Puslapis 11

pseudo dyno testas v0.1BETA

Parašytas: 27 Rgs 2006, 17:41
nfsu_2.0
Cia as toki a lia pseudo inercini dyno stenda sugalvojau.
Reikia turet performanco ir stokiniu daliu, skaitmenini fotika su filmavimu ir atkarpa tuscio kelio.

Krc pirma bandai stoka. Ikali 2 saiba vaziuoji, taip kad butu 1000RPM ir filmuoji tachometra. spaudi gaza iki dugno ir laikai iki max RPM. Paskui galima analizuot po viena kadra, kad ir per koki movie maker, tipo skaiciuoji laika/kadrus kas 500 RPM ta kreive galima prilygint tikrajai torque kreivei is jos ir galia galima paskaiciuot. Paskui bandai visokius cipus oro filtrus kolektorius ir tt tuo paciu budu. Galima butu bent apytikriai suzinot, ar yra naudos is vieno ar kito performance tuningo ir prie kokiu apsuku tai pasireiskia.

Cia man siandien taip sove i galva kai bandziau uzkista parazitini isurbimo atvamzdi ir ~60% sumazinta plenuma. Gavosi toks ryskus ryvas ir su benzu ir su dujom tarp 4500-6500RPM pikas buvo 5500 kad iskart pagalvojau, gal tai imanoma ismatuot. Bet cia vel zmogiskas faktorius, gal nera ten jokio ryvo, gal tik pravalas iki 4000RPM.


To NosTraDamX pribrando reikalas vel padragint, kaip manai :arrow:

Parašytas: 27 Rgs 2006, 19:58
bad_brains
sakyciau 4ta pavara reiktu naudot. maziausiai nuostoliu transmisijoj. siaip mintis ;) tik kameros geros reiktu :idea:

Parašytas: 27 Rgs 2006, 21:50
nfsu_2.0
bad_brains rašė:sakyciau 4ta pavara reiktu naudot. maziausiai nuostoliu transmisijoj. siaip mintis ;) tik kameros geros reiktu :idea:
4 pavara jau negerai nes greitis bus 200 oro pasipriesinimas savo daro ir iskreips rezultata. 3 pavara pas mane 160 ir tai jau per daug, sakyciau.

Parašytas: 28 Rgs 2006, 02:51
marukas
idomu kuo visa tai baigsis :wink:

Re: pseudo dyno testas v0.1BETA

Parašytas: 28 Rgs 2006, 09:55
nfsu_2.0
nfsu_2.0 rašė:Cia as toki a lia pseudo inercini dyno stenda sugalvojau.
Reikia turet performanco ir stokiniu daliu, skaitmenini fotika su filmavimu ir atkarpa tuscio kelio.

Krc pirma bandai stoka. Ikali 2 saiba vaziuoji, taip kad butu 1000RPM ir filmuoji tachometra. spaudi gaza iki dugno ir laikai iki max RPM. Paskui galima analizuot po viena kadra, kad ir per koki movie maker, tipo skaiciuoji laika/kadrus kas 500 RPM ta kreive galima prilygint tikrajai torque kreivei is jos ir galia galima paskaiciuot. Paskui bandai visokius cipus oro filtrus kolektorius ir tt tuo paciu budu. Galima butu bent apytikriai suzinot, ar yra naudos is vieno ar kito performance tuningo ir prie kokiu apsuku tai pasireiskia.

Cia man siandien taip sove i galva kai bandziau uzkista parazitini isurbimo atvamzdi ir ~60% sumazinta plenuma. Gavosi toks ryskus ryvas ir su benzu ir su dujom tarp 4500-6500RPM pikas buvo 5500 kad iskart pagalvojau, gal tai imanoma ismatuot. Bet cia vel zmogiskas faktorius, gal nera ten jokio ryvo, gal tik pravalas iki 4000RPM.


