Puslapis 4 iš 6
Parašytas: 10 Sau 2010, 00:15
Nave
CalibriS rašė:...
Krc tingiu cia daug rasyt. Su NOS'u ir kaltinukais nusisneki. Kaltinukus (kaltiniai stumokliai/svaistikliai) deda tada kai standartas nebelaiko. Pvz, kazkada sitam forume buvo diskusija, kad LET'o viduriai laiko iki 300ag, paskui - reik kaltinukus det. Realiai turint omeny kad ipurskimo metu NOS'as prideda (priklausomai kaip sureguliuotas) nuo kokiu 30 net iki 100ag, tai logiska kad standartiniai viduriai to nelaikys. Bet tai tikrai nera vienintele ar net pagrindine kaltinuku dejimo priezastis
Deda turbinas, nieko nekeicia, vaziuoja..... Nu ble jei pucia 0,3bar'o - gal. Ir tai klausimas kaip nepaduodant daugiau benzo ir nemazinant suspaudimo laipsnio jie ten vaziuoja.
Truksta ag ant isibegejimo? Tai kad isibegejimas nuo sukimo momento priklauso

Anyway, truksta galios - dedi galingesni varikli. Vazineji su c20ne? Dek c20xe ir pabandyk neuzsimust, nes kazkaip is postu tai speju kad metu nedaug.

Parašytas: 10 Sau 2010, 00:22
waidas
supratimas apie variklius,kaip pas 6-mety

Parašytas: 10 Sau 2010, 00:23
ramus
Siaip jau cia tiems galvu ir bloku slifuotojams toks pastebejimas - dedant turbina suspaudimo laipsni reikia mazinti, o ne didinti - kas pasiekiama droziant galvas ar blokus(?) taigi reikia storesnes tarpines (specialiai gamintos, nes storesne reiskia ne milimetru dalimis kalba eina) ir tai pigiausias budas, nes kitu atveju reiktu zaisti su stumokliais ar svaistiklais ir po to galvai reikia ne drozimo, o tik minimalaus slifavimo lygumui pasiekti. Kaltiniai viduriai reikalingi jei galia didinama labai zymiai, o kokiu 20 -30 pros prieaugi gali laikyti ir standartiniai viduriai, bet cia labai priklauso nuo gamintojo (automobilio) kiek jis uzsmauges varikli kurimo procese
Parašytas: 10 Sau 2010, 01:07
Tornado
to ramus c20let nuo 200 iki 300 ag kelia su stock viduriais vadinas laiko ir 50% prieaugi (priklauso nuo ekslpoatavimo)
o kad turbavykui reikai mazesnio suspaudimo laipsnio tai ir taip aisku (nu gal nevisiems)
galvos drozima tai cia suprask kaip nori... realiai ishlygini ja ir psio (o kiek lygint priklauso nuo jos stovio), teisingai darant reikia ir bloka pashlifuot.
taip, tavo paminetas suspaudimo laipsnio mazinimas yra pigiausias (dauguma taip ir daro).
kitas reikalas turba turbai nelygi.
p.s. man idomu kuris jau cia ishnaudoja savo tuos visus turimus ag

visi lakstot 6k rpm?

abejoju
ir mane dabar labai dominantis klausimas butu toks, jei teigiat, kad isibegejimui reikia sukimo momento (Nm) tai kaip tada vaziuoja gondos? pas ju motoriuskus tai tas sukimas neipatingas... (1.5, 1.6)
Parašytas: 10 Sau 2010, 01:29
Justas
trumpi begiai ir zveriskai virstantis tachometras kompensuoja
bet ir metai begius daznai
Parašytas: 10 Sau 2010, 17:03
Nave
2 Tornadas:
Let'o sukt iki 6k ner tolko. Nes prie 5,5k tiek ag tiek nm kreive krenta zemyn

(cia apie z20let). Ir jei tik kada vasariniu padangu sezono metu busi Vilniuj - mielai parodysiu kaip kasdien vazineju
Del hondu tai teisingai Justas parase. Trumpi perdavimai ir sukasi iki 8k......, kai tuo tarpu let'ui begius jungi ties 5,5k...
Parašytas: 10 Sau 2010, 21:23
CalibriS
nava isiaiskinau jus cia visi esate ensteinai ir tebunie
o kad desiu turbo tai faktas man tas pats hot ir 20ag priegis bus man tas pats
bet kaikuriems cia irodisiu kad galima ideti ir be 7k-biudzeto ir neuzlinks nuvaziavus 50km kaip cia kaskam buvo
o cia kas pasake keisk i galingesni motora tai tu gal patilek

as sakiau gi kad ant isibegelimo truksta galios 1 2 pavara
man butu idomu pasiziureti kaip nusteptum kad tave 1.6l masiniukas padaro o tu vairuoji
2.5l

auto jauciu pazaluotum is pavydo
Parašytas: 10 Sau 2010, 21:41
Human
CalibriS kam tau to reik? I kacerga leksi?
Parašytas: 10 Sau 2010, 22:05
WiliusG
Human - nebeklausk, lai tik daro. Geriau sedi garaze ir konstruoja nei gatvese bobutes apiplesineja.
Calibris - lygint 1.6 ir 2.5 tai ce zinai biski pfff....

