Puslapis 11

Kaip veikia TC ant v6?

Parašytas: 28 Lap 2006, 01:32
Toshas
Sveiki,
gal kas žinot, kaip veikia Track Control ant V6? Labai man įdomu pasidarė.. Butų gerai atsijungt :D nes mano požiūriu, tai realiai mažina mašinos greitį vos tik ratai pradeda slysti :x Ar ten kompas pradeda reguliuot kuro misinį ir nebedidina apsukų? Jei taip, tai pagal ką jis žiūri?

Re: Kaip veikia TC ant v6?

Parašytas: 28 Lap 2006, 01:35
calibra
Toshas rašė:Sveiki,
gal kas žinot, kaip veikia Track Control ant V6? Labai man įdomu pasidarė.. Butų gerai atsijungt :D nes mano požiūriu, tai realiai mažina mašinos greitį vos tik ratai pradeda slysti :x Ar ten kompas pradeda reguliuot kuro misinį ir nebedidina apsukų? Jei taip, tai pagal ką jis žiūri?
Davai tu ishmontuok visa sistema ir ash ja ish taves nupirksiu edukaciniais tikslais =) Gal kada pavyks i c20ne ideti.. =)))))))

Parašytas: 28 Lap 2006, 09:40
YELLOW
O tai ka pas tev nera mygtuko TC?Paspaudi ji ir issijungia :wink:

Parašytas: 28 Lap 2006, 11:37
bad_brains
veikia jinai lygiagreciai su ABS'u. kai ECU "pamato", kad ratu greiciu skirtumai isejo is leistinu ribu (tais paciais ABS'o davikliais, skaiciuodamas apsisukimu skaicius ir lygindamas su galimom reiksmem) ABS'o pagalba pradeda stabdyti buksuojanti rata, tiek, kad diferencialo pagalba tie ratu apsisukimai atsistatytu i leistinas ribas.

patikslinsiu: diferencialas tai tas daktas dezej kuris leidzia ratam suktis skirtingais greiciais. del jo pvz buksuojant sukasi tas ratas, kuriam lengviau.

o isjungti, tai ten paprasta :) isimk TC saugikli, ir/arba ABS'o saugikli. tiksliai net nznau, bet sitas bajeris suveiks :lol:

Parašytas: 28 Lap 2006, 13:58
BravoL
V6 Traction Control System
Manufactured and supplied by 'Hella' for Opel.
Works through the front ABS brake sensors (wheel speed sensors). When active the TC automatically cuts in when any slippage of front tyres detected. It monitors differential wheel speeds. The TC cuts power by closing the air inlet tract using a secondary solenoid valve (traction control solenoid/motor). The system is switched off using the TC button. When the system is de-activated the TC warning light is ON - to warn you that a safety system has been intentionally deactivated.

Parašytas: 28 Lap 2006, 14:57
calibra
Kaip manote, sunku butu ideti TC sistema i c20ne varianta?

Parašytas: 28 Lap 2006, 15:15
markoooo
manau darbo butu
kaip supratau jis dirba imdamas duomenys is abs davykliu, tai del sito problemu neturetu but, bet vat pati pristabdymo "sistema" tai manau problematiska, nes as kaip supratau kazkas su oro padavimu daroma, ar tai papildoma sklende yra, ar tai kazkas panasaus, reiktu paligint 8v ir 16v padavimo kolektorius arba taip vadina thorthle body, na ir aisq visa eletronika, nes kaip maciau bent jau pas gsi TC turi atskira bloka dedama salia vairuotojo sedines...
tik vat galvuoju ar verta cia tiek knistis su 8v, ar tu cia su tamintim kad su turba nereiktu bereikalo padangu degint?

Parašytas: 28 Lap 2006, 15:18
Andronas
Ziema gal visai ir neblogai butu, bet vasara, tai labai jau retai tie ratai prasisuka 8v

Parašytas: 28 Lap 2006, 15:57
calibra
markoooo rašė:tik vat galvuoju ar verta cia tiek knistis su 8v, ar tu cia su tamintim kad su turba nereiktu bereikalo padangu degint?
Tai dabar posukyje neatsargiai pasielgus su akseleratorium prasisukineja ratai, su turbo bus viskas dar 2x labiau, nes torque'o planuojama tureti apie 240nm, vietoj standartiniu 170nm. Aisku, stock'iniam 2.0 8v tai galima apseiti be to.

Parašytas: 28 Lap 2006, 18:24
Toshas
Mygtukas tai yra, lempute irgi isijungineja nuspaudus TC, bet realaus efekto jis neduoda. Taigi stabdymas yra mechaninis.. O su saugikliu tai gera mintis, reiks pabandyti :)

Parašytas: 17 Vas 2007, 18:05
Toshas
Tai va, pasikeiciau sankaba, tai dabar TC veikia :) zodziu ratus galima deginti kaip reikalas :D

Parašytas: 17 Vas 2007, 21:32
Egas
nelabai supratau apie ka ju7s cia, bet kiek suvirskinau tai sitas daiktas neleidzia ratams prasisukt? jei taip tai kiek gali toks dalykas kainuot sudet i C20XE.
Atsibodo tas padangas degint.... :wink:

Parašytas: 17 Vas 2007, 22:01
Nitro
nesudesi jo i c20xe, deja.

Parašytas: 18 Vas 2007, 00:20
calibra
Egas rašė:nelabai supratau apie ka ju7s cia, bet kiek suvirskinau tai sitas daiktas neleidzia ratams prasisukt? jei taip tai kiek gali toks dalykas kainuot sudet i C20XE.
Atsibodo tas padangas degint.... :wink:
Kiek domejausi, TC pas V6 veikia kartu su ECU, vadinasi, ideti ji pakankamai sudetinga (liaudiskai tariant "neimanoma").

Parašytas: 18 Vas 2007, 09:15
TANKYSTAS
wait a minute, TC juk buna ne tik ant V6, bet ir ant astru GSi kaikuriu, berods su DOHC motorais. Tai gal visdelto ir ymanoma butu norint tada nuo astrikes oparatura pritaikyt ;)

Parašytas: 18 Vas 2007, 15:03
calibra
Del kitu nezinau, bet nuo V6 jeigu kas perkels ant bet kurio kito modelio - statau alaus.

Parašytas: 19 Vas 2007, 20:14
markoooo
Na astra GSI su "dosh'u" standartinei irangoj visos turi ETC 8)

Parašytas: 20 Vas 2007, 13:34
Staska
Jei del turbo konversijos, tai imho neverta. Geriau padaryti atmosferini torqo kreivi ir/arba daugiasuki varikli. kad kuo mazia NM bet kuo daugiau ag.. kartu ir transmisija visa pasaugosi.. Paprasta turbinine calibra su 360 nm sukimo tapdavo nebevaldoma be 4wd. V6 turi ir sukesni snuki prie visa ko.

Parašytas: 01 Kov 2007, 00:17
Last Edition
Jus ka TC laikote privalumu? Matyt kas jo neturi taip mano. Gal kazkoki "miliprocenta" ir padeda, bet man tai jis trukdo, todel dazniausiai laikau knopke ant OFF (cia ziema). Tikl ant slapio asfalto siek tiek padeda, bet is tikruju tai nervoja. Bet tam yra mygtukas... CIA MANO NUOMONE. JI GALI SKIRTIS NUO KITU NUOMONIU....