Turbo cales idealios eksploatacija [tha end :(]
Parašytas: 20 Lie 2006, 13:30
Taigis taigis, pribrendo man vienadiena reikalas pirkti Opel Calibra Turbo
Pamaniau kad gal kazkam bus ydomu, kiek litu kainoja privest iki padorios bukles "idealia" calibra ir sekmingai ja eksplotuoti. Taigi.
2006.07.14 Nusipirkau Cali. Is Ukmerges y Kauna BEVEIK savo eiga parvaziavau (~10 km partrauke
), nes kaip pasirode nekrove generatorius, ko pasekoje nejo vaziuoti. Beto, nuvaziavus mazdauk 10 km nuo ukmerges, pasireiske charakteringas bildejimas po masinos dugnu, ir nereikia buti genijum, kad suprasti jog cia kazkas su galiniu tiltu. 4x4 veike iki bildejimo pasireiskimo.
Sprendimas: 2006.07.18 Pasikroves akuma ir ysimetes dar atsarginy just in case
y bagazine, patraukiau y islandijos plento garaziukus
Cia ysikurusi firma RANGAS apsieme sutvarkyti mano generatora uz 130 Lt (Pakeistas diodu tiltas), pats agregatas nuimtas tuose paciuose garazuose ala 'firmoje' "Pusasis", kur uz visa pisalyne (Nuemima, uzdejima, pajungima) paprase 100 Lt. Dar sioje firmoje, kurios pagrindine paskirtis kardanu ir, kas matosi is pavadinimo
, pusasiu remontas, buvo sutvarkytas mano bildejimas (Ta prasme masinos, kur is po dugno sklido:) ) Pakeista pirma kardano pakabinimo guma + kryzme, kuri buvo sekmingai numirus. Garantija iki metu galo, uz malonuma - 470 Lt (Darbas + dalys)
Po siu patvarkymu calyte sekmingai vazioja be jokiu pasaliniu garsu, BET.
4x4 veikia uzvedus varikly ~1min, kartais trumpiau kartais ilgiau.
Is dalies tai mane tenkina, nes ekanomijos sumetimais planavau sukurpti pats "elektroniny"
galinio tilto atjungima (padaryt knopke, kad nereiktu traukinet saugiklio kai nenori 4x4 kad veiktu), o norint padaryt koky zmogena nuo sankryzos kuris rodo nora buti padarytas ir gazuoja savo jobana cveka iki 9000 apsuku uztenka isjungti ir uzvesti varikly, ko pasekoje 4x4 ysijungia ir veikia pakankamai ilgai, kad cvekui duoti putu. Bet visgi noretusi tureti veikianty daikta, kury pats atjunginetai, o ne veikianty kada jis nori
Problema spresim, tarsimes su Staska del polnos diagnostikos, po jos sis skyrelis tikriausiai gerokai prailges
Serik teigimu, kalti gidravlikos sistemos solenoidai, kurie oj nepigus
Nu bet pagyvensim ir bus matyt.
Dar viens dalykas. Nusprogo recirkuliacija. Spaudi knopke - nieks nevyksta, toliau traukia ora is lauko. taigi kandisino yjungimas kaip ir netenka prasmes, nes ausini lauko ora. Sitai mane biesina, nes renkantis masina kandisinas buvo is svarbesniu kriteriju
perkant veike. Beda irgi tvarkysim, kai bus litu 
Pamaniau kad gal kazkam bus ydomu, kiek litu kainoja privest iki padorios bukles "idealia" calibra ir sekmingai ja eksplotuoti. Taigi.
2006.07.14 Nusipirkau Cali. Is Ukmerges y Kauna BEVEIK savo eiga parvaziavau (~10 km partrauke
Sprendimas: 2006.07.18 Pasikroves akuma ir ysimetes dar atsarginy just in case
Po siu patvarkymu calyte sekmingai vazioja be jokiu pasaliniu garsu, BET.
4x4 veikia uzvedus varikly ~1min, kartais trumpiau kartais ilgiau.
Dar viens dalykas. Nusprogo recirkuliacija. Spaudi knopke - nieks nevyksta, toliau traukia ora is lauko. taigi kandisino yjungimas kaip ir netenka prasmes, nes ausini lauko ora. Sitai mane biesina, nes renkantis masina kandisinas buvo is svarbesniu kriteriju