Puslapis 4 iš 15
Parašytas: 18 Geg 2009, 22:58
mintusas
Mintusai - alui perjaunas

Bet siaip Narvaisiu kaimas, 10-12 km nuo Plunges centro

[/quote]
ar i londona varydavai i sokius, gal ir karklenus zinai

, pas mane kaime budavo drakiu su norvaisiai esam ne karta susikale

tuo paaiskes kad ir tu dalivavai ten razborkese

Parašytas: 19 Geg 2009, 11:47
calibra
WiliusG rašė:Calibra ciuju sia Cali esi mates, keik zinau raudonas kapotas tavo?
Tornis gali papasakot apie sio kebulo isvaizda

Kapitalinis dazymas visos auto ne tai kad reikalingas, o butinas

Na, jei su rudele ant kampo, tai buves mano. As nusprendziau netvarkyti, o nusipirkti kita, nes ten su tais tvarkymais tai amzina beda.
Kebulas mates, zinoma. Taciau, kodel pasiuliau nedazyti visos - bijau, kad kai nudazys musu "auksarankiai", nebutu blogiau, nei geriau, jau net nekalbant apie sumoketus pinigus.
Parašytas: 19 Geg 2009, 14:12
ernix
siaip po visu tu dazymu gali pradet rudys lyst.nors ziurint kur dazysi, aisku abejoju kad skirsi dzymui labai daug lt.galetum bandyt poliruot visa, po detaliu dazymo
Parašytas: 19 Geg 2009, 14:21
krax
Va tada,ji tikrai taps ivairiaspalve

Parašytas: 19 Geg 2009, 15:32
Tornado
ernix rašė:siaip po visu tu dazymu gali pradet rudys lyst.nors ziurint kur dazysi, aisku abejoju kad skirsi dzymui labai daug lt.galetum bandyt poliruot visa, po detaliu dazymo
minteliu kratinuka gera cia pateikei

Parašytas: 19 Geg 2009, 16:53
WiliusG
Butu pabraizyta butu dzin, o db kaip akmenuku albai daug ir smarkiai nudauzyta, kebulas turi aplankstymu, dazu isdauzimai iki grunto, beto riekia keisti rpiekinius sparnus.
taip Calibra, taspats kapotas
Spalva, jei dazysiu visa - keisiu
Posted after 2 minutes 40 seconds:
Mintusai - tai koks kaimas tavo?

Parašytas: 19 Geg 2009, 20:18
SpottAuto
ernix rašė:siaip po visu tu dazymu gali pradet rudys lyst.nors ziurint kur dazysi, aisku abejoju kad skirsi dzymui labai daug lt.galetum bandyt poliruot visa, po detaliu dazymo
Jei viska gerai supratau ka norejai parasyti, tai kaip dirbantis artimai su tuo galeciau pasakyti, kad nusisvaigai ant kiekvieno zodzio

Parašytas: 19 Geg 2009, 20:23
waidas
jei dar ir spalwa keist nori,tai jau dabar pradek litus taupyt

norint gerai pasidaryti reikia wisa auto isardyti,stiklus isimti.... Darbo daug,bet po dazymo tweriant po bisky grazeja,cia maloniausias darbas,sawo praeita wasara spalwa pakeiciau,isejo trigubai pinigu nei planawau ir nerwu

o beto rast gerus meistrus kas ruostu-dazytu ir uz kokybe atsakytu labai sunku
Parašytas: 19 Geg 2009, 20:31
SpottAuto
butent, man netiketai ir sakant man tik 2 lopelius nudazyt reikia, kur iresta nesvarbu skirsis ar ne ten jie, gavosi kad visa masina baigiama paruosti ir vietoj akrilo perlo issinorejau

taip ir stoliau stovi turbo nevaziuojanti o studentas tusciom kisenem

jei darant servise viska tai ne viena ir ne 2 cali manau tokios iseitu kaip tavo uz visa darba, o jei su pilnu spalvos pakeitimu tai isvis darbo nesveikai norint padaryti kaip priklauso, o ne belekaip kad vienur viena kitur kita spalva

