Puslapis 11

klausimas del kuro bako

Parašytas: 15 Kov 2011, 11:06
zioplas
kiek zinau calibru bakai buna plastikiniai?Ar yra ir metaliniu?gal kas turi?

Re: klausimas del kuro bako

Parašytas: 15 Kov 2011, 11:09
marijus
Daugumos, tiesa pasakius beveik visu automobiliu bakai buna plastmasiniai. Kam tau metalinis? Ralyje ruosiesi dalyvauti? Dek metaline bako apsauga po dugnu ir vargo nematysi.

Re: klausimas del kuro bako

Parašytas: 15 Kov 2011, 11:13
popcys
metaliniai bakai rudija, metaliniai bakai deformuojasi, nuo metaliniu baku viduje po tam tikro laiko pradeda kauptis siuksles, korozojos pasekmes, kam tau metalinis bakas? Marijaus pastebejimas daugiau nei teisingas ;)

Re: klausimas del kuro bako

Parašytas: 15 Kov 2011, 11:46
zioplas
raly nesiruosiu dalyvaut :D draugelis toki projekteli uzkure tai paprase pasidomet,o tai pats neislenda is garazo.
Kiek zinau pas audi coupe metalinis.Teko ardyt.Ir siaip daugumoje audiniu.Bet tai turbut todel,kad kuro bakai dazniausiai buna bagazinej.

Re: klausimas del kuro bako

Parašytas: 15 Kov 2011, 12:28
tomas
biski ne itema, bet gal kas zino kaip ta klaida istaisyt kur meta del kuro bako xujnios kazkokios?
dabar kodo nepamenu, bet kiek pamenu del voztuvo kazkokio ji dega.

Re: klausimas del kuro bako

Parašytas: 15 Kov 2011, 18:51
SpottAuto
Vectros A metalinis, bent turetoje tai tikrai toks buvo.

Re: klausimas del kuro bako

Parašytas: 15 Kov 2011, 21:43
ramus
Nei tas metalinis bakas kuo blogesnis nei geresnis, jei zmogus tokio nori, te daro. Galu gale nedidele problema ta baka kas desimt metu isplauti (gal net reciau). pvz vaz 2106 (zigulys) bako niekas nėra ploves jau nuo 1992m (ir tai buvo plautas ne del nuosedu, o del nekokybisko benzino) nepamenu, kad savininkas kada butu skundesis del sistemos kimsimosi.

Re: klausimas del kuro bako

Parašytas: 15 Kov 2011, 23:39
popcys
Ramus apie metaliniu kuro baku trukumus pasisakiau tik is teorines susidariusios nuomones, tikrai neturiu praktines patirties, tuo labiau niekad nesusidures su tokio tipo bakais. Bet is temos autorius neissake konkrecios esmes, kam toks bakas reikalingas, kokius jis izvelgia privalumus pries plasmasini jo konkrecioje situacijoje.

Re: klausimas del kuro bako

Parašytas: 15 Kov 2011, 23:52
waidas
manau bet kokiam projekteliui bus naudingesnis plastmasinis bakas-lengvesnis ;)
tomai apie tank vent valve klaida kalbi? :roll:

Re: klausimas del kuro bako

Parašytas: 16 Kov 2011, 00:42
Edgx
Kadett E berods turejo kazkuris metalini baka, tai budavo problemike del jo kaiuro prarudijimo :mrgreen:

Re: klausimas del kuro bako

Parašytas: 16 Kov 2011, 01:29
marijus
Zinai Vaidai, gal jis pavyzdziui is degalu bako ketina duju baliona padaryti. :D

Re: klausimas del kuro bako

Parašytas: 16 Kov 2011, 08:13
zioplas
taigi pasakiau kam reik :D cia gi blevyzgu skiltis, cia turtubut galima uzdavinet durnus klausimus :lol:
kiek zinau duju baliono jis daryt nesiruosia,tuo geriau jam.Bet pati ideja skamba viliojanciai :lol5: :lol5:

Re: klausimas del kuro bako

Parašytas: 16 Kov 2011, 15:53
tomas
waidas rašė:manau bet kokiam projekteliui bus naudingesnis plastmasinis bakas-lengvesnis ;)
tomai apie tank vent valve klaida kalbi? :roll:
aga tep tep, meta klaida pas mane.

