Padangu keitimas
-
J-o-n-c-e
- Klubo garbės narys
- Pranešimai: 4901
- Užsiregistravo: 13 Bir 2005, 22:58
- Vietovė: Kaunas
- Kontaktinė informacija:
Na veikt tai veikia, bet kartais panasu, kad jam isijungus stabdymo kelias netrumpeja, o pailgeja 
[img]http://www.cha.lt/uploads/fotos/foto_11026.gif[/img]
[color=red][b][u][i]Calibra Club ir kitos foto -->[/i][/u][/b][/color][url=http://public.fotki.com/J-o-n-c-e/]
[/url]
[img]http://img10.imageshack.us/img10/5548/3n3xybhm.jpg[/img]
[color=red][b][u][i]Calibra Club ir kitos foto -->[/i][/u][/b][/color][url=http://public.fotki.com/J-o-n-c-e/]
[img]http://img10.imageshack.us/img10/5548/3n3xybhm.jpg[/img]
abs'as ir neturi padaryti stabdymo kelio trumpesniu. Abs'o reikalas - kad vairuotojas galetu valdyti automobili stabdymo metu.J-o-n-c-e rašė:Na veikt tai veikia, bet kartais panasu, kad jam isijungus stabdymo kelias netrumpeja, o pailgeja
Ekstremaliose situacijose, pvz, isbegus vaikui i kelia, zmogus dazniausiai intuityviai nuspaudzia stabdzio pedala iki dugno bandydamas automobili priversti sustoti, kai atrodo, kad sustoti jau nebepavyks. Tokiu atveju siekiant apvaziuoti kliuti ir maksimaliai stabdyti nepavyksta, jei nera abs, nes uzblokuotais ratais vaira gali sukineti kiek tik nori - automobilis judes inercijos kryptimi. Tuo tarpu su abs stabdydamas gali manevruoti. Cia esme, ne stabdymo kelio ilgyje.
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
-
J-o-n-c-e
- Klubo garbės narys
- Pranešimai: 4901
- Užsiregistravo: 13 Bir 2005, 22:58
- Vietovė: Kaunas
- Kontaktinė informacija:
Ir taip zinom, kokiu tikslu yra ABS, bet su ABS stabdymo kelias taip pat neturi tapt ilgesnis, bent jau as tuo labai abejoju....
[img]http://www.cha.lt/uploads/fotos/foto_11026.gif[/img]
[color=red][b][u][i]Calibra Club ir kitos foto -->[/i][/u][/b][/color][url=http://public.fotki.com/J-o-n-c-e/]
[/url]
[img]http://img10.imageshack.us/img10/5548/3n3xybhm.jpg[/img]
[color=red][b][u][i]Calibra Club ir kitos foto -->[/i][/u][/b][/color][url=http://public.fotki.com/J-o-n-c-e/]
[img]http://img10.imageshack.us/img10/5548/3n3xybhm.jpg[/img]
-
J-o-n-c-e
- Klubo garbės narys
- Pranešimai: 4901
- Užsiregistravo: 13 Bir 2005, 22:58
- Vietovė: Kaunas
- Kontaktinė informacija:
Nu cia video su ir be ABS, stabdymo kelias trumpesnis jau nekalbant apie trajektorija...
Taip, kad su ABS auto turi ir vairuotis ir stot geriau, gal ant tokio greicio ir Opel ABS'as veikia, bet kartais budavo mieste stabdai, jau masina tuoj sustos pyst ABS paleidzia, tai atrodo i sikna sulysi
Taip, kad su ABS auto turi ir vairuotis ir stot geriau, gal ant tokio greicio ir Opel ABS'as veikia, bet kartais budavo mieste stabdai, jau masina tuoj sustos pyst ABS paleidzia, tai atrodo i sikna sulysi
[img]http://www.cha.lt/uploads/fotos/foto_11026.gif[/img]
[color=red][b][u][i]Calibra Club ir kitos foto -->[/i][/u][/b][/color][url=http://public.fotki.com/J-o-n-c-e/]
[/url]
[img]http://img10.imageshack.us/img10/5548/3n3xybhm.jpg[/img]
[color=red][b][u][i]Calibra Club ir kitos foto -->[/i][/u][/b][/color][url=http://public.fotki.com/J-o-n-c-e/]
[img]http://img10.imageshack.us/img10/5548/3n3xybhm.jpg[/img]
-
J-o-n-c-e
- Klubo garbės narys
- Pranešimai: 4901
- Užsiregistravo: 13 Bir 2005, 22:58
- Vietovė: Kaunas
- Kontaktinė informacija:
Amerikieciai dar gale su bugniniais sau ramiai vazineja, nors varikliai toli grazu ne 1.6... Aplamai kazkada ziurejau laida per Discovery, ten budavo kazkokios masinos europa VS USA, tai buvo Mentu VOLVO pries ju ten kazkoki gaidy, tai kai lyginu stabdymo kelia tai eina n.xDanius rašė:o tada kodel nededa y amerikietiskas ABS`u?
