Puslapis 14

Turbo cales idealios eksploatacija [tha end :(]

Parašytas: 20 Lie 2006, 13:30
TANKYSTAS
Taigis taigis, pribrendo man vienadiena reikalas pirkti Opel Calibra Turbo :)
Pamaniau kad gal kazkam bus ydomu, kiek litu kainoja privest iki padorios bukles "idealia" calibra ir sekmingai ja eksplotuoti. Taigi.

2006.07.14 Nusipirkau Cali. Is Ukmerges y Kauna BEVEIK savo eiga parvaziavau (~10 km partrauke :) ), nes kaip pasirode nekrove generatorius, ko pasekoje nejo vaziuoti. Beto, nuvaziavus mazdauk 10 km nuo ukmerges, pasireiske charakteringas bildejimas po masinos dugnu, ir nereikia buti genijum, kad suprasti jog cia kazkas su galiniu tiltu. 4x4 veike iki bildejimo pasireiskimo.

Sprendimas: 2006.07.18 Pasikroves akuma ir ysimetes dar atsarginy just in case :) y bagazine, patraukiau y islandijos plento garaziukus :) Cia ysikurusi firma RANGAS apsieme sutvarkyti mano generatora uz 130 Lt (Pakeistas diodu tiltas), pats agregatas nuimtas tuose paciuose garazuose ala 'firmoje' "Pusasis", kur uz visa pisalyne (Nuemima, uzdejima, pajungima) paprase 100 Lt. Dar sioje firmoje, kurios pagrindine paskirtis kardanu ir, kas matosi is pavadinimo :), pusasiu remontas, buvo sutvarkytas mano bildejimas (Ta prasme masinos, kur is po dugno sklido:) ) Pakeista pirma kardano pakabinimo guma + kryzme, kuri buvo sekmingai numirus. Garantija iki metu galo, uz malonuma - 470 Lt (Darbas + dalys)

Po siu patvarkymu calyte sekmingai vazioja be jokiu pasaliniu garsu, BET.

4x4 veikia uzvedus varikly ~1min, kartais trumpiau kartais ilgiau. :? Is dalies tai mane tenkina, nes ekanomijos sumetimais planavau sukurpti pats "elektroniny" :) galinio tilto atjungima (padaryt knopke, kad nereiktu traukinet saugiklio kai nenori 4x4 kad veiktu), o norint padaryt koky zmogena nuo sankryzos kuris rodo nora buti padarytas ir gazuoja savo jobana cveka iki 9000 apsuku uztenka isjungti ir uzvesti varikly, ko pasekoje 4x4 ysijungia ir veikia pakankamai ilgai, kad cvekui duoti putu. Bet visgi noretusi tureti veikianty daikta, kury pats atjunginetai, o ne veikianty kada jis nori :? Problema spresim, tarsimes su Staska del polnos diagnostikos, po jos sis skyrelis tikriausiai gerokai prailges :) Serik teigimu, kalti gidravlikos sistemos solenoidai, kurie oj nepigus :? Nu bet pagyvensim ir bus matyt.

Dar viens dalykas. Nusprogo recirkuliacija. Spaudi knopke - nieks nevyksta, toliau traukia ora is lauko. taigi kandisino yjungimas kaip ir netenka prasmes, nes ausini lauko ora. Sitai mane biesina, nes renkantis masina kandisinas buvo is svarbesniu kriteriju :? perkant veike. Beda irgi tvarkysim, kai bus litu :evil:

Parašytas: 20 Lie 2006, 14:19
SPARCO
uzuojauta... :lol:

Parašytas: 20 Lie 2006, 14:27
TANKYSTAS
uzuojauta...
Kodel ?

Parašytas: 20 Lie 2006, 14:42
SPARCO
man tavo pinigines gaila :D

Parašytas: 20 Lie 2006, 14:49
TANKYSTAS
negailek, po pasato VR6 sesiu kausu varikliuko cia tik gaidzio asaros tokie pinigai... :roll:

Parašytas: 20 Lie 2006, 15:31
Darius
kiek sumokejai uz ta turba?

