gal kas patars?
uzgesta vaziuojant...
-
krax
- Klubo Narys
- Pranešimai: 7297
- Užsiregistravo: 15 Bir 2005, 02:11
- Vietovė: Honolulu
- Kontaktinė informacija:
uzgesta vaziuojant...
tai va,retkarciais buna toks dalykas kad masiniux uzgesta(kai saltas variklis) ir uzvest starteriu jau nebeina,o pastumus uzsiveda iskart..
gal kas patars?
gal kas patars?
[b][color=#BF0000]Torque,it's that your Honda never had!!! [/color][/b] [img]http://images47.fotki.com/v1479/photos/1/1402078/6975066/megafoto2-vi.jpg[/img]
Re: uzgesta vaziuojant...
Gal uzhpila zhvakes?krax rašė:tai va,retkarciais buna toks dalykas kad masiniux uzgesta(kai saltas variklis) ir uzvest starteriu jau nebeina,o pastumus uzsiveda iskart..
gal kas patars?
Pabandyk ishsukti, kai uzhges.
Re: uzgesta vaziuojant...
KLAUSIMELIS O DUJOS IRA? JAI TAIP TAI PATARCIAU NUVARITI PAS MEISTRU TEGU PERDARO ORO PAEMIMO SRAUTA .krax rašė:tai va,retkarciais buna toks dalykas kad masiniux uzgesta(kai saltas variklis) ir uzvest starteriu jau nebeina,o pastumus uzsiveda iskart..
gal kas patars?
WWW.HP4.LT
-
blue_angel
- Klubo ex-Narys
- Pranešimai: 1394
- Užsiregistravo: 27 Gru 2005, 15:44
- Vietovė: Klaipeda
- Kontaktinė informacija:
Man budavo taip:
Uzsivedu kai salta su benzinu, bet pats is kart persoka ant duju. Tada isjungiu, nes noriu pasildyti varikli ir jau nebeuzsiveda koki 10 minuciu. Po to vel uzsiveda. Problema issiprende po vieno is dveju - t.y. keiciau zvakes ir zvakelaidzius ir antr - remontavau generatoriu.
Uzsivedu kai salta su benzinu, bet pats is kart persoka ant duju. Tada isjungiu, nes noriu pasildyti varikli ir jau nebeuzsiveda koki 10 minuciu. Po to vel uzsiveda. Problema issiprende po vieno is dveju - t.y. keiciau zvakes ir zvakelaidzius ir antr - remontavau generatoriu.
Passat '99 1.9 TDI 81kw
Xantia '95 1.9 TD - SOLD
Calibra '91 2.0 8v - SOLD
Xantia '95 1.9 TD - SOLD
Calibra '91 2.0 8v - SOLD
-
krax
- Klubo Narys
- Pranešimai: 7297
- Užsiregistravo: 15 Bir 2005, 02:11
- Vietovė: Honolulu
- Kontaktinė informacija:
zvakes naujos(~ 2000km), simptomai tie patys ant duju ir ant benzo,po tokio fokuso neuzsiveda,nors ir visa diena prastoves,o po to kai uzsiveda(pastumus) jau nepasikartoja...
