Puslapis 3 iš 13
Parašytas: 28 Lie 2009, 17:09
SpottAuto
Reiks ziuret ko jis dega, gerai kad nors isvis uzsikure

bet galimas irgi varijantas, kad gal chipas negesina cheko
Posted after 31 minutes 22 seconds:
Nuskaitytos klaidos, meta:
55 Engine Control Unit (ECU) fault Renew Engine Control Unit (ECU)
94 Hall Effect Switch (HES) High voltage
Gal kas placiau ka zinot apie jas?

Parašytas: 28 Lie 2009, 17:20
Dochturbo
nu 55 klaida sakyčiau nieko gero nežada aišku nenoriu gasdinti gal rimtai kas nors dėl čipo gali būti. Man šiaip nuskaitant 4x4 klaidas irgi 55 klaidą metė tipo renew ECU tai pakeitus 4x4 kompą ta problema dingo. Gal tau čipą kas nors blogai įdėjo

Parašytas: 28 Lie 2009, 17:40
SpottAuto
Cipus pats dejau, o juos sumaisius TOP su BOT manau nieko gero nebutu ir masina tikrai nesikurtu

ar ne waidas buvo taip padares

is 4x4 elektros nieks neliesta, 4x4 klaidos ir nesiskaito pas mane, nebent jungti ant kompo

Parašytas: 28 Lie 2009, 18:30
Dochturbo
ne čia 4x4 daviau tik kaip pavyzdį kad dėl tos 55 klaidos turėjau keisti 4x4 kompą o pas tave tai čia su 4x4 nesusiję
Parašytas: 28 Lie 2009, 19:42
Nave
O kartais 'calibra' nebuvo rashes, kad kai turejo 8v turbo del chipo jam ir degdavo check engine? Beje jei gerai suprantu tai pas let'a degant check engine eina i avarini rezhima. Ar chia nuo klaidos priklauso kokia meta?
Parašytas: 28 Lie 2009, 19:57
Dochturbo
Avariniu rėžimu dirba jei liamda zondas nusibaigia paskui dar oro srauto matuoklė kai nusibaigia tai ją atjungus irgi pereina į avarinį rėžimą. Tuos tikrai žinau bet gali būti ir daugiau variantų
Parašytas: 28 Lie 2009, 22:10
waidas
sumaisius cipus apie uzkurima pamirsk,net senus atgal sudejus

taip,as jau taip prisibaikawes

bet slamdog zadejo sutwarkyt ta ecu,tik iki jo jy reik nugabent prisiruost

nemanau,kad del cipo zaibas degt turi,pas mane nedege

Parašytas: 28 Lie 2009, 22:36
SpottAuto
butu daugiau laiko pabandyciau atgal orginalius idet ir paziuret degtu ar ne, bet pries tai su orgialiais tos klaidos nebuvo, buvo pagave tada gal tik liamdos klaida kazkada vaziuojant, tai nupirkau ja nauja, nors gal ir ana dar butu funkcionavus

ryt ateina zvakes tai bus galima rimciau viska paziureti, dabar tik kad uzkurta ir vaziuoja.
Parašytas: 28 Lie 2009, 23:24
Tusas
po cipavimo zaibukas dega

Parašytas: 29 Lie 2009, 00:02
zakaz
smagu žiūrėti tokius projektukus

Parašytas: 29 Lie 2009, 12:21
calibra
Nave rašė:O kartais 'calibra' nebuvo rashes, kad kai turejo 8v turbo del chipo jam ir degdavo check engine? Beje jei gerai suprantu tai pas let'a degant check engine eina i avarini rezhima. Ar chia nuo klaidos priklauso kokia meta?
pas mane truputi kitaip buvo - ten checksum'as nesutapdavo (del chipavimo) ir jis rode klaida, bet i servisini rezima nepereidavo. Ne nuo visu klaidu pereina
Let'a labai lengva patikrinti ar servisiniame ar ne. Jei pucia ne daugiau 0.3 bar - servisinis rezimas. Jei pucia "pa polnoj programe" - joks ne servisinis.
Let'a galima paleisti priverstinai ant avarinio rezimo. Tiesiog reik atjungti matuokle ir is naujo uzvesti. Tas pats galioja, pvz, ir x20xev'ui.
Parašytas: 29 Lie 2009, 15:37
SpottAuto
pucia iki 1 baro

bet dar reikia sureguliuot manau westgeita, nes per ji nuleidzia dar slegio, nes prasidares. O seip jau biski pucia

