ar i londona varydavai i sokius, gal ir karklenus zinai
WiliusG Auto.
Na, jei su rudele ant kampo, tai buves mano. As nusprendziau netvarkyti, o nusipirkti kita, nes ten su tais tvarkymais tai amzina beda.WiliusG rašė:Calibra ciuju sia Cali esi mates, keik zinau raudonas kapotas tavo?![]()
Tornis gali papasakot apie sio kebulo isvaizdaKapitalinis dazymas visos auto ne tai kad reikalingas, o butinas
Kebulas mates, zinoma. Taciau, kodel pasiuliau nedazyti visos - bijau, kad kai nudazys musu "auksarankiai", nebutu blogiau, nei geriau, jau net nekalbant apie sumoketus pinigus.
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
-
WiliusG
- Veteranas
- Pranešimai: 3494
- Užsiregistravo: 15 Kov 2006, 14:47
- Vietovė: Plungė
- Kontaktinė informacija:
Butu pabraizyta butu dzin, o db kaip akmenuku albai daug ir smarkiai nudauzyta, kebulas turi aplankstymu, dazu isdauzimai iki grunto, beto riekia keisti rpiekinius sparnus.
taip Calibra, taspats kapotas
Spalva, jei dazysiu visa - keisiu
Posted after 2 minutes 40 seconds:
Mintusai - tai koks kaimas tavo?
taip Calibra, taspats kapotas
Spalva, jei dazysiu visa - keisiu
Posted after 2 minutes 40 seconds:
Mintusai - tai koks kaimas tavo?
[WhItE bItCh EdItIoN]
-
SpottAuto
- Klubo Narys
- Pranešimai: 2109
- Užsiregistravo: 30 Bal 2005, 20:47
- Vietovė: Panevėžys
- Kontaktinė informacija:
Jei viska gerai supratau ka norejai parasyti, tai kaip dirbantis artimai su tuo galeciau pasakyti, kad nusisvaigai ant kiekvieno zodzioernix rašė:siaip po visu tu dazymu gali pradet rudys lyst.nors ziurint kur dazysi, aisku abejoju kad skirsi dzymui labai daug lt.galetum bandyt poliruot visa, po detaliu dazymo
[size=67]calibra c20LET white AWD[/size]
[img]http://i5.photobucket.com/albums/y191/00750/Projektia%202009/Helmat/Darkava2.jpg[/img]
[img]http://i5.photobucket.com/albums/y191/00750/Projektia%202009/Helmat/Darkava2.jpg[/img]
jei dar ir spalwa keist nori,tai jau dabar pradek litus taupyt
norint gerai pasidaryti reikia wisa auto isardyti,stiklus isimti.... Darbo daug,bet po dazymo tweriant po bisky grazeja,cia maloniausias darbas,sawo praeita wasara spalwa pakeiciau,isejo trigubai pinigu nei planawau ir nerwu
o beto rast gerus meistrus kas ruostu-dazytu ir uz kokybe atsakytu labai sunku
[url=http://s757.photobucket.com/albums/xx212/waidasb/?action=view¤t=DSCF1089.jpg][img]http://i757.photobucket.com/albums/xx212/waidasb/th_DSCF1089.jpg[/img][/url]
-
SpottAuto
- Klubo Narys
- Pranešimai: 2109
- Užsiregistravo: 30 Bal 2005, 20:47
- Vietovė: Panevėžys
- Kontaktinė informacija:
butent, man netiketai ir sakant man tik 2 lopelius nudazyt reikia, kur iresta nesvarbu skirsis ar ne ten jie, gavosi kad visa masina baigiama paruosti ir vietoj akrilo perlo issinorejau
taip ir stoliau stovi turbo nevaziuojanti o studentas tusciom kisenem
jei darant servise viska tai ne viena ir ne 2 cali manau tokios iseitu kaip tavo uz visa darba, o jei su pilnu spalvos pakeitimu tai isvis darbo nesveikai norint padaryti kaip priklauso, o ne belekaip kad vienur viena kitur kita spalva
o ko tau esama spalva nepatinka?
[size=67]calibra c20LET white AWD[/size]
[img]http://i5.photobucket.com/albums/y191/00750/Projektia%202009/Helmat/Darkava2.jpg[/img]
[img]http://i5.photobucket.com/albums/y191/00750/Projektia%202009/Helmat/Darkava2.jpg[/img]
siaip tai spottauto as truputi palaikau ernix. Tu, kai dirbi toje sferoje, tau atrodo kitaip, galbut, ir dirbi KITAIP, nei dauguma.
