Puslapis 3 iš 3
Parašytas: 31 Sau 2008, 00:37
Tornado
kas ten buwo rasyta skaityta ir nereikia cia man pist proto
kad evropos geriau surinktos ir paruostos as nesigincyju
bet jei ziuret is kitos puses auto pirkimas 100k km..
gi giliai man tas pats kas poto bus supus sulus ar dar kas, bet bet kuri is ju laikys 100k tai kam moket daugiau???? del antikorozinio???

o kad motoras laikys vienodai tai manau nera ko cia..
o kokybe.. nu cia ar cia biski daugiau tos plastmases, kreiviau ar tiesiau surinkta apie nekalbu

Parašytas: 31 Sau 2008, 00:44
Fruktas
jei pirksi auto tik todel kad nauja, nevarotu joje mazai, kokybe praste bet bile nauja tai jau atsiprasau, marozas tu tada, kazkada tu ant manes taip sakei del xenon

4300k dedi ir fsio, jei kitos spalvos tai jau marozas nes pasirodyt nori, tai cia tas pats, vadinasi tu pirksi ja todel kad pasirodytum, nesvarbu kaip vaziuosi, jei pirksi senesne su daugiau navarotu ir + komfortas bei kokybe tai manau busi mastantis zmogus. taigi nereik cia lia lia. jei europoj 350z pilnos komplektacjos 180000lt o amerikoj tik 60000lt tai manau yra aisku kas ir kaip
Parašytas: 31 Sau 2008, 00:50
Tornado
o tai tipo amerikoj tik plikos pasikomplektuot jau nebegali... hmm kazkaip tu cia idomiai pasakoji
Parašytas: 31 Sau 2008, 00:52
Rocco_
amerikoj kaip tik pilnesne komplektacija buna.beweik kiekvienam modeli kozinis salionas,klimatronikas,elektra,ir dar dauk visokiu pautu,europoj skurdesne komplektacija
Parašytas: 31 Sau 2008, 00:55
Tornado
eilini kart apalistem is tuscio i keura, bile tik linksma

Parašytas: 31 Sau 2008, 00:56
Fruktas
gerai tarkim amerikoj plika 60k o europoj 150k, kodel tiek pigesne ? paskaiciuok kiek reikia sutaupyt kokybes ir viso kito atzvilgiu, faktas kad pigesnis variantas bus sudo vertas palyginus su brangesniu. gi susidure pasako kad stabdyt beweik nestabdo, tai atsiliepia tas taupymas, gerai baigiam cia ta ot. nori placiau padiskutuot tai nauja tema tada
Parašytas: 31 Sau 2008, 00:58
Rocco_
e fruktai ji jav tkr nera plika irangos atzvilgiu,kur kas gausesne negu javropoj
Parašytas: 31 Sau 2008, 01:00
Fruktas
as kaip pvz daviau tik. ten komplektacija kaip ir cia gali rinktis, na zodziu
Parašytas: 31 Sau 2008, 01:01
Rocco_
zodziu kalbam apie rotorinius variklisu o ne jav rinkos kainu palyginimus su europos
Parašytas: 31 Sau 2008, 01:03
Fruktas
tai kad cia isrutuliojo kazkas kad kam pirkt deveta sena uz labai panasia kaina negu nauja is jav uz + kelis k
Parašytas: 31 Sau 2008, 09:41
nfsu_2.0
Fruktas baik puliuot susiradai Z350 kabrio ir rx8 skirta anglijai, taigi ten bet kokia masina brangesne nei zemyninej europoj, o europoj mokesciai achujieni ka nezinojai? is to ir susidaro kaina. USA benzas pigesnis dvigubai, tai ka jo kokybe bvigubai prastesne??? Taip auto kokybe kazkiek skiriasi, usa ir europos dar visokios smulkmenos skiriasi, bet nepradekim girti 15m senumo masina uz nuliovos kaina, OK?, Motoras gal ir pakeistas, gal tik viduriai pakeisti kas ten zino ir jau eina i pabaiga su tokiu uzbombinimu. Atskiros dalys gali kainuot brangiai as zinau, bet senoj masinoj tai nebeskaiciuojama. Nuliovoj rx7 irgi buvo dvi turbos su intercooleriu, uz ta pacia kaina ir ka?
Tureciau babkiu per akis net neziureciau i 5m senumo masinas, jau nekalbu apie 15.
Parašytas: 31 Sau 2008, 10:32
nfsu_2.0
kad nebekiltu diskusijos apie kainas, mokescius ir kokybe paziurekit cia ir bus aiskiau.
http://carscoop.blogspot.com/2007/11/ho ... -your.html
Parašytas: 31 Sau 2008, 10:49
YELLOW
Siaip girdejau kad su tais varikliais dar reikia moketi vaziuoti jei nori kad ilgiau tarnautu: pvz.: negalima vaziuojant stabdyti su pavara

Parašytas: 31 Sau 2008, 13:32
nfsu_2.0
nepatvarus tie varikliai ir brangus, bet idomus

. Beje rx7 vienoj degimo/issipletimo kameroj yra 654ccm, kadangi per viena pilna apsisukima praeina du rotoriaus krastai pro zvakes, tai per viena abarota jau 1308 ccm, o kameru yra dvi tai viso 2,616 ccm ne toks jau ir didelis stebuklas 260 ag, is 2,6 L variklio su dviem turbinom sakyciau
Nezinau kodel ten nededa tefloniniu sandarikliu, bet cia jau ju problemos, gal jie geriau zino.
Parašytas: 31 Sau 2008, 13:36
nfsu_2.0
bet maloniausia draudimas kai pasakai 1,3 L variklis, nors ekvivalentas 2,6 L bet kas apie tai supranta

Parašytas: 14 Vas 2008, 14:16
Tornado
Parašytas: 14 Vas 2008, 15:19
nfsu_2.0
visiska teisybe, isskyrus tai, kad mazdaug per 2/3 filmuko biski nusikliedejo diktorius. Jis sake kad per viena abarota praeina trys rotoriaus krastai, bet istikruju tik du kas netgi aiskiai matosi isiziurejus, kad asis/alkuninis velenas juda greiciau uz rotoriu