Parašytas: 29 Lie 2009, 16:23
Tornado
kw 0.8 pute (bent kiek jis ten sake) ir jau smagu daros

Parašytas: 29 Lie 2009, 17:21
waidas
pas mane 0.9 pute,tai net labai smagu

Parašytas: 29 Lie 2009, 17:38
calibra
SpottAuto rašė:pucia iki 1 baro

bet dar reikia sureguliuot manau westgeita, nes per ji nuleidzia dar slegio, nes prasidares. O seip jau biski pucia

wastegate'as slegio nenuleidzia, bet prasidares irgi neturetu buti. Gal tu bov'a turejai galvoje?
As ta standartini (recirkuliacini) is viso buciau linkes ismesti. Tam reikes is turbos ji istraukti ir uzvirinti turboje skyle
p.s. pas mane pute 1.5bar overboost ir 1.15bar constant boost

Parašytas: 29 Lie 2009, 18:43
SpottAuto
recirkuliacinis uzglusintas, bovas ir normaliai, susireguliavo tai nei kas gesta nei ka, pradzioj buvo kad ant laisvo uzgesdavo dar bet prisukus, viskas normaliai, (montonni kuri visi peike

) pas amne labai girdis kad weistgeitas praleidineja nes eina tiesiai zemen o ne pro duslintuva

turetu pusti apie 1.4 man atrodo. Jei finansai leis ir eis normaliai nuorint vairo stiprintuva cali manau bus galima isvysti jonavoj, tik nepilnai surinkta

Parašytas: 29 Lie 2009, 18:54
KW>
Parašytas: 29 Lie 2009, 19:04
J-o-n-c-e
Ei gal nors vienas praves mane su turbavyku, o tai is KW tai as jau nesitikiu praktiskai

Parašytas: 29 Lie 2009, 19:13
Tornado
reik tiketis vaziuos ta turbo, o tai kazkaip visi tik daro taiso o nevazineja

Parašytas: 29 Lie 2009, 19:24
SpottAuto
vaziuos, vaziuos

bet dar noriu iki visos laimes nauju viduriu, veleneliu, koliko su kita turbo ir didelio ic
O del jonavos ka jus galejot zinoti, jei zvakes tik siandien gavau, o vakar pirma karta po visu nesamoniu uzkuriau

Parašytas: 29 Lie 2009, 19:32
KW>
ZINOJOM
Posted after 1 minute 37 seconds:
J-o-n-c-e rašė:Ei gal nors vienas praves mane su turbavyku, o tai is KW tai as jau nesitikiu praktiskai

db (kad jas kur tas rupuzes

) as jau ir pats nebesitikiu nieko gero

Parašytas: 29 Lie 2009, 19:53
Nave
Tornado rašė:kw 0.8 pute (bent kiek jis ten sake) ir jau smagu daros

Pas mane irgi viena diena (ishtrynus klaidas) 0.8 pute, nu tai nezhinau, nieko ipatingo

Paskui vel i avarini rezhima..........

Parašytas: 29 Lie 2009, 20:16
KW>
Parašytas: 30 Lie 2009, 01:18
Tornado
spottauto nereikia lia lia

planas visiems buvo aiskus

Parašytas: 30 Lie 2009, 16:21
SpottAuto
nu ka galiu pasakyti nei 0.8 nei 0.9 neveza

siandien buvo uzpute jau iki 1.35 kazkur tada jau biski linksmiau

noretusi dar daugiau, bet sito reiks laukti dar ilgai kol bus galima

ir reikia uzsiimti ir 4x4 paleisti, ir manau sankaba ilgai gali nelaikyti
