Puslapis 1 iš 2
Uzsilenke motoras ;-)
Parašytas: 13 Gru 2006, 14:01
calibra
Laba diena,
Klaipedoje uzhsilenke omega b ecotec'as 2.0 16v.
Klausimai:
1. kas galite pasiulyti gera meistra Klaipedoje
2. ar sunku ideti 2.0 8v (c20ne) varikli vietoje to ecotec'o? (20xev)? Kokie gali buti skirtumai perdedant? Kronsteinai turetu tikti c20ne'am nuo 20xev'o?
Reikalas gan skubus. Is anksto dekoju uz protingus atsakymus.
Re: Uzsilenke motoras ;-)
Parašytas: 13 Gru 2006, 14:51
octopusray
calibra rašė:
2. ar sunku ideti 2.0 8v (c20ne) varikli vietoje to ecotec'o? (20xev)? Kokie gali buti skirtumai perdedant? Kronsteinai turetu tikti c20ne'am nuo 20xev'o?
Šiaip didžiausia problema yra procesorius. Pas tokią Omegą yra imobilaizeris kuris yra susijęs su užvedimo rakteliu ir procesoriumi. Jeigu keiti variklį, turi keisti ir procesorių, o prie to pačio ir užvedimo spynelę. Arba važiuoti į Opel centrą, kad perkoduotų. Matyt pigesnis variantas yra dėti tokį pat variklį.
Re: Uzsilenke motoras ;-)
Parašytas: 13 Gru 2006, 15:16
calibra
octopusray rašė:
Šiaip didžiausia problema yra procesorius. Pas tokią Omegą yra imobilaizeris kuris yra susijęs su užvedimo rakteliu ir procesoriumi. Jeigu keiti variklį, turi keisti ir procesorių, o prie to pačio ir užvedimo spynelę. Arba važiuoti į Opel centrą, kad perkoduotų. Matyt pigesnis variantas yra dėti tokį pat variklį.
Kiek zinau, tu lyg ir prekiauji dalimis.
Kiek toks motoras is taves kainuotu?
Gal pas tamsta galima bus daliu nusipirkt, kokiu reiks, jei apsispresiu tvarkyti ta pati varikli? Gal, beje, pats ir sutvarkyti apsiimtum?
Parašytas: 13 Gru 2006, 15:34
octopusray
Šiuo metu ecotec variklio nebeturiu. Kaina buvo 1000 lt, na bet galima turbūt gauti ir pigiau. O kas ten tam varikliui atsitiko?
Parašytas: 13 Gru 2006, 19:02
calibra
octopusray rašė:Šiuo metu ecotec variklio nebeturiu. Kaina buvo 1000 lt, na bet galima turbūt gauti ir pigiau. O kas ten tam varikliui atsitiko?
Fig znajet. Kompresijos visiskai nera nei vienam cilindre, tai, tikriausiai, linko voztuvai. Dirzas nesuplyshes, nenutrukes. Gal pershoko?
Kas dar galejo nutikti, neaisku.
Parašytas: 13 Gru 2006, 19:28
Ecka
calibra,juk tu toks ismanelis viska supranti.tai isiardyk ir pamatysi kas ten nutiko.
o matora tai nesunku pritaikyk.tik truputi pravotkes reike pakeisti.
Parašytas: 13 Gru 2006, 19:31
Nitro
tai tau klaipeda archiau - nuvazhiuok, ishardyk, papasakosi

Parašytas: 13 Gru 2006, 20:05
TANKYSTAS
Tankystas rašė:IMHO tai kazkas truputy isnaudoja moderatoriaus teises

