Puslapis 1 iš 1
Kaistam, gerai kaistam
Parašytas: 11 Bal 2012, 19:52
ramus
Žodžiu situacija tokia: buvau užklijaves radiatoriu, atvažinėjau penkis metus ir jis pradėjo vel leisti, tuo paciu temperatura pradejo sokineti iki 100, ventiliatoriai isijungti nesiteike, bet uzmiestyje, esant apie 100 km/h, temperatura laikesi nedaugiau 90. Ilgai negalvojes uzsisakiau nauja radiatoriu ir nauja dacika ventiliatoriams i ji. Siandien pasikeiciu radiatoriu, dacika, bet temperatura kyla iki 105 ir tik tada isijungia ventiliatoriai, bet dirba be jegos ir temperatura vis vien kyla iki beveik 110, vaziuojant laikosi apie 100. Neapsikentes isemiau termostata, bet vaziuojant temperatura laikosi apie 100 ir nebezinau ka dar daryti (gaila neturiu termometro kuris galetu matuoti iki virimo, nes itariu davikli), net tokia durna mintis aplanke, kad gal pumpa nebedirba savo darbo, nes kai keiciau pagrindini dirza ji liko nekeista, bet per ja nevarva, pasaliniu garsu lyg ir negirdeti tai ..... Gal cia kazkas susije su kondicionieriaus davikliais ar gal variklis c20xe reikalauja kokio papildomo nuorinimo, nors kiek zinau tai nusiorina lyg ir savaime.
Re: Kaistam, gerai kaistam
Parašytas: 11 Bal 2012, 21:14
Justas
vandens pompos sparneliai gali but plasmasiniai ir nutruke
Re: Kaistam, gerai kaistam
Parašytas: 11 Bal 2012, 21:43
caliberis
Nepaprasciau butu nuimt slanga nuo termostato ir paziuret kaip ta pompa varineja fryza?
Re: Kaistam, gerai kaistam
Parašytas: 11 Bal 2012, 22:08
ramus
Dabar vakare, dar pavazinejau, tai 90 laipsniu laikosi, bet oras vesus tai gal del to. O siaip gal but reiks paziuret ta pompos veikima slanga numovus, tik, kad ryt jau vaziuot reikia, tai jei neperkaitinsiu ..... tai matysiu kaip cia bus.
Re: Kaistam, gerai kaistam
Parašytas: 12 Bal 2012, 11:44
vvaidukss
as tai su justo nuomone sutikciau del sparneliu, nes as kiek ieskodavau tai vis man noredavo ikist su plastmasiniais
Re: Kaistam, gerai kaistam
Parašytas: 12 Bal 2012, 17:42
ramus
Kokie tie sparneliai, tai teisybe pasakius nezinau, nes kai parejo auto is Italijos, tai niekas pompos ir neziurejo. Bet siaip ji veikia (bent jau kazkiek), nes ryte uzspaudziau ilgaja slanga ir pagazavau, tai ciurksle i isipletimo bakeli yra ta plonaja zarna kur virs radiatoriaus nueina. Is ryto ir dabar nuvaziavau po 10 km, tai siek tiek atkyla rodykle nuo melynos padalos, bet daugiau nekyla, gal oro kamstis koks buvo. O gal normalus issipletimo bakelio dangtelis tam kiek padeda, nes iki dabar nuo tada kai buvau uzklijaves radiatoriu, tai naudojau patobulinta dangteli - kur laisvas susisiekimas su atmosfera (bet tada kad ir nebuvo sistemoje slegio, bet nekaito)
Re: Kaistam, gerai kaistam
Parašytas: 12 Bal 2012, 21:42
Justas
ciurksle i bakeli turi eit VISADA,net laisva eiga,jei pompa tvarkinga
Re: Kaistam, gerai kaistam
Parašytas: 13 Bal 2012, 00:59
ramus
Negaliu visiskai tvirtinti, bet tos ciurksles dirbant laisvomis apsukomis nuo pat parsivarymo nepastebejau, dar gi buvo idomu, kad taip nera, nes passate ji tikrai visada buvo - gazuojant sustipredavo, o taip irgi begdavo. Pas calibra to nepastebejau, bet kadangi nekaito ir viskas veike normaliai tai tuo toliau ir nesidomejau, bet dabar ko gero teks... Tiesa, jei tvarkyciau tik pompa, tai vectros/calibros remonto knygoje radau, kad pagrindini dirza 16v varikliams taip pat reikia keist, ar tikrai tai daryti butina ?
Re: Kaistam, gerai kaistam
Parašytas: 13 Bal 2012, 10:22
Tornado
rekomenduojama, bet jei jau taupai tai atsakymas daugiau nei akivaizdus
Re: Kaistam, gerai kaistam
Parašytas: 13 Bal 2012, 10:22
Tornado
rekomenduojama, bet jei jau taupai tai atsakymas daugiau nei akivaizdus
Re: Kaistam, gerai kaistam
Parašytas: 13 Bal 2012, 13:29
ramus
Taupau tiek kiek ir visi, o kas del pompos savalaikio nepakeitimo tai jau buvo atsibode ir nenorejau pas trecius jurgelius-meistrelius varyt del to pacio, nes pirmieji pakeite tik dirza, antrieji po savaites vel viska nuarde ir pakeite itempejus ir parazitus (ko nebuvo padare pirmieji), bet pompos nepakeite nei tie, nei tie ir varyti ardymui trecia karta, o po to moketi dar pinigus trecia karta uz ta pati nuardyma ....... panasu, kad Lietuvoje del emigracijos sevisuose like dauguma nevykeliu prie kuriu turi stovet ir pirstu rodyti ka ir kaip daryti. O dabar dirzui jau netoli terminas, tai tuo paciu viska ir pakeisim. Kas del ciurksles i issipletimo bakeli, tai mano nuomone jos neturi buti kol termostatas neatidaro didziojo ausinimo rato (dabar, kai isemiau termostata smarkiau gazuojant skyscio judejimas i bakeli yra, nors gerokai silpnesnis nei pas passata, o ant laisvu ko gero to judejimo kaip ir nera)
Re: Kaistam, gerai kaistam
Parašytas: 13 Bal 2012, 22:18
Justas
ramus bl,cirkuliacija pastovi,ir per gryztama turi varyt!!!!
nevaro tik kai pompai pize arba galvos tarpinei
Re: Kaistam, gerai kaistam
Parašytas: 14 Bal 2012, 21:49
Ricco
Pakeičiau radiatorių-užlinko pompa

