Puslapis 1 iš 3
sapnelis project c20ne turbo
Parašytas: 22 Sau 2010, 22:42
KW>
taigi atsibodo klausyt cia tu visu sapalioniu kaip visi deda ant beleko tas turbinas
taigi nuspresta per mazdaug 3metus, kad netaptu pagalys ratuose sita projektuka kazkaip pakepti, nesakau gali jis ir nepavykti, tiksliau baigtis noras ir entuziazmas, taciau tikrai pabandysiu. be to stengsiuos visas kainas ir kitas painelynes su kuriom susidursiu aprasyt.
tikslas:
padaryt taip kaip reikia
nedidelis biudzetas
ilgas laiko tarpas gaminimui
ir niekas nebandot siukslint ir blevyzgot sitos temos, nes uz betkokias sapaliones kad cia darau nieka gera ir panasiai bus pykstama ir griestai ziurima. tad siulot, diskutuojat tik rimtai arba isvis priimat tik kaip informacinio pobudzio sita tema
SAMATAS: (neskaiciuojant - kebabu, kuro, laiko, specifiniu yrankiu ir gerimu troskinimuj)
VARIKLIS - 0lt (sejp toks koks matosi nuotraukose su visom detalem kainuotu 400lt)
BLOKO SMELIAVIMAS - 40lt
METALINE TARPINE - 110lt
IC - 400lt
MS kit - 900lt
MS litavimas - 100lt
taigi pradedam siandienos darbus
turim c20ne varikly kaip donora is kurio bus viskas daroma

Parašytas: 23 Sau 2010, 00:30
waidas
kokie darbai bus atliekami su varikliu ir kokios dalys jame bus keiciamos? kokia turbina kabinsi?
Parašytas: 23 Sau 2010, 00:42
D3IMA5
klausimas manau y tema,kiek +/- turba turetu pust,kad nereiketu keist viduriu? (8v) varikliukui

Parašytas: 23 Sau 2010, 01:40
KW>
kiek reikia pust kad 8v viduriai laikytu nznau. na 0.8 kury laika laike, bet ar butu visa laika laike nznau.
vaidai kai busi skype dar susisieksiu
o del detaliu bandysiu keist nemazai, kiek pavyks pakeist nezinau, tad kolkas sunku prognozuoti tiesiog pildysiu tema

Parašytas: 23 Sau 2010, 01:42
Justas
kiek teko dometis uk forumuose, 0.5bar neva laiko normaliai,bet ten su metaline Z20LET tarpine,viduriai stock
va sita tema idomi,seksim eiga

Parašytas: 23 Sau 2010, 01:46
Nave
Aha, kai bus pakurtas tai ir pravezt turesi

O siaip darysi stumokliu tepima papildoma? Ir aisku aktualiausias klausimas, tai kokia turba bus?
Parašytas: 23 Sau 2010, 01:47
waidas
siaip kiek as is vietiniu cia domejaus,montudami turbo,perrenka varikly,drozia kuo maziau galva ir deda dvi z20let ir valina tie ju spuogai

Parašytas: 23 Sau 2010, 01:57
KW>
nave duodu tik 30% kad sitas proektukas bus pavykes ir ygivendintas, nes jau nemazai rimtu zmoniu buvo jo emesi ir del vienu ar kitu priezasciu nepabaigdavo, na bet esme tokia kad tikrai stengsiuos jy pabaigt del to ir laiko tarpa toky ilga uzsibreziau
db man idomu del ko jums tokia svarbi turbina? pradziai reikia susiziureti variklio bukle, viska susitvarkyti su juo, paskuj tik ieskotis zaislu toliau

plius visi turbu map taikymai ir panasiai kol atrinksiu tinkama daug vandens dar nutekes.
tad planuojama mazdaug po metu pereiti prie turbos kabinimo, tada ir bus nuspresta pagal variklio bukle kokia kabinsiu

Parašytas: 23 Sau 2010, 12:02
serik222
na labai malonu kad klube netruksta entuziastu net dabar. sekmes ! laukiam nuotrauku ir detaliu aprasimu.
Parašytas: 23 Sau 2010, 14:27
D3IMA5
man kazkaip is galvos neisejna ant secho pakabint turba,kiek zn tai lb gero stovio tas variklis,manau sitas projektas,man duos geru minciu
Posted after 1 minute 32 seconds:
arba minty kad turbo visaj nerejk

Parašytas: 23 Sau 2010, 14:47
Tornado
is esmes seh'as netinkamas, nors ten tas pats 8v(na gal ten, kazkiek ir detales skiriasi). kabinant turbo, reikia mazint suspaudimo laisni, tai rezultate naudos kaip ir nebelieka ish to seh'o.
p.s. cia mano pamastymai, o jau jums sprest kas kaip ir kur

Parašytas: 23 Sau 2010, 16:55
KW>
jei viduriu nekeiti, ant 8v geriau kabint smurbo nei ant seho (del tornio paminetu priezasciu), taciau tiek vienu tiek kitu atveju puciama labai nedaug kad svaistikliai laikytu, tad manau ir tas suspaudimo laipsnio reiksmingumas stipriai sumazeja
p.s. reiktu apsidometi seho suspaudimo laipsniu nes jei ten 10.5 tai dada isvis nematau prasmes turba ant jo kabint

