Puslapis 3 iš 5
Parašytas: 27 Lie 2009, 12:57
waidas
bet cia let'as.o ne V6

as pats asmeniskai ne nemates V6 su turba ar dwiem

Parašytas: 27 Lie 2009, 13:54
pilypas
waidas rašė:bet cia let'as.o ne V6

as pats asmeniskai ne nemates V6 su turba ar dwiem

Teks lekt i LT ir galesi paziuret

bus kaip cirke, bilietus pardavinesism savaite pries isvaziuojant cali is garazo, o tai bus mazdaug 2050 metais

, taip kad vyresnio amziaus zmones sveikai maitinkites, kad sulauktumet sventes
Parašytas: 27 Lie 2009, 17:58
WiliusG
Pgaliau atejo rimti zmogai, ir padare ta darba kuri as tingejau. Rasyt paklode apie tj, kokie cia vejai

Zmogus pats sake kad pirko mirusia Cali, turbut jis net neisivaizduoja, kad viena eveta turba nusipirkt kainuos kaip jo Cali

Parašytas: 04 Rgp 2009, 13:24
dinkelmanas
tik nesprokit is laimes
Parašytas: 04 Rgp 2009, 15:30
waidas
Nebeswaik wiliau,turba deweta ir lb pigiai gali rast ir net dykai,bet dwi wienodas,tai...ir dar jas restauruot reiks,nu krc,kaip ir sakiau,perki turbo cali i nesuki pautu

Parašytas: 04 Rgp 2009, 18:10
YELLOW
Tingiu kalbeti apie tai kas ir taip aisku, ir kolega Tornado labai teisingai parase mintis su kuriomis 100 proc. sutinku.
Taigi, kad smalsumo butu daugiau idesiu keleta V6 turbo pojektu linku, siaip smalsumui, nes vis vien jau off topicas
http://www.mv6.de/forum/viewtopic.php?f ... it=greenV6
http://www.clubcalibra.com/index.php?topic=4897.0
http://www.furious.pl/article/opelcalibra_v6/index.htm
Parašytas: 05 Rgp 2009, 00:13
calibra
na as tik su viena mintim is Tornado puses nesutinku - tai del ausinimo, kad trys cilindrai nera ausinami, nes neva variklis stovi skersai, todel trys yra atsukti i groteliu puse, o trys i salono.
Stumokliai/cilindrai nera ausinami oro srautu i variklio bloka. Todel jiems yra totaliai dzin del savo padeties - realiai jie galetu dirbti absoliuciai izoliuotoje dezeje, svarbu, kad radiatorius butu gerai ausinamas, nes butent per ji tekanciu skysciu (kai atidarytas termostatas) yra ausinamas motoras.
Prie progos surasiu foto sportui paruosto bolido, kur variklis stovi praktiskai pilnai izoliuotas nuo oro srauto, zinoma, ishskyrus variklio ausinimo radiatoriu, kuris padarytas taip, kad ji gerai perputinetu.
Turbos atvejais ausinimas dar nepakenktu ir turbai, bet jei ausinimo galimybes nera, tai dazniausiai tiesiog izoliuojama turbo karstoji dalis nuo variklio skyriaus ir tiek (kad maziau sildytu aplink save esancias detales).
O dinkelmanas dar savo atsiims, uz tai, kad izeidinejo pareigunus. Gal kas zinote jo masinos valstybini numeri?
Parašytas: 05 Rgp 2009, 01:01
BimBAm
calibra gal esi pareigunas pats

Parašytas: 05 Rgp 2009, 09:05
dinkelmanas
Parašytas: 05 Rgp 2009, 11:02
donatukass
audi ubage vairuoji?

tai cia i ja desi ta 2supuse turbo?

Parašytas: 05 Rgp 2009, 11:03
krax
Parašytas: 05 Rgp 2009, 11:22
dinkelmanas
is kur zinai,kad ten audi ubage?

tai ir tu mentas?

desiu tris,smagiau vaziuos.

Parašytas: 05 Rgp 2009, 11:46
donatukass
o kas yra mentas? varciau terminologijos zodyna, neradau tokio issireiskimo, kaip mentas

Parašytas: 05 Rgp 2009, 12:50
dinkelmanas
milicija

zodziu nevartyk jokiu zodynu,aisku tik tiek kad is rusu kalbos atejes zodis,kuri visi mielai naudoja.tai va tiek

o paziurek dar rvk 440

Parašytas: 05 Rgp 2009, 12:57
KW>
ir kas is tos mazdos?
Parašytas: 05 Rgp 2009, 12:58
Ar@@@s
isijung regitra ir pats paziuresi...
Parašytas: 05 Rgp 2009, 12:59
dinkelmanas
nieko,siaip visai smagi masinele buvo
Parašytas: 05 Rgp 2009, 13:03
indigo
tai dar parašyk kokios auto nr kur gatvėj matei

Parašytas: 05 Rgp 2009, 13:04
KW>
CGT 734

Parašytas: 05 Rgp 2009, 13:13
indigo
bent auto į temą

Parašytas: 05 Rgp 2009, 13:19
dinkelmanas
bek 918 paskutine matyta
Parašytas: 05 Rgp 2009, 13:21
indigo
Parašytas: 05 Rgp 2009, 13:36
dinkelmanas
pievos
Parašytas: 05 Rgp 2009, 13:39
Tusas
Parašytas: 05 Rgp 2009, 13:41
indigo
dinkelmanas rašė:pievos
vat būtent, kad pievos