Parašytas: 20 Lie 2006, 15:39
mantisimo
Man toks ispudis jog nupirkai turbo cali prie uzsilenkimo ribos. Ir privesti ja iki idealios bukles = sizifo darbui :D Bet anyway nieko nera neimanoma, taigi linkiu sekmes :)

Parašytas: 20 Lie 2006, 16:24
Nitro
neblogai IDEALI :) Mano paprasta cali tai tada VIRSH idealumo. kur chia tas pardavejas pasislepes dabar?

Parašytas: 20 Lie 2006, 16:30
SPARCO
Nitro rašė:neblogai IDEALI :) Mano paprasta cali tai tada VIRSH idealumo. kur chia tas pardavejas pasislepes dabar?
nebera pardavejo, turbut kitur jau kita idealia pardavineja :D

Parašytas: 21 Lie 2006, 01:37
Staska
Vlip ackarik, tau reikia: naujo slegio akumulatoriaus ~ 150 euru, naujo slegio daviklio (net nzn kiek), + dar gali buti diskeliai gidro muftos pareje, jei tempsi dar riobokshli razdatkej praplesi. As turiu dar viena, bet cia paskutinis jau :twisted: kaina didele :D nes nieks ju ir nebeturi. kokia masinos rida ? ir ar padangos/slegis jose vienodas. + pamatok tiksliai po kiek laiko 4wd atsijungia., o jei su 4x4 nesikasa ant asfalto :twisted: tada sankabai shakes sankaba 700 lt + keitimas, cia iskart pagal sankabos pedala jauciasi :) Sekmes bevargstant :D

Cia tik istolo galiu tiek pasakyt, susitiksim dar varikliui gausi pirkti ilga sarasiuka :D

Parašytas: 21 Lie 2006, 10:40
serik222
ir taip zaist su starteriu isjungt/ijungt be pauziu ant laisvu apsuku, nesveika turbinai ....

Parašytas: 21 Lie 2006, 11:09
TANKYSTAS
Rida ~180000, padangos vienodos,michelinai kazkokie, daugmaz vienodai nudile ir anpriekio ir an galo, slegis vienodas. 4wd atsijungia nevienodai, bet apytiksliai apie minute tempia.

Parašytas: 21 Lie 2006, 12:03
Staska
o kai salta neilgiau laiko ?

Parašytas: 21 Lie 2006, 12:06
TANKYSTAS
Lyg ir ne. Katik gatvej padraskiau, bandziau prasukt, nubisky suka, bet levokai... :? tai kaip nebutu keista, jau su uzsilusia sustojau, uzgesinau uzkuriau,prigazavau ir pisau putu. tai 4wd isijunge tik uz kokia poros min, kai prie sviesaforo suletinau.

Parašytas: 21 Lie 2006, 12:09
serik222
TANKYSTAS rašė:Lyg ir ne. Katik gatvej padraskiau, bandziau prasukt, nubisky suka, bet levokai... :? tai kaip nebutu keista, jau su uzsilusia sustojau, uzgesinau uzkuriau,prigazavau ir pisau putu. tai 4wd isijunge tik uz kokia poros min, kai prie sviesaforo suletinau.
stabdzius paspaudes ?

Parašytas: 21 Lie 2006, 12:10
TANKYSTAS
Lengvai prispaudes, bet dar ne iki 0 stabdziau

Parašytas: 21 Lie 2006, 12:20
serik222
[quote="TANKYSTAS"]Lengvai prispaudes, bet dar ne iki 0 stabdziau[/quote

]

o daug ir nereikia. sistemoj truksta spaudimo. bus solenoidas.