sveikinu pasitaisius

Parašytas: 14 Gru 2006, 01:31
calibra
Ecka rašė:calibra,juk tu toks ismanelis viska supranti.tai isiardyk ir pamatysi kas ten nutiko.
o matora tai nesunku pritaikyk.tik truputi pravotkes reike pakeisti.
as sedziu VLN, o automobilis - KLP. Tikrai delto nevaziuosiu i KLP, todel man ir reikia gero meistro, kuris turetu klubieciu rekomendacijas ir galetu saziningai sutvarkyti shita reikala nestovint "prievaizdui" uzh nugaros. Antraip bus du variantai - automobilis bus parveztas i VLN ir chia ivertinus bus daromi tolimesni remonto darbai, arba bus sutvarkytas kokiame nors atsitiktiniame Klaipedos servise, kur nesant automobilio savininkui "daugiklis" kainoms gali buti x2...
Parašytas: 14 Gru 2006, 09:39
YELLOW
calibra rašė:Ecka rašė:calibra,juk tu toks ismanelis viska supranti.tai isiardyk ir pamatysi kas ten nutiko.
o matora tai nesunku pritaikyk.tik truputi pravotkes reike pakeisti.
as sedziu VLN, o automobilis - KLP. Tikrai delto nevaziuosiu i KLP, todel man ir reikia gero meistro, kuris turetu klubieciu rekomendacijas ir galetu saziningai sutvarkyti shita reikala nestovint "prievaizdui" uzh nugaros. Antraip bus du variantai - automobilis bus parveztas i VLN ir chia ivertinus bus daromi tolimesni remonto darbai, arba bus sutvarkytas kokiame nors atsitiktiniame Klaipedos servise, kur nesant automobilio savininkui "daugiklis" kainoms gali buti x2...
Gali buti kad galva itrukusi jei kompresijos nera

Parašytas: 14 Gru 2006, 11:32
calibra
YELOW rašė:Gali buti kad galva itrukusi jei kompresijos nera :!:
Gal ir itrukusi, bet jei nera nei vienam cilindre, greiciausiai neuzhsidare vozhtuvai, pvz, delto, kad jie "sveikinosi" su stumokliais.
Parašytas: 14 Gru 2006, 14:43
octopusray
YELOW rašė:
Gali buti kad galva itrukusi jei kompresijos nera

O galva matyt trūko per visą ilgį

, taip nebūna. calibra sakė diržas vietoje, matyt įtempėjas užlinko ir stūmokliai davė bučkius vožtuvams. Šiaip visai norėčiau paremontuoti, va visa bėda, kad šiuo metu turiu ant pakeltuvo užsivaręs calibrą. Ir dar šiandien ne darbe. Jeigu dar reikia meistro normalaus galiu parekomenduoti vieną, tik nežinau, ar jis laisvo laiko turės.
Parašytas: 14 Gru 2006, 14:58
calibra
Siaip, butu gerai, kad koks nors patikimas ir turintis patirties butent su siais varikliais zmogus imtusi darbo. Jei zinai toki zmogu, arba pats toks esi, tai butu labai malonu, jei atsiustum i PM kontaktus.
Parašytas: 14 Gru 2006, 22:59
Ecka
gali pasakyti to variklio diagnoze mazdaug 98%.
YRA TAIP:ekotekas turi toke savybe kad dirzas retai kada truksta
bet paprasciausei prasokineja per dantis to pasakoja visi vostuvelei
uzlinksta kaip pimpa silke uzuodus.
sakau is patirties nes pas mane darbe daznas variantas.
galva taip gali buti trukus bet pas opeli tai gan retas variantas.
dar gali buti kad tarpine prapusta tarp cinindru zinoma tai ir retas variantas kad iskarto per visus cilindrus iskarto.
Parašytas: 15 Gru 2006, 09:40
YELLOW
Na galva galejo pareiti jei koks voztuvas nutrukes ismigo i ja

Dar buna kad dangtelis itrukes, vienam klubieciui taip buvo
Bet spelioti cia neapsimoka kai ras meistriuka nusiims dangteli ir galva ir pamatysim kas buvo

