Puslapis 13

duslintuvai

Parašytas: 24 Bal 2006, 20:00
Izabelitas
Klausimas: noriu pakelti siek tiek ag 8v calibrai. Skaiciau ten apie tuos sportinius filtrus ir matau, kad 50 procentu raso, jog neapsimoka nebent keisciau ir ismetimo sistema. Gerai, dedu as ta filtra ir keiciu ismetima. Kiek realiai tas ismetimas man gali kainuoti? Ir apskritai ka ten reikia keisti? Dekui uz atsakymus.

Parašytas: 25 Bal 2006, 10:18
popcys
jeigu taip nori investuoti tik noredamas pakelti galia,o ne del garso ismetimo,tai tavo investicija nelabai apsimoka,nes realiai nieko tau nepasikejs tos traukos,na jei ir pasikeis,tai smulkmenos,asaros...

Parašytas: 25 Bal 2006, 10:57
Izabelitas
popcys rašė:jeigu taip nori investuoti tik noredamas pakelti galia,o ne del garso ismetimo,tai tavo investicija nelabai apsimoka,nes realiai nieko tau nepasikejs tos traukos,na jei ir pasikeis,tai smulkmenos,asaros...
verksiu, kol jura priverksiu. tai kiek ta dusliarka pakeisti kainuoja? :roll:

Re: duslintuvai

Parašytas: 25 Bal 2006, 11:01
BravoL
Izabelitas rašė:Klausimas: noriu pakelti siek tiek ag 8v calibrai. Skaiciau ten apie tuos sportinius filtrus ir matau, kad 50 procentu raso, jog neapsimoka nebent keisciau ir ismetimo sistema. Gerai, dedu as ta filtra ir keiciu ismetima. Kiek realiai tas ismetimas man gali kainuoti? Ir apskritai ka ten reikia keisti? Dekui uz atsakymus.
Isidejes filtra ir pasidares tiesiogini ishmetima labai jau kazko stebuklingo tikrai neishspausi.. Filtras nuo ~60,-lt (nerekomenduotina) iki ~300,-lt.. Ishmetima kaip sutarsi ir priklauso nuo to ka desi.. Zodziu rezultate investaves ~400-500,-lt gausi kazkiek laisvesni variklio "kvepavima".. Vat jei prie shito visko pridetum sportinius velenelius (ne nuo gsi kokio nors bet tikrus sportinius velenelius) tavo atveju butu vienas velenelis 800,-lt, zvekes, laidai normalus, ECU programa manau ~40HP ishsispaustu gal net ir daugiau.. NA tuning is very expensive.. :wink:

Re: duslintuvai

Parašytas: 26 Bal 2006, 00:48
Izabelitas
Kokias zvakes ir kur pirkti? Sitam tikriausiai sukrapstysiu. O del veleneliu dar nezinau, nes nezinau kiek apskritai ten ju yra ir kur juos dalina :roll: :idea:

Re: duslintuvai

Parašytas: 26 Bal 2006, 09:17
jimaz
Izabelitas rašė:Kokias zvakes ir kur pirkti? Sitam tikriausiai sukrapstysiu. O del veleneliu dar nezinau, nes nezinau kiek apskritai ten ju yra ir kur juos dalina :roll: :idea:
:lol:

Re: duslintuvai

Parašytas: 26 Bal 2006, 09:18
EDWARD555
Izabelitas rašė:Kokias zvakes ir kur pirkti? Sitam tikriausiai sukrapstysiu. O del veleneliu dar nezinau, nes nezinau kiek apskritai ten ju yra ir kur juos dalina :roll: :idea:
Pirk Geltonas, bekvapes, ilgas. Turguj arba prie baznycios :)))
Desimt perki nuolaida gauni :DDDDD

Re: duslintuvai

Parašytas: 26 Bal 2006, 13:47
blue_angel
Izabelitas rašė:Kokias zvakes ir kur pirkti?
Paprasciausioj autoaibei.

