HELP! GAL ZINOK KIEK MM GALIMA SLIFUOTI DOCH VARIKLIO GALVA?
-
NosTraDamX
- Entuziastas
- Pranešimai: 887
- Užsiregistravo: 08 Rgp 2005, 16:28
- Vietovė: Klaipeda
HELP! GAL ZINOK KIEK MM GALIMA SLIFUOTI DOCH VARIKLIO GALVA?
praverciau visus forumus bet gal nepamaciau ar praziopsojau kas mane domina siuo metu labiausiai!!! gal kas zino TIKSLIAI kiek mm galima zeminti DOCHO galva... nes 8v varikliuka paprasta 3 mm! gal kas kokiu linku gali tuoti gamintojo ar dar kokio perfomance tuningo saito ta tema. dekui uz bet kokia info. padekit 
-
NosTraDamX
- Entuziastas
- Pranešimai: 887
- Užsiregistravo: 08 Rgp 2005, 16:28
- Vietovė: Klaipeda
tai vat butent kad nebrangiai man tai kainuos... tik tarpini nusipirkt ir slifavimas 30 ltYELOW rašė:Kreipkis pas CALIBRA jis tikrai zinos, bet is to slifavimo daug neisgausi is karto perspeju....
Teip kad jei brangiai tai tau kainuos pamastyk
Nu blin, chia jau dezinformacija - as tikrai nesu varikliu specas.YELOW rašė:Kreipkis pas CALIBRA jis tikrai zinos, bet is to slifavimo daug neisgausi is karto perspeju....
Teip kad jei brangiai tai tau kainuos pamastyk
Del shlifavimo, kiek tiksliai dohc galva galima shlifuoti nepasakysiu (juolab, kad kiek galima pashlifuoti priklauso jau nuo to, kiek ji priesh tai buvo shlifuota), bet overall gal iki ~2mm (speju)?
Pats shlifavimas, tai nebrangu, kokie 30-50Lt, bet nepaslaptis, kam tai daroma - didinti suspaudimo laipsni. Suspaudimo laipsnis dideja, dideja detonacijos galimybe. Jei prishlifuosi velgi per daug - zhiurek, kad stumokliai nepasivytu vozhtuvu. Benzino irgi 92 ar 95 nebepilsi...
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
-
NosTraDamX
- Entuziastas
- Pranešimai: 887
- Užsiregistravo: 08 Rgp 2005, 16:28
- Vietovė: Klaipeda
-
NosTraDamX
- Entuziastas
- Pranešimai: 887
- Užsiregistravo: 08 Rgp 2005, 16:28
- Vietovė: Klaipeda
pas pazystama servise kur as dirbu atsirado naujas darbuotojas kuris isrenka, sudeda variklius, pakeicia vostuvus, dirzelius ir t.t. na viska su varikliais be priekaistu. tai jis man isardys viska pakeis, o galva vesiu i sevisa kazkur uz ketvergiu ar dar toliau,. tixliai dar nzn, sake stakles ten turi tam skirtas. irgi tolimas pazystamas tai slifavimas daug nekainuoja! jo kaip kazkas cia sake sitam forume tai slifavimas 30-50lt, plius tarpines. tai savikaina nera dideles, tai jei yra galimybe tai susigundziau taip padarytiYELOW rašė:Tai gausi ir man papasakoti kur cia taip daro???
O kaip ju darbo sedevrai ilgai laiko?Ar pasidomejai???
jo o mano pazystamas ysidejo y savo guoly kuriame "protingai kazka vokietis padares kad jis visus golpus gaidina" sportiny oro filtra, tai dabar jau isvis turi dragu zvery.NosTraDamX rašė:oj vaikinas klysti. 8v calytei suzemino galva biski daugiau nei 2 mm (apie 2.2mm) ir isibegeijimas iki 100 km sutrumpejo vos ne 1 secunde (0.8 secundes). manau tai itakojo ag padidejimas!!!TANKYSTAS rašė:Zeminimas NEDUODA AG !!!
