Puslapis 1 iš 2
turbinos keitimas ir kollektoriaus
Parašytas: 07 Gru 2006, 12:51
serik222
sumeskit prasom cia nuorodu ir savo minciu apie c20let ismetimo kolektoriaus keitima kitai turbinai pritaikit.
kas kur lietuvoj zino uz kiek daro. ar geriau is uzsenio uzsakit ?
groundzero+turboservisas pasiulimas buvo turbina + kolektorius apie 2500 lt.
Re: turbinos keitimas ir kollektoriaus
Parašytas: 07 Gru 2006, 18:02
calibra
serik222 rašė:sumeskit prasom cia nuorodu ir savo minciu apie c20let ismetimo kolektoriaus keitima kitai turbinai pritaikit.
kas kur lietuvoj zino uz kiek daro. ar geriau is uzsenio uzsakit ?
groundzero+turboservisas pasiulimas buvo turbina + kolektorius apie 2500 lt.
Na, turbokompresoriaus kaina tai chia priklauso nuo pachio turbokompresoriaus (gamintojas, a/r, kitos technines savybes ir t.t.) - kainos labai skirtingos, bet vidutiniskam turbokompresoriui (jei naujas) reikes palikti apie +/- ~1000eur. Pats kolektorius iki 1000Lt mazdaug turetu buti, jei gaminti Lietuvoje. Jei pirkti is uzsienio, tai kainos ivairios, buna uz kelis shimtus euru, o buna ir 1000-1500$.
Parašytas: 07 Gru 2006, 19:24
bad_brains
serik'ai, o custom kolikas reikalingas tam kad kita turba prie jo pritaisyti ar kazkokio performanco is jo tikiesi ypatingo? ar ir to ir to?

nes siaip ta kolika paciam , turint iranga, susivirint nebeda. tvirtinimo plokstumas calibra zino kur nebrangiai pjausto, susipirkt vamzdzius, susipjaustyt, sukabint ir nuvezt kad argono aplinkoj suvirintu.tai taip jauciu drasiai i 2-3 simtukus litu tilptum

Parašytas: 07 Gru 2006, 19:29
TANKYSTAS
bad_brains rašė:serik'ai, o custom kolikas reikalingas tam kad kita turba prie jo pritaisyti ar kazkokio performanco is jo tikiesi ypatingo? ar ir to ir to?

nes siaip ta kolika paciam , turint iranga, susivirint nebeda. tvirtinimo plokstumas calibra zino kur nebrangiai pjausto, susipirkt vamzdzius, susipjaustyt, sukabint ir nuvezt kad argono aplinkoj suvirintu.tai taip jauciu drasiai i 2-3 simtukus litu tilptum

seip tai LET'o turbina KKK16 turi karsta daly ir wategate'a integruota y kolika, del to turba dedant kita norinenori reik det ir kolika kita
Parašytas: 07 Gru 2006, 19:35
calibra
bad_brains rašė:serik'ai, o custom kolikas reikalingas tam kad kita turba prie jo pritaisyti ar kazkokio performanco is jo tikiesi ypatingo? ar ir to ir to? :) nes siaip ta kolika paciam , turint iranga, susivirint nebeda. tvirtinimo plokstumas calibra zino kur nebrangiai pjausto, susipirkt vamzdzius, susipjaustyt, sukabint ir nuvezt kad argono aplinkoj suvirintu.tai taip jauciu drasiai i 2-3 simtukus litu tilptum :)
True, jei pachiam, tai kapeikos... alkunes nerzos po 30Lt (antera), vamzdzis nerza ~30Lt/m. Jei darys tik ismetimo kolika, o ne dump pipe (downpipe), tai 1m., manau, per akis uzhteks. Alkuniu kokiu 6vnt. irgi, manau, per akis bus. Virsutinis tvirtinimo flancas is nerzos frezuotas koki 60-80Lt, apatinis - 20-30Lt (aisku, savo brezinius flancu geriausia jiems duoti).
Vat ir gaunam, kad pachiam gaminantis (be suvirinimo) medziagos kainuoja mazdaug iki 300Lt, kaip bad_brains ir rashe. Tik klausimas, ar mokesi pats ji grazhiai ishlankstyti, nes pagal viska, tipo tie "kruti" kolektoriai yra vienodo ilgio, tai gali tekti ilgai pazhaisti, kol surasi toki atstuma, kad visi keturi vamzdziai butu vienodo ilgio + su teisingais lenkimais.
Parašytas: 07 Gru 2006, 19:38
calibra
TANKYSTAS rašė:seip tai LET'o turbina KKK16 turi karsta daly ir wategate'a integruota y kolika, del to turba dedant kita norinenori reik det ir kolika kita
Turi galvoje, kad tas wastegate'o apejimas yra ne per turbo, o per ismetimo kolektoriu kai buna?
Tai, gal galima tiesiog esama kolektoriu perdaryti ishimant ish jo wastegate'a ir turbo apejima, o kadangi nauja turbo bus su wastegate'u ishkart, tai apejimui atskiro nuejimo i downpipe'a daryti nereiks.
Parašytas: 07 Gru 2006, 19:46
bad_brains
paskaiciut aisku teks, bet mes gi nedurni

vat, o tai daliai pria variklio sena kolika naudot galima. jau pigiau. o vamzdzio asies ilgi paskaiciuot nera sunkus darbas. labai tiksliai nepadarysi, bet i kokiu 5% paklaida tilpt drasiai galima.
Parašytas: 07 Gru 2006, 19:48
TANKYSTAS
Parašytas: 07 Gru 2006, 19:58
serik222
na tai kas nori uzdirbt ?
estai daro labai kokybiskai , bet uz 1200 ligtai.
kas pigiau gali ?
turbina tai as parinksiu pakonsultavus su grounzeristais ir turboservistais

