REIK INFO
-
ZaJaNaS
- Pradedantysis
- Pranešimai: 109
- Užsiregistravo: 22 Spa 2004, 11:54
- Vietovė: Reading (salia londono)
kaip sako reikia perklijuoti masina nzn kiek kainuoja bet tada taip swariai zemas eina bet tai kainuoja apie 1000lt jai nedaugiau nzn bet nepigu kaip sake kolega reikia deti bitumine danga tik ja turetu deti specai kurie moka
pas mane irgi brazda wiskas isidejau du subus MTX po 300rms tikrai neblogai eina kaip sakant siek tiek kai kalbi issikraipo garsas

pas mane irgi brazda wiskas isidejau du subus MTX po 300rms tikrai neblogai eina kaip sakant siek tiek kai kalbi issikraipo garsas
BMW E30 m20 b25
BMW E34 m30 b35
BMW E34 m30 b35
-
skautas
- Klubo ex-Narys
- Pranešimai: 133
- Užsiregistravo: 26 Spa 2004, 10:22
- Vietovė: Kaunas
- Kontaktinė informacija:
Re: REIK INFO
det reik antivibracine ir akustine bitumines bangas ant skarduTOMUKAS rašė:ISIDEJAU 2 SUBUS I KALI IR DABAR NUO VIBRACIJOS TIEK VIDUJE TIEK ISOREJE BARSKA KAIP APDIRBTI GAL KAS ESATE SUSIDURE SU TUOM?
skautas :) Opel Vectra DTI 74kW
www.autobanginiai.lt
www.autobanginiai.lt
Re: REIK INFO
Atsiprasau, gal as cia ne i tema, bet.. kuo skiriasi antivibracine ir akustine bitumines dangos ir kas is viso ta akustine ar antivibracine bitumine danga?skautas rašė:det reik antivibracine ir akustine bitumines bangas ant skarduTOMUKAS rašė:ISIDEJAU 2 SUBUS I KALI IR DABAR NUO VIBRACIJOS TIEK VIDUJE TIEK ISOREJE BARSKA KAIP APDIRBTI GAL KAS ESATE SUSIDURE SU TUOM?
bitumine danga tai kazkas panasaus i smaline plokstele. ja isklijuojamos metalines detales, kad nebarsketu.
taigi kad nebarsketu reikia:
nuardyt plasmaskes ir visas metalines detales paklijuoti bitumu (jei nedirbes, sakyk, patarsiu kaip tai lengviau padaryt)
tada patarciau dar paklijuoti ir kokio kad ir nebrangaus paralono, tai jis sugeria kazkiek tos vibracijos, ir nebe taip barska.
dar daznai barska numerio mekanizmas (laikiklis i bagazines dangti, numeris i laikikli) tai cia padetu silikonas.
dar barska (bent jau vectroj) oro ventiliacijos fortke (pas mane yra keleivio pusej po bamperiu). tai ja galima is vidaus paralonu apklijuoti kad nepraeitu oras, arba kitaip tas menteles itvirtinti.
siaip as radau kita sprendima siuo klausimu - pasidariau bandpass tipo deze su faziku i salona. Bet calibrai nelabai taip iseitu.
taigi kad nebarsketu reikia:
nuardyt plasmaskes ir visas metalines detales paklijuoti bitumu (jei nedirbes, sakyk, patarsiu kaip tai lengviau padaryt)
tada patarciau dar paklijuoti ir kokio kad ir nebrangaus paralono, tai jis sugeria kazkiek tos vibracijos, ir nebe taip barska.
dar daznai barska numerio mekanizmas (laikiklis i bagazines dangti, numeris i laikikli) tai cia padetu silikonas.
dar barska (bent jau vectroj) oro ventiliacijos fortke (pas mane yra keleivio pusej po bamperiu). tai ja galima is vidaus paralonu apklijuoti kad nepraeitu oras, arba kitaip tas menteles itvirtinti.
siaip as radau kita sprendima siuo klausimu - pasidariau bandpass tipo deze su faziku i salona. Bet calibrai nelabai taip iseitu.
