kiek skaites literaturos, mates gyvenime ir per tv, tai universalios padangos buna m+s, bet su prierasu "all seasons". ziemines tik m+s, o geras protektorius, tai ziurint kam. su 215 ant sniego, slapio sniego ir purvyno bus problemu. o kas del ledo, tai viskas priklauso nuo protektoriaus rasto, pagaminimo datos, gamintojo ir mano nuomone svarbiausia, greicio indeksas. pagal greicio indeksa, parenka padangos guma. kuo jis zemesnis, tuo guma minkstesne, tuo geriau sukimba su ledu. pats zemiausias indeksas Q-160km/h. daugiau gamintojas vaziuot nerekomenduoja. as lyk turejau su T-210km/h, tai aiksteleje pasisukinet smagu buvo. atkreipkite demesi ralistai, su kokio rasto protektorium vazineja. nesvarbu kad pas juos max 316 dygliu ant vienos padangos, bet svarbiausia koks rastas. sniegas-kryptines, ledas-asimetrines ir nieko neprigalvosi. dar parduotuvese buna simetrinio rasto padangu, bet cia reikia ziuret i pagaminimo data, nes toks rastas skaitosi jau senas. per 4-5 metus guma praranda savo savybes, keteja. su senom padangom technikine praeisi, bet ant kelio pasijaus. pvz mano tete turi nokian ziemines padangas, 2000 metu gamybos. kai kokiam draugui pasiulau paciupineti jas, tai dazniausias atsakymas buna: eina n...., kaip s.... (lietuviskai: sitos padangos, yra kelis kartus minkstesnes uz maniskes). pas mane semparit, firma priklausanti continental grup. 2006 bet nepalyginsi kietesnes. neaisku kas, ka su tom padangom dare. ir pirma karta paciupinejus jas, neaisku ar jos kietos, ar minkstos. reikia visa garaziuka praeit ir su nagu paspaudinet. dar ledui, labai daug stabilumo prideda, vieni vadina eglutem, man panasiau i gyvatele, o vizualiai tai atrodo i sujunkta vvvvvvv. kuo rastas smulkesnis, tuo geriau sukimba su ledu. trumpiau sakant: kiek tos ziemos buna, net ir lietuvoje keliai yra valomi, jei bijai vaziuot (vilko), neik i kelia (miska). pas mane, padangos pagal kisene, o kai nuciumpu ka idomesnio, negailiu