Kažkaip nelogiška labai.Jeigu temperatūra buvo 100 ir daugiau su atvira sistema (be spaudimo) turėjo viskas užvirti.O kodėl ventiliatoriai prastai sukosi?Man atrodo su davikliais kažkas ne taip arba laidai kur sumaišyti
Re: Kaistam, gerai kaistam
Parašytas: 15 Bal 2012, 01:03
ramus
Nu, galiu vel viska susakyti is naujo ir vienoje vietoje. Kaitimas prasidejo kai per radiatoriaus skilima (kuri pries kokius 5 metus buvau uzklijaves) pradejo antifryzas sunktis (nesmarkiai, bet ikyriai ir ant davikliu), problemos prasidejo, nes pasilus sistemai ventiliatoriai neisijungdavo (uzmiestyje ne problema, o stai mieste.....) tada pakeiciau radiatoriu (nes vis vien reikejo tai padaryti) ir isukau nauja davikli (dvieju kontaktu), o po juo esanti triju kontaktu davikli palikau nekeites. Tada uzpildzius sistema antifryzu temp kildavo iki beveik 110 (raudonoje zonoje rodykle nepabuvojo), o ventiliatoriai isijungdavo prie 100/105, bet dirbdavo be jegos (ankscau net toks savotiskas virpesys per kebula eidavo, o dabar jei nematai tai ir nezinai), todel ant laisvu temp ne nemanydavo kristi. Toliau ka padariau, tai isemiau termostata ir pakeiciau normalu dangteli ant issipletimo bakelio. Temp rodykle ilgai voliojasi melynoje zonoje, bet veliau kyla ir laikosi ant 90 (pojutis lyg termostatas net nebutu isimtas) Bet dabar turiu su kuo vazinetis (calibra gali ir pasiilseti) tai neskubedamas susipirksiu viska pagr dirzo keitimui (nes siaip ar taip keisti reiktu neuzilgo). Kas del pompos, tai mintis apie jos veiksnuma gan reali (o gal cia tas siaudas uz kurio tikiuosi isitverti

