sunkiai dirba ant benzo
sunkiai dirba ant benzo
cia jau nesenai buvo panasi tema nagrineta tai zvakes ir laidus jau pakeiciau - fejerverku nebera nakti po kapotu, biski trauka padidejo gal.
Bet po dregnos nakties ar lietaus ar siaip kai saltas variklis sunkiai dirba dusta apie 1500-2500aps zodziu vos pavaziuoji, netgi gesta, kai isgazuoji ir uzkaista tada dirba normaliai.
Esme tame kad taip yra tik ant benzo, tik perjungi ant duju ar salta ar dregna dirba viskas normaliai. tik gal sanaudos biski padidejusios apie 13-14l/100km. Dar buna kai oras dregnas pries lietu trauka sumazeja labai. Kas gali cia but?
Bet po dregnos nakties ar lietaus ar siaip kai saltas variklis sunkiai dirba dusta apie 1500-2500aps zodziu vos pavaziuoji, netgi gesta, kai isgazuoji ir uzkaista tada dirba normaliai.
Esme tame kad taip yra tik ant benzo, tik perjungi ant duju ar salta ar dregna dirba viskas normaliai. tik gal sanaudos biski padidejusios apie 13-14l/100km. Dar buna kai oras dregnas pries lietu trauka sumazeja labai. Kas gali cia but?
-
SPARCO
- Klubo ex-Narys
- Pranešimai: 1242
- Užsiregistravo: 15 Bal 2005, 11:52
- Vietovė: KAUNAS-DUBLIN
- Kontaktinė informacija:
nu bent jau man taip pasake meistrai, kuris krusosi, zaide su tu klaidu kodais(man net juokas paemeomid rašė:kodel taip manai?SPARCO rašė:pas mane tas pats bled. turbut lambda zondui kaput
NISSAN SILVIA S14
TOYOTA GLANZA V
Japanese battle: 2.0 N/A VS 1.3 TURBO :twisted:
TOYOTA GLANZA V
Japanese battle: 2.0 N/A VS 1.3 TURBO :twisted:
nu pas mane zinok zaibas tai nedega, buna kad uzsidega kai stipriai trenki i didele duobe padega biski 10min ir uzgesta, dar buna kai dujos arteja i pabaiga uzsidega uzpili pilna pabuna ir uzgesta, o siaip tai nedega. Man cia sove dujos nesenai gal del to sakau gali kas but? bet anksciau irgi budavo kai saltas variklis dusta gal tik kiek maziau.
SPARCO rašė:nu bent jau man taip pasake meistrai, kuris krusosi, zaide su tu klaidu kodais(man net juokas paemeomid rašė:kodel taip manai?SPARCO rašė:pas mane tas pats bled. turbut lambda zondui kaput
), perkrate visas joba... oro matuokles, sklendes ir sake zondui ate. Nu as dar itariu gali pursktukai but shudajs uzsinese...
joa pas mane irgi ta pati beda...
beje zaibas dega visada kaij vaziuoju ant duju,... bet trauka ant duju daug geresne, nors man meistrai kazkokie sake kad zaibas praktiskai ant visu calibru dega kai idetos dujos...
They see me rollin,
They hatin,
Patrolling they tryin to catch me ridin dirty...
Tryin to catch me ridin dirty...
They hatin,
Patrolling they tryin to catch me ridin dirty...
Tryin to catch me ridin dirty...
kai visalaika dega tai cia kita priezastis nes nera purkstuku emuliatoriaus ji gali isidet kainuoja apie 100lt ir nedegs. Bet pas mane tai vat su benzinu problema kai saltas ka nori daryk dusta ior viskas kol nepasildai nepragazuoji gerai.
Wisma rašė:joa pas mane irgi ta pati beda...beje zaibas dega visada kaij vaziuoju ant duju,... bet trauka ant duju daug geresne, nors man meistrai kazkokie sake kad zaibas praktiskai ant visu calibru dega kai idetos dujos...
