Puslapis 12

idomu del retesniu kalibru...?

Parašytas: 08 Sau 2006, 13:21
popcys
nzn,forume ieskojau bet neradau temos apie taj....ar buvo calibru cabrio isleistu,man rodos lyg ir buvo,kazkada senai senai maciau mobile.de pirkti,bet ten gal savadarbe kokia,beje idomu arbuvo tokios modifikacijos kajp 2.5v6 quatro? beje esu mates lietuvoje pardavimui is sveicarijos parvaryta calibra mv6,ce kajp zinot omegos variklis 3.0,bet ten lyg standartiskai buvo padaryta,gal kokio firmos pvz kajp imiseriai...nzn...gal galit apsviesti ir apie tokius super retus modelius ka papasakoti...?

Re: idomu del retesniu kalibru...?

Parašytas: 08 Sau 2006, 15:30
calibra
popcys rašė:nzn,forume ieskojau bet neradau temos apie taj....ar buvo calibru cabrio isleistu,man rodos lyg ir buvo,kazkada senai senai maciau mobile.de pirkti,bet ten gal savadarbe kokia,beje idomu arbuvo tokios modifikacijos kajp 2.5v6 quatro? beje esu mates lietuvoje pardavimui is sveicarijos parvaryta calibra mv6,ce kajp zinot omegos variklis 3.0,bet ten lyg standartiskai buvo padaryta,gal kokio firmos pvz kajp imiseriai...nzn...gal galit apsviesti ir apie tokius super retus modelius ka papasakoti...?
Apie calibra cabrio jau buvo forume rashyta. Taip pat buvo parashyta ir kur jas perdaro ir kiek tai kainuoja.

2,5V6 quatro nebuna, kaip nebuna ir jokio kito calibra 'quatro' modelio. Ar 2,5V6 buvo visais varomu modifikaciju - nezinau, bet gyvai dar neteko susidurti.

MV6 jei neklystu yra opel modelis, o ne variklis, right? Gamyklishkai 3,0 nebuvo, jei kokia tiuneriu firma "alia groundzero" perdare ne serijiniu budu, tai matyt toki varianta ir matei. Kazkas pan. kaip pas mane buvo manta 2.4i, nors gamykliskai ejo tik iki 2.0i.

Jei nori apie idomesnius modelius info, pasieskok info apie paskutiniu metu 96-97 calibra edition'us, ten buvo net keletas ju variantu, pradedant nuo visokiu rosberg ir baigiant dtm :)

Parašytas: 08 Sau 2006, 15:37
popcys
nu mv6 yra modelis,bet to modelio isskirtine savybe smagus varikliukas...:)
nu paieskosiu idomesnes info internete.....o del mantos,tai pries metus vos monzos nenusipirkau,labai gero stovio uz 1200lt,bet pabugau automato 3.0,tai dabar gal ir gailiuosi,nes tas masinas manau greitu laiku prades vertinti labiau...:) (nykstama rusy):)

Parašytas: 08 Sau 2006, 15:43
calibra
popcys rašė:nu mv6 yra modelis,bet to modelio isskirtine savybe smagus varikliukas...:)
nu paieskosiu idomesnes info internete.....o del mantos,tai pries metus vos monzos nenusipirkau,labai gero stovio uz 1200lt,bet pabugau automato 3.0,tai dabar gal ir gailiuosi,nes tas masinas manau greitu laiku prades vertinti labiau...:) (nykstama rusy):)
Zinok uz 1200Lt. abejoju, ar bent gero stovio kebula nupirktum (kas, beje, yra ko gero brangiausia dalis). Tai jei ten ir buvo koks nors stebuklas, kad uz tiek pardavinejo "gero stovio", tai net jei butu be variklio, vis tiek apsimoketu pirkti =)))

Parašytas: 08 Sau 2006, 18:30
popcys
nors cia mes ir neitema snekam bet gal nieks labai nesupyks...bet masina tikrai gera buvo,nes net rudziu nebuvo,stovejo 10 metu nes dalnaboisikas ja turejo...o nepirkau nes apie monzas nesidomejau ir ji man kajp rekordas atrode....ji tipo skaitos kajp suprantu aukstesnes klases kupe negu manta...?