kai zynosiu kas ir uz kiek padarys man kolektori.
Parašytas: 24 Sau 2007, 21:23
serik222
vis dar aktualu.
nerandu estu pasiulimo. gal kas dar kur mate kolika uzsakyt galima ?
Parašytas: 25 Sau 2007, 01:35
calibra
serik, pakentek truputi. Na, kokiu pora savaichiu.
Gal per jas pasiulysim tau ka nors, truputi pigesnio ;-)
Parašytas: 25 Sau 2007, 02:01
bad_brains
ot
Parašytas: 25 Sau 2007, 02:05
bad_brains
blin, ten gi visai niako sunkaus nema.
serikai, tvirtinima nuo seno kolektoriaus prie bloko turi. bowo tvritinimui pvzdi irgi turi. o turbos tvirtinimo pavrsiaus pavizdi ar turi?
siaip tikrai, kaip calibra sake, luktelk pora savaiciu, gausi patarimu, jei neturi tiek laiko - nu ka, kreipkis - ispresim tavo problema.
cia puikus pavizdys: turbo - intercooler - inlet manifold zarnos remco kazkas simtais uz metra. as snd radau puikiausias zarnas po 5lt uz pusmetri.
kas iesko tas randa

tas pat ir su ismetimo koliku. ten svarbiausiai +/- ilgius pataikyt, viskas kitas daugiau maziau man tas pats. slegis sitemoj gan didelis ir astresnes briaunos ar kazkas panasaus "na skorast ne vlijajet"

Parašytas: 25 Sau 2007, 16:17
serik222
na as jau info renku apie pora menesiu. ir nieko gero. visi tie kas siule pigiau nej 2000 lt, atsisake gemint toliau. nes neatlaiko tempereturos kollektoriai. kaip ir groundzero. ( visai atsisake). estu pasiulima radau, bet jau apie 1000 euru...
gybridinej turbinaj nera detaliu lietuvoj. ( ten kur as ieskojau ).
ble, tas opelis su savo kolektoriumi...
Parašytas: 25 Sau 2007, 18:46
pavlito
gal prisiminkit kai uzpraitam horne 1000km xtros cupui ismetimas ties turba nuluzo?ten gz buvo ji daryta,tipo per plonos siules,per siule truko

Parašytas: 25 Sau 2007, 18:49
pavlito
serik222 rašė:na as jau info renku apie pora menesiu. ir nieko gero. visi tie kas siule pigiau nej 2000 lt, atsisake gemint toliau. nes neatlaiko tempereturos kollektoriai. kaip ir groundzero. ( visai atsisake). estu pasiulima radau, bet jau apie 1000 euru...
gybridinej turbinaj nera detaliu lietuvoj. ( ten kur as ieskojau ).
ble, tas opelis su savo kolektoriumi...
nori pats daryti ar jau uzsisakyt ir parsisiusti

Parašytas: 25 Sau 2007, 19:29
serik222
pavlito rašė:serik222 rašė:na as jau info renku apie pora menesiu. ir nieko gero. visi tie kas siule pigiau nej 2000 lt, atsisake gemint toliau. nes neatlaiko tempereturos kollektoriai. kaip ir groundzero. ( visai atsisake). estu pasiulima radau, bet jau apie 1000 euru...
gybridinej turbinaj nera detaliu lietuvoj. ( ten kur as ieskojau ).
ble, tas opelis su savo kolektoriumi...
nori pats daryti ar jau uzsisakyt ir parsisiusti

pats tikrai nedarisiu ismetimo kol.
dabar perdarineju isiurbima

Parašytas: 26 Sau 2007, 18:19
pavlito
Parašytas: 26 Sau 2007, 19:26
calibra
blin, koks idomus w/g.. Jis ka, i atmosfera paleidzia ismetamasias dujas? ;-)
Parašytas: 26 Sau 2007, 22:22
serik222
vat idomu, toks didelis diametras is saltos dalies iseina vamzdio. ar tai nebus blogiau. ta prasme kad turbina nesudaris pakankamo slegio kol daeis i isiurbima ?
Parašytas: 26 Sau 2007, 22:31
bad_brains
kiek as suprantu tai tas storas metalinis vazdis tai oro paemimas i turbo, o isejimas i variki tai tas su melina nupjauta zarna niekur neprijungtas. tai anas ne toks ir storas...
Parašytas: 26 Sau 2007, 23:31
calibra
bad_brains rašė:kiek as suprantu tai tas storas metalinis vazdis tai oro paemimas i turbo, o isejimas i variki tai tas su melina nupjauta zarna niekur neprijungtas. tai anas ne toks ir storas...
Butent taip ir yra!
Parašytas: 27 Sau 2007, 00:11
pavlito
su wg viskas ok,tik foto neimeciau,buna siaip ir isoriniu,bet tai uzspaudus tapke kai wg atsidaro lietlempe nebloga buna

Parašytas: 27 Sau 2007, 00:11
serik222
aha. rasiau siaip apie kitus aplamai. cia tai juo, net ne isiziurejau. nes pries akys stovi variantas mano. butent dabar darau nauja vamzdina. ir galvuoju kad nepersistengt su diametru..
Parašytas: 27 Sau 2007, 00:16
pavlito
tai ziurek kokie i/c , turbos,isiurbimo diametrai,kad poto nebutu problemu su slangom viska sujungt,jeigu diametrai skirsis