Tikrinti reiketu ABS davikliu tarpa tarp ziedu ir pacius ziedus. ABS valdymo modulis "mato" nevienodus ratu greicius, todel, nuspaudus stabdzio pedala situacija interpretuoja kaip slydima.
Jei prie didelio greicio atjungiama sistema ir skydelyje uzsidega ABS lempute galima bandyti nuskaityti sistemos klaidas. Galimas daigtas kad nurodys kuriame rate problema.
Klaidas nuskaityti reiktu tokia seka:
Atjungt akumuliatoriu keliom minutem.
Prijungus pavazineti nedideliais greiciais desimti mimuciu.
Isvaziuoti i greitkeli ir pavaziuoti didesniu greiciu su isiziebusia lempute bent keleta minuciu. Sustojus iskart nuskaityti klaidas.
Klaidos nuskaitomos tokiu principu:
Degimas isjungtas, atidaromas variklio dangtis. Vairuotojo puseje, prie amortizatoriaus diagnostne ALDL jungtis.

Ja atjungus laidu arba savarzele sujungiami kontaktai A ir K.
Sedama vidun, ijungiamas degimas, stebima ABS lempute.
Kladu kodai mirksimi:
Kiekvienas kodas susideda is dvieju skaitmenu. Pirmos mirksi desimtys, po to vienetai. skaitmenys isduodami su pauze tarp mirktelejimu 0,5s, tarpai tarp skaitmenu - 1s. Kiekvienas kodas kartojams 3 kartus.
Pirmas kodas bus 12 -> sumirksejmas, pauze ir du sumirksejmai su trumpesne pauze. Kartosis 3 kartus. Toliau seks gedimo kodai. Jeigu 12 kodas kartojasi pastoviai - gedimu neuzfiksuota.
Kodu paaiskinimai:
16 LH Front Solenoid ( Relay & Connections )
17 RH Front Solenoid ( Relay & Connections )
18 Rear Solenoids ( Relay & Connections )
19 Solenoids Relay Circuits
25 Faulty Sensor toothed Ring
35 Pump Relay Circuits
37 Stop Lamp Switch ( Pedal Switch )
39 LH Front Speed Sensor ( Air Gap & Operation )
41 LH Front Speed Sensor ( Resistance & Connections )
42 RH Front Speed Sensor ( Air Gap & Operation )
43 RH Front Speed Sensor ( Resistance & Connections )
44 LH Rear Speed Sensor ( Air Gap & Operation )
45 LH Rear Speed Sensor ( Resistance & Connections )
46 RH Rear Speed Sensor ( Air Gap & Operation )
47 RH Rear Speed Sensor ( Resistance & Connections )
48 System Voltage High/Low ( Alternator & Battery )
55 Faulty ECU
Ankstesniu Calibra modeliu (su ABS kompiuteriu esanciu prie vairuotojo slenkscio) ABS sistemos klaidu siuo metodu nuskaityti negalima.
Jeigu kodu nebus pasikeliama masina ir vizualiai apziurimi davikliai ir dantyti ziedai. Dantuku skaicius ant visu ziedu turi buti vienodas, atstumas tarp dantuko ir ABS daviklio ne didesnis nei 1, 1,5 mm. Ziedai turi buti svarus, nesurudyje, tarpai tarp dantuku neuzsikimse purvu. Daviklis per savo asi turiu "ziureti" i rato asi.
Situs dalykus perziurejes rasi problema.
Sekmes darbuose!