[size=100][b]Turbo[/b][/size][size=67]dyzelis[/size]
Everybody and Their Mother Has a Glock
Everybody and Their Mother Has a Glock
-
NosTraDamX
- Entuziastas
- Pranešimai: 887
- Užsiregistravo: 08 Rgp 2005, 16:28
- Vietovė: Klaipeda
nevermind. tema dar galioja!!! parasykit jei kas nors isties apie tai ismano ka nors o ne floodina. nes tikrai reikia jusu pagalbos! aciuTANKYSTAS rašė:jo o mano pazystamas ysidejo y savo guoly kuriame "protingai kazka vokietis padares kad jis visus golpus gaidina" sportiny oro filtra, tai dabar jau isvis turi dragu zvery.NosTraDamX rašė:oj vaikinas klysti. 8v calytei suzemino galva biski daugiau nei 2 mm (apie 2.2mm) ir isibegeijimas iki 100 km sutrumpejo vos ne 1 secunde (0.8 secundes). manau tai itakojo ag padidejimas!!!TANKYSTAS rašė:Zeminimas NEDUODA AG !!!mana golpas turi ryva 1.8 ypurskyma.
Galvos slifavimas proto ribose atmosferikui visada dadeda AG!!!
As taip manau, stumoklio eiga tixliai nezinau bet kazkur 86mm suspaudimo laipsnis c20xe 10,5 (kazkodel technikos skilty tai pavadinta voztuvo kompresija
) ty 86mm/10,5karto gausim apytikriai 8,19mm(salyginis aukstis tarp galvos ir stumoklio VMT). Jei nutarkuosi galva 2mm tai suspaudimo laipsnis bus 86/(8,19-2)=13,89!!! detonacija garantuota net su 98 benzu!!! Esu mates kazkur forda stokini su 11 ir benzas dar 95 buvo jau pakankamai forsuotas, mano manymu 12-12,5 jau yra riba ir reikia naudot bent 98benza o geriau etanoli (kurui ne gerti turiu galvoj
)
Taigi 86mm/12=7,16mm stokinis yra 8,19mm 8,19-7,16=1,03mm c20xe galva galima slifuoti 1,mm ir bus jum suspaudimo laipsnis 12 jei nebuvo pries tai shlifuota. Gal dar spejau isgelbet bent viena varikli
PS Suspaudimo laipsnis visiskai ne taspats kas kompresija! Savo cales galva zeminciau tik 0,8mm tipo kad dar 95benza galeciau naudot, bet abejoju.
As taip manau, stumoklio eiga tixliai nezinau bet kazkur 86mm suspaudimo laipsnis c20xe 10,5 (kazkodel technikos skilty tai pavadinta voztuvo kompresija
Taigi 86mm/12=7,16mm stokinis yra 8,19mm 8,19-7,16=1,03mm c20xe galva galima slifuoti 1,mm ir bus jum suspaudimo laipsnis 12 jei nebuvo pries tai shlifuota. Gal dar spejau isgelbet bent viena varikli
PS Suspaudimo laipsnis visiskai ne taspats kas kompresija! Savo cales galva zeminciau tik 0,8mm tipo kad dar 95benza galeciau naudot, bet abejoju.
C20XE
[url=http://www.speedtest.net][img]http://www.speedtest.net/result/455010487.png[/img][/url]
[url=http://www.speedtest.net][img]http://www.speedtest.net/result/455010487.png[/img][/url]
NosTraDamX rašė:oj vaikinas klysti. 8v calytei suzemino galva biski daugiau nei 2 mm (apie 2.2mm) ir isibegeijimas iki 100 km sutrumpejo vos ne 1 secunde (0.8 secundes). manau tai itakojo ag padidejimas!!!TANKYSTAS rašė:Zeminimas NEDUODA AG !!!
Tikrai ymanoma. Jo tada suspaudimo laipsnis yra 12, sakyciau pats tas ir tuo paciu gana. O koki benza jis pila?
