cat rašė:ta proga ir xe isiurbimo veleneli ysimesk
Nemesk jokio xe velenėlio jei neturi reguliuojamų skriemulių prie jų kad fazes pareguliuoti nes xe kumšteliai yra jei neklystu per 1mm didesni t.y. 1mm pailgėja vožtuvo atsidarymo kelias variklis gauna daugiau oro ir aišku arklių bet sudėjus paprastai be reguliuojamų skriemulių prie aukštesnių sūkių tau muš per vožtuvus. Jei įdomu surasiu puslapį kur rašo apie šitą dalyką
kad visideda ir viskas zjbs,su stock zvaigzdem ankstinas(kiek pamenu) per danti,su reguliuojamom per puse dancio
Re: Tomo LET shadow calibra
Parašytas: 26 Vas 2012, 02:20
fregis
kaip prie aukstu sukiu mus per voztuva? jei xe nemusa, o jau let tai mus, nors stumuose voztuvu duobes turbut indentiskos.
Re: Tomo LET shadow calibra
Parašytas: 26 Vas 2012, 02:26
Justas
neidentiskos,o vienodos
tiek XE tiek LET voztuvo duobe 1.93mm
Re: Tomo LET shadow calibra
Parašytas: 26 Vas 2012, 10:55
KW>
akumas jau pasikrove, rytojus atejo o video (pvz. )su vienu ratu sukamu kaip nera taip nera
Re: Tomo LET shadow calibra
Parašytas: 26 Vas 2012, 13:47
Tomasv20
na stai, sis bei tas
Re: Tomo LET shadow calibra
Parašytas: 26 Vas 2012, 14:01
Dochturbo
http://www.max-boost.co.uk/max-boost/cy ... C20LET.htm" onclick="window.open(this.href);return false; va kam įdomu apie tuos velenėlių reguliavimus Čia yra aprašyti reguliavimai su stock velenėliais, su xe permetus per dantį ir su xe velenėliais pastačius ant mietkių Noriu pabrėžti Setting2 is meant for stock engines running high boost. Stock2 reguliavimas reiškia xe velenėlis permestas per dantį ir šiuos atveju variklis praranda apie 1bar kompresijos tdl tą 1bar turėtų kompensuoti turbina tdl jei turbina nepučia bent 1,5bar šitas modo neverta daryti Pataisykit jei ką ten ne taip supratau
-- 2012 02 26, 12:54:27 --
Re: Tomo LET shadow calibra
Parašytas: 26 Vas 2012, 16:38
Nave
Digitus rašė:gal ir vandens radijatorius dedam buferio skyles dydzio[/ot]
Nepyk, bet nusisneki. O IC sitas yra gerokai per didelis ne tik del to, kad bufery skyle maza, bet ir apskritai puciant standartini slegi is jo nuostoliu daugiau negu naudos (lyginant su mazesniu).
T.y. IC yra tikrai ne ta vieta, kur galioja DIDESNIS = GERESNIS.
Re: Tomo LET shadow calibra
Parašytas: 26 Vas 2012, 16:39
Justas
fronteros,per akis butu
Re: Tomo LET shadow calibra
Parašytas: 26 Vas 2012, 17:09
rs-tuning
tai kiek ji pucia jei tokio dydzio IC?
Re: Tomo LET shadow calibra
Parašytas: 26 Vas 2012, 17:52
kestukasss22
pagaliau,Tomai!!!!!! malonus garsas ausiai
Re: Tomo LET shadow calibra
Parašytas: 26 Vas 2012, 18:01
SpottAuto
Nave rašė:
Digitus rašė:gal ir vandens radijatorius dedam buferio skyles dydzio[/ot]
Nepyk, bet nusisneki. O IC sitas yra gerokai per didelis ne tik del to, kad bufery skyle maza, bet ir apskritai puciant standartini slegi is jo nuostoliu daugiau negu naudos (lyginant su mazesniu).
T.y. IC yra tikrai ne ta vieta, kur galioja DIDESNIS = GERESNIS.
Kia nusipirkau cali ir galvojau deti dideli IC (per visa prieki ), kol su protingais dedem nepakalbejau manau esama per pus perskrodus pats tas butu
Re: Tomo LET shadow calibra
Parašytas: 26 Vas 2012, 18:01
Ali_G
saunu ,kad netik bamperiai galvoje
Re: Tomo LET shadow calibra
Parašytas: 27 Vas 2012, 13:17
Tomasv20
turiu dar viena klausimeli. ar gerai ta turbo gauge pajungta? as nzn i kuria vakumine ji turi but pajungta...
Re: Tomo LET shadow calibra
Parašytas: 27 Vas 2012, 15:58
waidas
gerai,ant laisvo begio pucia 0 o tik vaziuojant turi rodyti kiek pucia
Re: Tomo LET shadow calibra
Parašytas: 04 Kov 2012, 11:44
Tomasv20
aciu
turiu dar viena klausimeli:
gal galit papasakot ka tas apibreztas daigtas daro? kodel ji galima reguliuot? ar jo reguliavimas ka nors keicia?
foto ne mano turbo
Re: Tomo LET shadow calibra
Parašytas: 04 Kov 2012, 12:06
Dochturbo
Šitas daigtas atidaro sklendę kad išmetamosios dujos eitu ne per turbiną o aplink ją, Westgeitas šitas daigtas vadinasi su juo gali reguliuoti turbinos slėgį pasuki į vieną pusę atidaro greičiau pasuki į kitą atidaro mažiau
Re: Tomo LET shadow calibra
Parašytas: 04 Kov 2012, 12:52
Tomasv20
aciu uz issamia informacija
Re: Tomo LET shadow calibra
Parašytas: 04 Kov 2012, 16:43
Dochturbo
Re: Tomo LET shadow calibra
Parašytas: 04 Kov 2012, 17:56
waidas
geriau nereguliuok tu jo,palik kaip buvo sureguliuota
Re: Tomo LET shadow calibra
Parašytas: 04 Kov 2012, 17:57
Tomasv20
as ta pati ir galvoju
Re: Tomo LET shadow calibra
Parašytas: 04 Kov 2012, 18:04
Nave
Tai kad jin 0,6bar pute (standartinis slegis). Jeigu nori daugiau ag drasiai gali iki 1bar atsisukt. Tik dezei dar greiciau paskutinioji vakariene ateis
Re: Tomo LET shadow calibra
Parašytas: 04 Kov 2012, 20:41
cat
kad ir ateis paskutinioji gales rinktis 2 varijantus
1.brangus t.y. f28
2.turbo saab deze manau pigesnis tik reiktu siek tiek pazaist,o kai ne 4x4 tai f28 6-beges ir nereik kaip ir.
Re: Tomo LET shadow calibra
Parašytas: 04 Kov 2012, 20:50
krax
o tai FWD tipo nereik 6-iu begiu?
Re: Tomo LET shadow calibra
Parašytas: 04 Kov 2012, 20:53
Tomasv20
jei subyres, tada ir galvosiu ka padaryt, kad laikytu
bet pirma reik isbandyt kelyje, o to gali tekt dar palaukt...
Re: Tomo LET shadow calibra
Parašytas: 04 Kov 2012, 23:58
cat
krax rašė:o tai FWD tipo nereik 6-iu begiu?
as apie ta reikejima kad 4x4 LET"ui f28 reikalinga ir net galvot ner ka ten,o fwd ir su 5 vazuoja berods (astra bertone turbo) na galma ir f28 det bet taupant bidzeta bet norint kad laikytu galma ir saabine det,dar ji gal ir kazkiek lengvesne butu