klausimas del duju suspaudimo laipsnio
klausimas del duju suspaudimo laipsnio
domedamasis koki suspaudimo laipsni galima taikyti dujoms, keliuose forumuose radau info jog padidinus supaudimo laipsni iki 11-12 variklis optimaliau dirba, sumazeja duju sanaudos, padideja sukimo momentas ir t.t. ir panasiai. gal galit kas nors paaiskint kiek cia tiesos, ir gal kas esat susidure su tokiu dalyku ant c20ne variklio ir galit pakomentuot kokie rezultatai, pliusai bei minusai?
Re: klausimas del duju suspaudimo laipsnio
kai variklio suspaudimo laipsnis didesnis,reikalingas didesnio oktano kuras,o dujos pagal viska turetu turet ~100+ oktanini skaiciu,todel puikiai dega ir sumazeja sanaudos
C20NE tiek pakelt suspaudima,tik vienas kelias det C20XE arba X20XEV stumuoklius,arba galva drozzt nesveikai
pas mane ecotec suspaudimo laipsnis 10.8,turetu but gamykliskai,nes nieks nedaryta,tai vaziuoja gerai,bet dujos 4kartos
C20NE tiek pakelt suspaudima,tik vienas kelias det C20XE arba X20XEV stumuoklius,arba galva drozzt nesveikai
pas mane ecotec suspaudimo laipsnis 10.8,turetu but gamykliskai,nes nieks nedaryta,tai vaziuoja gerai,bet dujos 4kartos
Re: klausimas del duju suspaudimo laipsnio
Vien pliusai.Jeigu voztuvai nepradegs ar ziedai neissilydys.Cia kai galvutes tarpine prakiura (anksciau ar veliau pas visus) buna gera proga galvute paslifuoti.
Re: klausimas del duju suspaudimo laipsnio
Turiu pavyzdį kaip Justas sakė smarkiai drožiant galvą tai va c20ne galva drožta net 2mm, o daugiau varikliui nei stumokliai niekas nekeista tik paskirstymo dirželis per dantį permestas dėl degimo kampo reguliavimo, dujos šlanginės, tai pašaudo aišku kartais, o kuro sąnaudomis net netikiu kad rodo teisingai, nes rodo pernelyg mažas, galia padidėjus, variklis nekaista pravažinėta maždaug pusę metų ir kolkas nieko blogo 
Re: klausimas del duju suspaudimo laipsnio
kaimynui ant pasato slifavom galva ir dejom ploniausia tarpine,tai daba su duja kai laikrodis dirba,tyliai graziai,ir lupa padoriai 