C20XE
[url=http://www.speedtest.net][img]http://www.speedtest.net/result/455010487.png[/img][/url]
[url=http://www.speedtest.net][img]http://www.speedtest.net/result/455010487.png[/img][/url]
-
NosTraDamX
- Entuziastas
- Pranešimai: 887
- Užsiregistravo: 08 Rgp 2005, 16:28
- Vietovė: Klaipeda
nfsu_2.0 rašė:Galvos slifavimas proto ribose atmosferikui visada dadeda AG!!!
As taip manau, stumoklio eiga tixliai nezinau bet kazkur 86mm suspaudimo laipsnis c20xe 10,5 (kazkodel technikos skilty tai pavadinta voztuvo kompresija) ty 86mm/10,5karto gausim apytikriai 8,19mm(salyginis aukstis tarp galvos ir stumoklio VMT). Jei nutarkuosi galva 2mm tai suspaudimo laipsnis bus 86/(8,19-2)=13,89!!! detonacija garantuota net su 98 benzu!!! Esu mates kazkur forda stokini su 11 ir benzas dar 95 buvo jau pakankamai forsuotas, mano manymu 12-12,5 jau yra riba ir reikia naudot bent 98benza o geriau etanoli (kurui ne gerti turiu galvoj
)
Taigi 86mm/12=7,16mm stokinis yra 8,19mm 8,19-7,16=1,03mm c20xe galva galima slifuoti 1,mm ir bus jum suspaudimo laipsnis 12 jei nebuvo pries tai shlifuota. Gal dar spejau isgelbet bent viena varikli![]()
PS Suspaudimo laipsnis visiskai ne taspats kas kompresija! Savo cales galva zeminciau tik 0,8mm tipo kad dar 95benza galeciau naudot, bet abejoju.
va cia tai paaiskinimas. blyn tokio atsakymo net sapnuose nesitikejau. issamiai ir aiskiai. siaip manau iki mano nupirkimo (parvaryta masinyte katik is italijos) tikrai naudojo nezemesnio oktatninio skaiciaus nei 95... na o as siuo metu naudoju 95/95nitro (na cia toks unoX degalinese berods 20 ct brangesnis uz paprasta 95). o gal kaip nros eina pasiziureti ar mano calytes sirdeles galva nebuvo slifuota pries tai?
-
NosTraDamX
- Entuziastas
- Pranešimai: 887
- Užsiregistravo: 08 Rgp 2005, 16:28
- Vietovė: Klaipeda
nfsu_2.0 rašė:Galvos slifavimas proto ribose atmosferikui visada dadeda AG!!!
As taip manau, stumoklio eiga tixliai nezinau bet kazkur 86mm suspaudimo laipsnis c20xe 10,5 (kazkodel technikos skilty tai pavadinta voztuvo kompresija) ty 86mm/10,5karto gausim apytikriai 8,19mm(salyginis aukstis tarp galvos ir stumoklio VMT). Jei nutarkuosi galva 2mm tai suspaudimo laipsnis bus 86/(8,19-2)=13,89!!! detonacija garantuota net su 98 benzu!!! Esu mates kazkur forda stokini su 11 ir benzas dar 95 buvo jau pakankamai forsuotas, mano manymu 12-12,5 jau yra riba ir reikia naudot bent 98benza o geriau etanoli (kurui ne gerti turiu galvoj
)
Taigi 86mm/12=7,16mm stokinis yra 8,19mm 8,19-7,16=1,03mm c20xe galva galima slifuoti 1,mm ir bus jum suspaudimo laipsnis 12 jei nebuvo pries tai shlifuota. Gal dar spejau isgelbet bent viena varikli![]()
PS Suspaudimo laipsnis visiskai ne taspats kas kompresija! Savo cales galva zeminciau tik 0,8mm tipo kad dar 95benza galeciau naudot, bet abejoju.
