Puslapis 11

Vairo perkelimas is desines i kaire

Parašytas: 04 Kov 2010, 19:11
black
Idomu ar labai sunku butu perkelt vaira is anglu parvarytos calibros? Ir kiek tas sunkumas priklauso nuo variklio? 8V,16V ir V6.

Re: Vairo perkelimas is desines i kaire

Parašytas: 04 Kov 2010, 20:22
krax
klausimas,ar apsimoka? :roll:

Re: Vairo perkelimas is desines i kaire

Parašytas: 04 Kov 2010, 20:52
black
O ko ne?

Re: Vairo perkelimas is desines i kaire

Parašytas: 04 Kov 2010, 20:56
adeunreal
ydomu kaip del teisiniu ,,bajeriu" dar butu ir su technikinem ir pan :?

Re: Vairo perkelimas is desines i kaire

Parašytas: 04 Kov 2010, 21:08
WiliusG
Sitokia porno uzsiimt neapsimoka. Na nebent gautum turbo smurbo 97 cali su koza roza kondisu ir t.t. uz 100svaru. Kad yra du prudai darbo darant tai, net neminesiu. Visokie ugniasieniu pjovimai, virinimai, dazymai, pravodkes salonines keitimai, arba jos pervyniojimas ir t.t.

Antra. Lietuvoje teisiniai barjerai aukstesni uz perdaryta Cali tau bus. Reikes popierelio, kur atlikti darbai, su visais antspaudais, saskaitom fakturom ir kita hujnia. Po to eisi egzpertize, o gal ir ne viena. priklausys nuo darbo kokybes, bet tai irgi kainuoja gerus litus. na nupirktum viena Cali dalimis vaziuojancia in lt, ka sumokesi uz egzpertize.

trecia. Aspektu yra n+k kodel neapsimoka. NEBENT, nebent kaip minejau gauni labai pigiai, arba turi labai, labai geru pazystamu, regitroi, servizuos ir t.t.

yra aplinkelis, per Latvija, bet ir tai biski yra knisalo. Todel jei ir daroma si operacija, tai tik kazkuo issiskiriantiems auto, skirtoms auto sportui, arba naujoms, prabangioms ir pigiai pirktoms ;)

Kaip ir vsio is mano puses... :D

Re: Vairo perkelimas is desines i kaire

Parašytas: 04 Kov 2010, 21:18
black
Kiek esu girdejes, niekas ne neuzsimena kad buvo desiniavairis, kitaip nepriregistruotu net. Kalbu apie technine, o ne teisine puse. Ka reiktu keist, vaira, ka dar?

Re: Vairo perkelimas is desines i kaire

Parašytas: 04 Kov 2010, 22:07
ramus
Kas kiek ismano technika tai to darbo kad ir yra, bet viskas iveikiama - zibintai keiciami (priek), vairo kolonele, valytuvai perkeliami, vairas, panele, pedalai ir dar gal ne viska atsiminiau. Didziausias rupestis - tai ar galima rasti paliktas gamintojo skyles kairiapusio agregatams (cia nebutinai opelio), kiek esu girdejes del siu dalyku ne visu auto prietaisus galima perkelti. Del registracijos tai seniau (dabar net nezinau) jei budavo, atrodo, v5 forma prie auto, tai registracija imanoma (tiesa reikdavo ekspertizes). Kiek esu girdejes, tai jei neismanydavo zmogus istatymu, bet rankas turedavo teisingas tai keitimus atlikdavo pats, o po to galima budavo tartis su firmomis kurios uzsimdavo puses keitimasis ir registracija del popierizmo. Bet ar vyksta valdymo pusiu keitimai dabar tai net neisivaizduoju.

Re: Vairo perkelimas is desines i kaire

Parašytas: 04 Kov 2010, 22:07
black
Va butent tas ir domina - skyles kebulo priekyje, kaip ten kas islenda, vairo kolonele ar pan. Lempas, valytuvus pakeist chujnia.

