Puslapis 11

seno tipo variklio dirzu keitimas i naujo

Parašytas: 20 Vas 2014, 19:07
esherys
reikalinga info ko reikia ir nuo ko tinka,kad pereit nuo seno tipo lyg ir iki 94m apvaliais dantimis pagrindinio dirzo i kvadratiniais dantimis, C20LET varikliui. koks ten itempejo principas ar tiktu tvirtinimai bloke pvz. nuo C20XEV?
daroma tam kad butu galima pastatyt reguliuojamus voztuvo velenelio skyvus, kadangi ju paprasciau gauti.
kiek as zinau tai reiketu veleneliu skyvu, itempejo???, ausinimo pompos, alkuninio skyvo.

taipogi norisi atsikratyt siauraskyvio generatoriaus ir vairo stiprintuvo dirzo, kito reiketu be kondishkes.
cia klausimas man sunkesnis kadangi nezinau kur tvirtinas automatinis itempejas. ytariu kad vienas varstas prie tepalo siurblio, kadangi keiciant siurbli teko nutrint kaskokia atauga kuri maise uzdet apsauginei skardai. nezinau taipogi del kronshteinu generaoriaus ir vairo stiprintuvo siurbliuko.
zinau tik kad gali tekti keist tepalo siurbli, apsaugine skarada, alkuninio skyva ir savaime aisku generatoriu su vairo stiprintuvo siurbliuku.

nezinau kaip ten visatai atrodo todel klausimu daugiau nei atsakymu, prashau padekit.


PS. nupirksiu viska ko man reik sitam reikalui su visais kronshteinais, tik be generatoriaus, tepalo siurblio, vandens pompos. kai mazdaug zinosiu ko reik imesiu skelbima.

Re: seno tipo variklio dirzu keitimas i naujo

Parašytas: 20 Vas 2014, 22:09
gytisg13
1. nera prasmes keisti, sakyciau galbut net apvaliais dantim lengviau gauti nei kvadratiniais. o jei darytis tai Kaune autotechnikoje is standartiniu darosi kokiu tik nori. Dzin apvalus ar kvadratiniai.
2. ar esi isitikines kad tau reik kazka reguliuoti? ar tiksliai zinai koks yra ir turi buti veleneliu isstatymas? kiek laipsniu atsidarineja iki TDC ir t.t. Ka aplamai nori daryti? Ar tikrai tai supranti? Ar tik kazkur skaitei kad kazkas parase kad tipo jam geriau?
3. jokio skirtumo kokiais dantim dirzas stovi, generatoriaus dirzo sistema atskiras reikalas, platu dirza galima padaryti ant ir ant seno motoro.
4. Koshes reikia daugiau valgyti ir vairo stiprintuvas taps nebereikalingas. Zinoma tik kolonele paprasta reikia surasti.
5. Geriau pradziai paaiskink ka nori padaryti ir kodel, kad paskui nereiketu nusivilti interneto platybiu forumuose prisiskaitytomis nesamonemis.
6. Pinigus isleisti spesi visada, pradziai viska siulau issiaiskinti ir pasitarti.

Re: seno tipo variklio dirzu keitimas i naujo

Parašytas: 21 Vas 2014, 00:56
fregis
Kaip supratau jis jau turi zvaigzdes :)
Generatoriaus nebutina keista, skyva gali tiesiog persukti ir tiek.
O nebandei paieskoti dirzo trumpesnio keturkampais dantim? xev keliais dantim trumpesnis kiek pamenu. Jei rastum trumpesni, nereiktu keisti nei skardu, nei roliku, ar tepalo pompos. Isvedziojimas butu kaip senojo

Re: seno tipo variklio dirzu keitimas i naujo

Parašytas: 21 Vas 2014, 21:04
esherys
gytisg13 atsakymai i tavo absurdishkus punktus.

1. kam darytis jei galima nuo kito variklio nulupti.
2. as neklausiau ka man reikia daryti.
3. i placiadirzi bus perdaroma ant dar negaminto variklio modelio.
4. pimpala gali nusirezt, sargiu nereikes.
5. kokio velnio man reiketu viska pasakot, kad paskiau man reiketu skaityt forume tavo prirashytu nesamoniu?
6. ne tau mano pinigus skaiciuot.

-- 21 02 , 2014 19:04:29 --

XEV varijantas atkrenta. kas zinot nuo kelintu XE pradejo eiti su kvadratiniais dantim?