Re: duslintuvai

Parašytas: 26 Bal 2006, 15:18
YELLOW
Izabelitas rašė:Klausimas: noriu pakelti siek tiek ag 8v calibrai. Skaiciau ten apie tuos sportinius filtrus ir matau, kad 50 procentu raso, jog neapsimoka nebent keisciau ir ismetimo sistema. Gerai, dedu as ta filtra ir keiciu ismetima. Kiek realiai tas ismetimas man gali kainuoti? Ir apskritai ka ten reikia keisti? Dekui uz atsakymus.
Jeigu tau reikia galios tai ismetimo sistema jeigu darysi tiesiogini ismetima tau dades ne daugiau penkiu arkliu ir ausys cyps nuo garso... Geriau pasieskok galingesnes calibros nes su 8v nieko mandro pigiai neispausi brolyt... :roll:

Re: duslintuvai

Parašytas: 26 Bal 2006, 15:28
Izabelitas
Pirk Geltonas, bekvapes, ilgas. Turguj arba prie baznycios :)))
Desimt perki nuolaida gauni :DDDDD[/quote]

Kai tau reikes, rasyk, padesiu gauti blata receptui toms zvakems kur vaistinej. Nebrangios ir kiek girdejau lengvai keiciasi

Re: duslintuvai

Parašytas: 26 Bal 2006, 15:36
Izabelitas
nu, karoc, visi cia labai skirtingai raso. toks jausmas, kad tik vienetai supranta ka apskritai kalba, nes visa informacija skiriasi netgi kalbant apie ta pati duslika... tai keiciant ismetima garsas grazeja, tai jis slyksteja, pjauna ausis ir t.t... zodziu ka bedarysi, vistiek pjausi gryba. itariu, kad norint gauti informacijos, geriau paciam eksperimentuoti ir uzgrybauti negu klausytis kaip pjauna kiti.

Parašytas: 26 Bal 2006, 15:38
blue_angel
Garsas kaip kam. Man patinka, kai nesigirdi nieko is masinos, kitam kai rekia-baubia.

Re: duslintuvai

Parašytas: 26 Bal 2006, 16:00
calibra
Izabelitas rašė:nu, karoc, visi cia labai skirtingai raso. toks jausmas, kad tik vienetai supranta ka apskritai kalba, nes visa informacija skiriasi netgi kalbant apie ta pati duslika... tai keiciant ismetima garsas grazeja, tai jis slyksteja, pjauna ausis ir t.t... zodziu ka bedarysi, vistiek pjausi gryba. itariu, kad norint gauti informacijos, geriau paciam eksperimentuoti ir uzgrybauti negu klausytis kaip pjauna kiti.
Izabletitai, negi sunku suprasti, kad nuomones skiriasi delto, kad skiriasi skoniai? Vienam patinka labiau viena, kitam kita, uztai ir patarimai skirtingi.

Parašytas: 26 Bal 2006, 16:02
Izabelitas
Lengviausia i kiekviena klausima atsakyti va tokiomis rozomis " :lol: :D :lol: :D" , nes turi gelda, kurioje yra siek tiek daugiau rudimis apsinesusiu voztuvu. Nezadu keisti visos masinos, jei galiu pakeisti tik dali. Lengviausia patarti nusipirkti kita masina, bet toks patarimas lygiai toks pat tupas kaip patarti isideti naujas duris nuluzus veidrodeliui. Dekui uz supratinguma

Re: duslintuvai

Parašytas: 26 Bal 2006, 16:09
Izabelitas
Izabletitai, negi sunku suprasti, kad nuomones skiriasi delto, kad skiriasi skoniai? Vienam patinka labiau viena, kitam kita, uztai ir patarimai skirtingi.[/quote]

"Izabletitai"... Nu, ziauru, bet ne esme. As del skonio nieko nesakau. Paprasciausiai matau kaip zmones skirtinigai del tu galiu sneka... Vieni raso, kad dadeda, o kiti, kad nuima. Tai taip ir lieki nesuprates... Skaiciau, kad vienas pasikeites ismetima ir technikines nebesugeba praeiti... Tada kyla klausimas ar vien tik del to grazesnio ar ten negrazesnio (priklausomai pagal skoni) garso verta ta ismetima niokoti. Matau, kad yra zmoniu normaliai paaiskinanciu ir bent suprantanciu ka raso, o ka cia veikia kiti... Kazkur skaiciau, kad lipduku nemazai uz nieka pridalino... :lol:

Parašytas: 26 Bal 2006, 16:32
calibra
Izabelitas rašė:Lengviausia i kiekviena klausima atsakyti va tokiomis rozomis " :lol: :D :lol: :D" , nes turi gelda, kurioje yra siek tiek daugiau rudimis apsinesusiu voztuvu. Nezadu keisti visos masinos, jei galiu pakeisti tik dali. Lengviausia patarti nusipirkti kita masina, bet toks patarimas lygiai toks pat tupas kaip patarti isideti naujas duris nuluzus veidrodeliui. Dekui uz supratinguma
c20ne variklis yra 115ag. Tai - silpniausias calibra variklis. Jis nuostabus tuo, kad yra nepretenzingas, pigiai eksploatuojamas, reikalui esant pigiai remontuojamas ir visokeriopai pagirtinas uz savo patvaruma, bet...