Nebesvaik. Visiems ir taip aisku, kad nuo kubaturos max speed, isibegejimas, ir galia nikuja nepriklauso. Todel tu geriau eik i garaza pabombink Cali, ir po to jau rodyk ka padarei. Dyno kreives butu sveikintinos. Aisku before ir after. O pasakymas: db turetu but mazdaug 30 AG ar pan daugiau, neuzskaitomas.
Beto pasakok smulkiau apie golfa is pln. Koks? 3 dyzelis? ar 2 toks vysniavas?
Parašytas: 10 Sau 2010, 22:56
J-o-n-c-e
CalibriS rašė:nava isiaiskinau jus cia visi esate ensteinai ir tebunie
o kad desiu turbo tai faktas man tas pats hot ir 20ag priegis bus man tas pats
bet kaikuriems cia irodisiu kad galima ideti ir be 7k-biudzeto ir neuzlinks nuvaziavus 50km kaip cia kaskam buvo
o cia kas pasake keisk i galingesni motora tai tu gal patilek

as sakiau gi kad ant isibegelimo truksta galios 1 2 pavara
man butu idomu pasiziureti kaip nusteptum kad tave 1.6l masiniukas padaro o tu vairuoji
2.5l

auto jauciu pazaluotum is pavydo
Maladec, paiimk sukurk temike, dek foto/video medziaga apie projekto eiga ir visiem nusluostysi nosi, kai visi pamatys veikianti projekta... Tu iskart busi teisus, visi mailiai tave, myles, nes busi irodes, kad turbo glaima uzkur uz pigiai, na ir busi nusluostes visiem kietiem bicam nosis... Taip, kad pirmyn

Parašytas: 11 Sau 2010, 00:55
Nave
CalibriS rašė:nava isiaiskinau jus cia visi esate ensteinai ir tebunie
o kad desiu turbo tai faktas man tas pats hot ir 20ag priegis bus man tas pats
bet kaikuriems cia irodisiu kad galima ideti ir be 7k-biudzeto ir neuzlinks nuvaziavus 50km kaip cia kaskam buvo
o cia kas pasake keisk i galingesni motora tai tu gal patilek

as sakiau gi kad ant isibegelimo truksta galios 1 2 pavara
man butu idomu pasiziureti kaip nusteptum kad tave 1.6l masiniukas padaro o tu vairuoji
2.5l

auto jauciu pazaluotum is pavydo
Labai noreciau paziuret kaip mane 1,6 padaro. O dar labiau noreciau paziuret kaip tavo turbinta calibra mane padaro. Galim net is stavkes kokios vaziuot. Pvz 100lt?

Ir pas mane net ne 2,5 o vargani 2 litrai....
Anyway, gal baigiam sita tema, nes paskutinis toks penkiolikmetis tiuneris, kiek atsimenu, buvo 'sprintas' is opel klubo, su savo tokia galinga Ascona 8v turbo kad net fotiko laida turbina itrauke, tai niekaip nesigavo jos fotkiu perkelt i pc

Parašytas: 11 Sau 2010, 03:07
mad_kaker
bolgarke ir garaza
ko cia zmogu apstojot vien is rasybos matosi ,kad mechanikas rimtas

iskau archyve jo nebaigto tiuning projekto, rasiu imesiu

Parašytas: 11 Sau 2010, 11:06
KW>
Parašytas: 11 Sau 2010, 11:45
Jan
Parašytas: 11 Sau 2010, 12:04
KW>
nea ne sita, cia tu turbo projektu visokiausiu sitam forume buvo ir trilitriu ir vienaeiliu twin smurbo. o ten buwo foto skilti body kito proektas

Parašytas: 11 Sau 2010, 13:10
waidas
zek tik,kad su c20xe stock tavo turbo projekto nieks nenupustu ant sankryzos sustojus

Parašytas: 12 Sau 2010, 03:47
SpottAuto
Parašytas: 12 Sau 2010, 12:09
KW>
ja ja va jis y sita des turbo kad truputi geriau starta imtu

Parašytas: 12 Sau 2010, 12:25
waidas
nu jo,jei taip turba des,kaip isore tiuningavo,tai.... manau siai temai butu geriausia vieta blevyzgose

Parašytas: 12 Sau 2010, 12:42
Tusas
Parašytas: 12 Sau 2010, 13:00
Nave
Dragsteris tiesiog

Parašytas: 12 Sau 2010, 19:40
widazas
nenukris tas tuninnngas? nuo didelio greicio?

Parašytas: 13 Sau 2010, 01:04
mad_kaker
iskart matosi kad auksines rankos

Parašytas: 13 Sau 2010, 01:26
esherys
ir dingo, kaip ir daugelis tokiu

Parašytas: 13 Sau 2010, 01:31
upgiveup
Zmogus ja spakliawo su shiupeliu
