Puslapis 11

variklio keitimas i galingesni

Parašytas: 26 Bir 2006, 15:20
rysininkas
kas zino ar galiu keist varikli be perdarymo is 2l y galingesni?
ir jaj zino, tai y koki? :?:

Parašytas: 26 Bir 2006, 23:37
Nitro
prie ko chia ishores tiuningas??

Parašytas: 27 Bir 2006, 00:09
bad_brains
pasiuto csia zmones su ta ideja apie varikliu keitima :) kiek galima kartoti - neapsimoka tai daryti ;) galu gale cia visai ne i tema topikas :)

Re: nu bl db tai paaiskinkit

Parašytas: 27 Bir 2006, 11:27
calibra
rysininkas rašė:kas zino ar galiu keist varikli be perdarymo is 2l y galingesni? ir jaj zino, tai y koki? :?:
Koks pas tave variklis, konkreciai? C20XE (2.0 16v), C20XEV (2.0 ecotec) ar C20NE (2.0 8v)?

Kiek pinigu gali skirti ir kokio rezultato tikiesi?

Parašytas: 28 Bir 2006, 22:03
tomas
Aj, radaj cia kam ka ,calibra, aiskint, tokiems bile tik parasyt i foruma bile ka, o paskuj dingt amziams 8)

Parašytas: 29 Bir 2006, 00:35
calibra
tomas rašė:Aj, radaj cia kam ka ,calibra, aiskint, tokiems bile tik parasyt i foruma bile ka, o paskuj dingt amziams 8)
Noriu pagelbet zmogui, jei turesiu sioje vietoje ziniu - gal ka nors naudingo patarsiu. Jei ne jam, gal kam nors kitam bus naudinga..
Bet siaip jo, cia man primena kita posta "reikia turbo!" ar kazkas panasaus =))))

Parašytas: 03 Lie 2006, 10:12
YELLOW
Geriau jus man papasakokit kur rasti info apie turbos pajungima paprastam varikliui 2,5?Koks reikalingas supaudimas, kokia turbina ir kiti aksesuarai , cia as ateiciai renku info kad zonociau nuo ko pradeti, ar is vis apsimoka, zianu kad turbo kompresorius i V6 vokieciai dejo maciu fotkiu, virs 300ag, aisku man tiek dabar atrodo ir nereikia nors 250ag noretusi :evil:

Parašytas: 03 Lie 2006, 10:14
YELLOW
ir apskritai gal zinot kokiu drageriu linku?Pas juos daug idomiu dalyku galima rasti...

Parašytas: 03 Lie 2006, 10:37
BravoL
YELOW rašė:Geriau jus man papasakokit kur rasti info apie turbos pajungima paprastam varikliui 2,5?Koks reikalingas supaudimas, kokia turbina ir kiti aksesuarai , cia as ateiciai renku info kad zonociau nuo ko pradeti, ar is vis apsimoka, zianu kad turbo kompresorius i V6 vokieciai dejo maciu fotkiu, virs 300ag, aisku man tiek dabar atrodo ir nereikia nors 250ag noretusi :evil:
Hmm.. Beda zinok Yelow mum su tuo turbinimu.. Lyg ir butu variantas, bet turbut nesveiku "rekonstrakshn" reiktu..
Paveikslėlis
Saab low pressure turbo as fitted to 2.0L 4 cylinder engines. The Saab 9-3 used a single low pressure turbo (Garrett GT1752) - was used on four cylinder 2.0L engines to give 155 bhp. Some Saab 900 SE's and early 9-3 V6's used C25XE engines but these were never turbocharged. These are low pressure turbo units intended to provide very modest boost to the V6 engine. It may be possible to transplant these turbo units into a Calibra V6 but engine bay space may be an issue.

Saab 900 SE V6 ( 94-98 ) used the same engine as the V6 Calibra. The engine (designated B258i) was carried over and used in early Saab 9-3 production. The C25XE is a general GM European engine; German design, UK built. When used in Saabs the configuration was the familiar transverse mounting and even used the same F25 gearbox. Engine management was the same Bosch Motronic.

Parašytas: 03 Lie 2006, 21:01
rysininkas
pas mane C20NE (2.0 8v), ta ka galeciau padaryt kad normaliai vaziuot galeciau nes siaip nieko is jos padoraus yspaus neina...?

