Razdatkes blokavimas, idejos kaip padaryt ne 100% blokavima
issiaiskinau kas pas mane pakeista razdatkeje kad nebereikalinga hidraulika, is esmes nesudetinga viskas, tik va kur gaut tokiu daugiau dalykeliu, ryt ymesiu foto kas pakeista, esme tokia, kur yra diskeliai prie krumpliu, pas mane ju nera, is kazkur tai gautas vientiso metalo lydinys, diskiukai ir metalines ploksteles kurios perduoda jega tik suspaustos pas mane pakeista vientisu lydiniu, kai issiardziau razdatke todel ir neradau kad kas perdaryta. 
sseghgagsdggasg
tai zinau, mesiu sita razdatke salin, nusiperkt reik kita kuri jau apsitepalavus ir diskelius pakeist vientisa detale, kuri pasirodo turiu
ta detale tikrai vientisa, kai issiardziau tai net juokas sueme kad kam jie du yra, isorej ir viduj, ir tik db pagavau minty kad tas kur isorej tai turi but diskeliai
siaip padarius toky upgrade kaip ir issisprendzia problemos korios kyla su 4x4 ar ne taip ? 
sseghgagsdggasg
o kokie sudeginimo pozymiai ? pas mane 4x4 kaip ir veike tik paskutiniu metu buwo pradeja sklisti pasaliniai garsai, kiek issiaiskinau tai is visco movos. na o kas belieka kai susiknisa reikalai su hidraulika ? naudoji vienodas padangas ir nesudeginsi
kazkur skaiciau kad kas 4k km keitaliot padangas vietom, nuo galo ant priekio o nuo priekio ant galo, gal tikrai vienodai jos butu nusideveje, tokiu atveju manau neperdeginsi
sseghgagsdggasg
Reikia matuoti sukomo momenta kury perduoda Viskomova, sudegusi ji linkusi perduotiu per daug Nm ir uzsirakinti prie zemesniu temperaturu...
Be to, sudeges gelis yra juodas...
O garsai kazin ar galejo tau sklisti is ViskoMovos, tu geriau paziurek ar dantys vietoje
Nes sudegusi sankaba megsta greiciau uzsirakinti, todel tiketina kad, uzsirakinusi gali suvaryti dantis nx....
Be to, sudeges gelis yra juodas...
O garsai kazin ar galejo tau sklisti is ViskoMovos, tu geriau paziurek ar dantys vietoje
Calibra 4x4 8v (Sold)
Siaip gal cia ir nevisai i tema, bet manau, kad butu idomu pasinagrineti kaip veikia seno (iki 1988 m.) passat syncro sistema, gal ka butu galima ir pritaikyti calibroje. Tiesa yra ir skirtumas - variklis pas passata stovi isilgai. Bandau siulyti todel, kad tokiu passatu teko matyti, bet neteko girdeti, kad kas butu skundesis eksploatacija. Antra vertus jo dalys gal butu ir ne tokios brangios ir ju vis dar galima rasti. Beje mano pasiulymas cia yra todel, kad matau jog zmogus nusiteikes eksperimentuoti 
-
Vytautas88
- Veteranas
- Pranešimai: 1332
- Užsiregistravo: 14 Rgs 2007, 12:19
- Vietovė: Panevėžys-Kaunas
jau geriau vargsiu su cali 4x4 sistema negu pirksiu audi
nesvarbu man tai kad ten tarkim visiskai nebut problemu, bet tik ne audi, turiu asmeniniu priezasciu pries jas...
o del cali tai pas mane jau isspresta pagrindine beda - diskeliai, ir tas triuksmas kuris sklido pasirodo visai ne del 4x4, ji veike idealiai ir jokiu problemu nebuwo, beda kazkur priekiniu varanciuju ratu sistemoje, tik nedaeina kur, kazkas panasaus y difiriancialo prasprudima, bet ir nelabai gali but, na kai gausiu dantraty kurio reikia tai taip a taip imsiu deze ir reiks issiardzius pazet kur kas prasprusta.
prasau atsiliepti tuos kas turi sulauzytas arba neveikiancias razdatkes, man is ten reikia vieno dantracio, arba visa pirkciau, blyn negi niekas neturit
o del cali tai pas mane jau isspresta pagrindine beda - diskeliai, ir tas triuksmas kuris sklido pasirodo visai ne del 4x4, ji veike idealiai ir jokiu problemu nebuwo, beda kazkur priekiniu varanciuju ratu sistemoje, tik nedaeina kur, kazkas panasaus y difiriancialo prasprudima, bet ir nelabai gali but, na kai gausiu dantraty kurio reikia tai taip a taip imsiu deze ir reiks issiardzius pazet kur kas prasprusta.
prasau atsiliepti tuos kas turi sulauzytas arba neveikiancias razdatkes, man is ten reikia vieno dantracio, arba visa pirkciau, blyn negi niekas neturit
sseghgagsdggasg
tai va as siandien paleidau savo 4x4. bandziau 3 kartus trumpai sukti ratus ant zvyro, normaliai prasukinet nenoriu nes nera bovo gaila turbo muchinti.
