Puslapis 11

variklis dirba. atsuki tepalo ipilimo dangteli...

Parašytas: 14 Bal 2006, 10:11
LeW
tokis klausimelis:

variklis dirba.
atsuki tepalo ipilimo dangteli.
ar turi tepalai tashkytis i isore ar ne?

ar yra skirtumas siuo klausimu jei variklis turbo / paprastas.

Parašytas: 14 Bal 2006, 10:14
cingis
kiekvienai masinos markei skirtingai o del kali tai net nzn nesu bandes :D
jei grandine arti prie dangtelio tai taskysis jei ne tai neturetu.

Parašytas: 14 Bal 2006, 10:19
Haris_24
cingis rašė:kiekvienai masinos markei skirtingai o del kali tai net nzn nesu bandes :D
jei grandine arti prie dangtelio tai taskysis jei ne tai neturetu.
tu cia turejai minty zigulius turbut, kurie budavo su grandinem :twisted: :twisted:

Parašytas: 14 Bal 2006, 10:21
cingis
nu as pas bimbala maciau (lygtais) tai ir sakau o kalikes tai nesu ardes :oops:

Parašytas: 14 Bal 2006, 10:29
Haris_24
cingis rašė:nu as pas bimbala maciau tai ir sakau o kalikes tai nesu ardes :oops:
nu blin, Cingi, tipo tau visai neidomu ks ten dedas :twisted: tai speju paskirstymo dirzo seniai nebusi keites :wink: nieko, pakeisi greitai, kai sustosi bevaziuodamas kur nors tamsiu misko keliuku nakti :twisted:

O siaip tai mano nuomone atsukus ta dangteli tepaliukas turetu taskytis. Visgi velenelis sukasi, kumsteliams turi gi buti uztikrintas pastovus tepimas.

Parašytas: 14 Bal 2006, 10:35
cingis
Haris_24 rašė:
cingis rašė:nu as pas bimbala maciau tai ir sakau o kalikes tai nesu ardes :oops:
nu blin, Cingi, tipo tau visai neidomu ks ten dedas :twisted: tai speju paskirstymo dirzo seniai nebusi keites :wink: nieko, pakeisi greitai, kai sustosi bevaziuodamas kur nors tamsiu misko keliuku nakti :twisted:

O siaip tai mano nuomone atsukus ta dangteli tepaliukas turetu taskytis. Visgi velenelis sukasi, kumsteliams turi gi buti uztikrintas pastovus tepimas.
na pas renuskej tai isvis atsukus varo nerialiai bet tixliai zinau kad taip turi but, o del paskirstimo dirzo tai as zinau kur jis :wink: , cia kalbejau ne apie ji

Parašytas: 14 Bal 2006, 11:01
blue_angel
A ten tas juodas kur atsisuka ant variklio virsaus? :oops: Jei tas tai nesitaske bent man ;)

Parašytas: 14 Bal 2006, 11:11
LeW
nu taip, tas pro kuri tepalus ipilineji.

konkreciai du C20LET (turbo) variklius lyginau:

a)
atsuki dangteli, nuimi, gali net acargiai paziuret i skyle, nesitashko, nu gal keli lashai ir ishshoktu jei ilgiau palaikytum. o siaip biski oro srovele pucia (jei padedi dangteli nezusukta, tai shokineja biski).
isjungus varikli matosi veleneliai (apsitepalave), pacio dangtelio apacia irgi nera sausa, tepaluota.

b)
atsuki dangteli, net visishkai nukelt dangteli baisu, ishkart prisitashko i ishore. apie apziurejima i skyle net shneka neina.

tai kuris cia variklis tvarkingesnis? :)))

Parašytas: 14 Bal 2006, 11:27
Nitro
gal tik tepalai ir ju lygis skirtingi?

Parašytas: 14 Bal 2006, 12:00
Haris_24
as uz B varianta, tai manau butu teisingiausia. :roll:
Bet cia gali priklausyti nuo teplao siurblio keliamo slegio. Reiktu lyginti si parametra, koks jis turi buti pagal gamyklos gamintojos reikalavimus. Ismatuoti paprastam varikliui nelabai eis, tik turbovui. Taip kad lyginti ka ir nelabai bus.

Parašytas: 14 Bal 2006, 12:43
calibra
Nezinau kaip su c20let, bet apskritai, tai buna kur padaryta apsauga nuo tashkymo ir kur buna nepadaryta. Tai kur nepadaryta, normalu, kad tashkosi, kur padaryta - nesitashko.

Gali buti, kad ir tu paciu c20let pas vienus yra, pas kitus ne. Pas VW variklius tos pacios kubaturos ir tiek pat arkliu irgi pas vienus budavo, pas kitus ne.

Del "putimo", dabar jau nepamenu kaip ten yra ish tikro, bet senais laikais buvo priimta manyti, kad uzdegus degtuka ir laikant virs atsukto tepalo ipylimo dangtelio, jo neturi uzpusti - t.y. didelis slegis is ten - negerai.

