Puslapis 4 iš 5
Parašytas: 01 Lie 2009, 00:32
Human
O gali tiksliau pasakyti kokie motorai buvo juose ir kelintu metu.
Parašytas: 01 Lie 2009, 00:38
Nave
ernix rašė:vairavu bmw chuliganke, kregzde, petaka... bet kaip nepatiko taip nepatinka tie bmw.... masina ir tiek...
Same here. Na, gal xuliganke visai nieko (gal todel, kad stovi dabar po langais (jei tokios bukles kaip pas mane mashina galima vadint

)), o kiti... Nepasakychiau kad kazhkoki ispudi paliko. e46 grazhus ir tiek. Vienintelis privalumas RWD, o shiaip ....
Parašytas: 01 Lie 2009, 00:42
Human
Nave xuligankei siaip mazai kas prilygsta, taciau z3 vaziuokle panasi (dalinai net tokia pati) kaip xuligankes, o smarves daugiau ir svoris neblogas.
Parašytas: 01 Lie 2009, 09:41
Calvin
Tornado rašė:ale fun...

tik olaus dar reikia

kiek suprantu ponuli mantuka, jis ne velnio nenori pirkt kibiro ir po truputi prikelinet (kazkaip reiktu perskaityt human

)
sumoki tuos 5k ir sedi vaziuot, o jau kas isheina uz tuos 5k (kad vaziuotu) reiktu kazka ir pasiulyt...
o tai ci ajau gaunasi projektu lipdymas... jei lipdyt ji savaitgaliais tai povelniais kada vazinet? gi perkama, kad vazinet.
BINGO TORNADO 10BALŲ!!! Pirkt įdomų kibirą, pažaist ir numest į patvorį

Jei ne darbe būčiau, lėkčiau alaus atsikimšt

Parašytas: 01 Lie 2009, 10:44
calibra
as visgi manau, kad Calvin'ui reiktu grizti prie caly - pats kibiras pigus, pigiai taisomas, graziai atrodo ir dar busi su ta pacia chebra
Realiai, uz tokius pinigus nelabai yra i ka ziureti

Manta tvarkinga neiseis, uz 5000Lt gausi tokia manta, kuria reikes restauruoti.
As ieskojau mantos projektui: pagrindinis reikalavimas buvo, kad butu geras kebulo stovis (visa kita absoliuciai man tas pats). Radom viena uz ~16k Lt, bet ir tai savininkas pardavimo eigoje persigalvojo ir nusprende nebeparduoti. Visa kita - lavonai, reikalaujantys restauracijos. Kiek kainuoja restauracija, tai as tau nepasakosiu, bet patikinsiu, kad tu to tikrai nenori zinoti
Dar ieskojom ir asconos b

Ten irgi situacija panasi - tokiu "reik patvarkyti" variantu yra, bet jei ziuri i tokias, kur nereik kisti ranku, o sedi ir vazineji (nors ir tai, bet kokia auto reik tvarkyti, net pacia tvarkingiausia), tai kaina triguba ar keturguba.
Pirk kokia caly idomesne - 4x4 arba turbo. Ar bent su c20xe

Parašytas: 01 Lie 2009, 11:11
ramus
Ar konkreciai buvot apziureti tos kur autogide pardavineja uz 6000 Lt ?
http://www.autogidas.lt/auto/skelbimas/ ... 1/15294955. Is nuotrauku atrodo visai neblogai.
Parašytas: 01 Lie 2009, 11:22
calibra
Ne, dabar jau nebereikia ir sitos konkreciai nebuvom, ji gan nesenai atsirado. Apziureti galima, zinoma, bet reik zinoti i kur ziureti. Grazus virselis dar ne viskas, uzprogramuotos bedos po graziu virseliu nepigiai sprendziamos. Bet jeigu viskas ledova taip, kaip atrodo fotkese, tai ji verta gerokai didesniu pinigu (2-3x).
Parašytas: 01 Lie 2009, 11:41
Nave
Ta uzh 6k jau pusmeti pardavineja, jei ne daugiau.... Pradzhioj 10k+ prashe

Parašytas: 01 Lie 2009, 11:51
ramus
Na kas del kainos tai apskritai jei zmogus turi kiek pinigu tai sis laikas tikrai neblogas pirkti projektui automobili, del ekonominio sunkmecio laikas nuo laiko pardavimuose atsiranda ipusetu ar netoli pabaigos, kartais net nepradetu idomiu projektu, o svarbiausia kainos pakankamai ikandamos. Tiesa reiktu pripazinti, kad man vis tik didesnis malonumas krapstytis prie tokios auto nei su ja vazinetis - 60/40