esu zalias apie variklius ir visus tauo gudrius pasakymas, negeda del to prisipazinti gali paaiskinti ka reiskia detonacija, jau nepirmas man tai sako kad atsargiai su ja... zinau jei nuslifuosiu daugiau tai fostuvai i stumuoklius gali dauzytis... pas 8v varikli del tokiu problemu nebuvo nes nuslifavom 2.2 mm ir tikrai atsirado didesne galia ir t.t. bei kuro sanaudos sumazejo. o jei bus pas mane kaip skaiciavai tas 13,8 kompresija tai kas atsitiks? siulai 1mm spausti ? tikrai help noriu zinoti tiksliai kad nebutu per velu nes ktia savaite arba sios gale bus sirdele ardoma... ir aciu uz patarima
Nenuemus galvos toks budas, pamatuok cilindru kompresija pradziai, jei tvarkingi ir neslifuoti bus apie 15-16atmosferu slegis, jei 17 ar daugiau tikrai slifuota ir daugiau nepatartina. Kitas budas jei jau nuimsi galva, kazkaip reiktu nustatyt degimo kameros turi iskaitant tarpines stori ir ta turi virs stumoklio, karoce darbini turi padalint is degimo kameros turio
kaip ta padaryt praktiskai nezinau, gal pilt tepala visur. Archimedas zinojo
.
Ar esi nusiteikes pilt visada tik 98 benza?
Ar esi nusiteikes pilt visada tik 98 benza?
C20XE
[url=http://www.speedtest.net][img]http://www.speedtest.net/result/455010487.png[/img][/url]
[url=http://www.speedtest.net][img]http://www.speedtest.net/result/455010487.png[/img][/url]
-
bad_brains
- Veteranas
- Pranešimai: 1837
- Užsiregistravo: 26 Vas 2006, 20:37
- Vietovė: Vilnius
- Kontaktinė informacija:
Dohcinis varikliukas turi antidetonacini davikli. (OHC neturi) tai nugremzus 0,8mm nemanau kad detonuotu. nebent 92. siaip kai galvas slifuoja po nuemimo kad tarpines nepramustu tai nuslifuoja po 0,1mm, o apie 3 milimetrus tai sakyciau pasakos... o jie dohcui taip padarius tai visai shudas gautus. Praeita savaite toki varikli visa perrinkau tai gaila foto nepadariau. butum suprates apie ka as...
www.serbis.lt
[url=http://imageshack.us][img]http://img410.imageshack.us/img410/113/dsc03524modps6.jpg[/img][/url]
[url=http://imageshack.us][img]http://img410.imageshack.us/img410/113/dsc03524modps6.jpg[/img][/url]
13,8 cia suspaudimo laipsnis!!!!!!!!!!! kompresija butu 20atm ar daugiau sunku pasakyt, krc visiski ragai variklis detonuotu ir su 105 benzu.NosTraDamX rašė:nfsu_2.0 rašė:Galvos slifavimas proto ribose atmosferikui visada dadeda AG!!!
As taip manau, stumoklio eiga tixliai nezinau bet kazkur 86mm suspaudimo laipsnis c20xe 10,5 (kazkodel technikos skilty tai pavadinta voztuvo kompresija) ty 86mm/10,5karto gausim apytikriai 8,19mm(salyginis aukstis tarp galvos ir stumoklio VMT). Jei nutarkuosi galva 2mm tai suspaudimo laipsnis bus 86/(8,19-2)=13,89!!! detonacija garantuota net su 98 benzu!!! Esu mates kazkur forda stokini su 11 ir benzas dar 95 buvo jau pakankamai forsuotas, mano manymu 12-12,5 jau yra riba ir reikia naudot bent 98benza o geriau etanoli (kurui ne gerti turiu galvoj
)
Taigi 86mm/12=7,16mm stokinis yra 8,19mm 8,19-7,16=1,03mm c20xe galva galima slifuoti 1,mm ir bus jum suspaudimo laipsnis 12 jei nebuvo pries tai shlifuota. Gal dar spejau isgelbet bent viena varikli![]()
PS Suspaudimo laipsnis visiskai ne taspats kas kompresija! Savo cales galva zeminciau tik 0,8mm tipo kad dar 95benza galeciau naudot, bet abejoju.