Parašytas: 03 Lie 2006, 22:58
Nitro
pirk turbo cali ku chia forume siulo. jei manai kad brangu - pigiai vistiek nieko nepadarysi.

Parašytas: 04 Lie 2006, 00:59
calibra
BravoL rašė:Hmm.. Beda zinok Yelow mum su tuo turbinimu.. Lyg ir butu variantas, bet turbut nesveiku "rekonstrakshn" reiktu..
O pas c25xe is abieju variklio pusiu kolektoriai? Siaip jei montuoti vienoje puseje, tai gausis, kad turbokompresorius veiks tik nuo triju cilindru, arba galima statyti dvi "sraiges", kad pilnai isnaudoti 6 cilindru ismetamas dujas.

Gal paprasciau tokiu atveju pastatyti paprasciausiai kompresoriu? Galios nuostolis del shkyvo aprkovos iki 15%, bet yra ir nemazai savu privalumu.

Siaip ar taip, reikia skaiciuoti, kad toks "projektas" gali nesunkiai i 10k Lt "atsistoti"..

Bedos jokios nera. Mechanishkai nera viska labai sudetinga padaryti, tachiau pachios detales ir suderinimas kainuoja nemazhai - buna, kad netgi reguliuojant varikli (t.y. programinant ecu) uzhsilenkia motorai - o c25xe atveju toks dalykas sheimininko tikriausiai nepradzhiugintu.

Kaip bebutu, tikrai yra paprasciausiai nusipirkti c20let'a ir vazineti su stock'u, per daug sau nesukant galvos.

Parašytas: 05 Lie 2006, 10:02
YELLOW
CALIBRA- zinai kaip yra, daug ka gali nusipirkti bet pati didziausia blogybe yra kad isimyli savo masina ir nori padaryti butent ja pacia graziausia, greiciausia ir bla bla bla, juk pats turba saviskei pirkai, o galejai stocka turbava pasiimt :D
Tokia jau musu calibristu dalia 8)

Parašytas: 05 Lie 2006, 10:10
calibra
YELOW rašė:CALIBRA- zinai kaip yra, daug ka gali nusipirkti bet pati didziausia blogybe yra kad isimyli savo masina ir nori padaryti butent ja pacia graziausia, greiciausia ir bla bla bla, juk pats turba saviskei pirkai, o galejai stocka turbava pasiimt :D
Tokia jau musu calibristu dalia 8)
Tai chia nieko blogo, ypach, jei tie isleisti pinigai ant automobilio paskui bumerangu grizhta pasitenkinimo forma =)

Parašytas: 07 Lie 2006, 12:45
BravoL
calibra rašė:
BravoL rašė:Hmm.. Beda zinok Yelow mum su tuo turbinimu.. Lyg ir butu variantas, bet turbut nesveiku "rekonstrakshn" reiktu..
O pas c25xe is abieju variklio pusiu kolektoriai? Siaip jei montuoti vienoje puseje, tai gausis, kad turbokompresorius veiks tik nuo triju cilindru, arba galima statyti dvi "sraiges", kad pilnai isnaudoti 6 cilindru ismetamas dujas.

Gal paprasciau tokiu atveju pastatyti paprasciausiai kompresoriu? Galios nuostolis del shkyvo aprkovos iki 15%, bet yra ir nemazai savu privalumu.

Siaip ar taip, reikia skaiciuoti, kad toks "projektas" gali nesunkiai i 10k Lt "atsistoti"..

Bedos jokios nera. Mechanishkai nera viska labai sudetinga padaryti, tachiau pachios detales ir suderinimas kainuoja nemazhai - buna, kad netgi reguliuojant varikli (t.y. programinant ecu) uzhsilenkia motorai - o c25xe atveju toks dalykas sheimininko tikriausiai nepradzhiugintu.

Kaip bebutu, tikrai yra paprasciausiai nusipirkti c20let'a ir vazineti su stock'u, per daug sau nesukant galvos.
Nu joa kolektoriai stovi abiejose pusese.. Net neisivaizduoju kaip turetu veikti viskas tik su vienu kolektorium.. :) Anyway ne apie tai.. O daryti Twin tai butu turbut financine katastrofa nes vietos tiek priekines galvos pusej tiek galines yra labai mazai.. Nekalbant apie kapitaliny variklio.. Aij man jau kazkaip atshoko fantazijos apie turbinimus.. Teks turbut pasitenkinti lengvu NA tuning (cia aishku ateity)..