Puslapis 1 iš 2
kaip sureguliuot dujas ?
Parašytas: 14 Gru 2009, 17:32
tipas
sveiki ,
gal galit kas nors paaiskint kaip normaliai sureguliuot dujas ?
nes 14 kub.dec. simtui valgo .
variklis c20ne , reduktorius landi(mazdaug pries menesi pakeistos membranos ir visa kita ) .
du kokybiniai varstai , vienas mazas virsui , kitas didesnis su spyruokle apacioi .
Parašytas: 14 Gru 2009, 18:29
Human
Nu b* prajuokinai
tipas rašė:taipogi , prie masinu lb gerai suprantu ir viska pats sau darau 
Parašytas: 14 Gru 2009, 18:45
Digitus
na cia dar normalei rija

bet papasakosiu kaip mano tevas reguliuoja

bet borto kompo reik, nu uzkuri ant duju ziuri kiek rija l/val reguliuoji kol maziausiai rija, pas mane silta rodo apie 0.8l/val ,apgaviku nera, vaziuoju ir dziaugiuosi

Parašytas: 14 Gru 2009, 18:51
Arturas18
dideli varzta su spyruokle sukyneji su uzvestu varikliu ir klausais ar sukyla,ar nukrenta apsukos,pasidarai taip kad butu kuo zemesnes nu aisku ir kad neuzgesinetu ;D duju nebuvau reguliaves,bet pamenu kaip tevas sukinedavo

Parašytas: 14 Gru 2009, 19:05
tipas
to Human
niekada neturejau duju , ir manau greit nebeturesiu , uz*isantis reikalas su jom , nei zn kiek lieka , nei ka . kad tik kazkam gruza stumt , oi ziaurus esi .
be to dujas ne kiekvienas gali sureguliuot , o jei toks kietas kodel nepaaiskini ?
ten rpm/min padidint tai lengva , bet va kaip visa misini nustatyt ?
dazniausiai nureguliuoji tai nevalyt ir ryja 13-14 , o draugas su mersu kupiniu 2.3 itelpa i 12 normaliai vazinedamas .
Parašytas: 14 Gru 2009, 19:07
Digitus
na didelis varztas su spiruokle tai jai tas kur ant slangos tai jis tik duju padavimui, svarbu per daug neuzsukt nes paskui paspausi kaza ir matysi kad masina nevaziuoja

Parašytas: 14 Gru 2009, 19:11
tipas
tas tai jo , esu bandes , reik taip reguliuot , kad lygiai dirbtu ir nesmirdetu nesudegusiom dujom , bet kiek zinau ten yra kazkoks eiliskumas kaip reguliuot , na ta prasme kas po ko.
gal sestokas pades...
reduktorius va toks :
http://www.autogas.lt/lt/item/12.html?q ... c76d3d.jpg
Parašytas: 14 Gru 2009, 19:12
NightBoy
As cia is savo patirties dar dadesiu, kad dar kazkur turi but adatele tokia(irgi su minusiniu atsuktuvu bent pas mane reguliavos), kuri reguliuoja co2 kieki.

Cia tuo atveju jei ant laisvu gesta ar is didelio greicio paleidus ant laisvo begio uzgesta masina

Parašytas: 14 Gru 2009, 22:49
Vytautas88
Tai gal pas temos autorių netinkamas maišytuvas stovi (padavimas į oro įsiurbimo magistralę)?
Taip pat bezdalams labai didelę įtaką turi uždegimo sistema, pasikeisk žvakes ir žvaklaidžius -- atsigaus bezdalynas šiek tiek.
Kiek pats bandžiau žaisti su bezdalais, tai sureguliuot tvarkingai neišėjo (blogas maišytuvas), arba nevažiuoja, bet neryja (iki 10), arba važiuoja, bet ryja (~16). Tai numečiau šitą reikalą

O ir smirda, kaip ir pats sakei, neaišku kiek lieka kuro ir t.t.
Parašytas: 14 Gru 2009, 23:18
tipas
maisytuvas lyg ir tinkamas , o reduktorius yra iki 110 kW , tai manau geras , reiks gal varyt kokia diena pas viena specialista i mzk , jis ten daug metu su tais ipurskimais ir bezdalais dirba , tai gal kazka padarys , viena kart buvom su bratkiu sureguliave , kad 11 l imtu , bet kaip sviezios membranos buvo , tai po to biski issireguliavo .
Parašytas: 14 Gru 2009, 23:47
Gynciavas
Galiu tau patart nezaisk pats ten nuvezk pas meistra jis tau sureguliuos su kompu taip kad misinys butu geras, trauktu ir pan. o jau ryjimas priklausys nuo taves kiek spausi tiek valgis. Tik atsimink viena dalyka stovint uzkurtu motoru ant duju labai daug ryja(daug daugiau negu benzo ir ypac negu dyzelio) taip kad nenustebk kai ziema sildysi masina ir pamatysi kad tau ryja 18l/100km ar dar daugiau. Ir dar vienas dalykas cia kazkas uzsimine apie borto kompus kad jie rodo kiek ryja stovint tai zinok kad jie nesamones rodo, nes neimanoma apskaiciuot kiek valgo stovint
Parašytas: 15 Gru 2009, 00:29
MAZYLIS
is kur tokios sanaudos

gal sildai valanda laiko
Parašytas: 15 Gru 2009, 09:25
DonciuZ
Taip stovint ant laisvu duju ryja lbj daug pats patyriau sita dalyka

bet jau as asmeniskai taj kaip nuvarau pas specialista taqj kaip sureguliuoja ant to kompo taj gazas dugnas nk nevaziuoja...gryztu namo ir pats ta didely varzta su spyruokle atsisuki ne iki galo bet palieki dar truputy ir eina kaip bitute ir 10l ima bent jau pas mane taip