Re: klausimas del kuro bako

Parašytas: 16 Kov 2011, 19:34
ramus
To popcys: gero plastikinio bako nera prasmes be butino reiklo keisti i metalini ypac jei tai kasdieninis auto.

To zioplas: ar tas draugas bent supranta, kad metalinis bakas tai ne siaip sau eiline gelezine deze, o siaip jau nemazai darbo ir atsakomybes reikalaujantis sumanymas:
1.viduje bako reiks pertvaru, kad benzinas maziau skalautusi (todel sudaranciu daliu (o taip pat virinimo siuliu) bus ne dvi ir ne trys)
2.isorines virinimo siules turi buti sandarios
3.reikia apgalvoti to bako tvirtinima ir vieta saugumo atzvilgiu (pvz. jei sautu mintis sumontuoti baka viduje automobilio tai jis turetu buti toliau nuo borto ir tt.)
4.jis prasmingas tik kokiam projektui kur neina italpinti tradicino bako, o reikia isnaudoti kokio uzkaborio turi, arba kai taupant auto mase reikalingas palyginti nedideles talpos bakas.
5.pavirsinius bako lakstus, kad bakas geriau laikytu forma reiktu profiliuoti (nebent jis bus kaip 10 l kanistras) arba jei tai nedaroma tai turetu buti storesnis skardos lakstas (tai koks bus jos svoris lyginant su tradiciniu ?)
6.Kazin kodel sportiniu auto geleziniai bakai turi buti aliumineje dezeje (jei irengti salone, arba bagazineje neturincioje pertvaros su salonu) ?

P.S. Visa tai parasiau todel, kad manau jog toks bakas bus " pasirodymui" (na, gal pro bagazines dangcio langa), o ne kabos tradicineje savo vietoje. Beje jis bus ir ne sportui skirtame auto, nes tie kas ruosia automobilius sportui tokiu klausimu eiliniame forume neuzdavineja.

P.P.S. galima butu ir praktiskesniu pasiulymu ar pamastymu pateikti, bet autoriaus nickas veikia kaip perspejimas to nedaryti :D

Re: klausimas del kuro bako

Parašytas: 16 Kov 2011, 21:03
zioplas
ramus nesidrovek ir rezk visus pasiulymus,pasistengsiu atkreipt demesi ir zodis zodin atkartot draugeliui, kad ir koks zioplas buciau :crazy:
:D
nesu virines ir gal daugumai klausimas pasirodys minimum debiliskas,bet..
tarkim as virinu tas pertvaras bake.ar isoreje lieka kokiu nors zymiu, kad as ta dariau?

Re: klausimas del kuro bako

Parašytas: 16 Kov 2011, 22:01
Justas
jei smaluosi ar dazysi baka nesimatys

Re: klausimas del kuro bako

Parašytas: 16 Kov 2011, 23:28
SpottAuto
Cia va zmogus daresi baka, idedu linka kad isivaizduot nors mazdaug kaip kas, pasiskaityt suprasi kas delko turi buti ;) http://www.per4m.lt/forum/viewtopic.php ... &start=275" onclick="window.open(this.href);return false;

Bent as manau geriau pasieskoti jau pagaminto bako ir neisradineti dviracio, nes kazin ar ka sutaupysi, sudejus visus kastus, ir neaisku kas gausis :)

Re: klausimas del kuro bako

Parašytas: 17 Kov 2011, 08:57
zioplas
paskaiciau..man taip pat atrodo,kad geriau pirkt jau padaryta.