Zodziu supuwo Calibrai siule tarp stakanu ir landzeronu, cia uz apiplovimo bakelio kairej pusej ir uz ortakio desinej, truputi zemiau nei atraminiai guoliai. Kiek zinau visi Opeliai turi panasia beda, tai vat butu idomu suzinot kaip sita beda sprendziate.
Andronas rašė:Virinimas yra tragedija, kuriam laiku tik pades...
Viska yra "kuriam laikui". Tik esme, kad "kuriam laikui" nera = "kuriam laikui". Suvirinti galima vienaip ir kitaip, apdirbti suvirinimo siules galima vienaip, ir kitaip, padaryti antikorozine apsauga per virinimo vietas galima vienaip ir kitaip, kaip ir nudazhyti su visais kartu einanchiais darbais.
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
manau kad tai atsitinka nuo prakiurusio posparnio, per kuri prisitasko labai suraus vandens i tavo rodoma vieta is vidaus.. pas mane panasiai, tik ne taip ziauriai.. bet jei lietuviai meistriukai sugeba is keliu kebulu sulipdyt viena, ta manau cia dar menka beda...
1991m, c20ne - SOLD
1997m astra X17DTL - vailokas
1998m megane scenic 1,6+LPG power
Atrodo cia reiktu nusiteikti rimtam darbui, nes paprastai kuo daugiau krapstysi tuo daugiau rasi. Ten priesais rata yra gamyklines skyles i slenksti ir nors uzdengtos bet pati ju vieta skatinanti slenkscio rudijima
cia reix padirbet su diskiniu pjuklu ir swarke o seip tj viska pjaustyt virint nauja skarda sweist spakliuot gruntuot ir t.t bet tj savaime suprantama kai uzkliudysi tokia vieta tj nori ar ne reix ir arka ir slenksti virint
Nemazai ziurint kaip darysi, ir ziurint kokiom medziagom naudosies Bet patariu, jei cali myli ir dar nori pasivazinet ja o ne stumt daryk viska kuo geresnem medziagom, ir kruopsciai
jau kam bet spakliui ir gruntuj gajlet lt tikrai negalima!! isitikinau jau tuo.....na aisku sekantis darbas visa masina perdazyt bet tj visas sis reikalas ne 1ar2 dienu darbas
calibra gal as ta vieta ne taip pavadinau, kalbu apie ta bleka, kuri yra virs rato, ir ji turi buti privirinta, ar kitaip sujungta su arka, o jei ties tuo sujungimu jau koreta (kaip yra pas mane ) tai ratui sukantis prisitasko vandens, kuris nubega i ernix'o parodyta vieta, tik is vidaus ir ten tyvuliuoja tas vandenelis, kol nepasidaro zopa...
1991m, c20ne - SOLD
1997m astra X17DTL - vailokas
1998m megane scenic 1,6+LPG power
1. as manau turi lupena ir neistempsi metu tu su ja uzmusi ar damusi ir bus po tavo caalibros kolkas taj yra mano nuomone is tavo pasisakymu ir ydetu nuotrauku ir ji tokia ir liks kol nepakeisi savo darbais o ne tik svajonem ir plepalais tad laikas parodys
calibra rašė: O del prakiurusio posparnio nesupratau - negi gale yra dar kazkokie posparniai?
2. taj kad yra... tik kad jis sprindzio dydzio
ernix rašė:cia reix padirbet su diskiniu pjuklu ir swarke
3. su svarke tu nori virint skardeles turi tiek patirties virinant svarke kad nepradegintum bandydamas sukabint
Is patirties galiu pasakyti po virinimo su svarke situacija bus tokia- vienas skyles uzvirinsi kitu pridarysi Teko su svarke virinti kiek storesne nei automobilio skarda tai jei tik stabteli sekundei ir turi skyle. Jau geriau virinti autogenu aisku idealu butu kempas