Parašytas: 15 Gru 2006, 10:48
Staska
869803022, pasakyk kad nuo staskos

tikrai ar pts darys ar parekomduos ka nors gero
Parašytas: 15 Gru 2006, 12:47
calibra
Didelis dekui visiems, kaip istorija baigesi ir kas nutiko, parashysiu, kai ishardys motora.
Parašytas: 20 Gru 2006, 12:33
calibra
Mda... kol kas nevieshinsiu pavadinimo, bet... Klaipedos serviso daliu kaina:
1. hidrokompensatorius 66Lt
2. isiurbimo voztuvas 22Lt
3. ismetimo voztuvas 25Lt
Vilniuje, tie patys dalykai:
1. hidrokompensatorius 39Lt
2. isiurbimo voztuvas 13Lt
3. ismetimo voztuvas 15Lt
Vien is situ keliu detaliu, skirtumas susidaro 432+72+80=584Lt
O kur dar tarpines (isiurbimo kolektoriaus, ismetimo kolektoriaus, galvos, galvos dangtelio), itempimo guolis, du kreipiantieji guoliai, rieboksliai, dirzas ir t.t., vien ant detaliu skirtumas gausis toks, kaip kitur uz visus darbus (be detaliu) sumoketum. Zodziu, zjb.
Gal kas galite parekomenduoti kokia daliu parduotuve Klaipedoje, kur normalios kainos (pvz, kaip Vilniuje)? Nes su tokiais zhulikais tai kitaip nepakovosi, kaip tik parodydamas pirshtu i konkrechia parduotuve arba pats jiems duodamas dalis ;-)))
Gal kas ish ishmananchiu nori "pamushtravoti" meistrelius, (kad nepistu proto su kainom ir normaliai padarytu), zinoma, ne uzh achiu. Pachiam belstis i KLP del mashinos remonto kazhkaip "ni axota"..
Parašytas: 20 Gru 2006, 14:03
YELLOW
Yra variklio daliu parduotuve Klaipedoj H.Manto gatvej kitoje puseje universiteto Tel nr. 869827957 Fredis

Reikia deretis su jais ir nusideresit..
Parašytas: 20 Gru 2006, 16:08
calibra
Heh, dekui YELOW.
Va, kainas suderinom kitas, bet vis tiek zhulikai ten pas jus Klaipedoj
Jeigu kam idomu, tai:
Darbai:
1. galvutes nuemimas/uzdejimas 480Lt
2. voztuvu, ju gumeliu keitimas 16x5=80Lt
3. voztuvu pritrynimas 16x5=80Lt
4. pritrynimas 50Lt
5. dirzelio keitimas 60Lt
6. kolektoriu nuemimas/uzdejimas 30Lt
7. galvos shlifavimas 50Lt
8. automobilio nutempimas iki Klaipedos (~90km. iki serviso) 450Lt
Detales:
1. hidrokompensatoriai 39x16=624Lt
2. isiurbimo voztuvai 8x16=128Lt
3. ismetimo voztuvai 8x20=160Lt
4. itempimo guolis 86Lt
5. kreipiantieji guoliai 37x2=74Lt
6. galvos tarpine 60Lt
7. dangtelio tarpine 24Lt
8. gumos 1x10=10Lt
9. rieboksliai 3x16=48Lt
10. paskirstymo dirzas 66Lt
Viso: 2560Lt (jeigu nieko nepraleidau)
Parašytas: 20 Gru 2006, 16:16
bad_brains
mjo...
Parašytas: 20 Gru 2006, 16:37
calibra
bad_brains rašė:mjo...
Greiciausiai, dirzas prasoko del itempimo guolio ;-)
p.s. labiausiai, ko bijau, kad viska surinkus paaiskes, kad kaleno ne del hidrokompensatoriu kaltes, o, pvz, del indeklu (ar pan.)... arba ishlys kiti "dzhiaugsmai".
Parašytas: 20 Gru 2006, 17:14
tomas
Jau geriau i majami butu tempes, kainos per puse mazesnes

Parašytas: 20 Gru 2006, 17:34
YELLOW
Kur tikslaiai masina yra?Rieboksliu zinau kur po 5lt yra

Parašytas: 02 Sau 2007, 18:16
calibra
Tai va, baigesi darbai. Detales ir darbai:
- galvos nuemimas uzdejimas ir galvos bei dangtelio tarpiniu keitimas
- ismetimo kolektoriaus nuemimas uzdejimas ir ju tarpiniu keitimas
- 8 voztuvu keitimas
- 16 voztuvu pritrinimas
- salnikai ir ju keitimas
- itempimo guolis ir keitimas
- du kreipiantieji guoliai ir keitimas
- skirstymo dirzelis ir keitimas
- skirstymo veleno rieboksliai ir keitimas
- galvos shlifavimas
- tepalas, tepalo filtras ir ju keitimas
- oro filtras ir keitimas
- ausinimo skystis ir keitimas
Atrodo tiek. Visa tai kainavo ~2300Lt. Papildomai 490Lt kainavo transportavimas (~70km. nuo Klaipedos). Taigi, viso gavosi beveik 2800Lt.
Darbai uztruko pora savaiciu (sventes, etc.), visus darbus atliko UAB "AutoTrekas".