prasymas turintiems LEXMAUL c20xe

Variklis, važiuoklė ir t.t.
fregis
Pradedantysis
Pranešimai: 190
Užsiregistravo: 06 Rgs 2010, 01:00
Vietovė: Kaunas
Kontaktinė informacija:

Re: prasymas turintiems LEXMAUL c20xe

Standartinė fregis »

Offtopic
Tornado
Klubo Prezidentas
Pranešimai: 7172
Užsiregistravo: 18 Bir 2005, 22:20
Vietovė: Kaunas
Kontaktinė informacija:

Re: prasymas turintiems LEXMAUL c20xe

Standartinė Tornado »

Offtopic
Offtopic
nfsu_2.0
Veteranas
Pranešimai: 1149
Užsiregistravo: 14 Vas 2006, 09:03
Vietovė: KLP

Re: prasymas turintiems LEXMAUL c20xe

Standartinė nfsu_2.0 »

Viskas tvarkoj jau sugryzau :friends:
Tomasv20
Klubo Narys
Pranešimai: 716
Užsiregistravo: 14 Lap 2010, 16:34
Vietovė: Kaisiadorys

Re: prasymas turintiems LEXMAUL c20xe

Standartinė Tomasv20 »

gal atsirastu parduodanciu LEXMAUL kolektoriu? arba gal kas noretu pakeist i stock, aisq su mano priemoka? :)
arba gal kas parduoda bolida su tokiu koliku, tai gal tada galima butu pakeist? :)
upgiveup
Veteranas
Pranešimai: 1431
Užsiregistravo: 21 Lie 2009, 14:05
Vietovė: kaimo rajonas

Re: prasymas turintiems LEXMAUL c20xe

Standartinė upgiveup »

Offtopic

-- 2010 12 12, 22:45:12 --

Offtopic
adeunreal
Entuziastas
Pranešimai: 357
Užsiregistravo: 17 Sau 2009, 15:19
Vietovė: Alytus

Re:

Standartinė adeunreal »

nfsu_2.0 rašė:Nebezinau ka ir begalvot, ir ka daryt.Pagal ta engine analyzer programa, Panaudojus protu nesuvokiama plenumo dydi 30-50litru didesnis geriau :shock:, 20-22cm X 45mm isiurbimo vamzdzius ir 20-32cm plocio didesnis geriau :shock: ir ~33cm ilgio vamzdi nuo oro filtro iki plenumo (kokio dar bl oro filtro, koks jis turetu buti), gaunamas protu nesuvokiamas BOOSTAS 2-4atmosferu slegis plenume, tuo paciu ir i cilindrus ipuciama panasus slegis oro, Volumetric eficiency-VE 200-300% :shock: taip net turbose retai buna. Hi tuned atmosferikas VE turi 100-110%. Sitas briedas turetu veikti visiems ~2l 4cilindru varikliams, bet kuo ilgesnis voztuvu atidarymo laikas ir atstumas tuo galia zveriskesne 250-500ag torque 500nm prie ~3000rpm. Aisku nekiekvienas variklis tiek atlaiko, ka ir bekalbet apie suspaudimo laipsni ir kuro sistema. Glusas bet koks kuo storesnis tuo geriau.
Tai va, ar yra cia duju/skysciu dinamikos specialistu? Programos kurejai turbut is pirsto neislauze tokiu dalyku, nes stipriau pakeitus vamzdziu parametrus, visas geris pranyksta.
sorry kad prikeliu sena tema taciau darosi labai idomu ka galima ispausti is atmosferiko :D
bet siame poste nesuvokiu tokio dalyko, is kur gali plenume gautis tos 2-4 atmosferos? cia gal noreta pasakyti jog rezonuodamas oras gali pasiekti tokio slegio banga?

o siaip i tema tai daleiskim jeigu daryti kolika is 1 mm skardos? ar nebus per plona? ar oras tinkamai rezonuos tokioje aplinkoje? manau neveltui dedamos i kolikus storos sieneles, ir pasirinkta aliuminio lydiniai tam kad butu kuo mazesnis svoris? nes manau kad kokioje plastmaseje nesigaus tinkamas efektas :?

beje nfsu_2.0 kaip projektas baigesi? ar galbut dar kazkas vyksta?
nfsu_2.0 rašė:Paieskok zinoma ir dar voztuvu skersmuo labai gerai butu. O cia is kur ta info? Bet c20ne varikliukas turi potencijos :shock: tik yra pritiunintas vazinet gatvemis o ne max galiai.
gal butu galima siek tiek placiau? kaip matau su lexmauliu c20ne gaunasi 106 kw, 21 Kw prieaugis, sakyciau fucking nice! taciau nelabai randu info apie sukimo momenta :roll:
beje apie ta pritiuninima vazineti gatvemis, ka galima butu ispausti darant max galiai, aisku jeigu ne paslaptis :)
Atsakyti