Puslapis 12

Galinių ratų išvirtimas

Parašytas: 14 Lap 2005, 11:38
Nitro
Sveiki,

kreivokai stovi galiniai ratukai. Vasariniai ratai buvo 215/55R16 vidiniai kraštai gerai paėsti. Dabar užsidėjau žiemines 175/70R14 - bijau kad momentaliai suės kraštus. Kaip šitą bėdą spręsti? Kiek esu kažkur girdėjęs - reikia kažką keisti, o ką? Sailentblokus? Help

Re: Galinių ratų išvirtimas

Parašytas: 14 Lap 2005, 12:34
amd
Nitro rašė:Sveiki,

kreivokai stovi galiniai ratukai. Vasariniai ratai buvo 215/55R16 vidiniai kraštai gerai paėsti. Dabar užsidėjau žiemines 175/70R14 - bijau kad momentaliai suės kraštus. Kaip šitą bėdą spręsti? Kiek esu kažkur girdėjęs - reikia kažką keisti, o ką? Sailentblokus? Help
tai kaip tik su siauresniais ratais turi kur kas maziau isversti ratai. O siaip tai cia jau taip sukonstruota ta calibra, kad ratai butu isvirte ir nieko nepakeisi. Nuvaryk geometrijos suvedima kad padarytu ir pamatysi: ar per daug ar pagal norma yra isvirte ratai :wink:

Parašytas: 14 Lap 2005, 17:00
Nitro
nu bėda ta, kad iš galo žiūrint, neeksperto akiai atrodo kad vairuotojo puses ratas labiau pavirtes nei keleivio... reix suvedima reiškia darytis.

Parašytas: 14 Lap 2005, 17:21
sestokas
pas mane irgi vairuotojo puses labiau isvirtes :evil:

Parašytas: 14 Lap 2005, 17:26
calibra
Nitro rašė:nu bėda ta, kad iš galo žiūrint, neeksperto akiai atrodo kad vairuotojo puses ratas labiau pavirtes nei keleivio... reix suvedima reiškia darytis.
Tai tau niekas cia forume delto nepades - tik geras suvedejas.
Siaip yra vienas tikrai gerai suvedimus darantis zmogus Vilniuje, savanoriu prospekto gale (jei reiks, rasyk asmeniskai, paieskosiu jo kontaktu).

O ir siaip, suvedima reikia butinai darytis bent jau keiciantis ratus.

Parašytas: 14 Lap 2005, 18:25
Nitro
brangei kainuoj ;] o shiaip amortikus keichiau - suvedimo nepasidariau, taip kad dabar nori nenori reikia

Parašytas: 14 Lap 2005, 19:09
amd
Nitro rašė:nu bėda ta, kad iš galo žiūrint, neeksperto akiai atrodo kad vairuotojo puses ratas labiau pavirtes nei keleivio... reix suvedima reiškia darytis.
"mazyte" beda - galiniu ratu isvirtimas nesireguliuoja, jei jau skirtingai isvirte ratai, tai didele tikimybe, kad buvo sonu islydus i bortuka ar dar ka nors...
Bet lietuviu auskarankiai nebutu lietuviai :D
tox remontas gali kainuot nuo 100 iki 400 lt daug maz...

Parašytas: 14 Lap 2005, 19:42
wauhal
nu pas mane irgi ratai klisi :evil: i gale vasarines padangas suede.As tai galvoju kad ten gali buti sailenblokai isdile.i da kiek zinau gale darosi ratu isvirtimas :?

Parašytas: 15 Lap 2005, 09:05
Nitro
aš tai butent girdejau, kaip amd minejo, kad nesireguliuoja galo išvirtimas.

Parašytas: 16 Lap 2005, 16:28
calibra
Nitro rašė:aš tai butent girdejau, kaip amd minejo, kad nesireguliuoja galo išvirtimas.
Taip, galiniu ratu isvirtimas nera gamykliskai numatytas reguliavimui, taciau isvirtimo priezastys irgi yra ne "neteisingas setup'as", o dazniausiai neteisinga eksploatacija.

Jei ratai stock'iniai (t.y. plotis, bendras aukstis ir isnesimas teisingi), tai tuomet pasikeitus galines pakabos gumas, viskas turetu "atsistoti" i vietas, nebent:
1. yra deformuotas kebulas, pvz deformuoti galiniai "stakanai"
2. yra luzhusios spyruokles arba spyruokles susmige i kebula
3. gali buti, kad labai ishsideveje galiniu ratu guoliai (nors cia yra priestaringu nuomoniu).

Ir net, jei viskas teisinga, uzdejus ratus per rastafkes arba su dideliu isnesimu (pvz ET15 ar net ET0), ar didelio plocio (pvz 9J-10J), visai normalus dalykas, jei ratai "ishvirs" ir kazkiek vidines ratu puses dils greiciau.

