Puslapis 1 iš 2
Undead Calibra
Parašytas: 04 Lap 2012, 22:12
dnracing
Sveiki Calibrieciai
noriu prisistatyt dar viena Calibra, atsiradusi musu keliuose, tiksliau garaze.
radau ja vokeciuose, turejo iki manes 5 seimininkus, gal ir daugiau
be motoro, pavaru dezes, ir dar daug ko...
originaliai buvo 2.0 turbo...
is foto matos, kas ir kaip
nuotraukos is mobile.de, pagal jas ir nupirkau, parvaziavo ant tralo, ir atsirado uostamiesti
planai: v6 motoras, f28 deze, 4wd, ir paruost megejiskom, o gal ir ne visai lenktynem. pagaliau bus ir ziede nors viena Calibra

Re: Undead Calibra
Parašytas: 04 Lap 2012, 22:21
Digitus
Kazkas idomaus. Kodel butent parsivarei is Vokietijos? Ir kodel butent nuo 4x4? Kas is sistemos like? Kada prasides darbai?
Re: Undead Calibra
Parašytas: 05 Lap 2012, 00:06
dnracing
Re: Undead Calibra
Parašytas: 05 Lap 2012, 01:25
Nave
Nu ant klaustuko tas tavo pasirinkimas det v6 motora megejiskom gonkem. Ne kazka tau su juo bus.

Re: Undead Calibra
Parašytas: 05 Lap 2012, 09:10
dnracing
Nave, o koki pats detum ir kaip argumentuoji savo pasirinkima?
Re: Undead Calibra
Parašytas: 05 Lap 2012, 09:46
deivideliux
Sakyciau, kebulas atrodo lyg katik isriedejes is gamyklos. (bent is salono)

Sekmes darbuose ir linkiu, kad sis projektas pasiektu pabaiga ir neliktu tik eilinemis kalbomis.

Re: Undead Calibra
Parašytas: 05 Lap 2012, 18:06
kestukasss22
ir kelintu gamybos?
Re: Undead Calibra
Parašytas: 05 Lap 2012, 18:19
dnracing
1993m
Re: Undead Calibra
Parašytas: 05 Lap 2012, 18:26
kestukasss22
priekis mustas buvo?cia ji visa perdazyta kiek matosi
Re: Undead Calibra
Parašytas: 05 Lap 2012, 19:03
krax
palei ka sprendi kad perdazyta?
Re: Undead Calibra
Parašytas: 05 Lap 2012, 19:28
Nave
dnracing rašė:Nave, o koki pats detum ir kaip argumentuoji savo pasirinkima?
Jei yra pinigu - toki koks ir priklauso: 2.0 turbo. Kita vertus, jei nera pinigu, tai nera ko isvis apie automobiliu sporta galvoti. Net ir megejiska..
O siaip jei vaziuosi i gonkes, reikia ziuret ne kokio variklio nori, o i kokia klase pretenduoji papult. Su f/i motoru tavo turis 2.0 dauginsis is 1.7 koeficiento, t.y. vaziuosi klasej su kitais turbavykais ir visokiais 3.0++ litro. Jeigu nori papult i klase su visokiom zoliapjovem, tada imi c20xe varikli.
Apskritai visu pirma reiketu susigalvot i kurias gonkes tu vaziuosi (Mini ziedas ar Fast Lap (realiai nelabai LTU yra kur daugiau vaziuot)), atsiversti tech. reglamentus ir paziureti kokios yra klases ir kokie reikalavimai automobiliu paruosimui ir tada spresti ne tik apie automobilio varikli, bet ir kita iranga: be lanku, "garaziniai" lankai, lankai su homo; lopsys ir dirzai su homo ar be; gesinimo iranga, mases nutraukejas ir t.t.
O atsakant i tavo klausima as rinkciausi siuo atveju tik tarp dvieju varikliu:
1. c20let (tada butinai su 4x4)
2. c20xe (palikciau fwd, su kokia f16cr dezhe)
V6 sportui visai netinkamas. Visu pirma eilini karta galima pakartoti: svorio balansas pas Caly ir taip ne stebuklingas, o v6 sveria daug (migweb'e vienas bahuras svere - gavosi 40kg skirtumas). Antra, v6 apskritai techniniu atzvilgiu yra blogiausias variklio tipas (cia ne konkreciai apie Opelius kalbu, o apskritai), nes nera didelis galios padidejimas lyginant su 4cil ir del savo konstrukcijos nuolat perkaista. Taip kad vaziuojant varzybose sita varikli iskarto atmesk. Nesvarbu 2.5, 2.6, 3.0 ar 3.2 - visi jie is esmes yra tas pats variklis su pora pakeistu daliu.
Re: Undead Calibra
Parašytas: 05 Lap 2012, 19:44
kestukasss22
krax rašė:palei ka sprendi kad perdazyta?
matosi slenksciai padazyti,lyg ant moldingu yra dazu,na is foto sunku sprest,bet jei dazyta,tai ryskiai tik apklijuota buvo,nieks nenuimineta.
Re: Undead Calibra
Parašytas: 05 Lap 2012, 22:34
dnracing
Nave,
tu teisus is savo puses.
jeigu kartais pabaigciau projekta, ir dalyvauciau varzybose, man patinka open klase mini ziede, arba 3000+, arba visai vienam nuvaziuot i kacerga ir palekt del savo malonumo.... beje reglamentus skaitau.
autosporte neplanuoju dalyvaut del titulu ir tauriu, gal daugiau kad sudalyvaut, o jei gerai iseis - tada valio. + ruosdamas cali tikiuos ismoksiu daug dalyku, pripazystu kad mokytis reikia daug kur, ir ne viena karta pasibelsiu pas veterana Navi i PM su klausymais