1 syk nzn kaip ten, sukos ar ne, bet i prieki soko.
2 karta su ziurovais, galas pradzioj truputi prasisuko bet labai nedaug pagrinde kases priekis.
3 karta pats iskrites per duris ziurejau nu starte prasikasa koki viena apsisukima, daugiau spaust pabijojau kad neishkrishciau
suprantu kad su tokiais testais nelabai ka nustatysi, bet kyla itarimas kad normaliai jegos i gala neperduoda.
tai klausimas toks. kaip ishsiaiskint kas tos jegos neperduoda ar hidrauline sankaba pvz.del slegio stokos ar viskomova. kaip tai pratestuot nuo ko pradet. tik nesiulikit ishimineti razdatkes nes as tada geriau pasikarsiu.
PS.rasdatke ardziau. 95 metu nieko nedaryta bent jau su hidrauline sankaba. viskomova vizualiai neardyta. siaip rasdatke atrode idealios bukles.
1 syk nzn kaip ten, sukos ar ne, bet i prieki soko.
2 karta su ziurovais, galas pradzioj truputi prasisuko bet labai nedaug pagrinde kases priekis.
3 karta pats iskrites per duris ziurejau nu starte prasikasa koki viena apsisukima, daugiau spaust pabijojau kad neishkrishciau
suprantu kad su tokiais testais nelabai ka nustatysi, bet kyla itarimas kad normaliai jegos i gala neperduoda.
tai klausimas toks. kaip ishsiaiskint kas tos jegos neperduoda ar hidrauline sankaba pvz.del slegio stokos ar viskomova. kaip tai pratestuot nuo ko pradet. tik nesiulikit ishimineti razdatkes nes as tada geriau pasikarsiu.
PS.rasdatke ardziau. 95 metu nieko nedaryta bent jau su hidrauline sankaba. viskomova vizualiai neardyta. siaip rasdatke atrode idealios bukles.
-
Vytautas88
- Veteranas
- Pranešimai: 1332
- Užsiregistravo: 14 Rgs 2007, 12:19
- Vietovė: Panevėžys-Kaunas
Mat kaip. Tačiau turbūt sutinki su tuo faktu, kad aubi Q tikrai gerai padarytos, su opelio 4X4 sprendimais nėra ko lygint. Ne bereikalo turbūt pardavei savo Calibra. Nusibodo kariaut su ja?Geras.Fruktas rašė:jau geriau vargsiu su cali 4x4 sistema negu pirksiu audi![]()
![]()
nesvarbu man tai kad ten tarkim visiskai nebut problemu, bet tik ne audi, turiu asmeniniu priezasciu pries jas...
Pirmas dalykas, nenorėk, kad ant žvyro tau neužsiveltų ratai, čia gi ne kosmosas, užsivelia ant slidaus paviršiaus ir keturi pusiau varomi (kaip kalibrose, ten ketvirtadalis (ar dar mažiau) jėgos galiniams ratams atiduodama), tad nesuprantu ko tu nori. Čia lygiai ta pati situacija, jei bandytum ratų neprasukt dugną spaudžiant ant sniego/ledo.esherys rašė:tai va as siandien paleidau savo 4x4. bandziau 3 kartus trumpai sukti ratus ant zvyro, normaliai prasukinet nenoriu nes nera bovo gaila turbo muchinti.
Paskutinį kartą redagavo Vytautas88 06 Bal 2008, 00:44. Iš viso redaguota 1 kartą.
http://blog.lrytas.lt/vytautas88/ -- mano blogas
C20NE
C20NE
ooo ziuriu naujas 4x4 sistemu egzpertas atsirado
Seip tai zmogus skundziasi kad jam sukimo y gala pe mazai paduoda, o ne "uzvelia ant zvyro".
Normaliai veikianti opelio razdatke taip ir turi veikti - galiniai ratai pasijungia tik tada, jeigu priekiniai prasisuka. Teoriskai pas calibra y gala gali buti perduodama iki 100% sukimo, jeigu priekiniai ratai visai praranda sukibima. Praktiskai razdatke pritaikyta perduoti pastoviai iki 90 Nm sukimo y gala.
Konkreciai aprasytoje situacijoje - taip ir turi buti, priekiniai ant zvyro pagazavus prasisuka, pasijungia galas, padeda isjudinti masina, atgauna priekiniai sukibima ir jau tempia toliau. Dar - kiekis jegos perduodamas y gala lemia viskomova - kuo didesnis greicio skirtumas tarp asiu - tuo daugiau jegos mova perduoda.
Kas del audzi - ten sistema zinoma geresne(nes brangesne), bet irgi turi ribas. Zinoma jos 4x4 galimibes nepalyginamai geresnes nei opelio. Bet nezinodamas visu faktu, galetum ir neblevyzgot Mr suomis
Normaliai veikianti opelio razdatke taip ir turi veikti - galiniai ratai pasijungia tik tada, jeigu priekiniai prasisuka. Teoriskai pas calibra y gala gali buti perduodama iki 100% sukimo, jeigu priekiniai ratai visai praranda sukibima. Praktiskai razdatke pritaikyta perduoti pastoviai iki 90 Nm sukimo y gala.
