Jau 10 metu kartu
Parašytas: 23 Lap 2015, 03:32
Kadangi su Calibra jau praleidau beveik trecdali savo gyvenimo, galima butu ir knyga parasyti, tai pagalvojau, kad reiketu nors savo tema sukurti.
2005 m. pribrendo reikalas isigyti automobili. Norejau BMW E36, bet buves draugas sako, pirk Calibra. As tik: Kas tai per aparatas? Tada pirma karta isgirdau zodi Calibra. Nusipirkau “Autoplius” zurnala koloneleje ir sudomino mane si grazuole is Kauno:

Liepos 2 d. 2005 m. nuvaziavau i Kauna. Kai ja pamaciau, iskarto supratau, kad ji bus mano . Sumokejau 7 t. Lt (+100 Lt uz mage) ir Calibra persikrauste i Vilniu. Rida tuo metu buvo 82000km.
Buves seimininkas sake, kad Calibra atveze imone, uzsiimanti automobiliu gabenimu is Vokietijos. Jis ja apziurejo, bet dvejojo ar pirkti, veliau vis delto nusprende pirkti. Kol galvojo, Calibra jau buvo parduota kitam zmogui, bet imone dave naujo seimininko kontaktus ir jis paskambines pasiule didesne suma, taip jis ja isigijo 2001 m. uz 10000Lt tokios bukles:

Fotografuoti nemegstu, tai labai mazai turiu graziu Calibros nuotrauku, daugiau yra negraziu.
2007 m.:


2008 m. tik 1 nuotrauka. Calibra pabuciavo silke I uzpakali.

2010 m. Is tolo vis dar grazi, bet is arti jau nelabai:


Ruosiama perdazyti:


Po dazymo truputeli sutvarkiau dugna:


2011 m. nufotografuotas tik tepaluotas variklis ir tokie kadrai salia Calibros:


Variklis praktiskai visada toks, nes dangtelio tarpines keitimas padeda maksimum 1 menesiui. Dabar keiciau lygiai pries 2 savaites, po savaites ziuriu jau prie vieno varzto dregna, nusprendziau isigyti toki dinamometrini rakta:

ir prisukti pagal manuala (8 Nm), bet pabijojau ir prisukau su 5 Nm jega, nes ir taip pasirode, kad 5 Nm per daug.
2012 m. Calibra gavo i sona, buvo daug asaru:


Netycia tapo pazeideja.

2015 m. Jau 10-a ziema maudomes druskuose:

Siuo metu su Calibra pravaziuota 80000 km. Per paskutinius 2 m. tik 5000 km.
Calibra siandien:




Sios savaites pirkiniai ir darbai:
pagaliau pakeiciau perdegusias spidometro lemputes.

Spidometras atrodo nebuvo ardytas, lipdukas patikimai laikesi, bet teko ji nulupti, nes viduje kokius 8 m. gulejo mirusi musyte, pagaliau as ja ismeciau.

Stabdziai, amortizatoriai, karterio tarpine ir vel dangtelio tarpine, sekanti karta bandysiu deti ant silikono:


Dar uz juokingai maza kaina isigijau pora galiniu stabdziu disku ir tepalinius priekinius amortizatorius, viskas po 5 eu, gal kada prireiks.

Stabdziai buvo skubiai pakeisti, nes ju jau beveik nebuvo. Dabar laukia amortizatoriu keitimas. Itariu, kad jie dar gamykliniai.
Prie galiniu amortizatoriu po gumom rasta rudziu, uzsipirkau antikoroziniu priemoniu, taip pat nupirktas tarpiniu silikonas:

Kol kas tiek.
2005 m. pribrendo reikalas isigyti automobili. Norejau BMW E36, bet buves draugas sako, pirk Calibra. As tik: Kas tai per aparatas? Tada pirma karta isgirdau zodi Calibra. Nusipirkau “Autoplius” zurnala koloneleje ir sudomino mane si grazuole is Kauno:

Liepos 2 d. 2005 m. nuvaziavau i Kauna. Kai ja pamaciau, iskarto supratau, kad ji bus mano . Sumokejau 7 t. Lt (+100 Lt uz mage) ir Calibra persikrauste i Vilniu. Rida tuo metu buvo 82000km.
Buves seimininkas sake, kad Calibra atveze imone, uzsiimanti automobiliu gabenimu is Vokietijos. Jis ja apziurejo, bet dvejojo ar pirkti, veliau vis delto nusprende pirkti. Kol galvojo, Calibra jau buvo parduota kitam zmogui, bet imone dave naujo seimininko kontaktus ir jis paskambines pasiule didesne suma, taip jis ja isigijo 2001 m. uz 10000Lt tokios bukles:

Fotografuoti nemegstu, tai labai mazai turiu graziu Calibros nuotrauku, daugiau yra negraziu.
2007 m.:


2008 m. tik 1 nuotrauka. Calibra pabuciavo silke I uzpakali.

2010 m. Is tolo vis dar grazi, bet is arti jau nelabai:


Ruosiama perdazyti:


Po dazymo truputeli sutvarkiau dugna:


2011 m. nufotografuotas tik tepaluotas variklis ir tokie kadrai salia Calibros:


Variklis praktiskai visada toks, nes dangtelio tarpines keitimas padeda maksimum 1 menesiui. Dabar keiciau lygiai pries 2 savaites, po savaites ziuriu jau prie vieno varzto dregna, nusprendziau isigyti toki dinamometrini rakta:

ir prisukti pagal manuala (8 Nm), bet pabijojau ir prisukau su 5 Nm jega, nes ir taip pasirode, kad 5 Nm per daug.
2012 m. Calibra gavo i sona, buvo daug asaru:


Netycia tapo pazeideja.

2015 m. Jau 10-a ziema maudomes druskuose:

Siuo metu su Calibra pravaziuota 80000 km. Per paskutinius 2 m. tik 5000 km.
Calibra siandien:




Sios savaites pirkiniai ir darbai:
pagaliau pakeiciau perdegusias spidometro lemputes.

Spidometras atrodo nebuvo ardytas, lipdukas patikimai laikesi, bet teko ji nulupti, nes viduje kokius 8 m. gulejo mirusi musyte, pagaliau as ja ismeciau.

Stabdziai, amortizatoriai, karterio tarpine ir vel dangtelio tarpine, sekanti karta bandysiu deti ant silikono:


Dar uz juokingai maza kaina isigijau pora galiniu stabdziu disku ir tepalinius priekinius amortizatorius, viskas po 5 eu, gal kada prireiks.

Stabdziai buvo skubiai pakeisti, nes ju jau beveik nebuvo. Dabar laukia amortizatoriu keitimas. Itariu, kad jie dar gamykliniai.
Prie galiniu amortizatoriu po gumom rasta rudziu, uzsipirkau antikoroziniu priemoniu, taip pat nupirktas tarpiniu silikonas:

Kol kas tiek.






