Tuo tarpu as jau pats galiu pasakyti, kad dar nei karto nesu dazes automobiliu pas kebulistus, kurie nudazytu bent panasiai gamykliniam dazymui. Dazniausiai dazai/lakas buna minkstesni, greiciau nusidauzo, pats paruosimas irgi, ko gero buna prastesnis, nes gana greitai po dazymo buna pakelia dazus tose vietose kur anksciau jokios rudies net nebuvo. Dar jei prijungsime prasadkiu klausima, gausime visa puokste "perdazymo malonumo". Todel, asmeniskai as, kebulistais nepasitikiu ir laikausi nuomones, kad jei galima nedazyti, tai reikia nedazyti.
Tuo tarpu as jau pats galiu pasakyti, kad dar nei karto nesu dazes automobiliu pas kebulistus, kurie nudazytu bent panasiai gamykliniam dazymui. Dazniausiai dazai/lakas buna minkstesni, greiciau nusidauzo, pats paruosimas irgi, ko gero buna prastesnis, nes gana greitai po dazymo buna pakelia dazus tose vietose kur anksciau jokios rudies net nebuvo. Dar jei prijungsime prasadkiu klausima, gausime visa puokste "perdazymo malonumo". Todel, asmeniskai as, kebulistais nepasitikiu ir laikausi nuomones, kad jei galima nedazyti, tai reikia nedazyti.
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
-
SpottAuto
- Klubo Narys
- Pranešimai: 2109
- Užsiregistravo: 30 Bal 2005, 20:47
- Vietovė: Panevėžys
- Kontaktinė informacija:
Nu kad nesamones ten, po dazymu rudis negali lysti, gali lysti po nekokybisko paruosimo, nes dazant nezinau ka imanoma padaryti, kad nuo to pradetu rudys listi. Ar daug ar mazai skirsi tai skirsis tik dazymo kokybe, kuri ir nevisada manau gali atitikti kaina. Jei dazant dalimis, tai spalva manau visada skirsis
reikia dazyt su perejimu, bet cia vel uzsiminejimas xuine, nes jei nedaug ten lieka nedazoma, tai geriau damest biski ir visa nudazyti, o po dazymo poliruojama tik kad panaikinti kaip sakoma dazymo broka
nes geriausia yra nepoliruotuota masina, bet kad pavyks taip nulieti, kad nepapultu kokia "siukslyte" ar tai lakas kaip nors netaip susilieja ar dazytojas uzdeda "parasa" patioka
yra loterija 
[size=67]calibra c20LET white AWD[/size]
[img]http://i5.photobucket.com/albums/y191/00750/Projektia%202009/Helmat/Darkava2.jpg[/img]
[img]http://i5.photobucket.com/albums/y191/00750/Projektia%202009/Helmat/Darkava2.jpg[/img]
soryy kad taip nerisliai ir ne aiskiai rasau, galva susisuko pries tuos egzus. tiesiog norejau pasakyti kad abejoju ar tiek litu vilius surinks kad nuvaryt ja pas gerus meistrus, kad paruostu idealiai, ir nupustu.tiesiog net nuriebalinus levai gali issokti rudys.pvz kaip pas mane ant kapoto ant kurio buvo tik uzpusta dazu, nieko jam nedaryta. aisku pavyzdziu apie sita reikala galime rasti labai daug
[url=http://img241.imageshack.us/my.php?image=img007m.jpg][img]http://img241.imageshack.us/img241/8994/img007m.jpg[/img][/url]
gan tiksliai spottauto viska apibudino tik visada ta broka galima sumazint iki minimumo... ir kuo didesne patirtis tuo labiau jy gali mazint. taciau didzioji dalis klientu arba to neivertina, (nesupranta kiek skiriasi laiko atzvilgiu ir kruopstumo idedant darbo kad padaryt eiliniam zmoguj auto ir tam kas zino ko nori, ir ivertina paskuj ta darba...) arba jiems nereikia 
OCA fE> diesel power
my toys :D
OCA c20ne
OCA 20ne
MK2 20net
E36 174t1
OAF 25xe
OCA 22leh
RL1 f3r+duja
my toys :D
OCA c20ne
OCA 20ne
MK2 20net
E36 174t1
OAF 25xe
OCA 22leh
RL1 f3r+duja
-
WiliusG
- Veteranas
- Pranešimai: 3494
- Užsiregistravo: 15 Kov 2006, 14:47
- Vietovė: Plungė
- Kontaktinė informacija:
Ok chebra db oro kvepiat ir pagalvojat. geriau palikt ja palankstytu kebulu ir apdauzytais dazais, ar visdelto perpust? Taip, kokybe nebus ideali, bet bentjau +/- 2k (be dazu) Beto dalinai paruosiu apts. Buferius, slenkscius, isrinksiu, ir surinksiu auto. todel manau suma jau nera beprotiskai maza. galesiu skirt tam. Bus tikrai geriau nei db, patikekit manim, nematot koks kebulas in real...