Parašytas: 09 Sau 2006, 01:02
calibra
popcys rašė:nors cia mes ir neitema snekam bet gal nieks labai nesupyks...bet masina tikrai gera buvo,nes net rudziu nebuvo,stovejo 10 metu nes dalnaboisikas ja turejo...o nepirkau nes apie monzas nesidomejau ir ji man kajp rekordas atrode....ji tipo skaitos kajp suprantu aukstesnes klases kupe negu manta...?
Kazkas pan., gal labiau tiktu "komfortiskesne, daugiau mases ir daugiau AG".
Jei nepirkai, tai pats durnas, nieko asmenisko - neisizeisk =))))

Parašytas: 11 Sau 2006, 02:37
popcys
http://cgi.ebay.de/Opel-Calibra-3-0-V6_ ... dZViewItem

va dar viena tokia is idomesniu,bet vokiskai nelabai suprantu tai nzn kajp tas 3.0 ten atsidure po kapotu...

Parašytas: 11 Sau 2006, 12:32
calibra
Taigi raso, kad pries tai ten buvo 2.5V6. Gal cia tik man pasirode, bet sitas is mv6 variklis turi vizualiniu panasumu i 2.5v6 - gal skiriasi tik galva ir ipurskimas, o blokas paliktas tas pats?

Parašytas: 11 Sau 2006, 13:23
popcys
tai o ar ce isvis mv6,nezinau as vokieciu nemoku o su zodynu nepaslenku sedet ir verstis,bet ce kazkaip parasyta 170kw,mv6 maziau turi,kiek pamenu tik 210 ag :?:

Parašytas: 17 Sau 2006, 18:50
DIAVOLO
calibra rašė:Taigi raso, kad pries tai ten buvo 2.5V6. Gal cia tik man pasirode, bet sitas is mv6 variklis turi vizualiniu panasumu i 2.5v6 - gal skiriasi tik galva ir ipurskimas, o blokas paliktas tas pats?
V6 2.5 ir V6 3.0 varikliai iš tiesų yra beveik identiški, nes kurti vienu metu ir toje pačioje bazėje. Skirtumų berods ten tik kokie 6, kiek atsimenu, tai platesnės gilzės su stumokliais, kitoks įsiurbimo kolektorius, kitoks karterio bliūdas. Kitų nebeatsimenu. Kažkada pas opel atstovus juokais paklausiau, ar įmanoma 3.0 vietoj maniškio 2.5 įmesti, sakė viskas 1 prie 1, tik dėže teks nuo 2.5 pasilikt ir sankabą galingesnę pastatyt. Na dar ir smegenis nuo 3.0 įdėt. :D

Parašytas: 21 Sau 2006, 23:21
YELLOW
DIAVOLO rašė:
calibra rašė:Taigi raso, kad pries tai ten buvo 2.5V6. Gal cia tik man pasirode, bet sitas is mv6 variklis turi vizualiniu panasumu i 2.5v6 - gal skiriasi tik galva ir ipurskimas, o blokas paliktas tas pats?
V6 2.5 ir V6 3.0 varikliai iš tiesų yra beveik identiški, nes kurti vienu metu ir toje pačioje bazėje. Skirtumų berods ten tik kokie 6, kiek atsimenu, tai platesnės gilzės su stumokliais, kitoks įsiurbimo kolektorius, kitoks karterio bliūdas. Kitų nebeatsimenu. Kažkada pas opel atstovus juokais paklausiau, ar įmanoma 3.0 vietoj maniškio 2.5 įmesti, sakė viskas 1 prie 1, tik dėže teks nuo 2.5 pasilikt ir sankabą galingesnę pastatyt. Na dar ir smegenis nuo 3.0 įdėt. :D
O turbina ar eina prie tokio 2,5 prikabint?Arba cipsa?

Parašytas: 22 Sau 2006, 22:05
BravoL
YELOW rašė:
DIAVOLO rašė:
calibra rašė:Taigi raso, kad pries tai ten buvo 2.5V6. Gal cia tik man pasirode, bet sitas is mv6 variklis turi vizualiniu panasumu i 2.5v6 - gal skiriasi tik galva ir ipurskimas, o blokas paliktas tas pats?
V6 2.5 ir V6 3.0 varikliai iš tiesų yra beveik identiški, nes kurti vienu metu ir toje pačioje bazėje. Skirtumų berods ten tik kokie 6, kiek atsimenu, tai platesnės gilzės su stumokliais, kitoks įsiurbimo kolektorius, kitoks karterio bliūdas. Kitų nebeatsimenu. Kažkada pas opel atstovus juokais paklausiau, ar įmanoma 3.0 vietoj maniškio 2.5 įmesti, sakė viskas 1 prie 1, tik dėže teks nuo 2.5 pasilikt ir sankabą galingesnę pastatyt. Na dar ir smegenis nuo 3.0 įdėt. :D
O turbina ar eina prie tokio 2,5 prikabint?Arba cipsa?
Viska eijna padaryt tik litu reik turet.. :wink:

Parašytas: 22 Sau 2006, 23:46
popcys
bet kazkas idomaus gautusi 3.0 turbo su cipu ir dar turbinaj biski putymo dadeti.... :D :D :D

Parašytas: 23 Sau 2006, 00:41
calibra
nu ir kas is tu 300+ ag ant fwd? Huge power with no traction.