o ko tau esama spalva nepatinka?
Parašytas: 19 Geg 2009, 20:36
waidas
joa,mates kelis auto kur is isores spalwa perlas -chujarlas,o prajomai belekokia spalwa stock,vaizdas nekoks.
Parašytas: 19 Geg 2009, 21:19
Human
Ten motoras tepalais taip apejes ar kodel jis juodas?
Parašytas: 19 Geg 2009, 21:19
calibra
siaip tai spottauto as truputi palaikau ernix. Tu, kai dirbi toje sferoje, tau atrodo kitaip, galbut, ir dirbi KITAIP, nei dauguma.
Tuo tarpu as jau pats galiu pasakyti, kad dar nei karto nesu dazes automobiliu pas kebulistus, kurie nudazytu bent panasiai gamykliniam dazymui. Dazniausiai dazai/lakas buna minkstesni, greiciau nusidauzo, pats paruosimas irgi, ko gero buna prastesnis, nes gana greitai po dazymo buna pakelia dazus tose vietose kur anksciau jokios rudies net nebuvo. Dar jei prijungsime prasadkiu klausima, gausime visa puokste "perdazymo malonumo". Todel, asmeniskai as, kebulistais nepasitikiu ir laikausi nuomones, kad jei galima nedazyti, tai reikia nedazyti.
Parašytas: 19 Geg 2009, 21:40
SpottAuto
Nu kad nesamones ten, po dazymu rudis negali lysti, gali lysti po nekokybisko paruosimo, nes dazant nezinau ka imanoma padaryti, kad nuo to pradetu rudys listi. Ar daug ar mazai skirsi tai skirsis tik dazymo kokybe, kuri ir nevisada manau gali atitikti kaina. Jei dazant dalimis, tai spalva manau visada skirsis

reikia dazyt su perejimu, bet cia vel uzsiminejimas xuine, nes jei nedaug ten lieka nedazoma, tai geriau damest biski ir visa nudazyti, o po dazymo poliruojama tik kad panaikinti kaip sakoma dazymo broka

nes geriausia yra nepoliruotuota masina, bet kad pavyks taip nulieti, kad nepapultu kokia "siukslyte" ar tai lakas kaip nors netaip susilieja ar dazytojas uzdeda "parasa" patioka

yra loterija

Parašytas: 19 Geg 2009, 22:31
ernix
soryy kad taip nerisliai ir ne aiskiai rasau, galva susisuko pries tuos egzus. tiesiog norejau pasakyti kad abejoju ar tiek litu vilius surinks kad nuvaryt ja pas gerus meistrus, kad paruostu idealiai, ir nupustu.tiesiog net nuriebalinus levai gali issokti rudys.pvz kaip pas mane ant kapoto ant kurio buvo tik uzpusta dazu, nieko jam nedaryta. aisku pavyzdziu apie sita reikala galime rasti labai daug
Parašytas: 19 Geg 2009, 23:25
KW>
gan tiksliai spottauto viska apibudino tik visada ta broka galima sumazint iki minimumo... ir kuo didesne patirtis tuo labiau jy gali mazint. taciau didzioji dalis klientu arba to neivertina, (nesupranta kiek skiriasi laiko atzvilgiu ir kruopstumo idedant darbo kad padaryt eiliniam zmoguj auto ir tam kas zino ko nori, ir ivertina paskuj ta darba...) arba jiems nereikia

Parašytas: 19 Geg 2009, 23:28
Tornado
nu jau as ivertinciau

ivertinsim ir smulkiu detaliu lakavima ania?

Parašytas: 19 Geg 2009, 23:29
WiliusG
Parašytas: 19 Geg 2009, 23:48
KW>
Tornado rašė:nu jau as ivertinciau

ivertinsim ir smulkiu detaliu lakavima ania?

irmi gi nesakiau kad as ciki piki darau tiesiog yra kas sukaupe tiek patirties kasgali daryt tikrai zymiai geriau nej daro taciau jeims taj neapsimoka... o paskuj ir tingisi ir apkerpeja tie ygudziai
as siuliciau dazyt nes ten kebulas tikraj baisus... ir naujai perdazius jeigu ir islys kurie nors is calibros isvardintu niuansu vistiek atrodys geriau nej db esantis kebulas

Parašytas: 19 Geg 2009, 23:53
SpottAuto
Nu bet jei visus tuningus sudesi, poto perdazysi ir liks sitie ratai, tai vaizdas manau bus kaip kaimas tuning

jei jau tuninga deda tai ir ratai turi buti geri

cia mano nuomone tokia tik

Parašytas: 19 Geg 2009, 23:54
Tornado
nieka nieka... pasistengsi ir bus grazu

Parašytas: 20 Geg 2009, 00:02
WiliusG
as jum i toki kavila panasus, kad uzdejes tiuninga, ir turedamas tokia cali vazinesiu su R-14?

