Kaip rusai turbavyka "pute" :)
Parašytas: 05 Gru 2006, 23:34
Calibra Klubo Forumas
http://forum.calibra-club.lt/
O kiek atsiejo tie arkliai neraso?krax rašė:J-o-n-c-e,ten raso,kad per kancias visgi sugebejo 480ag isgaut...
Kur gi ten rasys ta kaina, kai net i vokiecius vaziavo reguliotkrax rašė:daaaaug...
kainos sukonkretintos nera...

Na, kai netoli 500ag, tai didesnis pralaidumas oro pasiurbimo trakte prasme turi. Tik filtras turi buti ne "maksima tiuning", o normalus, pvz, k&n, aem ar pan., pageidautina su tuo nylon'u (ar kokia ten bybiene), kur sukuria teigiama kruvi (kas nusodina ish oro su neigiamu kruviu visokas dulkes) ir pan.TANKYSTAS rašė:tai as irgi pavyzdziui to "kuginio" "golp tiunig" filtro oro pvz nesuprantu... :roll:
Sutinku, kad levi atviro tipo oro filtrai gali sugadinti ir turbokompresoriu (sparnuote) ir net pati varikli - ta man minejo ir turboservise. Bet juk ne visi atviro tipo filtrai yra levi, yra ir gera varda uzhsitarnavusiu oro filtru gamintoju (jau minejau pora brand'u), kurie gali buti komplektuojami ir su metaliniu dangchiu (alia nuo karschio). Pati filtro struktura gana gerai praleidzhia ora, bet visokias dulkes pasodina ant filtro sieneliu ir neleidzhia joms praeiti. Vienas ish budu, kaip jau minejau, yra netgi pats mazhas fizinis skyluchiu diametras, o butent ish elektromagnetizmo - ore esanchios daleles turi neigiama kruvi, o filtro medzhiaga - teigiama. Taip tos daleles lieka ant filtro pavirshiaus, bet reikia nepamirshti, kad ir pati filtra reikia kartas nuo karto ir ishplauti, ir sutepti... Tik, kaip jau ir minejau, visos tos "pisalynes" neverta pradeti su standartiniu stock NA varikliu, nes, dazniausiai, pasikeis TIK garsas, o trauka gali kai kuriuose diapazonuose ir pasikeisti i neigiama puse (tipo delto, kad nebus oro resyverio priesh oro filtro dezhe ar pan.).TANKYSTAS rašė:na cia tai tamsta pasigincysiu truputi. seip tai nezinau del to tiuningiuko tvarkingumo, arkliu aisku daug, bet salto oro paemimo kijp ir nesimato :!: o tuo atveju ar kugis daugiau oro siurbs nuo karsto variklio (man tas pats ta juokinga pertvara) ar stock deze - tas pats galas. seip skaiciau anglu tiunerio saite, su dyno kreivem visa sita reikala pagrysta, ten aisku bhp maziau buvo, bet esme kad VIENINTELIS naudos duodantis variantas - stock deze praplatinta "gerkle" su salto oro paemimu tiesioginiu bamperiuje "air ram" ir dezej sportinis filtras, ta prasme ne kuginis, o toks kur y deze eina.
net jei ir klystu - savo turba tikrai nerizikuociau kabindamas ta kugini mesla. jei yra manaciu kitaip - sekmes renkant akmenis is cilindru ir atkalinejant saltos dalies sparnuote![]()
peace out
galibuticalibra rašė:Sutinku, kad levi atviro tipo oro filtrai gali sugadinti ir turbokompresoriu (sparnuote) ir net pati varikli - ta man minejo ir turboservise. Bet juk ne visi atviro tipo filtrai yra levi, yra ir gera varda uzhsitarnavusiu oro filtru gamintoju (jau minejau pora brand'u), kurie gali buti komplektuojami ir su metaliniu dangchiu (alia nuo karschio). Pati filtro struktura gana gerai praleidzhia ora, bet visokias dulkes pasodina ant filtro sieneliu ir neleidzhia joms praeiti. Vienas ish budu, kaip jau minejau, yra netgi pats mazhas fizinis skyluchiu diametras, o butent ish elektromagnetizmo - ore esanchios daleles turi neigiama kruvi, o filtro medzhiaga - teigiama. Taip tos daleles lieka ant filtro pavirshiaus, bet reikia nepamirshti, kad ir pati filtra reikia kartas nuo karto ir ishplauti, ir sutepti... Tik, kaip jau ir minejau, visos tos "pisalynes" neverta pradeti su standartiniu stock NA varikliu, nes, dazniausiai, pasikeis TIK garsas, o trauka gali kai kuriuose diapazonuose ir pasikeisti i neigiama puse (tipo delto, kad nebus oro resyverio priesh oro filtro dezhe ar pan.).TANKYSTAS rašė:na cia tai tamsta pasigincysiu truputi. seip tai nezinau del to tiuningiuko tvarkingumo, arkliu aisku daug, bet salto oro paemimo kijp ir nesimatoo tuo atveju ar kugis daugiau oro siurbs nuo karsto variklio (man tas pats ta juokinga pertvara) ar stock deze - tas pats galas. seip skaiciau anglu tiunerio saite, su dyno kreivem visa sita reikala pagrysta, ten aisku bhp maziau buvo, bet esme kad VIENINTELIS naudos duodantis variantas - stock deze praplatinta "gerkle" su salto oro paemimu tiesioginiu bamperiuje "air ram" ir dezej sportinis filtras, ta prasme ne kuginis, o toks kur y deze eina.
net jei ir klystu - savo turba tikrai nerizikuociau kabindamas ta kugini mesla. jei yra manaciu kitaip - sekmes renkant akmenis is cilindru ir atkalinejant saltos dalies sparnuote![]()
peace out
O del privedimo oro kanalo ish ishores iki filtro - dalykas geras, gal ten, tiesiog, fotkese nesimato pachio ishpildymo.