Dėl apsukų ir majonezo :(
-
indigo
- Veteranas
- Pranešimai: 1056
- Užsiregistravo: 06 Vas 2009, 15:05
- Vietovė: Mažeikiai
- Kontaktinė informacija:
Dėl apsukų ir majonezo :(
Na ką turiu tokį pastebėjimą ant savos kalytės, žodžiu ant laisvų paspaudus gazą ir atleidus apsukos nuo kokių pusantro tkst lėtai leidžiasi iki 1tkst apsukų. Ir jaučiasi toks kratymas mašinos, na nėra taip kad dūstu ana, bet nedirba kaip dirbusi. Beje įdomumo dėliai pažiūrėjau tepalo dangtelį, tai yra truputį majonezo, tai kiek suprantu man tarpinė prapūsta? antifreezas nedingsta. Rytoj dar reikia važiuoti į Kretingą, tai dabar galvoju ar galiu išvis važiuoti, kad nebūtų kelyje nesamonių. 
Re: Dėl apsukų ir majonezo :(
Del majonezo nesijaudink,del dregmes,atsirada kondesato ir del to sudaro trupiti majonezo pas wisus 
-
indigo
- Veteranas
- Pranešimai: 1056
- Užsiregistravo: 06 Vas 2009, 15:05
- Vietovė: Mažeikiai
- Kontaktinė informacija:
Re: Dėl apsukų ir majonezo :(
na labai tikiuosi, kad tavo tiesa 
Re: Dėl apsukų ir majonezo :(
Kai rimtai prapusta tarpine tai galimi trys keliai:
1.Antifrizas i tepalus = pienas (kas mate su niekuo nesumaisys, pati pradzia butent majonezo susidarymas).
2.Kompresija i ausinimo sistema = isvarytas lauk antifryzas ir burbulai bakelyje, kietos slangos.
3.Antifryzas patenka i kyri nors cilindra = bala po duslintuvu ir netolygus variklio darbas.
Is esmes siuos reiskinius lydi ir zymesnio kiekio antifryzo dingimas. Pats majonezo susidarymas, aisku, gali buti ir signalas apie problemu pradzia, bet galimas ir del to, kad auto seniai judinta, o per atlydzius ir pasalimus susidare kazkiek (labai nedaug)kondensato ir varikliui uzsilus jis garuoja ir kaupiasi tokiu pavidalu. Dar viena priezastis tai kai auto varomas dujomis esant salciams arba pastoviai vaziuojami nedideli atstumai ir variklis nespeja uzkaisti.
1.Antifrizas i tepalus = pienas (kas mate su niekuo nesumaisys, pati pradzia butent majonezo susidarymas).
2.Kompresija i ausinimo sistema = isvarytas lauk antifryzas ir burbulai bakelyje, kietos slangos.
3.Antifryzas patenka i kyri nors cilindra = bala po duslintuvu ir netolygus variklio darbas.
Is esmes siuos reiskinius lydi ir zymesnio kiekio antifryzo dingimas. Pats majonezo susidarymas, aisku, gali buti ir signalas apie problemu pradzia, bet galimas ir del to, kad auto seniai judinta, o per atlydzius ir pasalimus susidare kazkiek (labai nedaug)kondensato ir varikliui uzsilus jis garuoja ir kaupiasi tokiu pavidalu. Dar viena priezastis tai kai auto varomas dujomis esant salciams arba pastoviai vaziuojami nedideli atstumai ir variklis nespeja uzkaisti.