vectra A '90 2.0i 8v
Na, as ne to klausiau, bet nesvarbu. Jei idomu ka sau dariau, spausk zemiau:Budulas rašė:bitumine danga tai kazkas panasaus i smaline plokstele. ja isklijuojamos metalines detales, kad nebarsketu.
taigi kad nebarsketu reikia:.
viewtopic.php?p=19378#19378
Siaip bitumo paskirtis kaip ir rasei - slopinti vibracijas. Priklausomai ko siekiama (pvz stovinciu bangu slopinimo arba rezonanso slopinimo, ar tiesiog garso izoliacijos), nuo to naudoji atitinkamas medziagas (o ne skirtingas bitumines dangas). Ir jei be prikolo, tai klijuojama bitumine danga nera atskira vibruojanciom detalem slopinti ir garsui izoliuoti. Garso izoliacijai kur kas labiau tinka kad ir tas pats vailokas.Budulas rašė:nu jo, isijauciau biski
realiai ten beveik tas pat bitumas, tik antivibracine labiau surisa palaidas ar vibruojancias detales, o garso izoliacine nepraleidzia garso. Bet daugeliu atveju, tai tas pat bitumas
Siaip idomumo delei kada pasiardyk masina, ir pasiziurek kur kas klijuojama. Bent jau calibroje, by default yra duslintuvo anga is vidaus padengta smalos/bitumo mase vibraciju gesinimui (sano atveju klijavau ant virsaus papildoma sluoksni), o visokios prie koju plastmases ir nuo varikliaus skyriaus detales apklijuotos vailoku (ar labai panasia i ji medziaga, turincia tokias pat kaip vailoko savybes).
-
Nerijus R.
- Pradedantysis
- Pranešimai: 56
- Užsiregistravo: 15 Kov 2005, 13:39
- Vietovė: Kaunas
- Kontaktinė informacija:
Dazniausiai barska ne skardos o plasmases, rankeneles ir t.t. reikia po jomis deti specialia minksta garso izoliacine medziaga panasia i paralona, kad ir triuksmu viduje is isores maziau butu ir i isore maziau iseitu. ir kad tarp plasmasiu ir kitu atsipalaidavusiu daliu butu jungiamasis audinys. Zodziu uzuojauta, ilgas darbas, o kirminu vis atsiras ir atsiras 
JL AUDIO, RAINBOW, JBL, INFINITY, POWERAMPER, XETEC, PHASE EVOLUTION, RS AUDIO, MAGNAT, ALPINE aparatura 10-15-20proc pigiau
Naudota auto aparatura su garantijomis
8600 63066
Naudota auto aparatura su garantijomis
8600 63066
Va mane irgi domina izoliacinis junginys dedamas detaliu jungimosi vietose.Nerijus R. rašė:Dazniausiai barska ne skardos o plasmases, rankeneles ir t.t. reikia po jomis deti specialia minksta garso izoliacine medziaga panasia i paralona, kad ir triuksmu viduje is isores maziau butu ir i isore maziau iseitu. ir kad tarp plasmasiu ir kitu atsipalaidavusiu daliu butu jungiamasis audinys. Zodziu uzuojauta, ilgas darbas, o kirminu vis atsiras ir atsiras
Buvau nusiziurejes toki is vienos puses lipnu paralona (gamintojas Lonas), skirta langu sandarinimui, tokios juosteles.
Gal yra kokia nors geresne/patogesne priemone?
-
Nerijus R.
- Pradedantysis
- Pranešimai: 56
- Užsiregistravo: 15 Kov 2005, 13:39
- Vietovė: Kaunas
- Kontaktinė informacija:
pala pala. as seniai lauzau galva kokia garso izoliacija deti duryse.zinau kad paralonas tikrai netinka,nes nuo lango varvantis vanduo pvz.atidarant.butinai patenka i dureliu vidu,kuris isbega per apatines skyles.o i paralona susigertu padorus kiekis vandens kuris apsunkintu duris ir ju vyrius.antra,garuodamas(kai sauleta ir grazu) padarytu zalos elektronikai.o ir rudys manau duris suestu kaip as savo pietus.