Konkreciai aprasytoje situacijoje - taip ir turi buti, priekiniai ant zvyro pagazavus prasisuka, pasijungia galas, padeda isjudinti masina, atgauna priekiniai sukibima ir jau tempia toliau. Dar - kiekis jegos perduodamas y gala lemia viskomova - kuo didesnis greicio skirtumas tarp asiu - tuo daugiau jegos mova perduoda.
Kas del audzi - ten sistema zinoma geresne(nes brangesne), bet irgi turi ribas. Zinoma jos 4x4 galimibes nepalyginamai geresnes nei opelio. Bet nezinodamas visu faktu, galetum ir neblevyzgot Mr suomis
[size=100][b]Turbo[/b][/size][size=67]dyzelis[/size]
Everybody and Their Mother Has a Glock
Everybody and Their Mother Has a Glock
Nu Vytautas88 nesupratau as tavo pasisakymo biski... Calibra i gala perduoda pasak uzsienio "up to 100% power" nors realiai reiketu ziureti i viskomovos charakteristikas. Ape situ charakteristiku matavima kazkada jau rasiau...
Siaip yra paprastas testastas, kaip tikrinti 4x4 veikima net nejudant masinai is vietos, apie tai irgi esu jau rases...
p.s. viewtopic.php?t=6868
Siaip yra paprastas testastas, kaip tikrinti 4x4 veikima net nejudant masinai is vietos, apie tai irgi esu jau rases...
p.s. viewtopic.php?t=6868
Calibra 4x4 8v (Sold)
TANKYSTAS biski pralenke mane, beje nenoreciau labai taip jau pulti quattro sistemos girti... Yra ten ir minusu atitinkamu. Be to kiek esu skaites uzsienio saituose raso kad tokio tipo kaip calibr'oje 4x4 sistema yra brangesne uz qattro... (kalba eina apie panasaus amziaus sistemas, dabar qattro gerokai pakitusi, panaudota HALDEX sistema kiek zinau
)
Calibra 4x4 8v (Sold)
haldexas kiek zinau tai su traversiniais varikliais naudojasi, su isilgai montuojamais vis dar torsenai
Na torseno privalumas kad tai gryna mechanika, iskart reaguoja be uzdelsimo ir tt. Bet viskomovos irgi nurasyt negalima, Subarikai gi su viskozem irgi
tik kad pas juos centrinis difas yra normalus
O brangumas calibros sistemos tai manau slypi hidraulikoje, tikriausiai tuo buvo sumanyta istaisyti grynos "syncro" sistemos (VW) trukumus, kai pareini y posuki, jamt pradedi kaip su FWD, o cia staiga del greicio skirtumu viskoze ir syncro kicks in, ir ciuozi skersas 
[size=100][b]Turbo[/b][/size][size=67]dyzelis[/size]
Everybody and Their Mother Has a Glock
Everybody and Their Mother Has a Glock
-
Vytautas88
- Veteranas
- Pranešimai: 1332
- Užsiregistravo: 14 Rgs 2007, 12:19
- Vietovė: Panevėžys-Kaunas
Ar tik ne pats tamsta Geras Fruktas rašė, kad Calibros 4X4 sistema į galinę ašį tepaduoda 65Nm? Gali būti, kad maišau, tačiau duodu ranką nukirst, jog čia buvo tokia info patalpinta.dosmaster rašė:Nu Vytautas88 nesupratau as tavo pasisakymo biski... Calibra i gala perduoda pasak uzsienio "up to 100% power" nors realiai reiketu ziureti i viskomovos charakteristikas. Ape situ charakteristiku matavima kazkada jau rasiau...
Siaip yra paprastas testastas, kaip tikrinti 4x4 veikima net nejudant masinai is vietos, apie tai irgi esu jau rases...
p.s. viewtopic.php?t=6868
http://blog.lrytas.lt/vytautas88/ -- mano blogas
C20NE
C20NE
Negalima teigti kad perduodamas tiek arba tiek Nm... Teisingiausia butu ziureti i "Visko Movos" / "Visco Coupling" / "VC" charakteristikas. Jos priklauso nuo mineto apsuku skirtumo ir temperaturos.
Tas 90 Nm cia tikriausiai turima galvoje kad prie tam tikru salygu, panasiai kaip chemijoj... pvz "medziagos tankis prie normaliu salygu yra toks ir toks..."
Tas 90 Nm cia tikriausiai turima galvoje kad prie tam tikru salygu, panasiai kaip chemijoj... pvz "medziagos tankis prie normaliu salygu yra toks ir toks..."
Calibra 4x4 8v (Sold)
-
Vytautas88
- Veteranas
- Pranešimai: 1332
- Užsiregistravo: 14 Rgs 2007, 12:19
- Vietovė: Panevėžys-Kaunas