esu zalias apie variklius ir visus tauo gudrius pasakymas, negeda del to prisipazinti gali paaiskinti ka reiskia detonacija, jau nepirmas man tai sako kad atsargiai su ja... zinau jei nuslifuosiu daugiau tai fostuvai i stumuoklius gali dauzytis... pas 8v varikli del tokiu problemu nebuvo nes nuslifavom 2.2 mm ir tikrai atsirado didesne galia ir t.t. bei kuro sanaudos sumazejo. o jei bus pas mane kaip skaiciavai tas 13,8 kompresija tai kas atsitiks? siulai 1mm spausti ? tikrai help noriu zinoti tiksliai kad nebutu per velu nes ktia savaite arba sios gale bus sirdele ardoma... ir aciu uz patarima
Detonacija kai ipili i moskviciu 72 benza vietoj 76 ir isjungus degima variklis vis dar tipo dirba drebimdamas vis masina ant kokiu 400 RPM. O tau gali baigtis tuo kad iskeps at smugio stumokliai, nes degusis misinys nedega o sprogsta dar pilnai nepakilus stuokliui iki virsaus nuo per didelio karscio, manau supratai. c20xe yra 150AG jau beveik viskas isspausta, jei dar forsuosi bus +10-20AG, bet variklis gali neatlaikyt ir pirmo bandymo ypac su 95 benzu.
Taigi galutine isvada
1.galima slifuot iki 1mm, jei nesilies voztuvai
2.pilt visada tik 98 benza
3.persistengus pasikeist varikli
C20XE
[url=http://www.speedtest.net][img]http://www.speedtest.net/result/455010487.png[/img][/url]
[url=http://www.speedtest.net][img]http://www.speedtest.net/result/455010487.png[/img][/url]
-
bad_brains
- Veteranas
- Pranešimai: 1837
- Užsiregistravo: 26 Vas 2006, 20:37
- Vietovė: Vilnius
- Kontaktinė informacija:
10-20 tikrai be sansu... isvis blin galvas ziguliam slifuodavo o cia sugalvojo seneliu prisiklause zmones galvas calibru slifuotnfsu_2.0 rašė: c20xe yra 150AG jau beveik viskas isspausta, jei dar forsuosi bus +10-20AG, bet variklis gali neatlaikyt ir pirmo bandymo ypac su 95 benzu.
Taigi galutine isvada
1.galima slifuot iki 1mm, jei nesilies voztuvai
2.pilt visada tik 98 benza
3.persistengus pasikeist varikli
www.serbis.lt
[url=http://imageshack.us][img]http://img410.imageshack.us/img410/113/dsc03524modps6.jpg[/img][/url]
[url=http://imageshack.us][img]http://img410.imageshack.us/img410/113/dsc03524modps6.jpg[/img][/url]
-
NosTraDamX
- Entuziastas
- Pranešimai: 887
- Užsiregistravo: 08 Rgp 2005, 16:28
- Vietovė: Klaipeda
tai kaip supratau neapsimoka blyn... o taip norejau kad bent kiek atsigautu varikliukas... tai jauciu labiau apsimoka koki cipa isideti? ar ir tai neapsimoka? ... blyn as keiciu paskirstymo dirzeli ir tepalus tai per tam pati ir susizeminti norejau... vistiek vienu ardymu viska pasidaryciau...
p.s. tai patarkit galutini verkdita imti 1mm ar ne?
nes taip ramiai nenurimsiu 
p.s. tai patarkit galutini verkdita imti 1mm ar ne?
Noriu paklaust del antidetonacinio daviklio. Jei jau jis stovi stokiniam variklyje matyt nebereikalo, o paspaudus galva daugiau kaip 1mm kaip? Turbut iki 4000RPM bandytu slopint benzo padavima ar velintu degima krc sudas. dar reiketu dziaugtis kad tai padetu. Pas mane kazkaip variklis negyvas iki 2500RPM, bet po to rauna gerai, speju cia dacikas reguliuoja.bad_brains rašė:Dohcinis varikliukas turi antidetonacini davikli. (OHC neturi) tai nugremzus 0,8mm nemanau kad detonuotu. nebent 92. siaip kai galvas slifuoja po nuemimo kad tarpines nepramustu tai nuslifuoja po 0,1mm, o apie 3 milimetrus tai sakyciau pasakos... o jie dohcui taip padarius tai visai shudas gautus. Praeita savaite toki varikli visa perrinkau tai gaila foto nepadariau. butum suprates apie ka as...
