kol Jūs grožitės vilniaus vaizdais - įvertinkit ir mano automašiną 90m. Opel Calibra 2L 8v. Automašina yra absoliutus stock'as neskaitant žemintos pakabos bei 16` ratų. Norėdami pamatyti didesnį vaizdą - spustelkite ant paveiksliuko
truputi iš šono -
asfalto lygintuvas iš šono - pastoviai dugnu lyginu gatvių nelygumus -
Visai pamiršau apie Vilniaus aizdus - Šv. Rapolo archangelo bažnyčia -
Šv. Jokūbo ir Pilypo bažnyčia -
Užteks peizažų Cali ratai - 16` skersmens 7,5` pločio neaiškaus gamintojo diskai. Ant diskų iškalta - Atlas, Made in Italy. Jei kas žinot kas čia per modelis - atsiliepkit -
Padangos 205/45 R16, prieky GoodYear EagleF1, gale Uniroyal Sportcontact
salonas - paprastas kaip dvi kapeikos -
skydelis - žiba kaip kalėdinė eglutė
pagal visus pozhymius spidometras nebuvo atsuktas. Ko nepasakysi apie visokias turgines mashinas - Tas yra gerai . Varikliukas sukasi kaip bite. Kompresija visur po 11, plius minus 0,5
Antra antena yra skirta mobilaus telefono laisvu ranku įrangai.
tai tiek. Dabar galit girti
Paskutinį kartą redagavo Nitro 10 Geg 2006, 21:27. Iš viso redaguota 2 kartus.
1. nei Nitro, nei dar kas nors, nezino, ar rida yra tikra. Nustatyti, ar odometras atsuktas ar ne - neimanoma.
2. 295kkm rida nera didele kaip 15m. automobiliui, ji yra netgi labai normali. Zinau atveju, kai per 4-5 metus yra prasukamas pilnas ratas, o paskui i Lietuva atvarius odometras atsukamas i 80 000 - 120 000 (ir pan.). Kaip kazkas pasake - optimizmas, tai paprasciausias duomenu trukumas.
3. Nitro, ratlankiai pas tave ar tik ne "union"? As esu ta brandname mates ir ant kitu disku, bet googleje nieko panashaus neradau :/
4. turintiems kompleksu del dujines irangos pilieciams, siulau praplesti pasaulezhiura. Nei kiek neabejoju, kad ADS savininkui, vazinejanchiam M3 su duju iranga irgi juokinga ish tokiu "naftos magnatu", vazinejanchiu 15m. senumo supuvusiais opeliais nuo tashko A iki B (pagal dabartine situacija dazhnai mokanchiais 2x brangiau uzh ta pati 1km) ir "gordai" uzhrietusiais nosi delto, kad jie vaziuoja neva ne dujomis, o benzinu.
Beje, as neteigiu, kad Nitro odometras nei atsuktas, nei neatsuktas.
As sakau, kad realiai niekada negali zinoti, ar jis nebuvo atsuktas, nes nera kaip patikrinti. O ~200 000km rida 15m. senumo automobiliui is Vakaru yra labai mazha, galima sakyti, kad automobilis buvo nedaug vazinejamas, jei per menesi pravaziuojama vos daugiau nei 1000km.
Beje, as neteigiu, kad Nitro odometras nei atsuktas, nei neatsuktas.
As sakau, kad realiai niekada negali zinoti, ar jis nebuvo atsuktas, nes nera kaip patikrinti. O ~200 000km rida 15m. senumo automobiliui is Vakaru yra labai mazha, galima sakyti, kad automobilis buvo nedaug vazinejamas, jei per menesi pravaziuojama vos daugiau nei 1000km.
Beje, kai kurie pirikupai sako, kad jei pratrinta automobilio sedyne (pvz shonas), tai automobilis jau minimum 400 000km. nuvazhiaves. Tiketi ar ne, spreskit patys.
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
dėl tos sėdynės - faktas, kad sėdynė nenusitrina per 100k km, bet drasiai sakyti kad jei nutrinta - tai rida >400 k km irgi negalima. Juk jei vazhineji mieste, tai per nuvazhiuotu 100 km gali ir 20 kartų ilipt ishlipt ish mashinos, taip trindamas sedyne.
PS Labai juokinga matyti mashinas su nutrintom sedynem, nutrintais vairais ir apipleshyta begiu rankena su 150k km ant odometro ;]