[b][color=#BF0000]Torque,it's that your Honda never had!!! [/color][/b] [img]http://images47.fotki.com/v1479/photos/1/1402078/6975066/megafoto2-vi.jpg[/img]
Ten neuztrumpina, o tiesiog atjungus akuma po 3 sekundziu uzsidaro kuro voztuvas. Jis stovi prie galvos kur isiurbimo kolektorius. Kas idomu jis tiesiogei nuo generatoriaus nesimaitina, bent jau pas mane.llcj rašė:man buvo toks dalykas irgi kad nei is sio nei is to uzgesdavo, bet ten buvo todel kad as tinginys ir kai budavo salta isiminedavau akumuliatoriu, ir gnybtu nepriverzdavau tik uzmesdavau, tai uztrumpindavo ir uzgesdavo, jau geriau juos priverzt
Pas mane kai saltas variklis ir lauke -10 reikia pavaziuoti kokius 2km ant benzo, o tada jau jungti dujas ir viskas ok. Kitu atveju analogiska situacija, pavaziuoju ant duju 20m ir tenka laukti apie 10minuciu kol uzkursi. Kitas nuotykis ,kartais vaziuoji kokius 5km ir variklio temperatura stovi ant nulio, bet temperos daviklis prijungtas ir pucia siltas oras per ventiliacijos angas i salona , bet tada pradeda variklis negraziai dirbti siek tiek sumazeja apsukos, kas idomiausia tada pradeda pusti salta ora ir staiga suveikia temperaturos daviklis, tada temperatura rodo netoli 90 laipsniu, dar pavaziuoji kokius 2km ir masiniukas "uzdusta"(palauki 10min ir prasom uzsivedineti ant benzo). Ogi pastebeta, kad tokiu atveju atsala reduktorius. Problema sprendziama reduktoriaus pakeitimu, arba vazinejimu vien benzinu. Seniau uzgesinedavo ir vasara, ir kai nebuvo duju, problemos issisprende pakeitus babina, laisvos eigos varikli,zvakes, aukstos itampos laidus. Kita problema tarpines pramusimas kas puse metu, dar nesutvarkyta, bet itarimas karterio vinteliacija, tiesa servisas pries tai pakeite visas imanomas tarpines slifavo galva, netgi karterio tarpine ir tepalu davikli pakeite. Nepavyko rudeni ratu suvedimas, kol nebuvo pakeista vairo kolonele,bet ja pakeitus darant staigu posuki pasipila dumai is po kapoto. Pastoviai dega abs lempute, kompas diagnostikoj rodo vieno is priekiniu davikliu klaida, bet tech. apziuroje pasake kad. nestabdo galinis ratas. Dar buvo subyrejes starteris nepataisomai, galiniai guoliai, ka bekalbeti apie stabdziu kaladeles, parejusi liuko krumpliarati, kartais pasikelianti, o kartais ne duru langa, tik viena kryptimi valdoma keleivio veidrodeli, atsokinejancia apdaila,besilupancia stogo apdaila ties galiniu langu, suskilinejusia panele, nesureguliuojama zibinta, kylancias rudys, sugedusi, bet laimingai pataisyta oro ventiliacijos varikliuka,neapsviesta tachometra, per centrine anga ventiliacijos anga pastoviai puciama tik salta ora, pastoviai vagiamas plasmes nuo bamperio ir sonu, dvi gamykliskai padarytas skyles dugne, kuriu plastmasiniu tarpiniu reikia paieskoti, kitu atveju keleiviu sedynes reikia puse pavasario dziovinti. O kai negali uzsivesti, dar pasitikrini, ar neuzkimstas katalyzas, kai ji ismusa vezi virinti ir taip jau suzalota duslintuva, bet cia neviskas, nes kazkokiu budu taip suvirina, kad automobilis trecia saiba, vos ivaziuoja i seskines kalna 60km/h greiciu. Ai, dar kazkoks asilas pakele akmenuka ir pataike i priekini langa kuris suaizejo per pusmeti. Beje pamirsau pamineti dzerzgiancias ir nusedusias dureles, kurias reikia trenkti vos ne is visu jegu, kad uzsidarytu, o koks tada pasigirsta garsas... garsas subyrejusiu plasmasiu dereliu viduje, na zinoma kaip nepamineti klasisko galinio valytuvo garso kai jis suveikia visi vaziave keleiviai ant galiniu sedyniu pagalvojo, kad kazkas ivaziavo i uzpakali... cia greiciausiai ne viska paminejau, bet paminejau kas buvo per paskutiniu du metus. mhmmmmm dalis paminetu gedimu deka ne vieno tukstancio pinigu, ir keletos valandu garaze pataisyta, kitai daliai jau gaila.. ir pikta ir verkti norisi. Deje nespejome parduoti kol nepradejo byreti.
Pasakysite, kad nebera kam gesti ir nera ko keisti? tiesiog reikia nusiteikti, po menesio kokio amortiku, traukiu oro filtro, tepalu padangu keitimui ir t.t.
Pasakysite, kad nebera kam gesti ir nera ko keisti? tiesiog reikia nusiteikti, po menesio kokio amortiku, traukiu oro filtro, tepalu padangu keitimui ir t.t.
