sveiki norejau paklausti ka manot apie c20xe smagracio lengvinima (aptekinima) kokie pliusai minusai, gal kas daret ir zinot ar buna kox efektas?
Re: c20xe smagracio lengvinimas
Parašytas: 10 Kov 2011, 19:31
Dochturbo
su tuo dalyku gali smarkiai prisidirbti jei po lengvinimo nebus gero subalansavimo
Re: c20xe smagracio lengvinimas
Parašytas: 10 Kov 2011, 19:56
meccis
Jo kiek pamenu kazkas Siauliuos ar Kursenuos dare, tai po to smagracio neistrauke is esfalto
Re: c20xe smagracio lengvinimas
Parašytas: 10 Kov 2011, 20:21
Dalius
balansuoja kiek girdejau kaune ten pat kur ir kardanus. bet ar yra kox pointas tam visam vargui. ir be to jei nudroze ten belekiek tai ir truko tas smagratis ir negalejo is esfalto istraukt )
Re: c20xe smagracio lengvinimas
Parašytas: 10 Kov 2011, 20:29
donatukass
nu tai kaip tamsta žadi paskaičiuot, kiek bus tas ne belekiek, kad paskui netektų traukt iš asfalto ar kaktos?
Re: c20xe smagracio lengvinimas
Parašytas: 10 Kov 2011, 20:42
Dalius
paskaiciuot tai manau gamintojei geriausiai paskaiciavo:) bet idomu ar ji palengvinus bus kokios naudos ar nlb?
Re: c20xe smagracio lengvinimas
Parašytas: 11 Kov 2011, 14:48
YELLOW
Naudos tai būtų, nes kuo lengvesnis smagratis tuo variklio alkūninis velenas mažiau apkrautas, o tai reiškia jis lengviau sukasi! Tai vienas iš geriausiai juntamų mechaninių modifikacijų, tačiau vienas iš pavojingiausų, juolab kad priekiu varomose masinose variklis stovi skersai, o smagratis labai panasiai nutaikytas i vairuotoja, kiek saugiau kai variklis statomas isilgai, kaip omegose. Labiau patarciau pirkti custom lengvinta smagrati, bet irgi girdejau niuansu jog ir tie pasitaiko nesubalansuoti.
Taigi spresk pats.
Re: c20xe smagracio lengvinimas
Parašytas: 12 Kov 2011, 01:58
esherys
vartojant lengvinta smagrati reikia visupirma kelti laisvos eigos sukius.
nes prarandama buvusio inercija.
kad ja sureguliuoti reik pagramoujamo ECU (variklio kontoles blokas)
tokie smagragciu lengvinimai sudetingesni nei turbos kabinimas ant zigulio...
Re: c20xe smagracio lengvinimas
Parašytas: 12 Kov 2011, 02:50
Tornado
nzn, kiek cia esherys papasakojo tiesos ar netiesos, bet ...
iki 93m calibros 16v turejo smagrati 5.9kg veliau ejo 9.9 kg
taigi jei turimas variantas iki 93m paliekam ramybeje, nes pigiai ir gerai nebuna, esant sekanciam variantui, dedam ta lengvesni ir jam priklausanti sankabos komplekta ir dziaugiames.. kazkuo turbut valinimu
Re: c20xe smagracio lengvinimas
Parašytas: 12 Kov 2011, 12:22
Dalius
mano kaip tik ta viena is paskutinesniu iki 93 tai idomu ar tas lengvesnis bus, vistiek deze keisiu artimu laiku, reix nusiimt pasisvert ir smagrati dekui uz pagalba
Re: c20xe smagracio lengvinimas
Parašytas: 12 Kov 2011, 22:18
YELLOW
esherys rašė:vartojant lengvinta smagrati reikia visupirma kelti laisvos eigos sukius.
nes prarandama buvusio inercija.
kad ja sureguliuoti reik pagramoujamo ECU (variklio kontoles blokas)
tokie smagragciu lengvinimai sudetingesni nei turbos kabinimas ant zigulio...