Parašytas: 23 Sau 2006, 15:07
BravoL
Na idomu kaip sheshiukes TC y tai reaguotu.. :roll: O jau jeigu toki projekta apsiimt tai reik RWD daryt..

Parašytas: 23 Sau 2006, 15:36
popcys
nu juk galima placias padangas deti ir puse velnio bus,jug tas 4x4 irgi traukaj itakos turi,keturis ratus sukti irgi zymej sunkiau nej du...iki 100 gal rezultatas 4x4 o veliau? :?:

Parašytas: 23 Sau 2006, 16:32
BravoL
Emm.. 4x4 neturi ytakos traukai..? O kas turi..?

Parašytas: 23 Sau 2006, 17:11
popcys
BravoL rašė:Emm.. 4x4 neturi ytakos traukai..? O kas turi..?
pas kajtyk dar karta,parasyta,traukai itakos turi,pirmos eilutes galas...ar as cia per girtas skaityt nebemoku...? :oops:

Parašytas: 23 Sau 2006, 21:26
BravoL
Emm.. Nesvarbu kaip ash ten nuskaiciau, nes jei turi omeny, kad 4x4 prie tu paciu HP yra silpniau uz FWD tai tada teisingai tave supratau ir tiesiog nesutinku su tuo.. :)

Parašytas: 23 Sau 2006, 23:06
popcys
popcys rašė:...iki 100 gal rezultatas 4x4 o veliau? :?:
na ce pabaigoje padetas buvo klaustukas,o klaustukas kajp visiems vidurine baigusiems zmonems aisku kad rejskia paklausima,kito nuomones isgirdima,ir nezinojima... :roll:

Parašytas: 23 Sau 2006, 23:23
YELLOW
calibra rašė:nu ir kas is tu 300+ ag ant fwd? Huge power with no traction.
Ka tu turejai omeny tai sakydamas?

Parašytas: 24 Sau 2006, 00:30
calibra
YELOW rašė:
calibra rašė:nu ir kas is tu 300+ ag ant fwd? Huge power with no traction.
Ka tu turejai omeny tai sakydamas?
Kas konkreciai neaisku? Kodel man atrodo nelogiska 300ag i fwd?
Tada zemiau keletas teziu:

1. Kiek kainuoja kokybiskai ideti turbo i bet kuri stock'ini calibros atmosferika, isivaizduoji?
Paskaiciuojam, ko reiktu... turbinos, wastegate'o, bow'o, intercoolerio, programuojamo kompo, valdomu purkstuku, perdaryto ismetimo kolektoriaus, visokiu dar smulkmenu, jau apie lindima i pati varikli nekalbu!!!

Pavyzdys - GZ uz 7000Lt. i kazkuri b16 (honda) dejo - i varikli nelindo. Ir tai skaitosi cia dar labai pigu.

2. _fwd_ calibra su 300ag sucks, net jei 300ag yra ne i ratus, nesvarbu.
Kokio plocio maksimum ant gatvines calibra pr. ratus uzdesi, kad turetum sukibima tiems 300ag? Ar su mickey thompson padangom kasdien vazinesi?

3. gal verciau nusipirkti iskart c20let ir tureti jau stockiniam variante 204ag + nesudetingas ir nebrangus tiuningas iki 250ag net nelendant i varikli? Nekalbant jau apie tai, kad 4wd su 250ag 99%, kad 1/4 darys fwd su 300ag...

Parašytas: 24 Sau 2006, 10:51
jimaz
nu dar neblogas variantas blokiruote....bet irgi ner pigu tas dalykas....aisq netaip kaip su 4x4 :roll:

Parašytas: 24 Sau 2006, 12:13
calibra
Tai be blokiruotes is viso, net ne fwd, o lfwd arba rfwd =)))

Parašytas: 24 Sau 2006, 15:35
BravoL
popcys rašė:
popcys rašė:...iki 100 gal rezultatas 4x4 o veliau? :?:
na ce pabaigoje padetas buvo klaustukas,o klaustukas kajp visiems vidurine baigusiems zmonems aisku kad rejskia paklausima,kito nuomones isgirdima,ir nezinojima... :roll:
Anyway mano nuomone tokia --> 4x4 yra rezultatas iki 100 ir po jo..