Pries keliant galia, pirmiausia tamstai reiktu nuspresti - kiek tu is to variklio nori. Darant rimtesni galios kelima, rekomenduojama keisti stumoklius i kaltinius, titaninius voztuvus ir sportines spyruokles jiems, sportinius velenus, sportini isiurbimo trakta ir ismetimo sistema, valdoma degimo sistema ir t.t. O kiek dar yra prie to potencialiai reikalingu darbu ir modifikaciju (tiek su paciu varikliu, tiek su transmisija) - net nekalbu.

Zodziu, zmogau, tai tikrai nemazhai kainuoja: uz tuos pinigus nusipirktum ne viena vidutine 15m. senumo calibra, ir net ne dvi.

Simboliski pakeitimai, kaip kuginis(atviras) oro filtras, sportinis rezonatorius ar galinis bakelis duos netgi ne naudos (sorry, apie pimp my ride ar drochinima nuo "kiauro" garso nekalbu), o tik sukimo momento nuostolius prie tam tikru sukiu.

Velgi, toje pat temoje klausi apie variklio galios kelima ir zvakes. Kiti galvoja, kad klausi apie tas zvakes, tikedamasis variklio galia pakelti.
Taip, pavargusios zvakes atima variklio galios, taciau beveik kaip ir bet kuri kita variklio dalis. Jei jos geros, nera reikalo keisti. Jei blogos, tada perki pigias (uz 7 ar 8 Lt), bet patikimas NGK zvakes ir nesuki sau galvos. Beje, velenelis pas tave vienas, keisti jo prasmes nera, jei jis geras.

Re: duslintuvai

Parašytas: 26 Bal 2006, 16:57
popcys
Izabelitas rašė:nu, karoc, visi cia labai skirtingai raso. toks jausmas, kad tik vienetai supranta ka apskritai kalba, nes visa informacija skiriasi netgi kalbant apie ta pati duslika... tai keiciant ismetima garsas grazeja, tai jis slyksteja, pjauna ausis ir t.t... zodziu ka bedarysi, vistiek pjausi gryba. itariu, kad norint gauti informacijos, geriau paciam eksperimentuoti ir uzgrybauti negu klausytis kaip pjauna kiti.
kodel as esu pries sportini ismetima....? na buvau as toki pasidares ir ka,smagu,atrakcija,rauni mieste is vietos,puse mociuciu atsisuka. viskas lyg ir ore,bet poto pradejau su masina vazinetis ne tik po miesta o atstumus po 300km,man tas ismetimas taip visa kelia iszysdavo ausis kad ne aciu! nei aparatura nei dar kuo jo neuzgosi,ar atsakiau i tavo klausima?

Parašytas: 26 Bal 2006, 17:01
EDWARD555
As tai juokiuosi, kai zmones perka calibra su 115 AG, paskui nori padaryti kuo daugiau arkliuku. Ir dar kai sako dades 5 arklius su dusliarka, paskui dar 3 su filtru ir dar 2 su vairu sportiniu. Nu cia karocia, tikrai reikia nemoketi matematikos is vis, kad taip galvot. Nes tie 5 AG prie 115 = nieko.
Ir tikrai geriau pirkt DOCH tada is karto 150 (t.y. 35 AG) nieko nekeitus !!!
O jei dar tau mazai, tai vel nedek to Sh. filtro ar dusliarkos, kuri kriokia, o tada geriau is karto 204 AG.
Svarbiausia: Ar kas pastebes (pasijaus) pridejus tuos 5 AG, ir dar 3 AG. :DDDD

Sakyciau prisidetu 100 AG, nu tada tikrai verta det, daryt, svaigt...
Man tai tikrai juoka kelia, kai paraso isidejau dusliarka - dasidejo 5 AG, dar keisiu filtra bus dar 3 AG, dar benza uzsipilsiu 98 - dar 3 AG, vaira pasikeisiu, sedynes, koza ir pan. ..... .. .... .....

Nu jau nesusulaikiau, kiek galima apie tuos 5 AG...?


Trumpai isvados is mano teksto:
1. 115 AG
2. 150 AG
3. 204 AG

Viskas.
Aciu uz demesi.

