Puslapis 1 iš 8
KOMPRESIJA
Parašytas: 19 Kov 2006, 15:22
dzastinas
kokia turetu buti 8v variklio kompresija?pas mane...nu nesakysiu, paskui pasakysiu

Parašytas: 19 Kov 2006, 15:31
btx
nuo 12 iki 15
pas mane 14.1 visuose
Parašytas: 19 Kov 2006, 15:47
dzastinas
btx rašė:nuo 12 iki 15
pas mane 14.1 visuose
pas mane maziau
man saki kad turi but 10-12...
na man taip sake

Parašytas: 19 Kov 2006, 16:45
amd
btx rašė:nuo 12 iki 15
pas mane 14.1 visuose
8v kompresija 14 ?????????
Parašytas: 19 Kov 2006, 16:53
dzastinas
amd rašė:btx rašė:nuo 12 iki 15
pas mane 14.1 visuose
8v kompresija 14 ?????????
as ir manau, kad kaip 8v tai perdaug..sutinku su tavim. pas mane 9,5-10 ir vaziuoja tai kaip reikiant.ir manau paprastam 8v varikliui, nieko nepadarytam ,tai tikrai per daug 14,1, ta prasme kad negali but

Parašytas: 19 Kov 2006, 18:05
J-o-n-c-e
Parašytas: 19 Kov 2006, 18:42
dzastinas
va cia man ir ydomu.kodel ten taip parasyta?pvz pas mane tai beweik 10 visur

ir nieko nedaryta.
Parašytas: 19 Kov 2006, 19:45
EDWARD555
12..15
Cia gal tiek duju valgo?

Parašytas: 19 Kov 2006, 20:18
dzastinas
EDWARD555 rašė:12..15
Cia gal tiek duju valgo?

tai tikriausiai
bet pas mane tai 10 -12 ziema jama

Parašytas: 19 Kov 2006, 20:23
Nitro
pas mane 11-12 visuose.
Parašytas: 19 Kov 2006, 23:14
nokas1
kompresija buna didesne jei tepala siek tiek degina pvz buna susidevejusios voztuvu gumeles.o gal kas zinot kokia kompresija turi but pas 16v varikli?
Parašytas: 19 Kov 2006, 23:22
J-o-n-c-e
nokas1 rašė:kompresija buna didesne jei tepala siek tiek degina pvz buna susidevejusios voztuvu gumeles.o gal kas zinot kokia kompresija turi but pas 16v varikli?
Voztuvo kompresija: 10.5
http://www.calibra-club.lt/index.php?op ... &Itemid=39
Parašytas: 19 Kov 2006, 23:46
Renas
Manau stock c20ne variklyje 10-12 atmosferu kompresija yra normali, jeigu sveiki voztuvai ir ziedai! O virs 12 gali buti, jeigu spausta galva, nes mazejant degimo kamerai, dideja spaudimas! Bet reikalinga, kad ir voztuvai butu platesni arba ju daugiau, kad butu didesnis oro srautas. Panasus principas doche, stumoklio plotis toks pat, o kompresija didesne! Gal klystu?

Parašytas: 20 Kov 2006, 10:46
amd
nokas1 rašė:kompresija buna didesne jei tepala siek tiek degina pvz buna susidevejusios voztuvu gumeles.o gal kas zinot kokia kompresija turi but pas 16v varikli?
kuo daugiau tuo geriau, bet... 15 kaip ir turetu but maximumas. Nors svarbiausia, kad visi cilindrai turetu vienoda kompresija arba bent nesiskirtu daugiau nei viena atmosfera vienas nuo kito...

Parašytas: 20 Kov 2006, 16:56
btx
Nu zinot profai jus profai
Bent jau suspaudimo laipsnio ir kompresijos nemaisykit.
Ir jei jusu arkliukai pensijoj tai nebutinai
pas visus taip yra

Parašytas: 20 Kov 2006, 17:25
amd
btx rašė:Nu zinot profai jus profai
Bent jau suspaudimo laipsnio ir kompresijos nemaisykit.
Ir jei jusu arkliukai pensijoj tai nebutinai
pas visus taip yra

ir ka cia tuom norejai pasakyt ?