Human - motoro virsus dazytas juodai.
something like this...


And like that...



Zinot ka?
As myliu savo Cali!
O cia siaip, laisvalaikis...

Human - motoro virsus dazytas juodai.
something like this...


And like that...



Zinot ka?
O cia siaip, laisvalaikis...

[WhItE bItCh EdItIoN]
irmi gi nesakiau kad as ciki piki darau tiesiog yra kas sukaupe tiek patirties kasgali daryt tikrai zymiai geriau nej daro taciau jeims taj neapsimoka... o paskuj ir tingisi ir apkerpeja tie ygudziaiTornado rašė:nu jau as ivertinciau
ivertinsim ir smulkiu detaliu lakavima ania?
as siuliciau dazyt nes ten kebulas tikraj baisus... ir naujai perdazius jeigu ir islys kurie nors is calibros isvardintu niuansu vistiek atrodys geriau nej db esantis kebulas
OCA fE> diesel power
my toys :D
OCA c20ne
OCA 20ne
MK2 20net
E36 174t1
OAF 25xe
OCA 22leh
RL1 f3r+duja
my toys :D
OCA c20ne
OCA 20ne
MK2 20net
E36 174t1
OAF 25xe
OCA 22leh
RL1 f3r+duja
-
SpottAuto
- Klubo Narys
- Pranešimai: 2109
- Užsiregistravo: 30 Bal 2005, 20:47
- Vietovė: Panevėžys
- Kontaktinė informacija:
Nu bet jei visus tuningus sudesi, poto perdazysi ir liks sitie ratai, tai vaizdas manau bus kaip kaimas tuning
jei jau tuninga deda tai ir ratai turi buti geri
cia mano nuomone tokia tik 
[size=67]calibra c20LET white AWD[/size]
[img]http://i5.photobucket.com/albums/y191/00750/Projektia%202009/Helmat/Darkava2.jpg[/img]
[img]http://i5.photobucket.com/albums/y191/00750/Projektia%202009/Helmat/Darkava2.jpg[/img]
siaip tai xujnia. Prasau nepykt. Tik mano nuomone.
Kuo ilgiau ziuriu i sita visa reikala, tuo debiliskesnis atrodo. Labai grazu butu tiesiog tureti grazia stock caly, su siek tiek dropo ir graziais ratukais - R16 ar max R17.
Dabar gi visas tas anonizmas su moldingais, visi tie fiktyvus suzeminimai... Jie vizualiai automobili suzemina, o tarpas tarp ratu ir arku lieka vis tiek kaip pas dzipa. Nu cia taip buna, kai zeminamas ne kebulas, o tiesiog uzdedamas "sijoninis" bodykit'as. Negana to, esant dropui, nudauzysi tuos stiklo audinius ir atrodys masina baisiai. Jei as taip daryciau, kaip tu dabar darai, tai kaip minimum sukelciau maksimaliai aukstai visus tuos spoilerius, t.y. pripjauciau tiek, kad jie arba faktiskai neislystu zemiau, nei esami bamperiu/slenksciu apatiniai taskai, arba islystu labai nedaug.
Pvz, kad ir tie stiklo audinio slenksciai... sulauzysi tu juos vien domkratu kilnodamas masina. Turejau as trumpai ramuno turbo caly, kur buvo su tais stiklo audinio slenksciai.. ten dar gan neblogai buvo padaryta (jie buvo pritrumpinti), bet ir tai palauzyti taip, kad nesiziurejo. Tuo tarpu pas tave matau, kad tie slenksciai gana zemai nuleisti, kaip ir pacios nakladkes ant bamperiu.
Pvz zender/irmscher originali apdaila nepazemina nei 1cm. nei zemiausias taskas (tiek apie bamperius, tiek apie slenkscius). Jie uzsideda tiksliai ant gamykliniu detaliu ir zemiausiose vietose masina "pazemeja" tik per plastmases stori. Tuo tarpu vietose, kur praktiskai pavojus nudauzyti mazas, forma kita, del ko ir vaizdas kitoks, o faktiskai apdaila nepazemejo, nei kad buvo gamykliniai slenksciai/bamperiai.