Parašytas: 23 Sau 2010, 17:01
WiliusG
o xe svaistikliai tiek pat laiko kiek ne?
Parašytas: 23 Sau 2010, 17:14
Tornado
autodata pasakoja, kad seh'as su suspaudimo laipsniu 10.0 .
Parašytas: 24 Vas 2010, 13:16
Justas
NE svaistikliai kaip ir X20XEV ecotec,XE kitaip pirstas tvirtinas ko pasekoje reiktu ir stumuokliu,tad viliau sitas netinka
o kazi,jei ta duobe kur yra stumuoklyje,ji necentre,tai jei pratekint i pilnai apvala,turetu graziai krist suspaudimas,tik kazi kaip laikytu
edit
mokomes tekint

stock duobe 45mm,gylis 5mm
tekinta ~72.5mm,gylis 5.5mm
Re: sapnelis project c20ne turbo
Parašytas: 24 Vas 2010, 20:32
meccis
ar nepradeks kiaurai stumuoklis
Re: sapnelis project c20ne turbo
Parašytas: 24 Vas 2010, 20:51
Justas
duobes gylis toks pats kaip ir stock duobes,reiks dar perpjaut perpus,paziuret ar nesiskiria storiai

Re: sapnelis project c20ne turbo
Parašytas: 24 Vas 2010, 20:54
meccis
buvau perpjoves kiek pamenu per pati viduri truputi ploniau
Re: sapnelis project c20ne turbo
Parašytas: 24 Vas 2010, 21:04
Justas
patikrinsim ir bus aisku kiek ir kaip tekint,nes taip nutekinus bandem skaiciuot tai gaunas nukrenta iki 7.7 kazkur suspaudimas

Re: sapnelis project c20ne turbo
Parašytas: 24 Vas 2010, 21:59
KW>
na grazu reiktu kraut y mecio varikly ir ziuret kas gaunasi

Re: sapnelis project c20ne turbo
Parašytas: 25 Vas 2010, 00:39
waidas
pjuvy ir man butu ydomu paziureti

Re: sapnelis project c20ne turbo
Parašytas: 25 Vas 2010, 12:36
calibra
Na, as jau matau keleta minusu sitam projekte:
1. daroma be tikslo ar bent jau aiskiai jo neivardinus. Turbos uzkabinimas, savaime negali buti tikslas.
2. kodel c20ne pasirinktas projektui? Argumentai...?
3. pradzioje turi zinoti, ka tu darysi, tik tada pradeti daryti. T.y. turi buti pas tave aisku:
a) ko sieki;
b) kaip tai padarysi.
Tik tada eina darbai.
2 Justas : tavo ideja gera, tik neisbaigta. Pora dalyku:
a) nedaryk gilesnes duobes, nei yra gamykliskai;
b) neuzeik uz gamyklinio trumpiausio atstumo tarp duobes ir stumoklio krasto;
c) nedaryk astraus duobes kampo - palik identiska uzapvalinima, kaip gamyklines idubos.
Suspaudimo laipsnis apie 8, dabar jau tiksliai nepamenu. Is tikro tiek daug mazinti nera prasmes, nebent pusit gerokai virs 1bar.
Dvi tarpines deti irgi yra nelabai gera mintis. 9.2:1 suspaudimas yra ok (let 9.0:1 - i stock'ini motora su 3 faze ipusdavau 1.5bar, tai su 9.2:1 iki 1.2 bar ipusit be problemu).
Zodziu, sekmes

Re: sapnelis project c20ne turbo
Parašytas: 25 Vas 2010, 14:38
Justas
tas stumas yra bandomasis,toks is manes tekorius,bet mokausi,del tu statumu ir tekinimu visiskai sutinku
pjuvis bus vakare
edit stai ir pjuvis,storis tolygus kaip ir

Re: sapnelis project c20ne turbo
Parašytas: 25 Vas 2010, 17:07
KW>
calibra rašė:Na, as jau matau keleta minusu sitam projekte:
1. daroma be tikslo ar bent jau aiskiai jo neivardinus. Turbos uzkabinimas, savaime negali buti tikslas.
2. kodel c20ne pasirinktas projektui? Argumentai...?
3. pradzioje turi zinoti, ka tu darysi, tik tada pradeti daryti. T.y. turi buti pas tave aisku:
a) ko sieki;
b) kaip tai padarysi.
Tik tada eina darbai.
1. tikslas yra aiskus, kitas dalykas, kodel turbo uzkabinimas negali buti tikslas? (uzkabinti ne bet kaip

turiu omenyje)
2. a) todel kad daugelis atejusiu fruktu pirmiausia turbas kabina ant c20ne...
b) c20ne silpniausias is calibros gamos varikliu ir turi mano akim pakankamai gera potenciala...
x20xev turi savo pliusu, bet turi dar labiau minusu (jei nebuciau pasirinkes NE butu buve sitas smurbo)
c20xe sito variklio nedrysciau taip darkyt, jis yra skirtas kitiem reikalam
c25xe sitas variklis man isvis nepatinka, gal tiesiog kad labai ne daug juo domiuosi, tad tegu jis tik skleidzia grazu garsa, taipogi kastu jo net neisivaizduoju
o c20let turejau jis atsibodo
3. viskas yra zinoma ir apmastyta, bent jau 78%, tik nenoriu prisisneket ir nepadaryt, tad geriau jau viskas po truputi gimsta
dekuj uz bedu pastebejima

Re: sapnelis project c20ne turbo
Parašytas: 25 Vas 2010, 17:14
Tornado
Offtopicna v6 turbo ar bi turbo butu idomus projektas, bet kad tu darbu dvigubai daugiau gaunasi