Parašytas: 01 Lie 2009, 12:02
calibra
krapstytis ok, jei turi salygas, laiko, ziniu, noro. Bet jei nera salygu, tai nera ir krapstymosi.
Retam kam paguleti prie ezero su draugais gurksnojant salta aluti yra maziau smagu, nei duobej ilindus tepaluotu snukiu su bulgarke karsta diena kazka pjaustyti, virinti, sukioti.
Turint super duper garaza, lygiom grindim, svaru, su aibe stalciu, lentynu, keltuvais, duobe, pilna irankiu ir technikos - taip, krapstytis gali buti malonu. Bet kiek zinome taip irengtu garazu? Vienetai.
Kas liecia manta - yra zmoniu, kurie pastoviai tycharina tokiu variantu, todel, sunku patiketi, kad net ir uz 10k jos nenupirko, jei jos stovis yra geras. Uz tokius auto moka gerokai daugiau, nei tavo ivardinta suma, arba juo labiau dabartine skelbimo kaina. Tas man ir keista. Zinoma, negali atmesti galimybes, kad tiesiog nera kliento siam automobiliui, visko gali buti.
Parašytas: 01 Lie 2009, 12:07
Tornado
na kas dar turi kokiu minciu

tik zmogus speji atsikelt, stai ir prasideda linksmybes

Parašytas: 01 Lie 2009, 12:13
Python
jooo, as ir uztrukau kol perskaiciau visa update

Parašytas: 01 Lie 2009, 12:58
krax
nu joa,pavarot

isviso perskaityto vienas aisku,kad Human serga nepagydoma liga - bmw

Parašytas: 01 Lie 2009, 13:08
ernix
Human rašė:O gali tiksliau pasakyti kokie motorai buvo juose ir kelintu metu.
gregzde kupas 1.8l is ir universalas 97 regis 1.7tds, petakas 2.5l tds ir panasiai tokio tipo.... nieko ten ispudingo.... tik kad va rwd smagiau vaziuot o seip tai.........
Parašytas: 01 Lie 2009, 13:12
Human
Cia viena is markiu kuri man labiau patinka.
O del calibra tai pas mane yra paprastas posakis: sita modeli (butent projekta CALIBRA) reikejo ne opel kompanijai daryti, o kuriai nors kitai, nes pataupyta ant daug vietu. Jei butu dares kitas gamintojas manau butu daug daug daug kartu smagesnis variantas nei dabar yra. Nesakau, kad blogai kas dabar yra, taciau kas liecia izoliacija, vidaus apdailos medziagas ar tas pacias skardas tai fail. Pats projektas Calibra man asmeniskai yra vykes, tik vykdytojai turejo buti kiti.
Parašytas: 01 Lie 2009, 13:15
Python
tas smagumas greitai baigtis gali... negalbu apie kokia avarija ar ka, bet yra daug kitu minusu... zodziu, cia siaip isiterpiau...
krax rašė:nu joa,pavarot

isviso perskaityto vienas aisku,kad Human serga nepagydoma liga - bmw

+1
Posted after 2 minutes 56 seconds:
Human rašė:Cia viena is markiu kuri man labiau patinka.
O del calibra tai pas mane yra paprastas posakis: sita modeli (butent projekta CALIBRA) reikejo ne opel kompanijai daryti, o kuriai nors kitai, nes pataupyta ant daug vietu. Jei butu dares kitas gamintojas manau butu daug daug daug kartu smagesnis variantas nei dabar yra. Nesakau, kad blogai kas dabar yra, taciau kas liecia izoliacija, vidaus apdailos medziagas ar tas pacias skardas tai fail. Pats projektas Calibra man asmeniskai yra vykes, tik vykdytojai turejo buti kiti.
cia pritariu, Human, vietom tai toks liaudiskai tariant kirvio darbas... bet vel gi kalbant apie pinigu kisima, tai tvarkydamas Cali sutaupai ant detaliu siektiek, lyginant su, kad ir BMW (ziurint kokias dalis dedi remontuodamas) ir siaip galima nepagailet ir pasidaryt garso izoliacija ir t.t....
Parašytas: 01 Lie 2009, 13:16
Human
ernix rašė:Human rašė:O gali tiksliau pasakyti kokie motorai buvo juose ir kelintu metu.
gregzde kupas 1.8l is ir universalas 97 regis 1.7tds, petakas 2.5l tds ir panasiai tokio tipo.... nieko ten ispudingo.... tik kad va rwd smagiau vaziuot o seip tai.........
Tai kad su kibirais vaziavai
BMW su 4 kausu motoru isvis ne bmw, o visi dyzeliai su kuriais vaziavai bmw forume neveltui vadinami TDŠ.
Ten dar tas 1.8 is dar kazkiek butu vaziaves bet speju damustas kaip visi IS ir LSD mazai kada pas juos buna tai vairavimo smagumo ner. Pasiemus tokia pat su 6 kausu varikliu butu visai kita sneka, nes net i 1.8 dejo mazesnius stabdzius, sakes, stabilizatoriaus stangas, amortikus, guolius, traukes, pavaru deze, reduktoriu. Tai praktiskai net negalima lyginti 6inline motoro su 4 kausu, nes ten visos detales iskyrus kebula galima sakyt skiriasi standumu, galia, preciziskumu ir t.t. Tad manau del to ir susidare tokia nuomone.
Parašytas: 01 Lie 2009, 13:20
krax
Human,gal kazkiek ir teisus,bet izoliacija visada gali "patobulint" ir pan.
Del medziagu kokybes..? Sorry,bet kregzdes oda pvz,net negalima salia calibros det.
aplamai,man bmw oda viena is nemaloniausiu,nekokybiskiausiu,neskaitant "amerikonu".
Posted after 4 minutes 11 seconds:
Tai,kad ir tas 6inline,2,0l plyta ispudzio nepadaro
Su pusbrolio kiek vaziaves,tai nieko ispudingo,nors kiti sako kad viskas ore jam,taip ir turi vaziuot shitas motoras.
Nebent is ju neivienas su "gyvu" motoru nera vaziaaves