), nes dar neseniai buvo pakankamai salti orai (bet iki siol temp rodykle kaip prikalta budavo tarp 80 ir 90), o viskas prasidejo per tas kelias tikrai siltas dienas praeita savaite (ikivelykine). Galvos ar jos tarpines itarti nesinoretu nes slangos nekietos, tepale ir ant dangtelio majonezo nera, garo is duslintuvo taip pat nematyti, bet galva KS tai kaip ir turinti polinki panasiems sposams ir jos kaltes kaitime visiskai atmesti negalima. Del ventiliatoriu isijungimo, tai saugikliu jiems nera (neradau), bet saugiklineje radau dvi nepazymetas reliukes kurios kaip itariu buna pas calibras su kondicionieriais ir yra atsakingos uz ventiliatoriu ijungima (butu gerai ir jas patikrinti, bet nesugalvoju kaip)
P.S. antifryzas uzverda ne prie 100, o prie 110 (jei sistema palaikanti slegi tai 115), prie 100 laipsniu temp jis tik smarkiai pleciasi.
Re: Kaistam, gerai kaistam
Parašytas: 15 Bal 2012, 01:16
Justas
kas del fryzo,tai normalus fryzas prie darbinio slegio,verda ~125laipsniai
Re: Kaistam, gerai kaistam
Parašytas: 14 Geg 2012, 01:24
ramus
Ataskaita:
Pasikeiciau pagrindini dirza ir viska kas prie jo. Pompa radau su metaline sparnuote, klibejimo ar susidevejimo nematyt, bet kad jau turejau nauja tai ja ir idejau. Neydetas liko temostatas, nes siandien apsiziurejau, kad siek tiek skilusi jo voztuvo lekstute ( tai nauja termostata kada nors nupirksiu ir pakeisiu) Kas del temperaturos tai situacija tokia: Palaipsniui uzkyla iki 80 ir kai tik kiek virsija is karto isijungia ventiliatoriai ir atausina (dirba pilna jega kaip ir anksciau), vaziuojant temp kaip ir nekyla (be termostato kitaip ir neturetu buti) Siaip jau tai nelabai aisku kas is tikro buvo atsitike, nes atrode, kad pompos beda, taciau tai lyg ir nepasitvirtino (norejau sparnuote pakaitinti su fenu ir paziureti gal sparnuote kaistant netvirtai ant aseles laikosi, bet buvo vakaras, reikejo auto isbandyt, tai kur cia pompas tikrinsi) Siaip kai pagalvoju tai rekejo proflaktiskai ir galvos tarpine pasikeist, bet .......... zuresim kaip bus toliau.
Re: Kaistam, gerai kaistam
Parašytas: 14 Geg 2012, 12:30
Ricco
Panašu,kad beliko termostatą į vietą gražinti.Su kondicionierium stovi 2 ventiliatoriai ir yra 2 greičiai.Kiek nagrinėjau elektros schemas,tai ten neišgėręs nesuprasi

Didysis greitis-sukasi abu per reles tiesiai nuo akumo.Mažasis greitis-sukasi irgi abu,tik sujungti nuosekliai(vienas paskui kitą)Paradui vadovauja 3 davikliai ir krūva relių sujungtų į sudėtingą raizginį.Jeigu kada sukvailios...

Re: Kaistam, gerai kaistam
Parašytas: 24 Bir 2012, 22:34
ramus
Turiu klausima del pompos. Zodziu situacija tokia: vazinejant siandiena Kaune isgirdau toki kaip ir skardini garsa, lyg kokia skardele kas liestu. Jau begryztant namo atsidarau kapota, o garsas is po pagrindinio dirzo apsaugos, bet nusprendziau vaziuot namo ir ten jau ziureti kur beda. Taigi nuemes apsauga radau, kad nutrukusi nuo pompos dantyto skyvo tokia skardele kur buvo prisegta taskais, na ji lyg ir neturetu leisti dirzui prasikisti uz isorines danteliu kuriuos jis suka ribos (na ji kaip ir toks bortelis) ir dabar dirzas per kokius 1-2mm sone. Senosios pompos dantyto skriemulio tas bortelis buvo islietas isvien su dantukais, o dabartine nors ir vokiska (bent taip garantavo pardavejai) iskrete toki sposa. Zodziu klausimas: Ar ieskoti kitos pompos, ar galiu vazineti ir taip ? Nezinau, bet atrodo dirzas neturetu nusmukti, juo labiau jam tai padaryti turetu trukdyti variklio priekyje esanti skirstymo mechanizmo apsauga (Ta skardini garsa girdejau jau bevazinedamas Kaune, taigi be tos pompos dalies nuvaziavau ~ 60 km)
Re: Kaistam, gerai kaistam
Parašytas: 25 Bir 2012, 12:57
Justas
vazineja vienas be jos ir nieko
Re: Kaistam, gerai kaistam
Parašytas: 25 Bir 2012, 16:12
ramus
Ir as siandien nuvaziavau apie 200km ir kol kas nieko

Kazkaip vakar pagalvojau, kad nuo veleneliu skyvu dirzas niekad nenukrinta, tai ir cia neturetu kristi.
Re: Kaistam, gerai kaistam
Parašytas: 25 Bir 2012, 22:55
Ricco
Aš keisdamas diržą radau tą skardą vos besilaikančią.Diržas buvo apie 5mm SIAURESNIS (nuėstu šonu)Aš padariau išvadą,kad arba kokio įtempėjo ašis kreivai stovėjo,arba meistras kažką kreivai surinko.
Re: Kaistam, gerai kaistam
Parašytas: 26 Bir 2012, 08:38
ramus
Bet man kilo tokia mintis - kas butu jei pas mano auto ta gelezele butu patekusi tarp kurio nors skriemulio ir dirzo dantu....
Re: Kaistam, gerai kaistam
Parašytas: 26 Bir 2012, 21:21
Ricco
Mano buvo nudilusi vidinė pusė ir skarda kabojo ant ašies

Įdomu kas ten buvo kreiva,nejaugi pati pompa?
Ir man atrodo,kad ten ne skarda,o tai kas liko iš normalaus bortelio