Parašytas: 26 Bal 2006, 17:04
blue_angel
Nebutu calibra... Sauonuolis. Pas mane toks pat variklis, bet apie stebuklus, tuo labiau pakeitus gluseka nesvajuoju ir nekvarsinu sau galvos. Jau senokai supratau, kad ne tokia calibra versija, jei noriu skraidyti. Nors ir si labai fainai rieda ;) O pvz i nutolstanti v6 grazu tik paziureti, o apie jos remonta butu baugu pagalvoti.

Re: duslintuvai

Parašytas: 26 Bal 2006, 20:00
wauhal
popcys rašė:
Izabelitas rašė:nu, karoc, visi cia labai skirtingai raso. toks jausmas, kad tik vienetai supranta ka apskritai kalba, nes visa informacija skiriasi netgi kalbant apie ta pati duslika... tai keiciant ismetima garsas grazeja, tai jis slyksteja, pjauna ausis ir t.t... zodziu ka bedarysi, vistiek pjausi gryba. itariu, kad norint gauti informacijos, geriau paciam eksperimentuoti ir uzgrybauti negu klausytis kaip pjauna kiti.
kodel as esu pries sportini ismetima....? na buvau as toki pasidares ir ka,smagu,atrakcija,rauni mieste is vietos,puse mociuciu atsisuka. viskas lyg ir ore,bet poto pradejau su masina vazinetis ne tik po miesta o atstumus po 300km,man tas ismetimas taip visa kelia iszysdavo ausis kad ne aciu! nei aparatura nei dar kuo jo neuzgosi,ar atsakiau i tavo klausima?

na pas mane yra tas sportinis ismetimas ir nieko preis ji neturiu, nes kriokia tik nuo 2200 iki 3000 o paskui labai normaliai to garso ir tikrai ilgoje kelioneje jis nevargina :)

Parašytas: 26 Bal 2006, 20:33
Izabelitas
EDWARD555 rašė:As tai juokiuosi, kai zmones perka calibra su 115 AG, paskui nori padaryti kuo daugiau arkliuku. Ir dar kai sako dades 5 arklius su dusliarka, paskui dar 3 su filtru ir dar 2 su vairu sportiniu. Nu cia karocia, tikrai reikia nemoketi matematikos is vis, kad taip galvot. Nes tie 5 AG prie 115 = nieko.
Ir tikrai geriau pirkt DOCH tada is karto 150 (t.y. 35 AG) nieko nekeitus !!!
O jei dar tau mazai, tai vel nedek to Sh. filtro ar dusliarkos, kuri kriokia, o tada geriau is karto 204 AG.
Svarbiausia: Ar kas pastebes (pasijaus) pridejus tuos 5 AG, ir dar 3 AG. :DDDD

Sakyciau prisidetu 100 AG, nu tada tikrai verta det, daryt, svaigt...
Man tai tikrai juoka kelia, kai paraso isidejau dusliarka - dasidejo 5 AG, dar keisiu filtra bus dar 3 AG, dar benza uzsipilsiu 98 - dar 3 AG, vaira pasikeisiu, sedynes, koza ir pan. ..... .. .... .....

Nu jau nesusulaikiau, kiek galima apie tuos 5 AG...?


Trumpai isvados is mano teksto:
1. 115 AG
2. 150 AG
3. 204 AG

Viskas.
Aciu uz demesi.

Jauciu, kad tu pats pikciausias is klubo nariu :lol:

Re: duslintuvai

Parašytas: 26 Bal 2006, 20:34
Izabelitas
popcys rašė:
Izabelitas rašė:nu, karoc, visi cia labai skirtingai raso. toks jausmas, kad tik vienetai supranta ka apskritai kalba, nes visa informacija skiriasi netgi kalbant apie ta pati duslika... tai keiciant ismetima garsas grazeja, tai jis slyksteja, pjauna ausis ir t.t... zodziu ka bedarysi, vistiek pjausi gryba. itariu, kad norint gauti informacijos, geriau paciam eksperimentuoti ir uzgrybauti negu klausytis kaip pjauna kiti.
kodel as esu pries sportini ismetima....? na buvau as toki pasidares ir ka,smagu,atrakcija,rauni mieste is vietos,puse mociuciu atsisuka. viskas lyg ir ore,bet poto pradejau su masina vazinetis ne tik po miesta o atstumus po 300km,man tas ismetimas taip visa kelia iszysdavo ausis kad ne aciu! nei aparatura nei dar kuo jo neuzgosi,ar atsakiau i tavo klausima?