Re: Vairo perkelimas is desines i kaire

Parašytas: 04 Kov 2010, 22:17
WiliusG
Pas cali pjausi visa ugniasiene lauk ir virinsi nauja is kairiavaires. ;)

Cia tau ne reno, kad 12 varztu atsukai, ir auto paruosta kairiavaires agregatams :D

Sudek visas smulkias ialidas, ir pamatysi, kad paprastos Cali perdaryt neapsimoka, pigiau bus tokia pat gatava nusipirkt in lt ;)

O uzsimint nebutinai ir reikia. Yra tokiu auto markiu, pagal kuriu VIn galima pasakyti vairo puse ;)

Re: Vairo perkelimas is desines i kaire

Parašytas: 04 Kov 2010, 22:22
ramus
Ai, dar pas kai kurias auto reikia ilginti laidus, vairo traukles reikia keisti ir atrodo viskas (na gal dar ka pamirsau) Kas del skyliu kebule kairiapuses agregatams, tai is cia besilankanciu kas gyvena uk arba yra ardes parvaryta auto gal galetu placiau paporinti. Beje valytuvams reikia grezti naujas skyles ir keisti mechanizma. Taip kad ....... turetu buti veiklos.

Re: Vairo perkelimas is desines i kaire

Parašytas: 04 Kov 2010, 22:46
WiliusG
ramus - ne viskas oi ne viskas. nepatikesi kiek darbo su smulkme yra. Pravodke kaip sakiau teks keist arba ilgint/pervyniot. Panele keist, ir viska kas po ja taip pat, visas peciuko dezes, ventiliatorio dezes, neduok die dar kondisas yra tai ir ta viska keist. Po panele turbut ir yra ziauriausia vieta. As dirbau dvi vasaras diena is dienos su angliskom auto.

Jei kalbant tiesiai apie Cali, su ja bus paprasciau. Rejks panele keist. kadangi visa hujnia yra per viduri po ja, daug sansu, kad to perdaryt nereiks. vienintelis didesnis zaidimas butu pravodkes keitimas, perdarymas. Ir aisku ugniasienes keitimas, dazymas ir t.t.

Re: Vairo perkelimas is desines i kaire

Parašytas: 04 Kov 2010, 23:34
black
Uginiasiene, cia ta, kur skiria salona nuo variklio? Nes man ugniasiene tai programom neleidzia jungtis prie interneto is kompo :D
Butu idomu sulaukt komentaro UK/IRL esanciu zmoniu, kaip ten viskas atrodo.

Re: Vairo perkelimas is desines i kaire

Parašytas: 04 Kov 2010, 23:57
Justas
argi verta uzsiiminet tokiais dalykais?aisku,turint visas dalis,ir laiko paciam galima pasidaryt,bet reiktu pasukt i regitra ir paklaust kaip su registravimu,nes pagal VIN tave suras kad anglas
biski OT
mersai neperdarinejam kiek zinau,gamykla nenumate tai nealima vadinas

Re: Vairo perkelimas is desines i kaire

Parašytas: 05 Kov 2010, 14:57
Lucas
Citroen persidaro ir be jokiu pjaustymu. Pats maciau isardyta C5,tai net skyles yra pedalam.

Black jei imsiesi - zinai kur daliu yra 8) :lol:

Re: Vairo perkelimas is desines i kaire

Parašytas: 05 Kov 2010, 21:03
WiliusG
Lucas - netik citroen. dauguma prancuzu yra universaliais kebulais. Tik pas scenika, megane apjaustyt, bet visi islankstymai identiski. Pas espace II. III, laguna phI, phII, laguna 2 turbinkes nereiks, visa ugniasiene ant varztu. ;)

Black - taip, ugniasiene tai pertvara skirianti salona nuo variklio skyriaus. ;)

Re: Vairo perkelimas is desines i kaire

Parašytas: 05 Kov 2010, 22:32
black
Reik gerai issiaiskint viska pries imantis darbo Paveikslėlis