Parašytas: 26 Kov 2006, 12:33
pavlito
suspaudimo laipsnis tai apskaiciuojamas pagal cilindro skersmeni ir degimo kameros turi
kompresija cilindruose ismatuojama cilindro sandaruma tarp ziedu ir voztuvu,todel bloko slifavimas kompresijos saliginai neitakoja
suspaudimo laipsnis ir kompresija nera tapatus dalykai
pas xe normali kompresija 15-16bar,jei mazesne variklis lavonas,didele tikimybe kas svaistikliai kleba ir cilindras su didelem zarupkem,pas drauga visuose 16.5kompresija,tepalo nerija visai

Parašytas: 26 Kov 2006, 12:37
amd
pavlito rašė:suspaudimo laipsnis tai apskaiciuojamas pagal cilindro skersmeni ir degimo kameros turi
kompresija cilindruose ismatuojama cilindro sandaruma tarp ziedu ir voztuvu,todel bloko slifavimas kompresijos saliginai neitakoja
suspaudimo laipsnis ir kompresija nera tapatus dalykai
pas xe normali kompresija 15-16bar,jei mazesne variklis lavonas,didele tikimybe kas svaistikliai kleba ir cilindras su didelem zarupkem,pas drauga visuose 16.5kompresija,tepalo nerija visai

ti gal dyzelis ka tokia kompresija

Parašytas: 26 Kov 2006, 12:50
pavlito
netiki
atvaziuok pamatuosi su savo kompresomaciu
buvo kadete gsi 91m dugnas visai nesupuves nutrauke prieki ties lonzeronais
astroi gsi 16v visuos 15-15.5bar
Parašytas: 23 Lie 2006, 16:34
mar1us
pas mane irgi po 15+ visuose
Parašytas: 26 Lie 2006, 16:08
DIAVOLO
pavlito rašė:suspaudimo laipsnis tai apskaiciuojamas pagal cilindro skersmeni ir degimo kameros turi
kompresija cilindruose ismatuojama cilindro sandaruma tarp ziedu ir voztuvu,todel bloko slifavimas kompresijos saliginai neitakoja
suspaudimo laipsnis ir kompresija nera tapatus dalykai
pas xe normali kompresija 15-16bar,jei mazesne variklis lavonas,didele tikimybe kas svaistikliai kleba ir cilindras su didelem zarupkem,pas drauga visuose 16.5kompresija,tepalo nerija visai

naujuose c20xe varikliuose kompresija buvo 15, kadangi nei pas viena is musu naujos kales nera, tai GERO STOVIO tokiame motore buna 14, tik viename is cilindru gali pasitaikyti 14,5, o jei motoras labiau pagainiotas kompresija bus 13-13,5......
Dabar paklausite kodėl pas mane 15 ar net 16..... taip, tas tikrai gali būti ir tikiu jog nemeluojat, tiesiog kažkas prieš jus į jį daktaro pylė.......

Parašytas: 27 Lie 2006, 13:48
soundas
DIAVOLO: O kiek 8v kompresija naujo buvo? Dabar pas mane visuose 12,5
Parašytas: 27 Lie 2006, 14:49
DIAVOLO
soundas rašė:DIAVOLO: O kiek 8v kompresija naujo buvo? Dabar pas mane visuose 12,5
deja nežinau.... tik 16v motorui žinau, nes su tokiu važinėjau....
MANO MANYMU truputį mažiau, bet kiek tiksliai tikrai negaliu pasakyti....

Parašytas: 11 Kov 2008, 20:48
Mechanikas
[atnaujinu tema]
Pasigirkit, kokia pas jus variklio kompresija. Ir ka daret ja mazinant ar didinant.
Pas mano 8v kompresija 14 visuose. Itariu, kad galva spausta. Nes siaip lyg nedumija is duslintuvo ir tepalo needa.
Parašytas: 11 Kov 2008, 21:00
Fruktas
mazdaug 12.3 visuose, variklis LET