Na kolega del programuojamo kompo perdejai ir labai stipriai Pas mane ant calibros stovi vietoj 15kg 5kg smagratis, jokio kompo nekeiciau, jokiu problemu su laisvais sukiais nebuvo
O smagrati nuemus deze lengva atskirti lengvas jis ar sunkus, nes sunkusis jau is akies matosi, kad per daug didelis aisku jei esi mates kaip atrodo lengvasis
Re: c20xe smagracio lengvinimas
Parašytas: 12 Kov 2011, 23:01
Tornado
tai va jei esi mates
atskirt koks sunkus ar lengvas galiam pagal jo forma
lengvas kaip "blynas" , sunkus dubens formos
Re: c20xe smagracio lengvinimas
Parašytas: 12 Kov 2011, 23:30
Dalius
yra pas mane keletas tu bliniuku tik vienas padetas su visa deze ir varikliu, dar neatskirtas, o kitas kazkur garaze metos tai reikia pazet gal pasisex ir nors vienas bus tas lengvesnis reix imt visus ir svert ir lengviausia det
Re: c20xe smagracio lengvinimas
Parašytas: 19 Kov 2011, 21:11
adeunreal
nesuprantu kam tiek vargt del tokio mazmozio, suprantu smagu paeksperimentuot bet koks tikslas? vietoj 0-100 8.5 s padaryt kad valintu per 8.49? ir siaip tas lengvinimas ne y gera varikliui tas smagratis ne siaip sau sunkus stovi. pvz norint pavaziuot prabuksonais uzminam ant 4k ir pradedam viziuot, tik pradejus suktis ratams variklis gauna kruvy ir spekit kas daugiau jei ne smagracio inercine jega sumazina kruvi varkliui, o kur dar variklio dinamiskumas ir t.t. zodziu nepatariu del kazkokiu pletku jog padrozus ta, patekinus ana masina valins belekaip, cia kaip kazkas kazkada minejo kad net susidejus neoninius purkstukus ale drageriui atrodo kad geriau valina
Re: c20xe smagracio lengvinimas
Parašytas: 20 Kov 2011, 01:56
Tornado
wtf?
"pvz norint pavaziuot prabuksonais uzminam ant 4k ir pradedam viziuot, tik pradejus suktis ratams variklis gauna kruvy ir spekit kas daugiau jei ne smagracio inercine jega sumazina kruvi varkliui, o kur dar variklio dinamiskumas ir t.t."
wtf?
Re: c20xe smagracio lengvinimas
Parašytas: 20 Kov 2011, 10:26
adeunreal
kas butent wtf? ir siaip is vietos su lengvintu smagraciu sunkiau bus pajudet, daugiau gaztelt reikes. vienintelis pliusas viso sio lengvinimo butu tas kad greiciau apsukos kiltu ir tai gal tik ant laisvu
Re: c20xe smagracio lengvinimas
Parašytas: 20 Kov 2011, 11:23
Dochturbo
O tai nemanai kad varikliui kaip tik lengviau išsukti lengvesnį smagratį? Juk norint važiuoti spaudi akseleratorių o ne leidi mašinai pajudėti atleidus akseleratorių ir iš inercijos besisukant smagračiui Manau tau reikėtų fizikos pastudijuoti kas yra inercija ir kas yra pagreitis ir kuris iš jų turi didesnę įtaką greitėjimui Aš manau kad sunkesnio smagračio privalumas tiki toks kad lėčiau krenta apsukos išmynus sankabą o šiap tai šitoj vietoj galima ginčytis daug ir dėl visko
Re: c20xe smagracio lengvinimas
Parašytas: 20 Kov 2011, 12:10
adeunreal
kas liecia pagreiti tai aisku kuo lengvesnis tuo lengviau isukt, na bet sukibimo momentu smagracio inercine jega sumazina kruvi varikliui butent tuo momentu kai tik pradeda automobilis vaziuot. smagratis ir vadinasi smagraciu ne del ko kito bet del savo inerciniu savybiu. kas domites tikriausiai zinot kad yra 2 daliu smagraciai, kam jie skirti ir kaip jie veikia. fizika kaip fizika bet butent sio dalyko kaip tycia mokiausi pastaruoju metu
P.S. nesitengiu as nieko yrodinet ir dviracio isradinet tiesiog pasiskaitykit kur juodu ant balto parasyta viskas, tada gal lengviau bus suprast
Re: c20xe smagracio lengvinimas
Parašytas: 20 Kov 2011, 14:46
Tornado
kas man uzkliuva tai.. kokia inercine jega? yra inercijos momentas ir smagratis yra naudojamas tam, kad kaupt energija ir poto ja panaudot kiek tas palengvina variklio apkrova tai as nepasakysiu. bet kad ishsukt sunkesi yra sunkiau tai faktas. aisku lengvesnis smagratis sukaups maziau energijos, bet siekiama gi tokio tikslo, kad kuo daugiau variklio gaminamos galios perduot i ratus, apeinat bereikalingus energijos kaupimus ir etc. be to pardavinejami smagraciai kuriu mase ~3.5kg (gal yra ir lengvesniu) taigi jie naudojami, tik tiketina ne kasdienese auto, jei auto i darba ir namo tai geriau nieko nedaryt , o kas uzsiima sportu neveltui jie ten ismeta is auto kiekviena nereikalinga grama.
smagratis (Technika) – sunkus ratas, įtaisomas ant veleno, kad tolygiau suktųsi.
jei jau kas darysit tai turetu but daromos dvi operacijos