Parašytas: 21 Lie 2006, 12:25
TANKYSTAS
:evil:

Re: Turbo cales idealios eksploatacija

Parašytas: 22 Lie 2006, 12:49
Aruncia
Po siu patvarkymu calyte sekmingai vazioja be jokiu pasaliniu garsu, BET.

4x4 veikia uzvedus varikly ~1min, kartais trumpiau kartais ilgiau.

Pasikeisk razdatkes temperaturos davikli,pas tave jisai turetu buti vieno laido,nes pas mane ta pati istorija buvo 4X4 dirbdavo tik apie 1min,pasikeiciau razdatkes temperaturos davikli ir viskas ciki,bet pries keisdamas pasitikrink ji atjungi senaji,pajungi naujaji ir prilieti prie mases jei viskas veiks tai valio!!! ir buk atsargus isukinedamas davikli ir razdatkes,nes as savo uzlauziau:(((

Re: Turbo cales idealios eksploatacija

Parašytas: 22 Lie 2006, 14:02
Darius
TANKYSTAS rašė:
4x4 veikia uzvedus varikly ~1min, kartais trumpiau kartais ilgiau. :? Is dalies tai mane tenkina, nes ekanomijos sumetimais planavau sukurpti pats "elektroniny" :) galinio tilto atjungima (padaryt knopke, kad nereiktu traukinet saugiklio kai nenori 4x4 kad veiktu) :evil:
seip iomu pasidare, kiek susitaupytu 100km kuro su 2wd? 1litra ramiai vaziuojant? daugiau? :roll: bei per kiek dbr iki 100 isibegeji su 2wd?

Parašytas: 03 Rgp 2006, 09:35
blue_angel
Dar galvojau mano niekam tikusi :lol:

Parašytas: 29 Rgp 2006, 11:11
TANKYSTAS
Taigi, tesiame.

2006.08.07 atiduota y servisa del duminimo. rezultatas:
Darbai:
Variklio diagnostika, Variklio galvos nuemimas-uzdejimas, galvos remontas, slifavimas. Variklio isemimas. Bloko konjugavimas, slifavimas, ziedu keitimas, stumokliu restauravimas, variklio ydejimas, reguliavimas, pakesta sankaba, "turboservise" restauruotas turbas.
Detales:
Sankabos komplektas, Padrindiniai indeklai, svaistikliniai indeklai, karterio tarpine, voztuvu dangtelio tarpine, voztuvu rieboksliai 16vnt, Ysiurbimo kolektoriaus tarpine, Ismetimo kolektoriaus tarpine, velenelio riebokslis, galvos tarpine, galvos varztu komplektas, veleno priekinis riebokslis, galinis veleno riebokslis, Uzdegimo zvakes NGK 4 vnt, Sarnyrai 2 vnt, Ziedu komplektas, Vairo stiprintuvo skystis, Ausinimo skystis, Tepalas Mobil 10w-40, paskirstymo dangtelis, skriejikas (bremi), pagrindinis laidas Bremi, tepalo slegio dacikas, 2x emperaturos davikliai.
Atsiimta 06.08.24
Vel atiduota 06.08.25 :evil:
Vel atsiimta 06.08.29
Kaina - ~5600 Lt

Darosi obkatke daba. Nedumina :lol: kaip toliau - bus matyt.



Nu dabar jau galit juoktis

Parašytas: 29 Rgp 2006, 11:14
Nitro
zebaj. primink kiek mokejai?

Parašytas: 29 Rgp 2006, 11:18
bad_brains
prie detaliu nematau pagr dirzo. Kiba tiek daryta ir dirzas za adno nekeistas? :roll:

nu siaip cia tik mano nuomone, bet tiek pinigu sukisti tai @#%$&!... gaila man butu ;) bet kitavertus dbr jau varikli pamirst gali ir tik enjoy'intis automobiliu :twisted:

Parašytas: 29 Rgp 2006, 11:21
Nitro
na zhinai chia ne 8v variantas i kuri gaila pinigus kisht.