Puslapis 11

Issizerge ratai

Parašytas: 22 Bir 2006, 12:59
Aleksandr
Pastebejau kad mano galiniai ratai siek tiek issizerge.Ar gali buti tas issizergimas nuo to kad amortikai visiskai parejo?Nu nzn as istikruju, gal kas buvot susidure su tokia problema?Ka reikia keisti?aciu

Parašytas: 22 Bir 2006, 13:01
Bogda
Siaip tai daugumos calibru galiniai ratai paklise siek tiek. Jei padangu negrauzia tai viskas gerai tada.

Parašytas: 22 Bir 2006, 13:07
Aleksandr
Seip negriauzia, as galwojau kad cia jau kazkas neto;]

Parašytas: 22 Bir 2006, 13:09
Bogda
nu pas mane irgi truputi paklise bet padangu negrauziazia tai ir nesuku galvos...

Parašytas: 22 Bir 2006, 16:52
tomas
siulyciau atidziau is widaus pasiziuret, wakar keiciau padangas, taj net griowiai buwo widinej pausej pasidare. :evil:

Parašytas: 22 Bir 2006, 17:52
wauhal
man po praeitos vasaros ir siulai buvo islinde :)

Parašytas: 23 Bir 2006, 12:06
Haris_24
mano cali dyla galinio rato isorine puse, kazkas keisto...

Parašytas: 23 Bir 2006, 13:27
calibra
Haris_24 rašė:mano cali dyla galinio rato isorine puse, kazkas keisto...
Nieko keisto, jei auto buvo dauzta, pvz, iki tau tampant jos savininku =)
Siaip isorinis krastas dyla nuo staigiu posukiu - jei megsti ziedu prasinesti, po gero tokio pasivazinejimo rasi grubleta padilima ant padangos isorinio krasto.

Parašytas: 23 Bir 2006, 13:42
Haris_24
calibra rašė:
Haris_24 rašė:mano cali dyla galinio rato isorine puse, kazkas keisto...
Nieko keisto, jei auto buvo dauzta, pvz, iki tau tampant jos savininku =)
Siaip isorinis krastas dyla nuo staigiu posukiu - jei megsti ziedu prasinesti, po gero tokio pasivazinejimo rasi grubleta padilima ant padangos isorinio krasto.
dauzta tikrai nebuvo, o ziedus as "megstu" :twisted: :twisted: :twisted:
visai kazkaip apie tai nepagalvojau...
siaip gale uzdetos naujos "restauruotos" padangos, tai kaip isivaizduoju ju dilimas turetu buti zymiai greitesnis.

Parašytas: 23 Bir 2006, 14:35
calibra
Haris_24 rašė: dauzta tikrai nebuvo, o ziedus as "megstu" :twisted: :twisted: :twisted:
visai kazkaip apie tai nepagalvojau...
siaip gale uzdetos naujos "restauruotos" padangos, tai kaip isivaizduoju ju dilimas turetu buti zymiai greitesnis.
Siaip apie restauruotas nezinau, nes nenaudoju. Bet is praktikos galiu pasakyti, kad jei vaziuoji ant slydimo ribos, tai tokiais mikro apsilaupymais visas ishorinis krashtas pasidaro net ir ant geru padangu - atrodo, kaip suvelta guma. Savaime suprantama, kad gaudamas didesni kruvi nei iprastai vaziuojant tiesiai, isorinis krashtas sudyla greiciau.

Parašytas: 23 Bir 2006, 15:21
Haris_24
tokiu atveju reikia sukeisti permontuojant padangas vietom, ir vazineti kaip pensininkui :roll:

Parašytas: 23 Bir 2006, 17:05
calibra
Haris_24 rašė:tokiu atveju reikia sukeisti permontuojant padangas vietom, ir vazineti kaip pensininkui :roll:
ne visada isheina, pavyzdziui pas mane ant bridgestone'u yra markiruote "inside" ir "outside" - cia padangoms su asimetriniu rashtu taikoma. T.y. ishorinis krashtas visada ir yra ishorinis, nesvarbu, kaip tu ja permontuosi.

Parašytas: 26 Bir 2006, 17:40
Svečias
Ji turi buti issizergusi, ji kale :D

Parašytas: 18 Lie 2007, 20:43
djmantas
o tai kas gali buti jei eda padangas is vidines puses ?

Parašytas: 19 Lie 2007, 09:11
donatukass
[quote="djmantas"]o tai kas gali buti jei eda padangas is vidines puses ?[/quote]suvertimas, suvedimas ir t.t.. varyk pas vaziuokles meistrus, sutvarkys..

Parašytas: 19 Lie 2007, 09:13
Nitro
djmantas rašė:o tai kas gali buti jei eda padangas is vidines puses ?
jei galines tai gali but kad vazhineji su calibra :))) daugeliui eda gale padangas. kartais padeda sailentbloku pakeitimas

Parašytas: 19 Lie 2007, 10:45
calibra
o labiausiai padetu reguliuojamas camber ir caster

Parašytas: 19 Lie 2007, 11:02
Nitro
bekalbu