Zodziu, firma yra firma. O kaimas yra kaimas. Jei dar nevelu, tai pripjauk ir maksimaliai kelk tuos slenkscius/pazeminimus i virsu. Arba is viso nedek. Moldingus grazink i vieta. Paminesi diena, kai tau nusibos tie idube moldingai ir noresi grazinti juos ten, kur buvo
Del dazymo tai dilema. Ka tik perdazyta masina visada atrodo graziai, nes blizga nauji dazai. Bet cia ka parase spottauto ir kw - turek galvoje, kad jie parase tik apie dazytojus, o kai as, ar kitas zmogus is gatves kalba apie dazyma, galvoje paprastai turi "dazymas+paruosimas". Tuo tarpu zmogus, kuris atiduota "perpusti masina" suvokia tai kaip viena procedura ir ji domina tik galutinis rezultatas. Ir jam dafeni, ar ten dazytojo brokas, ar ten paruosejo brokas, jeigu po dvieju savaiciu nuo dazymo kazkur pakele dazus, o po triju menesiu islindo riskes....
Zodziu, zinau as ta kebula, bet.. gal tu susidek stock dalis (bamperius) juos kartu su kapotu nudazyk ir bus chiki. Ir man tas spoileris ant bagazines negrazus, as jo nedeciau. Jis ir per aukstas ir jo forma galetu buti siek tiek kitokia. Na, bet tai subjektyvu, jei tau grazu, dekis
Kuo ilgiau ziuriu i sita visa reikala, tuo debiliskesnis atrodo. Labai grazu butu tiesiog tureti grazia stock caly, su siek tiek dropo ir graziais ratukais - R16 ar max R17.
Dabar gi visas tas anonizmas su moldingais, visi tie fiktyvus suzeminimai... Jie vizualiai automobili suzemina, o tarpas tarp ratu ir arku lieka vis tiek kaip pas dzipa. Nu cia taip buna, kai zeminamas ne kebulas, o tiesiog uzdedamas "sijoninis" bodykit'as. Negana to, esant dropui, nudauzysi tuos stiklo audinius ir atrodys masina baisiai. Jei as taip daryciau, kaip tu dabar darai, tai kaip minimum sukelciau maksimaliai aukstai visus tuos spoilerius, t.y. pripjauciau tiek, kad jie arba faktiskai neislystu zemiau, nei esami bamperiu/slenksciu apatiniai taskai, arba islystu labai nedaug.
Pvz, kad ir tie stiklo audinio slenksciai... sulauzysi tu juos vien domkratu kilnodamas masina. Turejau as trumpai ramuno turbo caly, kur buvo su tais stiklo audinio slenksciai.. ten dar gan neblogai buvo padaryta (jie buvo pritrumpinti), bet ir tai palauzyti taip, kad nesiziurejo. Tuo tarpu pas tave matau, kad tie slenksciai gana zemai nuleisti, kaip ir pacios nakladkes ant bamperiu.
Pvz zender/irmscher originali apdaila nepazemina nei 1cm. nei zemiausias taskas (tiek apie bamperius, tiek apie slenkscius). Jie uzsideda tiksliai ant gamykliniu detaliu ir zemiausiose vietose masina "pazemeja" tik per plastmases stori. Tuo tarpu vietose, kur praktiskai pavojus nudauzyti mazas, forma kita, del ko ir vaizdas kitoks, o faktiskai apdaila nepazemejo, nei kad buvo gamykliniai slenksciai/bamperiai.
Zodziu, firma yra firma. O kaimas yra kaimas. Jei dar nevelu, tai pripjauk ir maksimaliai kelk tuos slenkscius/pazeminimus i virsu. Arba is viso nedek. Moldingus grazink i vieta. Paminesi diena, kai tau nusibos tie idube moldingai ir noresi grazinti juos ten, kur buvo
Del dazymo tai dilema. Ka tik perdazyta masina visada atrodo graziai, nes blizga nauji dazai. Bet cia ka parase spottauto ir kw - turek galvoje, kad jie parase tik apie dazytojus, o kai as, ar kitas zmogus is gatves kalba apie dazyma, galvoje paprastai turi "dazymas+paruosimas". Tuo tarpu zmogus, kuris atiduota "perpusti masina" suvokia tai kaip viena procedura ir ji domina tik galutinis rezultatas. Ir jam dafeni, ar ten dazytojo brokas, ar ten paruosejo brokas, jeigu po dvieju savaiciu nuo dazymo kazkur pakele dazus, o po triju menesiu islindo riskes....
Zodziu, zinau as ta kebula, bet.. gal tu susidek stock dalis (bamperius) juos kartu su kapotu nudazyk ir bus chiki. Ir man tas spoileris ant bagazines negrazus, as jo nedeciau. Jis ir per aukstas ir jo forma galetu buti siek tiek kitokia. Na, bet tai subjektyvu, jei tau grazu, dekis
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]