Puslapis 12

Degimas

Parašytas: 04 Lie 2006, 21:01
Bogda
Tai va norejau paklausti kaip calibrai degimas reguliuojasi ir kur galima tai atlikti ir kiek mazdaug kainuoja?gal jau kas darete toki reikala papasakokit

Parašytas: 04 Lie 2006, 21:16
Ecka
tai va tau trumpa informacija.
pas kalibra begimas nesireguliuoja.
na nebent ziurint koki degima nori reguliuoti jai paskirstimo dirzelio tai visur reguliuopja kur motoristas yra.
kainuoja apie 60lt.
bet ir paciam nera kas veikti ji paziureti.

Parašytas: 04 Lie 2006, 21:21
Bogda
zvaklaidis buvo pratrintas pakeitem starteri siandien sutvarkem nes buvo ten bedu bet vistiek nesikuria taip kaip turi kurtis.
Kuriasi inai taip sunkiai is pradziu taip kaip stenedama :D o poto pagriebia normalei. Turi gi svariai brukst ir uzsikurt...

Parašytas: 04 Lie 2006, 21:23
Ecka
pas tave dujos ar benzas?

Parašytas: 04 Lie 2006, 21:24
Bogda
benzas

Parašytas: 04 Lie 2006, 21:48
Dj_Kinder
Na, pas mane tai tik ant duju sunkiai kuriasi, ant benzo viskas normalei. :roll:

Parašytas: 04 Lie 2006, 23:28
Bogda
Nieko vistiek padarysiu kad ir pas mane kurtus kaip bite pradejau tvarkyt auto tai tvarkyysiu iki galo.Reikes i diagnostika nuvaryt kad ten patikrintu

Parašytas: 05 Lie 2006, 09:41
YELLOW
Cia tu varyk kas starterius tvarko, ten greiciausiai bus kazkas su starteriu arba bendiksas, lyg taip jis vadinasi 8)

Parašytas: 05 Lie 2006, 09:45
Bogda
YELOW rašė:Cia tu varyk kas starterius tvarko, ten greiciausiai bus kazkas su starteriu arba bendiksas, lyg taip jis vadinasi 8)
Sitoj srity jau sutvarkem starteris sutvarkytas ant stendo buvo uzdetas su laidais irgi gerai viskas patikrinta...

Parašytas: 05 Lie 2006, 10:20
calibra
Bogda rašė:zvaklaidis buvo pratrintas pakeitem starteri siandien sutvarkem nes buvo ten bedu bet vistiek nesikuria taip kaip turi kurtis.
Kuriasi inai taip sunkiai is pradziu taip kaip stenedama :D o poto pagriebia normalei. Turi gi svariai brukst ir uzsikurt...
Gal dirzelis per koki danti pershokes?

Parašytas: 05 Lie 2006, 10:24
Bogda
o diagnostikon apsimoka nuvaryt?parodys ar dirzelis persokes?

Parašytas: 10 Lie 2006, 07:21
Bogda
Pakeliavau per iseigines su nuotykiais po lt. Papasakosiu kas buvo dar nutike pravaziavau kokiu 150km ir pradejo dust auto kol visiskai uzgeso bandai kurt gaza maigai kurdamas vos nevos uzsikuria bet variklis vos dirba.Jau tempem ja namo del idomumo dar pabandziau uzkur praejo kokiu 30min auto uzsikure sunkiai bet prasidirbo ir lyg normaliai nuvaziavau vel 150km.Poto kita diena taip dazniau pasikartojo pavarai 10 arba 20 50km ir vel ta pati nesamone niekaip nesuprantu kas cia gali buti :( :( :( vaziuoji su auto ir pradeda dust gaza spaudi ir krinta taip greitis kol visai nudusta arba laikai gaza ispaudes katosi motoras ir nudusta.Iskart niekaip neuzkursi praeina kazkoks laiko tarpas tada gali uzkurti bet ir taip kol prasidirba sunkiai.Pas mane benzas.Siaip ir anksciau sunkiai kurdavosi ar gali buti toks dalykas del degimo nebesuprantu visai...
Variklio temp buna normali daugiau 90neuzkyla kamsciuose buna nebent100 bet tada isijungia ventiliatorius

Parašytas: 10 Lie 2006, 08:11
EDWARD555
Va tas 100 laipsniu tai vabshe ziauru. Pavojus! Pas mane niekada neuzkildavo daugiau 90 laipsniu. Visada buvo lygiai lygiai 90. Isidejau dujas ir tada po metu jau 95 buna. Gal cia nuo antifryzo priklauso, nes teko keisti.
Daviklis tai gal supranta kur 90, kur 95. Ar jau nesusigaudo? Apsiuoste gal.
Ciuju keisiu temp davikli.
Klausimas: Ar buna davikliu, kad ventiliat isijungtu nuo 80 laipsniu ar 70?

Parašytas: 10 Lie 2006, 08:21
blue_angel
Ecka rašė:pas tave dujos ar benzas?
O koks skirtumas? Pas mane beveik vienodai ir ant vieno ir ant kito kuriasi..