C20LET phase 1 vimota dyno run 2008.10.13 240hp 330Nm
Garso izoliacija 'duryse' susideda is daug komponentu.esherys rašė:gal ir yra bet as tokio neuztaikiau ir nzn kaip jis atrodo
Durelese "paralonas" nera tikrasis paralonas. Tikriausiai cia kalba eina apie paprasta pusta/poreta politilenine plevele, kuri pati atspari dregmei ir jos nesugeria, todel drasiai gali ja deti pvz tarp dureles apdailos ir metalines dureliu dalies. Dar dedamas sintiponas, jei zinai, kas tai yra =)
I dureliu vidurius jau ka deda, tai kiekvieno auto audio instaliatoriaus paslaptis =) Vienas is variantu - imti vamzdziu izoliacine medziaga (kuris velgi nera tas paralonas, kaip namines kempines), ja supjaustyti kaip deshra =) ir ishklijuoti dureles vidu, aisku (pageidautina) pries tai isdengus vidu antivibracine medziaga.
Yra ir kitu budu, bet as ju nevardinsiu, nes galbut kazkas is to pinigus uzdirba, tai negadinsiu biznio =)))
-
jimaz
- Klubo ex-Narys
- Pranešimai: 550
- Užsiregistravo: 21 Spa 2004, 01:10
- Vietovė: Vilnius-Alytus
- Kontaktinė informacija:
del izolecijos dar..:
calibra: as pvz susidejau vidinej pusei bituma kiek kaip galejom vietom po kelis sluoksnius
o ant isorines puses (po apsyfke dureliu) klijavom bituma su folija....kaip manai dar verta det ta 'paralona' ? nes bisky rezultatas nevisiskai tenkina mane... 
calibra: as pvz susidejau vidinej pusei bituma kiek kaip galejom vietom po kelis sluoksnius
[size=67]astra 2.0 DTI 16v[/size]
[size=67]calibra 2.0 16v turbo 4x4 150kW - [color=red]SOLD[/color]
calibra 2.0 16v dohc 110kW - [color=red]SOLD[/color][/size]
[size=67]calibra 2.0 16v turbo 4x4 150kW - [color=red]SOLD[/color]
calibra 2.0 16v dohc 110kW - [color=red]SOLD[/color][/size]
calibra gera ydeja man davei.as vasara i palapine maximoj buvau pirkes kilimelius jie kokio 8mm storio,kaskas panasus i vamzdziu izoliacija tik kietesni.is paziuros jie dregmes neturetu siurbti.manau ju vienu uzteks.ar dar bituma klijuot?ir klausimas su kuom juos libdyt?
C20LET phase 1 vimota dyno run 2008.10.13 240hp 330Nm
"bitumas" ant dureliu metaliniu vietu nuima tik metaliniu detaliu vibracijas, bet tai nereiskia, kad dureliu apdaila ("apshyfke") nuo to nustos rezonuoti. Ja reikia ruosti atskirai, jos sujungimas su metaline dalim irgi turi buti padarytas atskirai. Jei darai akustikai, tai isklijuok visas rankenas ir kitus idubimus (ziurint is blogosios "apshyfkes" puses) kokia nors medziaga, tada tarp dureliu ir apdailos idek sintipono ar kokios kitos medziagos, o per sujungimus (kur dureles ir apshyfke lieciasi), pamegink jau su kokia nors minksta medziaga isklijuoti - pvz, minetu langu sandarinimo paralonu.jimaz rašė:del izolecijos dar..:
calibra: as pvz susidejau vidinej pusei bituma kiek kaip galejom vietom po kelis sluoksniuso ant isorines puses (po apsyfke dureliu) klijavom bituma su folija....kaip manai dar verta det ta 'paralona' ? nes bisky rezultatas nevisiskai tenkina mane...
Taip pat apie dinamiko vieta, pamegink kaip imanoma labiau apsunkinti apshyfke (su salyga, kad pats dinamikas jau maksimaliai gerai pritvirtintas prie podiumu ir susandarintas). Pvz, as dejau gelana is vidines apshyfkes puses, aplink dinamiko tvirtinima.