Nejuokaukit

mano auto bus gera... kaanors

R-17 kaip minimum

Ce tik tech praeit, ir iki kol nebus litu daliu nudazymui, jin bus stock ir siais arba kitais R-15 lietais ratais

Parašytas: 20 Geg 2009, 00:19
KW>
min r17

as kajptik sakyciau max r17

nors prie sito body kito gal ir min r17 kajp sakai

Parašytas: 20 Geg 2009, 00:29
WiliusG
aisq min

kokiu 19 reiktu

Joukinu joukinu

Parašytas: 20 Geg 2009, 00:59
waidas
ten slenksciai zemiau nei priekinis buferis????? jei taip,tai turetu buti lygiai arba truputy auksciau

Parašytas: 20 Geg 2009, 01:52
calibra
siaip tai xujnia. Prasau nepykt. Tik mano nuomone.
Kuo ilgiau ziuriu i sita visa reikala, tuo debiliskesnis atrodo. Labai grazu butu tiesiog tureti grazia stock caly, su siek tiek dropo ir graziais ratukais - R16 ar max R17.
Dabar gi visas tas anonizmas su moldingais, visi tie fiktyvus suzeminimai... Jie vizualiai automobili suzemina, o tarpas tarp ratu ir arku lieka vis tiek kaip pas dzipa. Nu cia taip buna, kai zeminamas ne kebulas, o tiesiog uzdedamas "sijoninis" bodykit'as. Negana to, esant dropui, nudauzysi tuos stiklo audinius ir atrodys masina baisiai. Jei as taip daryciau, kaip tu dabar darai, tai kaip minimum sukelciau maksimaliai aukstai visus tuos spoilerius, t.y. pripjauciau tiek, kad jie arba faktiskai neislystu zemiau, nei esami bamperiu/slenksciu apatiniai taskai, arba islystu labai nedaug.
Pvz, kad ir tie stiklo audinio slenksciai... sulauzysi tu juos vien domkratu kilnodamas masina. Turejau as trumpai ramuno turbo caly, kur buvo su tais stiklo audinio slenksciai.. ten dar gan neblogai buvo padaryta (jie buvo pritrumpinti), bet ir tai palauzyti taip, kad nesiziurejo. Tuo tarpu pas tave matau, kad tie slenksciai gana zemai nuleisti, kaip ir pacios nakladkes ant bamperiu.
Pvz zender/irmscher originali apdaila nepazemina nei 1cm. nei zemiausias taskas (tiek apie bamperius, tiek apie slenkscius). Jie uzsideda tiksliai ant gamykliniu detaliu ir zemiausiose vietose masina "pazemeja" tik per plastmases stori. Tuo tarpu vietose, kur praktiskai pavojus nudauzyti mazas, forma kita, del ko ir vaizdas kitoks, o faktiskai apdaila nepazemejo, nei kad buvo gamykliniai slenksciai/bamperiai.
Zodziu, firma yra firma. O kaimas yra kaimas. Jei dar nevelu, tai pripjauk ir maksimaliai kelk tuos slenkscius/pazeminimus i virsu. Arba is viso nedek. Moldingus grazink i vieta. Paminesi diena, kai tau nusibos tie idube moldingai ir noresi grazinti juos ten, kur buvo
Del dazymo tai dilema. Ka tik perdazyta masina visada atrodo graziai, nes blizga nauji dazai. Bet cia ka parase spottauto ir kw - turek galvoje, kad jie parase tik apie dazytojus, o kai as, ar kitas zmogus is gatves kalba apie dazyma, galvoje paprastai turi "dazymas+paruosimas". Tuo tarpu zmogus, kuris atiduota "perpusti masina" suvokia tai kaip viena procedura ir ji domina tik galutinis rezultatas. Ir jam dafeni, ar ten dazytojo brokas, ar ten paruosejo brokas, jeigu po dvieju savaiciu nuo dazymo kazkur pakele dazus, o po triju menesiu islindo riskes....
Zodziu, zinau as ta kebula, bet.. gal tu susidek stock dalis (bamperius) juos kartu su kapotu nudazyk ir bus chiki. Ir man tas spoileris ant bagazines negrazus, as jo nedeciau. Jis ir per aukstas ir jo forma galetu buti siek tiek kitokia. Na, bet tai subjektyvu, jei tau grazu, dekis