Parašytas: 15 Gru 2009, 09:38
Anticitizen
Butu idomu, kad kas parodytu, kaip tas yra, kad eina gerai, nes pas mane nu lyg ir nelabai eina, bet gal ant duju daugiau negalima tiketis :/ benzas ir dujos, tai kaip diena ir naktis pas mane skiriasi

Parašytas: 15 Gru 2009, 10:50
Vytautas88
Taip ir turi būt. Jei nori, kad važiuotu panašiai kaip ant benzo, bezdalų suvalgys labai daug.
Parašytas: 15 Gru 2009, 10:56
Anticitizen
nu tada reiskia gerai yra, trauka nu puse velnio

tik lenkti kazka labai sunku, meti 3dugna ir vistiek po truputuka taip

Parašytas: 15 Gru 2009, 11:43
Gynciavas
donciuz kazkaip netaip tau tie specialistai sureguliavo arba spaudei gaza kai jau baiginejosi dujos:))) siaip man paciam tevas is akies sureguliavo ir pujkiai vaziuoja aisku nepalyginsi su benzu bet as tam dujas ir dejau kad pigiau vaziuociau o ne draskyciausi.
Parašytas: 15 Gru 2009, 12:28
DonciuZ
taj aisq dujos netrauks kaip bendzas nebutu bezdalai

bet pigu

o jai nori geros traukos junk benzda ir sauk i preiky kitaip ir nebus

Parašytas: 18 Gru 2009, 02:12
Aieris
Drįstu paprieštaraut- jei gerai gerai sureguliuota, tai dujom važiuoja taip pat šmaikščiai kaip ir benzu, tačiau (mano atveju su Vectra) prie gana aukštų apsukų, kick downo, gali pradėt šaudyt, pasiekus labai didelį greitį, 180+, ta pati bėda. Išeitis- perjungi į benzą, aplenki ką lenkei ir vel dujos.Paprasta ir veiksminga. Dažnai su Vectra jau prieš lenkiant perjungiu į benzą.
Parašytas: 18 Gru 2009, 03:02
Vytautas88
Drįstu prieštaraut, netgi užriebinus mišinį dujos nevažiuoja taip kaip benzas. Su benzu bent ant C20NE, spūst šiek tiek pedalą prie 2k apsukų ir jauti kaip traukia. O su bezdalais to niekad nebus. Nebent tiesioginė įranga.
Bandžiau su duja važinėt, tai norint kad mašina važiuotų, reikia motorą gręžt, o su benzu gali ramiai pavaras junginėt ties 2k, o ir gazo iki dugno mint niekad nereik.
Parašytas: 18 Gru 2009, 09:44
Aieris
Kaip čia bebutu, kalbu tik apie savo atvejį su dujom. Su antros kartos įrangą +automatine pavarų dėže+C20NE. Taigi dujom tikrai mašina šmaikšti bei elastinga, važiuoji ir džiaugies. Žinoma, 2-3 kartus metuose profilaktiškai nuvažiuojama pas dujininkus pasitikrinti ant kompo, pasireguliuoti bei nuolat prižiurimi laidai, kontaktai, pravalomas skriejikas ir jo dangtelis. Vat tik ant ypač aukštų apsuku, su apkrova, tai šnypšt. Matyt, tokia riba.
Dujos- gėris, kad ir kas ką bebezdėtu.

(Sorry, lads.)
Parašytas: 18 Gru 2009, 09:44
Anticitizen
Na man, kad aplenkti is duju perjungti ne taip lengva butu, tureciau acidaryti ten kur saugikliai, persijungti ten i benza ir tada lenkti, per daug makalynes

Re: kaip sureguliuot dujas ?
Parašytas: 26 Vas 2010, 16:50
vvaidukss
nu man kai nusipirkau masina, jau buvo su dujom, ir matomai buvo dar viskas gerai su dujom, tai trasoj vaziuojant pastoviu greiciu 8-9 l duju valgydavo, mieste 12 drasiai, o del traukos nu man ant duju eidavo gerai, i vgm kazkuriu metu 190 jemiau nes prieki visi benzinai vaziavo ir bandziau neatsilikti

del reguliavimo tai manau paaukok kelis litus ir pas speca sureguliuot, man siauliuose ant kelmes vaziuojant yra tokie garaziukai, sureguliavo, tai poto sako padaryk test driva, tai ejo masina jopikmat...o dabar biski pasireguliavau pats dujas tai vaziuoja bet nivalyt, net lalaimis mane padare sankryzoj
beje paaiskinkit kur tas kitas varztelis kuris reguliuoja ? ta su sprindzina zinau, o kur kitas ?
Re: kaip sureguliuot dujas ?
Parašytas: 26 Vas 2010, 20:32
Ricco
BRC duju reduktorius slangine iranga,R14 ratai.Variklis C20NE.Apetitas 11-12 litru.200km/h vaziuoja ant duju.Ar dujos blogai?
Re: kaip sureguliuot dujas ?
Parašytas: 27 Vas 2010, 14:45
vvaidukss
mano kol reduktorius nenusibaiges buvo tai is siauliu i vilniu vidutiniu greiciu 150 km/h iki 10 litru suvalge...dujos gerai kai taupai