tikiuos neatspirsi. tiesiog reikia kazkada ir nuo kazko pradet. at taip?
pinigu projektui turiu, bet laiko mazai, bet is kitos puses manes niekas ir neskubina
bet dekui tau uz nuomone, variklio dar nera, tad gal ir pergalvosiu det let'a
sugrysiu namo menesio pabaigoje, padarysiu daugiau foto, galesim apsprest ar ji buvo musta ar ne... kiek as maciau - ne, bet gal yra daugiau ismananciu zmoniu
Re: Undead Calibra
Parašytas: 05 Lap 2012, 22:42
Rocco_
buvo keletas let'u paleistu,bet nesimeto jie kiekvienam kampe
Re: Undead Calibra
Parašytas: 05 Lap 2012, 22:51
krax
let'as turi viena veininteli pliusa pries daugiau litru turinti motora - tai kad jis pigiau bombinas.
aisku ziurint kiek tu arkliu ruosies turet po kapotu,bet atmosferiniai 200ag vaziuos geriau uz turbininius 200-220ag.
Del variklio kaitimo,tai yra juk pas V6 priverstines cirkuliacijos varikliukas,kuris padeda to isvengt.
Re: Undead Calibra
Parašytas: 05 Lap 2012, 22:52
vvaidukss
sekmes darbuose

Re: Undead Calibra
Parašytas: 05 Lap 2012, 23:37
Nave
krax rašė:let'as turi viena veininteli pliusa pries daugiau litru turinti motora - tai kad jis pigiau bombinas.
aisku ziurint kiek tu arkliu ruosies turet po kapotu,bet atmosferiniai 200ag vaziuos geriau uz turbininius 200-220ag.
Del variklio kaitimo,tai yra juk pas V6 priverstines cirkuliacijos varikliukas,kuris padeda to isvengt.
1. Ar atmosferinis ar turbo su vienodu AG skaiciumi geriau vaziuos priklauso TIK NUO SAVININKO NORU IR POMEGIU. Atmosferinis variklis visada tures mazesni Nm skaiciu, taciau jo "throttle response" bus zymiai geresnis. Tuo tarpu turbo visada geriau "lups prie sedynes", bet to blogoji puse yra ta, kad to "lupimo" teks palaukti.
Todel posakis "kad atmosferiniai visada vaziuos geriau uz turbo" yra mazu maziausiai klaidingas. Priesingai, su vienodu skaiciumi arkliu, ilgesnej distancijoj TURBO visada vaziuos greiciau. O turint omeny kad yra toks dalykas kaip anti-lag'o sistema, atmosferinio variklio pliusas isvis dingsta.
O pasirinkimas tarp atmosferinio ir turbo turetu likt pagal savininko pomegius. Kam patinka tiksliai ir be uzdelsimo valdyt variklio galia (kas ypac aktualu varzybose siaurose ir mazose trasose) rinksis atmosferinius, kam patinka tas taip vadinamas turbo kick'as (pvz as) rinksis turbo. Nieko naujo sita tema neisrasim.
2. Tas papildomas varikliukas, kuris kocioja antifryza yra ir mano Astroj (buvo, tiksliau, nes su laiku jis numirsta ir trukdo vaikscioti ausinimo skysciui), bet is jo naudos apskritai nedaug. Pakalbejus kad ir su dedem is GroundWirus gavau atsakyma kad kai dare keleta Audi jie ta voztuva ismete velniop ir sutrumpino ausinimo sistemos kelia. Ta pati padariau ir as.
Ir nei tas varikliukas, nei tepalo radiatoriaus "isnesimas" i isore (t.y. pastatymas normalaus didelio radiatoriaus) nepadeda. Tiksliau padeda, bet ne tiek, kad lenktynese naudojamas variklis neperkaitinetu. Gatves rezime, zinoma, jokiu problemu su tuo v6 nera ir nebus