-
Arturas18
- Klubo Narys
- Pranešimai: 2502
- Užsiregistravo: 24 Sau 2009, 15:27
- Vietovė: Klaipėda-Panevėžys
Re: Dėl apsukų ir majonezo :(
pas mane irgi majonezo buvo,bet kai paskaiciau,tai nuo ilgo stovejimo kondensatas susirinko.. bet tikiuosi kad ir pas mane nieko rimto nera
-
indigo
- Veteranas
- Pranešimai: 1056
- Užsiregistravo: 06 Vas 2009, 15:05
- Vietovė: Mažeikiai
- Kontaktinė informacija:
Re: Dėl apsukų ir majonezo :(
pas mane benzinas, dujų neragavus. tai kiek supratau, reiktų dar ir šlangas pasižiūrėti? o šiaip auto praėjusį savaitgalį keliavo gan daug, iš mažeikių į klaipėdą ir atgal, ir visas dienas stovėjo. o kitom savaitėm važiavau su ja tik savaitgaliais, bet ir tai iki darbo ir atgal apie 3km.
Na o visos bėdos prasidėjo, kai tik atšilo oras.
Na o visos bėdos prasidėjo, kai tik atšilo oras.
-
krax
- Klubo Narys
- Pranešimai: 7297
- Užsiregistravo: 15 Bir 2005, 02:11
- Vietovė: Honolulu
- Kontaktinė informacija:
Re: Dėl apsukų ir majonezo :(
ndigo,ramiai.
majonezas ant dangtelio nieko baisaus,pas mane po ilgo stovejimo ir ant matuokles kazkiek mates,bet poto viskas susitvarke.
cia bus tiesiog susidares kondensatas
majonezas ant dangtelio nieko baisaus,pas mane po ilgo stovejimo ir ant matuokles kazkiek mates,bet poto viskas susitvarke.
cia bus tiesiog susidares kondensatas
Re: Dėl apsukų ir majonezo :(
Tai aisku nera ko panikuoti, tiesiog vaziuok kaip vaziavai iki siol tik stebek antifrizo kieki ir tepalu bukle - jei kuri laika niekas nesikeis tai reiskia su tarpine viskas gerai. Beje uzstrigo vienas momentas - auto stovedavo visa savaite (gal but nesildomam garaze ar lauke) ir tik savaitgali nuvaziuodavo 3km - tai jei salant (o taip buvo is esmes iki dabar) nuvaziuoji tik 3 km tai pilnai pasilti ir isgarinti kondensato variklis ko gero negali - stai ir visa majonezo atsiradimo esme 
-
indigo
- Veteranas
- Pranešimai: 1056
- Užsiregistravo: 06 Vas 2009, 15:05
- Vietovė: Mažeikiai
- Kontaktinė informacija:
Re: Dėl apsukų ir majonezo :(
Jei ką laukit žinių
-
indigo
- Veteranas
- Pranešimai: 1056
- Užsiregistravo: 06 Vas 2009, 15:05
- Vietovė: Mažeikiai
- Kontaktinė informacija:
Re: Dėl apsukų ir majonezo :(
žodžiu viskas ok su calaite, oro filtro vamzdis (gofra berods taip vadinas) kiaura buvo, ir majonezo nebėra, matyt atstumas tą visą kondensatą išvarė 
Re: Dėl apsukų ir majonezo :(
kai tarpine prapus, kaip kad man (dviejose ar trejose vietose) atrodys kad vaziuoji su garveziu , traukos nulis, klaksi kaip dyzelis
man pirmas to pozymis buvo pradejus vaziuot toks , kaip pasakyt, panasus i kompensatoriu garsa bet zymiai dydesnis , klaksejimas uzmynus iki 2k apsuku..
-
Atrabotke
- Entuziastas
- Pranešimai: 837
- Užsiregistravo: 19 Gru 2008, 20:47
- Vietovė: Vilkaviskis\KNS
- Kontaktinė informacija:
Re: Dėl apsukų ir majonezo :(
maniske sunkiai kurdavosi, o uzsikurusi galedavo is duslintuvo uzmaskuoti nedidely miestely
rijo antifreeza belekaip, nesupratau kaip bet karstas vanduo praputus tarpinei plustelejo y salona, kondensato pavidalu, uzrasojo stiklas, kaliau per stabdzius, aciu dievui uz abs
buvo ziema.