Re: seno tipo variklio dirzu keitimas i naujo

Parašytas: 21 Vas 2014, 22:04
gytisg13
1. Lupi nuo kito motoro, isleidi daugiau ant likusios dalies perdarymo arba surasti lengviau apvaliais dantim nei perdaryti visa motora.
2. Is tavo aprasymu ir sauksmo "padekit" panasu kad ne visai supranti ka tau reik daryti.
3. Kas yra "negaminto variklio modelis?"
4. Jei nusiresi pimpala neturesi su kuo krustis. Man kad krustis stiprintuvas nereikalingas.
5. Jau nesamoniu pakankamai prirasei.
6. Neturint smegenu uz jokius pinigus rezultato nebus.

Re: seno tipo variklio dirzu keitimas i naujo

Parašytas: 21 Vas 2014, 22:33
esherys
nu blia nieko kolkas neplanuoju. noriu atsikratyt tu trapeciniu atgyvenusiu 2 dirzu i viena, insipist nauja generatoriu o bo uzsipisau kariaut. viena kart man net tai kainavo 700lt .
o pagrindinio dirzo shpules imu nes reguliojamu kvadratiniu zvaigzdziu pilna. o paskiau gal ka galvosiu bursiu gal nebursiu kol variklis ishluptas pasistojo noras susidet.

http://www.max-boost.co.uk/max-boost/cy ... C20LET.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: seno tipo variklio dirzu keitimas i naujo

Parašytas: 21 Vas 2014, 22:48
gytisg13
Na as tau galiu duoti keleta patarimu, as pas save naudoju tik seno tipo sistema ir senus V tipo dirzus.
Mano nuomone senesnio tipo dirzas yra patikimiau, nes parazitiniai guoliai yra tik 2, ir jie metaliniai gerai pagaminti. Ten nera kam suluzti ar nusisukti. Jei naudociausi vairo stiprintuvo paslaugomis, tai gal visktik ieskociau nuo ko butu galima pritaikyti elektrine vairo kolonele. Hidraulika uzima daug vietos, jei automobilis naudojamas sporte, tai hidraulika sukelia daug nepatogumu. Mano poziuriu po kapotu reik atsikratyti visko ko tik imanoma. As aisku ziuriu is sportines puses, tiurlinga vertinu labai neigiamai.
Placiajuoscio dirzo nenaudoju del to, kad pas mane plataus dirzo skyvai labai arti lonzeronu, ir jei spaudi kaip reikiant normalioj trasoj, tai motoro uztvirtinti tiek kad jis visai nejudetu beveik neimanoma, ir tai nerekomenduojama, tad siauras dirzas tuo klausimu man geriau, niekas niekur nesizulina. Problema kad dirzas generatoriaus nukrenta daznai yra sprendziama, reik tik siek tiek darbo, ir pasigaminti V tipo skyvuka generatoriui su sankaba, t.y. imi plataus dirzo skyva su sankaba, eina pas gera tekintoja, rodai ko nori, ir viskas pasidaro. Ne viena sportine auto Lietuvoje vazineja su tokiais skyvais.

Perziurejau as ta nuoroda, ideja ten gera. Bet klausimas kada to reik? Na kad atristi motoro rezerva kuris yra neprieinamas su standartine ipurskimo sistema, reikia montuotis sportine elektronika. Kas leidzia pilnai valdyti motora kaip nori, visi apribojimai faktiskai prapuola. Tada belieka tik patikimumo klausimas :) Kai pamatysi kad tau tikrai dar truksta ir kad pasiekti daugiau apriboja tik pats motoras, tada ir leidies i visokias avantiuras ir burimus. Ir standartinis motoras oi kiek turi dar rezervo, ir naxren susprogdinti ji galima. Tai vat standartinis motronikas padarytas taip kad rizika kazka sulauzyti butu minimali :)

Re: seno tipo variklio dirzu keitimas i naujo

Parašytas: 21 Vas 2014, 23:07
esherys
nepatiks placiadirzis sukrausiu sena atgal.

to reik kai isuka 280hp ir sako kad tai max stock turbai.
sprogdinimui reservo biski yra, kaltiniai svaistikliai ir stumokliai, taipogi programuojamas ecu.

Re: seno tipo variklio dirzu keitimas i naujo

Parašytas: 22 Vas 2014, 21:30
Ricco
Pas mane Dohc plačiadiržis ir dar su kondyške.Tai vietos po oro filtru tikrai ne fontanai.
Minusas dar ir toks,kad pastrigs koks kondiškės guolis-teks parvažiuoti ir be vairo stiprintuvo ir be generatoriaus.

Re: seno tipo variklio dirzu keitimas i naujo

Parašytas: 22 Vas 2014, 21:55
fregis
tai galima kondyskes nedet, kas liepia ja deti? :D
o be to gali reikti ir kronsteino variklio, nes gali but kad dirzas kitaip eina, ir ten kitokai skyle bus ausyje.