-
EDWARD555
- Klubo ex-Narys
- Pranešimai: 1101
- Užsiregistravo: 22 Spa 2004, 21:47
- Vietovė: Kaunas
- Kontaktinė informacija:
Pas mane irgi tas pats lygiai lygiai. Vakar ant benzo dreba, dusta. Ant duju normaliai lygu lygu tylu nedreba.
Dar kai pamaigau letai gaza kas puse sekundes ispaudziu atleidziu tai vabshe apsukos susisuka - 500_1500 sokineja atrodo tuoj uzges
Kai pasyla variklis iki 60 - tai ciki viskas buna.
Nezinau ar cia begunokas, nes ant duju gerai dirba.
Dar kai pamaigau letai gaza kas puse sekundes ispaudziu atleidziu tai vabshe apsukos susisuka - 500_1500 sokineja atrodo tuoj uzges
Kai pasyla variklis iki 60 - tai ciki viskas buna.
Nezinau ar cia begunokas, nes ant duju gerai dirba.
[b][color=red]EDWARD555[/color][/b]
nu ir pas mane taip kai vos uzkures su saltu dar vaziuot pabandziau tai purtosi visa masina dusta paskui pagazuoji pasyla - viskas normaliai. sakai begunokas gali but? bet kodel ant duju normaliai tada?
EDWARD555 rašė:Pas mane irgi tas pats lygiai lygiai. Vakar ant benzo dreba, dusta. Ant duju normaliai lygu lygu tylu nedreba.
Dar kai pamaigau letai gaza kas puse sekundes ispaudziu atleidziu tai vabshe apsukos susisuka - 500_1500 sokineja atrodo tuoj uzges
Kai pasyla variklis iki 60 - tai ciki viskas buna.
Nezinau ar cia begunokas, nes ant duju gerai dirba.
realiausia versija?nu bent jau man taip pasake meistrai, kuris krusosi, zaide su tu klaidu kodais(man net juokas paeme ), perkrate visas joba... oro matuokles, sklendes ir sake zondui ate. Nu as dar itariu gali pursktukai but shudajs uzsinese...
[size=100][b]Turbo[/b][/size][size=67]dyzelis[/size]
Everybody and Their Mother Has a Glock
Everybody and Their Mother Has a Glock
Na chia ir ash, stipriai technikoje nenusimanantis galechiau paporint - kadangi ant duju ok, o ant benzo - ne ok, reiktu visu pirma zhiuret kuro padavimo sistema - siurblys, filtras, shlangos, purkshtukai. jei viskas susitvarko, tai greichiausiai kalti purkshtukai. Liambdos nekaltinchiau, nes kiek zhinau shaltam varikliui esant ji ir taip nieko dar nerodo.
aishku pataisykit jei klystu.
aishku pataisykit jei klystu.
Tai va bent ant japonisku panasaus laikmecio masinu buna taip kad pagrindinis ECU "pripranta" prie duju, suderina uzdegimo laika misini ir pan butent kad veiktu gerai ant duju, o persijungus ant benzo tada sunkiai dirba... Dar buna kad laikui begant "dazniausiai Colt/Lancer kompai" pareina, issilieja elektrolitiniai kondencatoriai, juos galima nebrangiai pasikeisti. Kai kondensatoriai issilieja kompas pradeda bludyt su benzo ipurskimu, o jei dujos ne su purkstukais ar dar kokios naujesnes, tai jos dujas i varikli pila analoginiu principu nepriklausomai nuo ECU...
Taip kad pamegink susikeist ECU nuo kitos veikiancios Calibros ir ziurek ar pades.
Sekmes!!!
Taip kad pamegink susikeist ECU nuo kitos veikiancios Calibros ir ziurek ar pades.