To NosTraDamX pribrando reikalas vel padragint, kaip manai :arrow:
dar panarsiau nete ir radau kad galima ir variklio garso irasa panaudot tam
http://www.charm.net/~mchaney/homedyno/ ... htm#sw[url][/url]
Tai wa reikia is kazkur susiweikt toki, ar panasu softa, gal yra norinciu pagelbet :?:

Parašytas: 28 Rgs 2006, 10:26
bad_brains
su tokiais matavimais tai nebent tik skirtuma patikrint galima. tarp pries ir po. mano galva cia geriauu butu naudoti kazkoki costum skydeli. arba bent jau tachometra. sakykim pagreziojus ten skyluciu ir sviesos saltiniu ir imtuvu pagalba arba mikriku pagalba tachometru fiksuot kas 500rpm prabegusi laika skirtinguose intrvaluose.

I matavimai gautusi pakankamai tikslus: kaip minejai antra pavara matuot nuo 1000 iki tarkim 6000rpm. turetumem kas 0,5k laiko tarpa, kuris fiksuojant tokiu budu butu labai tikslus. tik vieta bandymam rasti butu gan sudetinga: visiskai lygu kelia ir + nekintanti ir tarkim priespriesine arba atvirksciai vejo kryptis.

II labai lengva toki daikta butu prijungti. +/- ir 1 kontakatas nuo babinos 8)

Parašytas: 28 Rgs 2006, 11:25
nfsu_2.0
bad_brains rašė:su tokiais matavimais tai nebent tik skirtuma patikrint galima. tarp pries ir po. mano galva cia geriauu butu naudoti kazkoki costum skydeli. arba bent jau tachometra. sakykim pagreziojus ten skyluciu ir sviesos saltiniu ir imtuvu pagalba arba mikriku pagalba tachometru fiksuot kas 500rpm prabegusi laika skirtinguose intrvaluose.

I matavimai gautusi pakankamai tikslus: kaip minejai antra pavara matuot nuo 1000 iki tarkim 6000rpm. turetumem kas 0,5k laiko tarpa, kuris fiksuojant tokiu budu butu labai tikslus. tik vieta bandymam rasti butu gan sudetinga: visiskai lygu kelia ir + nekintanti ir tarkim priespriesine arba atvirksciai vejo kryptis.

II labai lengva toki daikta butu prijungti. +/- ir 1 kontakatas nuo babinos 8)
nu tai gaunam skirtuma procentais ir pripliusuojam/minusuojam prie stokines torque kreives, bent jau apytikriai galima suzinot kiek naudos/nuostuoliu.

I) beveik iki 7000 RPM :) del vietos ir vejo esi visiskai teisus

II) gera ideja,

visa esme per kiek laiko iveikiamas 0,5k RPM (dar geriau 0,2k RPM cia kaip pvz) intervalas, ta prasme reikia apskaiciuot pagreiti, o is to ir sukimo momenta. Del tikslumo gal vistik ir geiti/perdavimo skaiciu neprosali butu ivest. transmisija sueda ~20% kazkur, oro pasipriesinima galim ignoruot, nors zinojau, kaip ta paskaiciuot.

Parašytas: 28 Rgs 2006, 12:09
calibra
nu chebra neuzhpykit, bet nesamone tai. Kaip bad_brains ir rashe, tai nebent skirtumui pamatuoti. Velgi, su tuo "galios nuostoliai transmisijoje 20%" - visu pirma, jie yra nepastovus, o kintami, ir nebutinai tiesishkai. Zodziu, realiai ir tiksliai nieko nesuzhinosi. Gali TIK skirtumus matuoti.

O jei jau prabilom apie skirtumus, gal tada paprasciausiai tiesiog pasiimti normalu gps'a ir palyginti laikus "priesh ir po", nereiks nei greitaeiges filmavimo kameros, nei vaizdo irasho analizes, nei dar ko nors, kas realiai derinant varikli performance'ui butu anonizmas (t.y. kiekvieno tokio "pravazhiavimo" analize uzhimtu turbut iki pusvalandzhio laiko).

O siaip, tai jei jau ne tai, kad savo idomumui pasimatuoti ag (kas lygu kokie 80Lt ir gauni tikslius matavimus su ishklotine), bet reikia dar ir paderinti varikli, tai galima autostiliuje ishsinuomuoti dyno stenda. Nepamenu kiek ten kainuoja, bet valanda nemanau, kad bus brangesne nei 300-400Lt.