-
blue_angel
- Klubo ex-Narys
- Pranešimai: 1394
- Užsiregistravo: 27 Gru 2005, 15:44
- Vietovė: Klaipeda
- Kontaktinė informacija:
Nepergyvenkit, tiesa slypi salia. Ateis paskutinioji 99 nuosimciams kalibru. Sita kale buvo pirkta berods 03metais, kainavo netoli 7k lituku, paprasta 2,0 8v. prasukus buvo virs 160k berods (dabar itariu, kad jis buvo labai stipriai atsuktas). 92metu. Suomijoje rinkta, eksploatuota vokietijoje, su serviso knygele. Perkant buvo apziurima gerame ir tikrai nepigiame paciu pasirinktame servise, matuojama kompresija, tikrinama pakaba ir t.t. prikibti beveik nebuvo prie ko, na nebent mazos smulkmeneles. Niekas negirgzdejo nebildejo, viskas buvo savo vietose. Tech apziuroje irgi prie nieko neprisikabino. Pirmus eksploatavimo metus viskas buvo tvarkoje, buvo atidziai priziurima, keiciami tepalai filtrai skysciai ir t.t. tiesa pirmus metelius siek tiek ir pagainiota, bet su protu. Pirmas pavasaris parode kelias rudeles, ir po truputi daznejimo tvarka masinele pradejo byreti, is pradziu kazkas nutinka karta per du menesius, veliau kas menesi, ir finale kazkas nutinka kas dvi savaites, kartais ir tu neistempia. Nors tiesa pasakius totalus byrejimas vyksta nuo sios vasaros, iki to laiko dar buvo galima kenteti. Per tuos ownerio metus automobilis buvo priziurimas geruose servisuose, ir martone, kemi ir rasmite ir atodinoje karta ir t.t. garzelyje buvo tik kelis kartus kartus. Ant detaliu irgi nebuvo taupoma. Kas liecia vaziavimo patirti stiliu ir manieras, tai nera pirmas mano atomobilis, pakaitomis vazinejau, dar su dviem, gatveje esu pakankamai ramaus budo. Pries sedant i kalibra jau turejau 150k staza ir 90proc. prisukta Vln. gatvemis. Bet su kitais automobiliais irgi ne per prabangiausiu markiu, nieko panasaus nebuvo(zinoma jie irgi laikas nuo laiko gesdavo, bet kad taip......kaip kale, nieko panasaus). Pinigelius kalyte mego, ir labai. Vien remontams tik sia vasara isleista virs 4k, bendroj sumoj nesakysiu, nes gali istikti koks sirdies smugis._____________________________________ Sekmes belaukiant.
P.S. Kaip is tos dainos Vo ki ska Ko ky be nie kad ne apvils.
Jeigu galvojate, kad yra blogai, nepergyvenkite, bus, dar blogiau.
P.S. Kaip is tos dainos Vo ki ska Ko ky be nie kad ne apvils.
Jeigu galvojate, kad yra blogai, nepergyvenkite, bus, dar blogiau.
-
blue_angel
- Klubo ex-Narys
- Pranešimai: 1394
- Užsiregistravo: 27 Gru 2005, 15:44
- Vietovė: Klaipeda
- Kontaktinė informacija:
Gal nuo to ir reikejo pradeti.Pupa@ rašė:Per tuos ownerio metus automobilis buvo priziurimas geruose servisuose, ir martone, kemi ir rasmite ir atodinoje karta ir t.t. garzelyje buvo tik kelis kartus kartus.
Sakychiau, kad netgi visai nuostabu, kad po "AUKSARANKIU" shudmeistriu ish martono ar kemi "remonto", mashina ishkart nesugriuvo.
Apie autodina irgi galeciau pasakyti kai ka, bet lyginant su anais dviem, tai cia gelytes dar....
p.s. priesh tai galvojau, kad cia pokshtauji: surinkai visas imanomas calibra bedas i viena kruva ir parashei ka parashei =]
Zinote, kodel prirasyta tiek servisu pavadinimu? Todel, kad kai nesugebedavo sutvarkyti vienas, ar tai padarydavo chalturnai,arba pateikdavo saskaitas kaip autodina, ten antra karta nesugrizdavau. KLAUSIMAS, gal zinote tikrai GERA servisa? Itariu, kad dar yra parejas lembda zondas, uzsikises duslintuvas, parejes reduktorius, keisti variklio garsai, ir zinoma ta pati varvanti virsutine tarpine, bei deganti check engine lempute, karts nuo karto.