Zinoma, galima ismetimo kolika ir visa ismetima apvynioti termo izoliacija, statyt DIDELI ausinimo radiatoriu prieky (jei yra vietos) ir t.t., bet principas toks, kad ilgesnem varzybom (kur reikia ne 1-2 ratus apvaziuot kaip pvz greituminiam slalome) V6 yra paprasciausiai netinkamas.
Re: Undead Calibra
Parašytas: 06 Lap 2012, 00:17
krax
Buten,viskas prikaluso nuo zmogaus noru

P.s. niekada nebeturesiu 4 kaushu variklio(nebent Subaru). Jei turbo,tai tik ant V6

Re: Undead Calibra
Parašytas: 06 Lap 2012, 00:35
cat
Nave rašė:Priesingai, su vienodu skaiciumi arkliu, ilgesnej distancijoj TURBO visada vaziuos greiciau. O turint omeny kad yra toks dalykas kaip anti-lag'o sistema, atmosferinio variklio pliusas isvis dingsta.
Spaudziant arklius tiek turbo tiek atmosferinis variklis pradeda lag"inti ir jokiu cia sistemu neprigalvosi.Skirtumas tas kad atmosferiko arklius lengviau valdyti, kas jusu vadinamose gonkese yra privalumas.
Re: Undead Calibra
Parašytas: 06 Lap 2012, 00:39
Nave
Jokiu sistemu? Tai kad anti-lag'o sistemu yra prikurta ne viena ir ne dvi skirtingos. Ir visu ju esme yra laikyti turbo besisukancia didelemis apsukomis net kai nera apkrovos (gazas atleistas). Paprasciausias budas yra sudeginti misini, tiksliau maza jo dali, ne degimo kameroj, o pacioj turboj. Bet turbinos to neatlaiko del itin dideliu temperaturu. Ir paskui prasideda ivairios sito dalyko variacijos

Re: Undead Calibra
Parašytas: 06 Lap 2012, 00:52
cat
Ta sistema patikima?daug kas ja naudoja sporte?ypac is megejiu klases

O seip masinos savininkui rinktis jei tik seip kad tik vazuotu nesiekent jokiu rezultatu tai aisku C20let pigus 200ag. Tarpkitko Nave su kokiu varikliu buvo calibra dtm ar kartais ne su v6 ir dar atmosferiniu?

Re: Undead Calibra
Parašytas: 06 Lap 2012, 01:00
Nave
Taip, patikima. Laba diena

Visi WRC bolidai ja naudoja, dauguma net Lietuvos A lygoj raly vaziuojanciu bolidu, drifteriai kai kurie (pvz. K. Petronis savo zaliam rps13 berods turejo antilaga) ir n kitu automobiliu. Megejai - kitas reikalas. Bet snekejom dabar apskritai apie galimybe su turbo vaziuot kaip su atmosferke. T.y. tik nuspaudus gaza be jokios "duobes" gauti pilna slegi.
Re: Undead Calibra
Parašytas: 06 Lap 2012, 01:03
Justas
ir turbas kas trecia baka kuro keist,bet no lag
Re: Undead Calibra
Parašytas: 06 Lap 2012, 18:05
Nave
Seniau taip - tu teisus. Dabar komandos su turtingais sponsoriais turi pasirinkima pirkti turbinas, kuriu sparnuotes is lydinio, atlaikancio iki 1250 laipsniu. Tuo tarpu musu, mirtinguju, turbinos dazniausiai pasakytu ate ate dar prie 900 laipsniu

Re: Undead Calibra
Parašytas: 08 Lie 2013, 23:15
dnracing
daug laiko praejo, bet darbai vis tiek vyksta... fotio fotio fotio....
more to come.