Puslapis 1 iš 1
slapukas
Parašytas: 02 Kov 2006, 01:54
bad_brains
Jei ka sudomins galit nesunkiai pasidaryti. tereikia reles "mikriko" ir keliu laidu

geriausia mikrika rinktis su ilgesniu "kotu" tada galima deti ji kur nors po kilimu ar pan. puikiausiai veikia

jei bus neaiski schema ir susidomesite paaiskinsiu detaliau kaip cia kas. ir calibros manuala pdf'e turiu jei kils problemu su elektroinstaliacija auto.
sekmes

Parašytas: 02 Kov 2006, 10:58
nokas1
but gerai didesnis paveikslelis ir truputi paaiskinimu,nes as neesu labai geras elektrikas taigi truputis aiskumo nepamaisytu.dekoju

Parašytas: 02 Kov 2006, 12:49
bad_brains
didesnes foto ideti nepavyks turbut (nemoku)

bet papasakosiu. pirmiausiai reikia susilituoti tokia schemute : bus reikalinga rele ir mikriukas. toks mazas mygtukas kaip foto. Jamam rele, prie 30 ir 87 kontakto lituojam laidus. patartina storesnius, tuomet prie 87 lituojamas trumpesnis laidas ir kitas jo galas lituojamas prie 86 kontakto. tuomet imami du laidai, ilgesni ir galima tr plonesni: vienas ju jungiamas prie 30 kontakto (ten vienas laisvas laidas jau kabo, tad reikia ji tan pacian mazgal ilituot), kitas laidas prie 86 (ten taipogi jau laidas yra tad vel i mazga).
kituose siu dvieju laidu galuose (plonesniu) prilituojam mikriuka. nesvarbu kuria puse. prie 85 kontakto lituojamas laidas kuris jungsi i automobilio mase. galima jungti tiesiai prie kebulo ar suradus pastovia mese kur nors. tai liko rele su jau prilituotu mikriuku ir trys laisvi laidai. patartina tuos laidus palikti ilgesnius ~1m kad galima butu kur giliau rele igrust. antras etapas : isarde masinos spynele randame laida kuri " nukirpus" dingtu ijungtas degimas. ieskome kur tas laidas eina gilyn ir kur nors nematomoj vietoj jie perkerpame. imame laida nuo reles 30 kontakto ir lituojame ji prie laido ISEJUSIO IS SPYNELES. kitas laidas is 87 kontakto jungiamas prie perkirpto laido kuris eina gilyn i masinos instaliacija. 85 laidas prisijungs prie mases.
LABAI SVARBU: visus sulituotus sujungimus svarbu gerai prilituoti ir gerai izoliuoti. tada rele slepiama kur nors tarp laidu po panele. like du laidai su mygtuku isvedami i kur jau sugalvosit. svarbiausiai kad vieta butu nematoma. viska surenkam ir psio.
veikia taip: suki rakta iki degimo padeties, nenustebkit niekas neveiks, nedegs jokios lemputes ir pan, tada trumpai spustelejamas slaptas mygtukelis. tokiu budu ijungiamas degimas. masina uzgesinus ir isjungus degimas procedura kartojama is naujo.
Parašytas: 02 Kov 2006, 12:50
bad_brains
tikiuosi kas nors supras ka as cia prirasiau. nekoks pedagogas is manes

jei vilnius kas sugalvos darytis ir nepavyks galesiu pagelbet

Parašytas: 02 Kov 2006, 12:51
bad_brains
tiesa, jei rele tures 87a kontakta ji reikia pakikti laisva.
Parašytas: 02 Kov 2006, 12:55
bad_brains
SVARBU2 : mikriuko mygtukas turi nekliuti ir nestringti. atleidus mugtuka jis turi laisvai atsokti i isjungta padeti. kitaip nebus jokio tolko is sito slapuko.
Parašytas: 02 Kov 2006, 13:06
calibra
Esmine pastaba: nepamirskite padaryti ir tokio slapuko atjungimo, antraip ta apsauga netenka prasmes. Visur, kur teks palikti automobili (pvz servise), teks pasakyti, kur yra slapukas. Kokia tada to slapuko prasme?
Tai va.
Parašytas: 02 Kov 2006, 13:26
bad_brains
va cia tai tikrai teisingas pastebejimas.

Parašytas: 02 Kov 2006, 16:16
SpottAuto
Didesne foto

Parašytas: 02 Kov 2006, 23:57
nokas1
labai aiskiai viskas pasakyta,jei as supratau,tai supras ir kiti