Parašytas: 10 Lie 2006, 08:28
Bogda
Bogda rašė:Pakeliavau per iseigines su nuotykiais po lt. Papasakosiu kas buvo dar nutike pravaziavau kokiu 150km ir pradejo dust auto kol visiskai uzgeso bandai kurt gaza maigai kurdamas vos nevos uzsikuria bet variklis vos dirba.Jau tempem ja namo del idomumo dar pabandziau uzkur praejo kokiu 30min auto uzsikure sunkiai bet prasidirbo ir lyg normaliai nuvaziavau vel 150km.Poto kita diena taip dazniau pasikartojo pavarai 10 arba 20 50km ir vel ta pati nesamone niekaip nesuprantu kas cia gali buti :( :( :( vaziuoji su auto ir pradeda dust gaza spaudi ir krinta taip greitis kol visai nudusta arba laikai gaza ispaudes katosi motoras ir nudusta.Iskart niekaip neuzkursi praeina kazkoks laiko tarpas tada gali uzkurti bet ir taip kol prasidirba sunkiai.Pas mane benzas.Siaip ir anksciau sunkiai kurdavosi ar gali buti toks dalykas del degimo nebesuprantu visai...
Variklio temp buna normali daugiau 90neuzkyla kamsciuose buna nebent100 bet tada isijungia ventiliatorius
dar pridursniu pas mane temp uzkyla ir dirbant ant laisvu paprasciausiai pavazinejus sustoji ir kyla temp vent isijungia padirba nukrinta poto vel isijungia siaip ant laisvu neturetu gi kaist motoras. Sake i kauna varyt diagnostikon draugas bet tai bijau kad nedavaziuosiu...

Parašytas: 10 Lie 2006, 08:33
EDWARD555
Bogda rašė: siaip ant laisvu neturetu gi kaist motoras.
Jo stovint neturi nei ryti, nei kaisti motoras. :D
O kuo daugiau vaziuoji tuo daugiau turi kaisti - o pas tave nekaista?
Gal pas tave dujos?

Parašytas: 10 Lie 2006, 08:36
Bogda
nera duju bet desiu kai susitvarkysiu.Bet kai autostrada varai temp 90daugiau neuzkyla.

Parašytas: 10 Lie 2006, 09:01
EDWARD555
Bogda rašė:nera duju bet desiu kai susitvarkysiu.Bet kai autostrada varai temp 90daugiau neuzkyla.
O kiek tau metu?

Parašytas: 10 Lie 2006, 09:04
Bogda
geras klausimas o metai susije su gedimu? :shock: 22

Parašytas: 10 Lie 2006, 09:14
EDWARD555
Bogda rašė:geras klausimas o metai susije su gedimu? :shock: 22
:arrow: calibra tuoj placiau paaiskins kokios cia gali buti bedos :D

Parašytas: 10 Lie 2006, 09:17
Bogda
isvis jau depresija puola kol kebulo remontai buvo be masinos buvau dabar cia ir dar neaisku nei kas nei kiek kainuos nes be masinos kaip be ranku i darba tenka peskom pedinti...

Parašytas: 10 Lie 2006, 09:30
SPARCO
EDWARD555 rašė: Klausimas: Ar buna davikliu, kad ventiliat isijungtu nuo 80 laipsniu ar 70?
Taip, buna su skirtingu temperaturu daviklio suveikimu. Pats isidejau kad suveiktu prie mezesnes temp.

TO Bogda: Taigi normalu kad ant laisvu kaista varilklis :wink: .

Parašytas: 10 Lie 2006, 11:04
calibra
Nu duodat chia "kalbos"! =)))


Siaip vaziuojant, variklis neturetu kaisti labiau, nei stovint (jau pasiekes darbine temperatura), o priesingai - vaziuojant, pvz, 100km/h jis yra pakankamai gerai ventiliuojamas oro srauto, galimai net ventiliatorius neisijungia. O stovint, jis dirba, todel jam reikalingas kartkartemis isijungiantis ventiliatorius, ypach - per tokius karschius.

Del zhemesnes temperaturos - ventiliatoriui isijungti. Shiaip, jei pastebejote, su dujomis variklis greichiau uzhshyla ir dazhniau ventiliatorius isijungineja - galimai delto, kad dujos yra kaitresnes.

Deti davikli delto, kad isijungtu prie zhemesnes temperaturos (ir net 20laipsniu!), sakychiau, nera labai racionalu, del keliu priezhaschiu:
1. variklis pastoviai bus aushinamas iki zhemesnes, nei darbines temperaturos. Tai gali reikshti netgi riebesni mishini ir didesnes sanaudas.
2. pastoviai suksis ventiliatorius. Jei jis dabar dazhnai isijungineja, tai jei isijungines prie 70 - jis suksis nuolat. Visi elektriniai prietaisai priklausomai nuo reikalingo el. kiekio, daugiau ar maziau padidina sanaudas (tai viena), antra - sodina akumuliatoriu.

Sakychiau, geriausia butu taip, kaip numatyta gamykloje, arba bent jau su nedidelemis modifikacijomis (tarkim, isijungia prie 85). Bet prie 70 - tai jau gana zhymus shuolis - ash tikrai to nedarychiau tavo vietoje. Beje, c20ne standartiskai ventiliatorius isijungia prie kiek, gal kokiu ~95?

Parašytas: 10 Lie 2006, 12:02
SPARCO
pas mane ir idetas prie 85C temp.

Parašytas: 10 Lie 2006, 12:14
Bogda
tai cia del temperaturos nieko o ka del mano auto daryt?