[img]http://www.cha.lt/uploads/fotos/foto_11026.gif[/img]
[color=red][b][u][i]Calibra Club ir kitos foto -->[/i][/u][/b][/color][url=http://public.fotki.com/J-o-n-c-e/]
[/url]
[img]http://img10.imageshack.us/img10/5548/3n3xybhm.jpg[/img]
[color=red][b][u][i]Calibra Club ir kitos foto -->[/i][/u][/b][/color][url=http://public.fotki.com/J-o-n-c-e/]
[img]http://img10.imageshack.us/img10/5548/3n3xybhm.jpg[/img]
nesuprantu, kas cia per diskusijos, kai viskas ir taip aiskiai jau auksciau parasyta 
ABS goes for anti block system, kas reiskia liaudies leksikonu "ka ratc neuzsikirstu", nes kaip zinoma - slystantis asfaltu ratas ir vairavimas nera labai susije dalykai. O apie ilgius cia jau niekam neidomu pas ka trumpesnis ar ilgesnis, vis tiek pas admina ilgiausias.
Sekantis dalykas - kodel kartais net paprastoje situacijoje isijungia abs - pasitikrinkite amortiku ir padangu bukle. ABS niekada neisijungia "siaip sau": jei isijunge, vadinasi, kazkuris vienas is keturiu ratu slydo. Jei slydo, vadinasi, nebuvo sukibimo. Nebuvo sukibimo, nes, pvz, levi amortikai, medines padangos ar slidi kelio danga. Bet kokiu atveju slysdamas masinos nepavairuosi. Kas geriau atliks abs'o funkcija - abs ecu ar tavo koja - cia labai daug klausimu man nekelia, nebent cia labai daug akujenu vadylu (tada lenkiu zemai savo pelenais pabarastyta galva).
Sekantis topicas - kodel amerikonai deda bugnus ir nenaudoja abs? Uztikrinu, kad tikrai ne del didesnio saugumo. ES direktyvos yra kur kas grieztesnes saugumo atzvilgiu uz JAV. Ta, aisku, rodo ne tik privaloma saugumo baze EU rinkai, bet ir paciu saugumo testu laboratoriju autoritetas _EURO_ncap, ADAC ir t.t.
Amerikoje siai dienai surastum visokiu kevalu, kurie gal net dabar gaminami su lingemis, kaip ir su minetais bugnais. Taciau, tai nieko bendra neturi su saugumu, tai turi bendro su "kaina" (jei tiksliau, su pardavejo savikaina ir noru padaryti automobili pigu klientui).
ABS goes for anti block system, kas reiskia liaudies leksikonu "ka ratc neuzsikirstu", nes kaip zinoma - slystantis asfaltu ratas ir vairavimas nera labai susije dalykai. O apie ilgius cia jau niekam neidomu pas ka trumpesnis ar ilgesnis, vis tiek pas admina ilgiausias.
Sekantis dalykas - kodel kartais net paprastoje situacijoje isijungia abs - pasitikrinkite amortiku ir padangu bukle. ABS niekada neisijungia "siaip sau": jei isijunge, vadinasi, kazkuris vienas is keturiu ratu slydo. Jei slydo, vadinasi, nebuvo sukibimo. Nebuvo sukibimo, nes, pvz, levi amortikai, medines padangos ar slidi kelio danga. Bet kokiu atveju slysdamas masinos nepavairuosi. Kas geriau atliks abs'o funkcija - abs ecu ar tavo koja - cia labai daug klausimu man nekelia, nebent cia labai daug akujenu vadylu (tada lenkiu zemai savo pelenais pabarastyta galva).
Sekantis topicas - kodel amerikonai deda bugnus ir nenaudoja abs? Uztikrinu, kad tikrai ne del didesnio saugumo. ES direktyvos yra kur kas grieztesnes saugumo atzvilgiu uz JAV. Ta, aisku, rodo ne tik privaloma saugumo baze EU rinkai, bet ir paciu saugumo testu laboratoriju autoritetas _EURO_ncap, ADAC ir t.t.
Amerikoje siai dienai surastum visokiu kevalu, kurie gal net dabar gaminami su lingemis, kaip ir su minetais bugnais. Taciau, tai nieko bendra neturi su saugumu, tai turi bendro su "kaina" (jei tiksliau, su pardavejo savikaina ir noru padaryti automobili pigu klientui).
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
Tai va man durnam ir paaiskink, kas vyksta kai amortikas blogas ir kaip tai itakoja abs davikli.calibra rašė:Sekantis dalykas - kodel kartais net paprastoje situacijoje isijungia abs - pasitikrinkite amortiku ir padangu bukle. ABS niekada neisijungia "siaip sau": jei isijunge, vadinasi, kazkuris vienas is keturiu ratu slydo. Jei slydo, vadinasi, nebuvo sukibimo. Nebuvo sukibimo, nes, pvz, levi amortikai, medines padangos ar slidi kelio danga. Bet kokiu atveju slysdamas masinos nepavairuosi. Kas geriau atliks abs'o funkcija - abs ecu ar tavo koja - cia labai daug klausimu man nekelia, nebent cia labai daug akujenu vadylu (tada lenkiu zemai savo pelenais pabarastyta galva).
e36 touring m52
[img]http://www.ap-windows.co.uk/img/NationalFloodForumLogo.gif[/img]
[img]http://www.ap-windows.co.uk/img/NationalFloodForumLogo.gif[/img]