Taip, ta medziaga, kuri gali buti dedama tarp apdailos ir metalines dalies, yra istikro arba labai panasi, arba net tokia pat i tuos kilimelius. Taciau kaip ten gausis, jei jais isklijuosi vidine dureliu puse, as nezinau, ir abejoju, kad vien is ju bus naudos. Pirmiausiai - metalines dalys isklijuojamos kokia nors antivibracine medziaga, tada visokie garso atspindziams slopinti. Yra medziagu, kurios iskart atlieka abi funkcijas, bet, apie jas pagooglinkit patys =)esherys rašė: calibra gera ydeja man davei.as vasara i palapine maximoj buvau pirkes kilimelius jie kokio 8mm storio,kaskas panasus i vamzdziu izoliacija tik kietesni.is paziuros jie dregmes neturetu siurbti.manau ju vienu uzteks.ar dar bituma klijuot?ir klausimas su kuom juos libdyt?
Beje, visiems klijavimo darbams gan neblogai tinka kauchiukiniu pagrindu klijai. Kokius konkreciai naudojau, nepasakysiu. Tiesa, paskui kuri laika smirda, bet...
-
jimaz
- Klubo ex-Narys
- Pranešimai: 550
- Užsiregistravo: 21 Spa 2004, 01:10
- Vietovė: Vilnius-Alytus
- Kontaktinė informacija:
aisq....nu kazka reix daryt...as apsyfke bisky paklijavau vietom bitumu bet vistiek uzrezonuoja
nu tex kazka panasei bandyt daryt kaip minejei....bet is plonu sluoksniu reik nes paskuj neprisispaus 'sponkes' 
[size=67]astra 2.0 DTI 16v[/size]
[size=67]calibra 2.0 16v turbo 4x4 150kW - [color=red]SOLD[/color]
calibra 2.0 16v dohc 110kW - [color=red]SOLD[/color][/size]
[size=67]calibra 2.0 16v turbo 4x4 150kW - [color=red]SOLD[/color]
calibra 2.0 16v dohc 110kW - [color=red]SOLD[/color][/size]
-
popcys
- Veteranas
- Pranešimai: 1756
- Užsiregistravo: 07 Sau 2006, 12:28
- Vietovė: Jungtines Telsiu Valstijos
nu as kai bandziau nuimti tai puse sponkiu nulauziau,geraj kad yra toks isradimas pasaulyje kajp super glue...jimaz rašė:aisq....nu kazka reix daryt...as apsyfke bisky paklijavau vietom bitumu bet vistiek uzrezonuojanu tex kazka panasei bandyt daryt kaip minejei....bet is plonu sluoksniu reik nes paskuj neprisispaus 'sponkes'
[img]http://line4auto.ru/opel/m1402.gif[/img]
-
jimaz
- Klubo ex-Narys
- Pranešimai: 550
- Užsiregistravo: 21 Spa 2004, 01:10
- Vietovė: Vilnius-Alytus
- Kontaktinė informacija:
gerai akd yra isradimas autodetaliu parduotuve ir sponkes po 50cnt. (tiek mokejau)popcys rašė:nu as kai bandziau nuimti tai puse sponkiu nulauziau,geraj kad yra toks isradimas pasaulyje kajp super glue...jimaz rašė:aisq....nu kazka reix daryt...as apsyfke bisky paklijavau vietom bitumu bet vistiek uzrezonuojanu tex kazka panasei bandyt daryt kaip minejei....bet is plonu sluoksniu reik nes paskuj neprisispaus 'sponkes'
[size=67]astra 2.0 DTI 16v[/size]
[size=67]calibra 2.0 16v turbo 4x4 150kW - [color=red]SOLD[/color]
calibra 2.0 16v dohc 110kW - [color=red]SOLD[/color][/size]
[size=67]calibra 2.0 16v turbo 4x4 150kW - [color=red]SOLD[/color]
calibra 2.0 16v dohc 110kW - [color=red]SOLD[/color][/size]