Re: Vairo perkelimas is desines i kaire

Parašytas: 06 Kov 2010, 11:56
Egas
Vo, tema kuri mane domina jau senokai.. :)
pwz jei man reikalingas tik kebulas is UK ar IRL? zodziu manosios kebulas kad ir kaip gaila vistik nebera "ledinis" ypac dugnas... tai turejau tokiu minciu kad gal pavyktu rast in UK ar IRL "lediniu" kebulu kali pigiai betkokios kompektacijos kad ir 8V nes man reikalingas butu TIK kebulas. Donora kaip ir turiu, nes realiai mano pamastymais tai reiktu permest tik variklio skyriu, panele ir kas po ja... O regitroj jei ka pasakai kad kebulas pirktas lietuvoj... ;)

Re: Vairo perkelimas is desines i kaire

Parašytas: 06 Kov 2010, 12:43
waidas
turiu dvi angliskas ir tris lietuviskas cali,taigi vilius tau viska lietuviskai parase kokie niuansai taves laukia :D nepadaromo nieko nera,bet tai laiko-pinigu klausimas ;) geriausias variantas persitverti is angliskos auto y lietuviska viska,jei ta invalida angla uz centus gauni :) as yvairiom nesamonem uzsiimineju,bet tokiom-NE :lol: tau reikes siu daliu; ugniasienes,vairo kolonkes su traukemis,paneles pilnos su visais peciukais,reguliavimais ir t.t.,kazka suveikti su saliono provodke,galiniu zibintu,valytuvu paneles ir pilno mechanizmo su valytuvais :) uzsiregistruoti nepavyks be v5 formos,tai tiek :clown:

Re: Vairo perkelimas is desines i kaire

Parašytas: 06 Kov 2010, 13:03
WiliusG
Egai - gero stovio kebula, europinem skylem manau lengviau rasi in lt, nei parsiboginsi is UK. Kaip pvz as pajemiau vien kebula ir jo stovis tikrai puikus ;)

Waidai - as jau 5 postus paklodes lietuviskas prirasiau, bet nieks manes negirdi :) kaip mazas, taip ir skriaudzia :| :D

Beje paminejai galinius zibintus, o kam juos keist?

Re: Vairo perkelimas is desines i kaire

Parašytas: 06 Kov 2010, 13:57
Egas
Lietuvoj rast nesupuvusi kebula gana sunku manyciau... kad ir kaip bebutu, tai tik mano pamastymai, viskam reikia lesu, kuriu siuo metu nelabai yra.. :|

Re: Vairo perkelimas is desines i kaire

Parašytas: 06 Kov 2010, 15:35
WiliusG
As irgi taip maniau. Meginau gaivint kiaura kebuliuka, kai tik sast ir islindo 95 kebulas be rudziu :)

Patarsiu. Taupyk litus jei cales tikrai nori, ir ieskok dauztos. kainos smarkiai krito Calibru, dauztu ar su variklio defektais ypac. O jeigu tau tereikia tik kebulo, pardaves ko nereik dalimis zek tau kebulas dar ir kone atsipirks. Tik tam reikia sekti autogida, autopliusa, skelbiu, ir kitus skelbimu puslapius ;)

O kokia as tavaja maciau dar pries tiuninga, tai geresnio stovio kebula manau tikrai rasi ;) Aisku po tiuningo gyvai matyt teko tik karta ir taip is optimalaus atstumo, taigi negaliu pasakyt kaip tu ji sutvarkes. Bet faktas, kad tvarkyk netvarkes kazkur ju visvien lieka ir jos dirba savo darba toliau :D

Re: Vairo perkelimas is desines i kaire

Parašytas: 06 Kov 2010, 16:31
waidas
priesrukinis kitoje puseje pas angliska stopuose

Re: Vairo perkelimas is desines i kaire

Parašytas: 06 Kov 2010, 17:50
WiliusG
Ir tai in lt jokio svarbumo nesudaro. Nurodyta, kad priesrukinis turi buti, o kokioj pusei, dzin ;)