Sekmes!!!
o ar svarbu kad vienodu metu masinos butu? nes gal ECU versijos kokios gali skirtis? ar ten nebuna skirtingu versiju? ar nepareis kasnors jei kitas kompas bus susireguliaves pagal kita masina ir idesiu? Kiek zinau tai jis stovi prie rankinio po plastmase? jei klystu pataisykit 
dosmaster rašė:Tai va bent ant japonisku panasaus laikmecio masinu buna taip kad pagrindinis ECU "pripranta" prie duju, suderina uzdegimo laika misini ir pan butent kad veiktu gerai ant duju, o persijungus ant benzo tada sunkiai dirba... Dar buna kad laikui begant "dazniausiai Colt/Lancer kompai" pareina, issilieja elektrolitiniai kondencatoriai, juos galima nebrangiai pasikeisti. Kai kondensatoriai issilieja kompas pradeda bludyt su benzo ipurskimu, o jei dujos ne su purkstukais ar dar kokios naujesnes, tai jos dujas i varikli pila analoginiu principu nepriklausomai nuo ECU...
Taip kad pamegink susikeist ECU nuo kitos veikiancios Calibros ir ziurek ar pades.
Sekmes!!!
taip. pastebejau kad nedarashiau minties iki galo;] prieshpaskutinis sakinys turetu skambet - "jei viskas susitvarko sushilus varikliui - bla bla bla"omid rašė:Nitro, na bet ziurek jei butu kuro siurblys ar filtras daleiskim tai juk visalaika butu kazkokios problemos vaziuojant benzinu, o dabar grinai tik kai slapia ir saltas variklis, paskui uzkaista eina kaip zveris.
shiaip sakei kad dujos shove - gal oro matuokle palankstyta?
]shiaip sakei kad dujos shove - gal oro matuokle palankstyta?
kai shove iskart nuvariau pas dujininkus nes ant duju nebevaziavo, tai buvo iskritus tokia plokstele kuri istatyta is oro filtro slangos angoi ji sumazina oro padavima kad nedustu, tai jie istate ja atgal ir iskarto usikuriasu viskas ciki, dabar laidus dar pakeiciau kad maziau saudyt noretusi jai. O kaip paziuret ar sveika ta matuokle?
Beje jei kas galvojat laidus keistis neuzilgo galiu parekomenduot labai neblogi laidai cekiski TESLA firmos(gamina ji elektronika jau kokius 30 metu ir gana neblogos kokybes) pypkes ju ekranuotos ir jei ziezerba musa prie zvakes iskart ji nukreipiama i zeme nes kiekviena pypke izeminta. Keleta zmoniu pazystu vazineja su tokiais laidais dar jokiu nusiskundimu negirdejau is ju, o kapota pakelus nakti nei vienos kibirksteles nepamatysi. Beto kaina ju komplekto 45lt! cia kaune Eoltas viskas automobiliui silainiuose pirkau. Tai va kas nebijot tos mazos kainos galit isbandyt, nors cia tikrai nera tokia preke UNIVERSAL made in china garage, o tiesiog atitinka realia prekes verte nes uz viena laida kai praso 40lt tai man kazkaip nelimpa
kai shove iskart nuvariau pas dujininkus nes ant duju nebevaziavo, tai buvo iskritus tokia plokstele kuri istatyta is oro filtro slangos angoi ji sumazina oro padavima kad nedustu, tai jie istate ja atgal ir iskarto usikuriasu viskas ciki, dabar laidus dar pakeiciau kad maziau saudyt noretusi jai. O kaip paziuret ar sveika ta matuokle?
Beje jei kas galvojat laidus keistis neuzilgo galiu parekomenduot labai neblogi laidai cekiski TESLA firmos(gamina ji elektronika jau kokius 30 metu ir gana neblogos kokybes) pypkes ju ekranuotos ir jei ziezerba musa prie zvakes iskart ji nukreipiama i zeme nes kiekviena pypke izeminta. Keleta zmoniu pazystu vazineja su tokiais laidais dar jokiu nusiskundimu negirdejau is ju, o kapota pakelus nakti nei vienos kibirksteles nepamatysi. Beto kaina ju komplekto 45lt! cia kaune Eoltas viskas automobiliui silainiuose pirkau. Tai va kas nebijot tos mazos kainos galit isbandyt, nors cia tikrai nera tokia preke UNIVERSAL made in china garage, o tiesiog atitinka realia prekes verte nes uz viena laida kai praso 40lt tai man kazkaip nelimpa