fotki.com/J-o-n-c-e/][/url]
[img]http://img10.imageshack.us/img10/5548/3n3xybhm.jpg[/img]
naujas pirkau ziemines ant R16 situos tik pabandymui susidejes buvau, ant ju naujas vasarines pirksiu uz poros menesiu, ir tai bus 225/35 vietoj dabar esanciu 235/40, taip kad nesieks manau nebus jokiu infarktu
O del suzeminimo - noretusi, bet... 4x4
[size=100][b]Turbo[/b][/size][size=67]dyzelis[/size]
Everybody and Their Mother Has a Glock
TANKYSTAS rašė:naujas pirkau ziemines ant R16 ;) situos tik pabandymui susidejes buvau, ant ju naujas vasarines pirksiu uz poros menesiu, ir tai bus 225/35 vietoj dabar esanciu 235/40, taip kad nesieks manau :) nebus jokiu infarktu :)
O del suzeminimo - noretusi, bet... 4x4 :roll:
Gal padarius gale reguliuojama camber'i galima butu saugiau suzhemint?
Shejp zjb butu variantas.
O del infarktu - turejau galvoje, kaip krax'as ir parashe - ar nera baimes, kad "suvalgys" vidines puses? Juk ratai tai ne 205 ar 215, o dar matau kad ir ET toks, kad ratu centras ishneshtas i ishore daugiau, nei stock'as.
Anyway, sekmes tobulinant savo calibra teisinga linkme, kaip iki shiol ir darai!
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
as manau, kad taip yra delto, kad suzheminus automobili, pasikeichia galiniu ratu ishvirtimas (camber). Ko gero, uzhtenka, kad ir 1 laipsniu camber'is pasikeistu, del ko gaunasi ne vienoda apkrova galiniams ir priekiniams ratams, o nuo to kenchia razdatke ir ish to atitinkamos pasekmes.
Jei daryti reguliuojama galiniu ratu ishvirtima, tai galima butu drasiai zheminti, imho.
Beje, ash savishkei norechiau gale irgi reguliuojamo ishvirtimo.
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
Teko kazkokiam site skaityti rekomendacijas del calibros razdatkes. Tai ten net su trim shauktukais pazhymeta keletas svarbiu priezaschiu, del ko gali numirti razdatke, pvz:
1. nevienodas slegis padangose
2. skirtingo plochio padangos (pastebeta, kad uzhtenka labai nedidelio skirtumo, pvz, 215 vs. 225)
3. skirtingo rashto padangos
Tai, jei del tokiu smulkmenu rasho, kad gali razdatke nusibaigt, tai del camberio - liuosei. Jeigu suzheminus priekyje camberis gaunas apie nuli (tarkim, po ratu suvedimo), o gale kokie -5, tai razdatke, ko gero, numirtu per kokius 50km, jei dar taip gerai padraginti nuo sankryzhu ;-)
O kai skirtumas ne toks didelis tarp priekio ir galo (tarkim, tik 1 laipsnis), tai ta razdatke numirs, tarkim, atitinkamai lechiau - ne per 50km. o per 5000km. arba 15 000km ;-)
p.s. speju, kad pas mane galiniu ratu camberis su 215/40/17 buvo apie -3 [aisku, labai zjb ish akies nustatineti ;-) ]. Per du vasaros sezonus ish naujos padangos pats matei kas pasidare - padangos krashtas suejo "na net", kai tuo tarpu priekinems - dzin. Vat is cia ir gaunasi atitinkamas skirtumas 4x4 razdatkei.
p.p.s. galbut galima butu pasigaminti ta "adjustable camber". Modelizme naudojamos tokios alia shakes, su keleta skyluchiu - t.y. camber'i reguliuoji teisiog vazhiuokleje perstatydamas kaishti ish vienos pozicijos i kita. Zhiedininkai kai kurie daro dar kitaip - shakes gale yra toks kaip pirshtas, kuris isisuka i pachia shake. Reguliuojant ta pirshta (isukant daugiau arba mazhiau) keichiasi shakes ilgis - ish chia - atitinkamai ir camberis.
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
tiesasakant, su tuo kenkimu ar nekenkimu tai bbzn kaip yra istikro yra teigianciu, kad kenkia, bet yra zmoniu, kurie teigia jog jau 4 turbo calibra suzeminta 60mm ( ) vazineja, ir nieks jam nestimpa nuo suzeminimo x-failai kazkokie
[size=100][b]Turbo[/b][/size][size=67]dyzelis[/size]
Everybody and Their Mother Has a Glock