Parašytas: 28 Rgs 2006, 14:32
nfsu_2.0
calibra rašė:nu chebra neuzhpykit, bet nesamone tai. Kaip bad_brains ir rashe, tai nebent skirtumui pamatuoti. Velgi, su tuo "galios nuostoliai transmisijoje 20%" - visu pirma, jie yra nepastovus, o kintami, ir nebutinai tiesishkai. Zodziu, realiai ir tiksliai nieko nesuzhinosi. Gali TIK skirtumus matuoti.

O jei jau prabilom apie skirtumus, gal tada paprasciausiai tiesiog pasiimti normalu gps'a ir palyginti laikus "priesh ir po", nereiks nei greitaeiges filmavimo kameros, nei vaizdo irasho analizes, nei dar ko nors, kas realiai derinant varikli performance'ui butu anonizmas (t.y. kiekvieno tokio "pravazhiavimo" analize uzhimtu turbut iki pusvalandzhio laiko).

O siaip, tai jei jau ne tai, kad savo idomumui pasimatuoti ag (kas lygu kokie 80Lt ir gauni tikslius matavimus su ishklotine), bet reikia dar ir paderinti varikli, tai galima autostiliuje ishsinuomuoti dyno stenda. Nepamenu kiek ten kainuoja, bet valanda nemanau, kad bus brangesne nei 300-400Lt.
Skirtuma procentais suzinot irgi zjb.
nuostoliai transmisijoji beveik tiesiski turetu buti, nes kalba eina apie pvz 2 pavara.

su GPS ar chronometru visai gali gautis pravalas. Nes pvz as praradau sukimo momenta iki 4000 RPM, bet turiu max torque ant auktu apsuku ty dasidejo kazkiek galios (jeigu dasidejo) prie max RPM, bet ne uz ka geresnio laiko nepasiekciau, nuo 1000 iki 7000RPM, nes torque plotas gali buti mazesnis, o max galia didesne. Pagavai minti :?: Kas kita draginant

Na jei reikia daug kartu, to dyno stendo, tai sumele apvali susidarytu, ar ne. Visai sutinku del vieno karto 80lt dar man tas pats butu.

Parašytas: 28 Rgs 2006, 14:49
calibra
nfsu_2.0 rašė: Skirtuma procentais suzinot irgi zjb.
nuostoliai transmisijoji beveik tiesiski turetu buti, nes kalba eina apie pvz 2 pavara.

su GPS ar chronometru visai gali gautis pravalas. Nes pvz as praradau sukimo momenta iki 4000 RPM, bet turiu max torque ant auktu apsuku ty dasidejo kazkiek galios (jeigu dasidejo) prie max RPM, bet ne uz ka geresnio laiko nepasiekciau, nuo 1000 iki 7000RPM, nes torque plotas gali buti mazesnis, o max galia didesne. Pagavai minti :?: Kas kita draginant

Na jei reikia daug kartu, to dyno stendo, tai sumele apvali susidarytu, ar ne. Visai sutinku del vieno karto 80lt dar man tas pats butu.
Na taip, to dalyko, kiek realiai kiekvienam sukiu diapazone atsirado pasikeitimai, atskirai nemataves nesuzhinosi. Nebent, atskirai zhiureti intervalus tarp kazhkokiu rpm rezhiu.
Bet overall performance'a su gps'u gali palyginti gana realiai, jei kazhkas sukiojama variklyje.

O del to sportas ir yra brangu, kad jei nori gerai ir prognozuojamai - kainuoja. O jei darytis namudinemis priemonemis - "kainuoja" jau kita prasme - laiko sanaudomis ir, dazniausiai, gaunas prastesnis rezultatas, nei darant su tam tinkamais daiktais nuo pat pradziu.

Re: pseudo dyno testas v0.1BETA

Parašytas: 28 Rgs 2006, 15:04
NosTraDamX
nfsu_2.0 rašė:

To NosTraDamX pribrando reikalas vel padragint, kaip manai :arrow:

SAKYK KUR KADA IR KAIP IR AS JAU VIETOJ LAUKSIU TAWES :)

idomu butu paziureti ka ten prigaminai :)

Parašytas: 28 Rgs 2006, 16:02
bad_brains
calibra rašė:
nfsu_2.0 rašė: Skirtuma procentais suzinot irgi zjb.
nuostoliai transmisijoji beveik tiesiski turetu buti, nes kalba eina apie pvz 2 pavara.