Parašytas: 01 Lie 2009, 13:23
Human
As apie oda nesneku, nes bent pati medziaga visai nebloga opelio. Taciau bmw oda odai negali lyginti, nes ju buvo labai daug rusiu. Siaip nemaciau kad jas kas tinkamai ir priziuretu, nes pakankamai lepi.
Bet snekant apie isdestyma salone, ergonomija, izoliacija apsifkiu, skardu, tarp apsifkiu, langu izoliacija, na cia net nera ka lyginti. Be to kas labai patinka kad bmw jau ilga laika yra ispirke sistema del hidrauliniu sankabu. Patogi, neuzkaista kamsciuose kaip su opeliais daznai pasitaiko, be to greiciu deze asmeniskai calibros man buvo per ilga, mieste su ja vargas vaziuot man.
Krax snekant apie mano varijanta kuri pirkau tai man kriterijus buvo vienas m52 motoras ir touring. Radau 2.0 uz prieinama kaina tai ir paemiau. Kuo aukstesnis tuo brangesnis. Niekas netrukdo trukstant ag persideti m52 motora didesniu turiu. Be to 2.0 motoras ant bmw yra salyginai vidurkis, tarp gazo pedalo ir ekonomijos.
Parašytas: 01 Lie 2009, 13:25
ramus
[ot] to calibra: gal as vienas is tu nedaugelio, bet nepagaunu kampo tame kai prasivartoma visa diena prie kokio ezero su alaus buteliu rankoje ziurint i debesis ir kalbantis su draugais apie nieka. Jau jei ilseti tai geriau keliaujant.
Beje garaze keltuva visai nesunkiai kompensuoja gerai padaryta duobe. o varikliui iskelti visai gerai naudotis gerve.
Kas del mantu tai ju vis pasitaiko, tiesa geriau issilaike paskutiniu laidu, bet vel gi man labiau prie dusios ascona b, bet tu tai nelabai yra ir kaina is tikro nemaza.
Parašytas: 01 Lie 2009, 13:26
krax
na,del ergonomikos,tai cia skonio reikalas,kregzdes panele irgi nera ideali

izoliacija,kaip ir mineta - sutvarkomas dalykas.
o kas del sankabos - nereik sankryzoj stovet ismynus sankaba

Parašytas: 01 Lie 2009, 13:28
Human
krax kad as sankabos neismynes bunu, bet va kai i parodos kalna kamstyje lipt reikdavo vezlio greiciu tai . . patyliu. . su bmw jokiu problemu neturiu, trumpos saibos ramu grazu be jokiu parkiu. As jau nesneku apie Tornado calibra kur mieste 3 saiba max ikist galima.
Parašytas: 01 Lie 2009, 13:40
Tornado
agirdz gana apie tuos bnv, daros nebeidomu
Parašytas: 01 Lie 2009, 13:44
Human
Calvin neklauso ir calibros vel nenusiperka

Parašytas: 01 Lie 2009, 15:33
J-o-n-c-e
Nu verda sita temike verda, kiek uzeini tai postu pilna nauju

Calvinas moka pakurt aktyvias temas