Parašytas: 16 Lap 2005, 22:54
tomas
Pas many ta pati problem. Buwau nulekes pas meistruka, taj paaiskino, kad suwedimas gale nesidaro reik pakeist sakiu gumas i wsio. Ir uzsidet normalaus platumo padangas. :wink:

Parašytas: 17 Lap 2005, 09:27
wauhal
pas mane tai su normaliais ratais gale padangas suede R15 205 55:( o ratai mazdaug taip/...\bet pas mane gamykliskai suzeminta vazioukle.

Parašytas: 17 Lap 2005, 11:08
Nitro
Ką reiškia gamykliškai žeminta? Gamykloje kasnors žemino calibras? labai abejoju. Mano calibra irgi žeminta - vokietis susidėjo AK ar AF komplektukus amortizatorius+spyruoklė.

Parašytas: 17 Lap 2005, 18:05
calibra
wauhal rašė:pas mane tai su normaliais ratais gale padangas suede R15 205 55:( o ratai mazdaug taip/...\bet pas mane gamykliskai suzeminta vazioukle.
Siuo atveju nezinau kaip caly, bet kitose auto (pvz honda civic gen5) zeminant reikalingi tam tikri perdarymai, kad neestu vidiniu padangu krastu.

O gamykliskai suzeminta vaziuokle - wtf? Tipo pas tave cliff ar rosberg (ar koks ten) edition ar dar koks biesas? Kazkaip nesitiki.

Parašytas: 17 Lap 2005, 18:30
Nitro
tai jei neklystu tavo žeminta - ėda padangas?

Parašytas: 18 Lap 2005, 15:42
calibra
Nitro rašė:tai jei neklystu tavo žeminta - ėda padangas?
Truputį ėda. =)

p.s. nieko ir nuostabaus - padangu ir disku plotis virsyja gamintojo nustatyta, taip pat zeminimas galbut turi papildomos itakos. Taip pat negaliu 100% garantuoti uz gumyciu gera bukle. Va, uzsidejus zieminius R15, vidines puses edimo nepastebeta...

Parašytas: 21 Lap 2005, 11:45
tomas
Taj wa, issiaiskinau. Reikia galine sake ipjauti ir suvirinti, kad ji sutrumpetu, tada ratai stowes normaliai, kad ir gumos bus kiek pareje.

Parašytas: 21 Lap 2005, 12:23
Nitro
nu nx... geriau jau tada tegul ėda ;]

Parašytas: 21 Lap 2005, 13:49
Andronas
Pavijingai cia su virinimu, leksi kur ir truks per suvirinimo vieta... O paskui jau laikai kardana :lol: su babina :lol:
Idomu kiek tos gumos kainoja, bet va pas mane kai ratai R17 stovi tai irgi vidu biski eda, o dabar zieminiai R14 tai ir ratas lyg gerai stovi. Kolkas nepastebejau kad estu vidu...

Parašytas: 21 Lap 2005, 16:46
calibra
tomas rašė:Taj wa, issiaiskinau. Reikia galine sake ipjauti ir suvirinti, kad ji sutrumpetu, tada ratai stowes normaliai, kad ir gumos bus kiek pareje.
O tai sakes perpjovus ir suvirinus, taip reikia suprasti, visa kita ishsisprendzia savaime? No comments...

Parašytas: 28 Lap 2005, 16:11
wauhal
nu pasikeiciau as tuos didziousius sailenblokus ir zodziu jokio efekto.ratai tokie pat /...\.zodziu visa galine pakaba apziurejom visos ten gumos ciki.matyt kai suzeminta tai ratai i klisi. Bet man ziurint is akies atrodo kad desnys truputi klisesnis. :? masina atrodo nedauzyta ir sakes atrodo tvarkoi.nu dar pavazinesiu i bus matyt kiek cia man sugraus tas ziemines padangas, nes vasarines tai per vasara suede :(

Parašytas: 28 Lap 2005, 18:04
Nitro
man tai kairys atrodė klišesnis ;] matyt čia priklauso į kurią pusę sukai prieš sustodamas ;] O šiaip kiek remontas kainavo?

Parašytas: 28 Lap 2005, 18:34
wauhal
nu didziousius sailenblokus uz 40lt pakeite.o prognozavo kad kainuos 60lt:)bet labai jau jie lengvai pasikeite:)ten reikia atsukt 3varztus i montiruotes jiems iskrapstyt:)puikiai tai galima atlikt i namuose:)bet kai man sake kad bus sunku pakeist tai variau i serviza:)uz sailenblokus sumokejau po 59lt, bet buvo pigesniu tipo neorginalu po 39lt.pirkau kaune is opeliu pardes prie parodos kalno.

Parašytas: 28 Lap 2005, 18:36
wauhal
matyt pries tai vazinejes seimininkas dauguma posukiu atliko i desne tai ir ratas desnys klisesnis:)o taviskis nitro labiau i kaire suko :D :D :D :D :D

Parašytas: 29 Lap 2005, 09:35
Nitro
jooo... ;]