C20XE
[url=http://www.speedtest.net][img]http://www.speedtest.net/result/455010487.png[/img][/url]
[url=http://www.speedtest.net][img]http://www.speedtest.net/result/455010487.png[/img][/url]
aisku nutarkuok tik gal maziau negu 1mm 0,6-0,8mm pvz. ir bus ramuNosTraDamX rašė:tai kaip supratau neapsimoka blyn... o taip norejau kad bent kiek atsigautu varikliukas... tai jauciu labiau apsimoka koki cipa isideti? ar ir tai neapsimoka? ... blyn as keiciu paskirstymo dirzeli ir tepalus tai per tam pati ir susizeminti norejau... vistiek vienu ardymu viska pasidaryciau...
p.s. tai patarkit galutini verkdita imti 1mm ar ne?nes taip ramiai nenurimsiu
C20XE
[url=http://www.speedtest.net][img]http://www.speedtest.net/result/455010487.png[/img][/url]
[url=http://www.speedtest.net][img]http://www.speedtest.net/result/455010487.png[/img][/url]
-
NosTraDamX
- Entuziastas
- Pranešimai: 887
- Užsiregistravo: 08 Rgp 2005, 16:28
- Vietovė: Klaipeda
nu banfsu_2.0 rašė:aisku nutarkuok tik gal maziau negu 1mm 0,6-0,8mm pvz. ir bus ramuNosTraDamX rašė:tai kaip supratau neapsimoka blyn... o taip norejau kad bent kiek atsigautu varikliukas... tai jauciu labiau apsimoka koki cipa isideti? ar ir tai neapsimoka? ... blyn as keiciu paskirstymo dirzeli ir tepalus tai per tam pati ir susizeminti norejau... vistiek vienu ardymu viska pasidaryciau...
p.s. tai patarkit galutini verkdita imti 1mm ar ne?nes taip ramiai nenurimsiu
rizikuok aisku bus labai idomu rezultata pamatyt. Galesim gal drage pasidaryt, kaNosTraDamX rašė:nu banfsu_2.0 rašė:aisku nutarkuok tik gal maziau negu 1mm 0,6-0,8mm pvz. ir bus ramuNosTraDamX rašė:tai kaip supratau neapsimoka blyn... o taip norejau kad bent kiek atsigautu varikliukas... tai jauciu labiau apsimoka koki cipa isideti? ar ir tai neapsimoka? ... blyn as keiciu paskirstymo dirzeli ir tepalus tai per tam pati ir susizeminti norejau... vistiek vienu ardymu viska pasidaryciau...
p.s. tai patarkit galutini verkdita imti 1mm ar ne?nes taip ramiai nenurimsiu
man tai tas 1 mm labai gundo
bent jau tiek
noreciau aisku daugiau bet kai matau kad cia taip sakot tai tikrai nebenoriu
1 mm tai manau bus ramu
rizikuosiu
C20XE
[url=http://www.speedtest.net][img]http://www.speedtest.net/result/455010487.png[/img][/url]
[url=http://www.speedtest.net][img]http://www.speedtest.net/result/455010487.png[/img][/url]
-
NosTraDamX
- Entuziastas
- Pranešimai: 887
- Užsiregistravo: 08 Rgp 2005, 16:28
- Vietovė: Klaipeda
na blyn tada davai sy 5adieni prie bigo privaziuok
busiu ir as
siaip bandziau su chronometru tai as iki 100 viena karta bet 7,9 sec pavariau bet cia jauciu netiksliai buvo gal... o kelis kartu tai po 8.5 uzfiksavo pazystami su skirtingai chronometrais...
as nelabai galiu draginti nes ziauriai plikos padangos ir mazytes o dar nelabai jauciu to ryvo
ir uzsikasu vietoj
nu bet sudragint aisku neatsisakyciau 