Parašytas: 14 Bal 2006, 15:26
tomas
Nu kad 16v taskosi, taj tikraj :lol: niekam nesiulyciau be probkes net ir 5 km bandyt nuwaziuot :evil:

Parašytas: 14 Bal 2006, 15:35
Nitro
pas mane 8v - tashkosi tolko tak. ;]

Parašytas: 14 Bal 2006, 17:12
llcj
pas mane (8v) buvo toks variantas pries kokius metus kad ipiliau tepalo ir blogai uzsukau propke, ir islekiau palekiot, kaip tycia uzvaikiau biski, ir bevaziuojant neuzilgio (variklis buvo norm temp) kaip sove kazkas, dumu biski isejo, smarve baisi... maniau jau viskas uzkale motoras. atsidariau kapota o ten viskas aptaskyta, susiradau kamsti uzsisukau ir dar 15 pinigu nepagailejau kad isplaut varikli plovykloj :) reiksias taskos

Parašytas: 14 Bal 2006, 17:48
Renas
Tai va, del taskymo ir del smarkaus putimo is karterio! Tie abu dalykai yra susije tarp pusavyje. Nedidelis taskymas yra normalus netgi naujose varikliuose, nes galvoje yra paskutine tepalo keliones stotele, paskui jis nulasa atgal i karteri, bet kai pradeda pusti smarkiai per kamsti, reiskiasi sudile ziedai arba gilzes. Dalis suspaustu duju suspaudimo metu prasiskverbia pro ziedus ir kai susimaiso sitie du elementai, atidarius kamsti pradeda smarkiai taskytis. Tam ir yra specialiai padarytas alsuoklio mechanizmas, kuris didelio spaudimo metu, atstumia tepala nuo saves, kad nepatektu i isiurbimo kolektoriu! Daleiskim uzvedus varikli prie -20° C, spaudimas karteryje padideja beveik dvigubai, del susitraukusio metalo, kurio pasekoje plysta tepalo tarpines, tiksliau tariant pradeda variklis tepaluotis! Tai sakyciau, mano variantas yra teisingas tas, kurio variklis taskosi, bet pas kuri mazas spaudimas karteryje!

Parašytas: 15 Bal 2006, 08:48
nokas1
Renas rašė:Tai va, del taskymo ir del smarkaus putimo is karterio! Tie abu dalykai yra susije tarp pusavyje. Nedidelis taskymas yra normalus netgi naujose varikliuose, nes galvoje yra paskutine tepalo keliones stotele, paskui jis nulasa atgal i karteri, bet kai pradeda pusti smarkiai per kamsti, reiskiasi sudile ziedai arba gilzes. Dalis suspaustu duju suspaudimo metu prasiskverbia pro ziedus ir kai susimaiso sitie du elementai, atidarius kamsti pradeda smarkiai taskytis. Tam ir yra specialiai padarytas alsuoklio mechanizmas, kuris didelio spaudimo metu, atstumia tepala nuo saves, kad nepatektu i isiurbimo kolektoriu! Daleiskim uzvedus varikli prie -20° C, spaudimas karteryje padideja beveik dvigubai, del susitraukusio metalo, kurio pasekoje plysta tepalo tarpines, tiksliau tariant pradeda variklis tepaluotis! Tai sakyciau, mano variantas yra teisingas tas, kurio variklis taskosi, bet pas kuri mazas spaudimas karteryje!
tikra tiesa :wink:

Parašytas: 17 Bal 2006, 21:38
LeW
..cia dar vienas vyriokas minti numete sia tema:

"tepalus kad varo, ta dar nieko visiems varikliams taip turi buti jeigu nera apsaugos dangtelio, blogai tada kai istrauki matuokli ir eina garas o tepala tai turi taskyti :))) bet ne daug."

Parašytas: 18 Bal 2006, 22:26
calibra
LeW rašė:..cia dar vienas vyriokas minti numete sia tema:

"tepalus kad varo, ta dar nieko visiems varikliams taip turi buti jeigu nera apsaugos dangtelio, blogai tada kai istrauki matuokli ir eina garas o tepala tai turi taskyti :))) bet ne daug."
Taigi ta jau rasiau:
1. "buna kur padaryta apsauga nuo tashkymo ir kur buna nepadaryta. Tai kur nepadaryta, normalu, kad tashkosi, kur padaryta - nesitashko"
2. "uzdegus degtuka ir laikant virs atsukto tepalo ipylimo dangtelio, jo neturi uzpusti" (past.- tiek atsukus tepalo ipylimo dangteli, tiek isemus tepalo matuokli slegis turi buti l.panasus)

Parašytas: 19 Bal 2006, 20:58
pavlito
jei kompresija gera davus gazo turi atsukta dangteli pritraut,ant laisvu turi sokinet,tada viskas ok
jei gazo davus varo tepala-ziedam ragas arba prikepe ziedai
jei matuokle isauna pagazavus-uzsikises alsuoklis arba ziedai sudile