I klausima atsakei. Dekoju :wink:

Parašytas: 26 Bal 2006, 20:40
Izabelitas
blue_angel rašė:Nebutu calibra... Sauonuolis. Pas mane toks pat variklis, bet apie stebuklus, tuo labiau pakeitus gluseka nesvajuoju ir nekvarsinu sau galvos. Jau senokai supratau, kad ne tokia calibra versija, jei noriu skraidyti. Nors ir si labai fainai rieda ;) O pvz i nutolstanti v6 grazu tik paziureti, o apie jos remonta butu baugu pagalvoti.
as apie stebuklus irgi negalvoju. paprasciausiai kartais noredamas persirikiuoti turi dar ir su fiesta lenktyniauti :roll:

Parašytas: 26 Bal 2006, 20:51
Izabelitas
calibra rašė:
Izabelitas rašė:Lengviausia i kiekviena klausima atsakyti va tokiomis rozomis " :lol: :D :lol: :D" , nes turi gelda, kurioje yra siek tiek daugiau rudimis apsinesusiu voztuvu. Nezadu keisti visos masinos, jei galiu pakeisti tik dali. Lengviausia patarti nusipirkti kita masina, bet toks patarimas lygiai toks pat tupas kaip patarti isideti naujas duris nuluzus veidrodeliui. Dekui uz supratinguma
c20ne variklis yra 115ag. Tai - silpniausias calibra variklis. Jis nuostabus tuo, kad yra nepretenzingas, pigiai eksploatuojamas, reikalui esant pigiai remontuojamas ir visokeriopai pagirtinas uz savo patvaruma, bet...

Pries keliant galia, pirmiausia tamstai reiktu nuspresti - kiek tu is to variklio nori. Darant rimtesni galios kelima, rekomenduojama keisti stumoklius i kaltinius, titaninius voztuvus ir sportines spyruokles jiems, sportinius velenus, sportini isiurbimo trakta ir ismetimo sistema, valdoma degimo sistema ir t.t. O kiek dar yra prie to potencialiai reikalingu darbu ir modifikaciju (tiek su paciu varikliu, tiek su transmisija) - net nekalbu.

Zodziu, zmogau, tai tikrai nemazhai kainuoja: uz tuos pinigus nusipirktum ne viena vidutine 15m. senumo calibra, ir net ne dvi.

Simboliski pakeitimai, kaip kuginis(atviras) oro filtras, sportinis rezonatorius ar galinis bakelis duos netgi ne naudos (sorry, apie pimp my ride ar drochinima nuo "kiauro" garso nekalbu), o tik sukimo momento nuostolius prie tam tikru sukiu.

Velgi, toje pat temoje klausi apie variklio galios kelima ir zvakes. Kiti galvoja, kad klausi apie tas zvakes, tikedamasis variklio galia pakelti.
Taip, pavargusios zvakes atima variklio galios, taciau beveik kaip ir bet kuri kita variklio dalis. Jei jos geros, nera reikalo keisti. Jei blogos, tada perki pigias (uz 7 ar 8 Lt), bet patikimas NGK zvakes ir nesuki sau galvos. Beje, velenelis pas tave vienas, keisti jo prasmes nera, jei jis geras.
apie zvakes klausiu, nes man pasiule pirmiausiai pasikeisti jas. Tipo net tu 115 ag gali nebebuti. Kai pirkau masina, zvakiu nekeiciau. Nenoriu +100 arkliu. Man uztektu 20. Jei tai labai daug kainuoja, tikrai pinigu nekisiu, nes ju neturiu. O kitos nepirksiu, nes sita yra tvarkinga. 8)

Parašytas: 26 Bal 2006, 21:02
serik222
tiesa turiu viena minti. dabar maza kas is jusu turi nors standartini galia..ne is salono gi calites :)
pvz. pas mane ira vectra 2,0 8 V, GT variantas. 95 kw !
is isores viskas tas pats kaip ir cales 8V. vis del to skirtumas mazdaug 15 arkliuku. ir juokiu dideliu investiciju. nes mano atrodo reikia tiktai kompa pakeist. prie tuo pridejus kokias GREDDY zvakutes, gerus laidus, palengvint isiurbima ( nors ir oro filtru) nuo bamperio pravest kokia gogra oruj ties filtro. ta filtra uzdengt nuo variklio aukstos temperaturos. palengvint ismetima. laiku pakeist kuro filtra, o net gi ir pravalit benzo pompa. ir po viso tuo, turetu but labai neblogas rezultatas , kuris jusu pradziugins !