Puslapis 11

Dėl liamda

Parašytas: 01 Gru 2009, 23:08
soundas
Sveiki norejau paklaust nuo kiek iki kiek turi šokinėt liamda įtampa Autodata rašo kad turi būt 0-1v kintanti, bet ar šokinėjanti apie 0.500v +- 0.050v čia reiškia geras ar ne? Kalba apie omega-b 3.0, kitas liamda spėju mires nes pastoviai rodo 0.010 ar 0.100V nepamenu tiksliai. Beto ijungus degima pašildymo kontaktuose atsiranda vos 0,04-0.05V įtampa, kur galėtų būt problema? Labai reikėtų greito atsakymo nes nžn abu pirkt ar vieną. Ačiū.

Parašytas: 08 Gru 2009, 22:06
PoWILAAs
kiek as zinau tai kintanti turi buti kai tu tarkim sukelineji apsukas, tada kompas tai riebina tai liesina misini artedamas kintancia kreive prie reikiamo riebumo kreives ir kinta tuo greiciau ta itampa, kuo kompas greiciau reaguoja i liamda signalus. Beje tie 0.5v yra pasilusiam varikliui ar ne? liamda keliu laidu?4 ? pamegink matuot itampa pasilusiam varikliui ir didinant apsukas kaip reaguoja paziuret

Parašytas: 11 Gru 2009, 00:54
soundas
Pasilusiam, liamda triju, du pasildymo ir vienas signalo.

Parašytas: 11 Gru 2009, 01:55
Tornado
liambda parodymai turi keistis, spaudant pedala t.y. shokinet 0-1v intervale, jei sotvi vietoj liambda neveikianti.

Re: Dėl liamda

Parašytas: 11 Gru 2009, 17:56
Vytautas88
Be oscilografo nelabai drįsčiau spręsti apie LZ būklę.

Parašytas: 11 Gru 2009, 18:25
Tornado
o as dryzciau, jei spaudant pedala nesikeicia itampa, tai nusprest ar gera ar bloga problemu nera

Parašytas: 13 Gru 2009, 10:33
soundas
Čia su tuo oscilografu tai nereikia perdėt, galbūt jis kartais ir reikalingas bet dauguma atveju manau užtenka paprasto multimetro. Aišku jei ta lemda tik šiektiek grybaus tai be oscilografo turbūt neišsiaiškinsi.

Parašytas: 15 Gru 2009, 22:53
PoWILAAs
siulyciau pamegint keiciant apsukas paziuret kaip keiciasi itampa, dar yra toks dalykas, bent teorinis kad "-" i liamda blogas ateina, signaliniai irgi buna 2, tik 3 laidu sistemoje - signalinis gaunamas tiesiogiai is laimdos susilietimo su duslituvu