su GPS ar chronometru visai gali gautis pravalas. Nes pvz as praradau sukimo momenta iki 4000 RPM, bet turiu max torque ant auktu apsuku ty dasidejo kazkiek galios (jeigu dasidejo) prie max RPM, bet ne uz ka geresnio laiko nepasiekciau, nuo 1000 iki 7000RPM, nes torque plotas gali buti mazesnis, o max galia didesne. Pagavai minti :?: Kas kita draginant

Na jei reikia daug kartu, to dyno stendo, tai sumele apvali susidarytu, ar ne. Visai sutinku del vieno karto 80lt dar man tas pats butu.
Na taip, to dalyko, kiek realiai kiekvienam sukiu diapazone atsirado pasikeitimai, atskirai nemataves nesuzhinosi. Nebent, atskirai zhiureti intervalus tarp kazhkokiu rpm rezhiu.
Bet overall performance'a su gps'u gali palyginti gana realiai, jei kazhkas sukiojama variklyje.

O del to sportas ir yra brangu, kad jei nori gerai ir prognozuojamai - kainuoja. O jei darytis namudinemis priemonemis - "kainuoja" jau kita prasme - laiko sanaudomis ir, dazniausiai, gaunas prastesnis rezultatas, nei darant su tam tinkamais daiktais nuo pat pradziu.

moketi 3-4 simtus lt/val galima nebent super tam pasiruosus, kad maximaliai isnaudoti turima laika, o cia pasibandei pries, uzfiksavai duomenis ir zaisk sau i sveikata kol masina neuzsilenks :lol:

po tik lygini laikus skirtinguose diapazonuose ir matai kur laimejai/praradai...

Parašytas: 28 Rgs 2006, 16:23
nfsu_2.0
bad_brains rašė:moketi 3-4 simtus lt/val galima nebent super tam pasiruosus, kad maximaliai isnaudoti turima laika, o cia pasibandei pries, uzfiksavai duomenis ir zaisk sau i sveikata kol masina neuzsilenks :lol:

po tik lygini laikus skirtinguose diapazonuose ir matai kur laimejai/praradai...
Pigu ir paprasta. Gerai kad yra ir bendraminciu :)

Kokia programa tiktu, po viena kadra isskaidyt skaitmenini video irasa? Nes movie maker visiska pornografija.

Re: pseudo dyno testas v0.1BETA

Parašytas: 28 Rgs 2006, 16:37
nfsu_2.0
NosTraDamX rašė:
nfsu_2.0 rašė:

To NosTraDamX pribrando reikalas vel padragint, kaip manai :arrow:

SAKYK KUR KADA IR KAIP IR AS JAU VIETOJ LAUKSIU TAWES :)

idomu butu paziureti ka ten prigaminai :)
Na prigaminau truputi :) ismeciau tas groteles pries oro matuokle kurios sudaro dideli pasipriesinima, uzkisau ta atvamzdi is apacios kur virs generatoriaus ant tos oro pemimo slangos, cia manau gerai. Ir pripurskiau makroflexo i SFI deze liko ~33% turio, del to nesu garantuotas ar gerai padariau.

Nu as nezinau, kur ir kada, gal tu geriau ka nors sugalvosi. Rytoj galim iki 12val diena, arba kita savaite, bo savaitgali uzsiemes kitais reikalais

Parašytas: 29 Rgs 2006, 12:45
nfsu_2.0
Radau kazka tai, tokio :shock: galit parsisiusti is cia http://www.autoenginuity.com/downloads.shtml pc_scantool_install.zip ir visa kita, kas i tema ir paziuret kas cia per programa. Kai suinstaliuosit, start meniu->programs bus katalogas "AutoEnginuity"-> "ScanTool" skirtas diagnostikai, o "SpeedTracer" kazkas tokio ko mums ir reikia, greiciai, pagreiciai, torque, galia, iskaiciuojamas svoris ir aerodinamika ir tt. Kaip supratau reikia pajungt is variklio i laptopa, per USB arba COM jungti. Reiketu issiaiskint kur ta jungti gaut. Ir ar ta programa tinka vaziuojant keliu, kaip as ir buvau sugalvojes is pradziu
Tai va prasau pagalbos visu suinteresuotu calibristu.

O del filmavimo budo tai VirtualDub nebloga programke, paskaiciuot kadrus.