Puslapis 3 iš 7
Parašytas: 24 Sau 2008, 16:50
WiliusG
Ir nemanau, kad pirkau pigiai.

91 metu sumokejau 3500 lt...
Parašytas: 24 Sau 2008, 17:32
calibra
gal pradekime nuo to, kad uz 3500Lt yra pakankamai nerealu nusipirkti vien tvarkinga automobili, nekalbant jau apie calibra (nesvarbu kokiu metu).
Parašytas: 24 Sau 2008, 17:39
WiliusG
nu ok del tos akinos. Svarbu padekit

. Sivakara padarysiu viska ka bad_brains sake. Bet kas per hujnia su tuom duju perjungeju? pas visus taip?
Parašytas: 24 Sau 2008, 17:49
bad_brains
atjunk ji isvis kai bandysi gedima nustatinet
Parašytas: 24 Sau 2008, 21:37
Vytautas88
Barton rašė:Vytautas88 as esu 100% isitikines kad ten centrinio valdymo blokas

Na, galbūt kažką ir maišau, pas mane kadangi jo nėra, tik fiškė plati mėtosi

Parašytas: 24 Sau 2008, 22:06
WiliusG
tenta dezute nesiardo Vytautai

Storas laidas, raudonas su melyna juostele, ateina i salia esancia fiske, bet nueina kazkur po kapotu. O i ta dezute jis neina

Parašytas: 24 Sau 2008, 22:16
Vytautas88
Tuomet pas tave gali būt ir po kapotu ji.
Parašytas: 24 Sau 2008, 23:34
Ricco
1.Sveikinu nusipirkus
2.Pavargsi,bet prie tvarkos privesi
3. Mintinai zinosi,kas,kur,ir kodel
4.Man prie 15 salcio starteris sukdavo kaip lavonas.Isaiskejo,kad apdeges varztas,kur storas laidas ateina.Pasukus,buvo labai karstas.Gali buti priezastis akumo kleimai,minuso varztas,starterio ivores,starterio sepeciai
5.Daryk viska nuosekliai : starteris-kibirkstis-dujos-benzas
Parašytas: 24 Sau 2008, 23:52
Ricco
Ir dar .Benzino siurblys pas mane ijungus degima nedirba.Duju jungiklis kvailioja-galkur laidas nekontaktuoja?I korpusa kur jungiasi.Jeigu uzvedinejant smarkiai krinta itampa-perjungejas irgi gali kvailioti.Kai jungia tai benza,tai dujas-variklis uzsisiurbia ir nesiveda.Tada gaza idugna ir pjauti starteriu ne maziau 30 sekundziu
Parašytas: 25 Sau 2008, 01:37
MAZYLIS
o ar negali but, kad nesudirba elektromagnetinis voztuvas, kur ant reduktoriaus ir prie baliono yra...tokiu atveju, dujos nebuna atjungiamos. Man buvo sugedes tas, kur ant reduktoriaus, tai is duju jungiant i benza kokias 3 sekundes burbuliuodavo
Parašytas: 25 Sau 2008, 17:47
WiliusG
Ricco rašė:Ir dar .Benzino siurblys pas mane ijungus degima nedirba.Duju jungiklis kvailioja-galkur laidas nekontaktuoja?I korpusa kur jungiasi.Jeigu uzvedinejant smarkiai krinta itampa-perjungejas irgi gali kvailioti.Kai jungia tai benza,tai dujas-variklis uzsisiurbia ir nesiveda.Tada gaza idugna ir pjauti starteriu ne maziau 30 sekundziu
pabandysiu kadanors. Nes db su naujeis akumais pasukt starteri gali kokias 15 sekunziu ir taip vos vos verciant alkunini o tada pizda, nebepervercia

Parašytas: 25 Sau 2008, 22:01
Ricco
Jeigu akumas tikrai tvarkoj,laidai ir kleimai priverzti ir nekaista-isvada viena-starteri isimti ir pas meistra.Arba deti is lauzyno.O krokodilais uzvesti man niekada nesigavo.Geriausia permesti akuma is tvarkingos masinos.
Parašytas: 25 Sau 2008, 23:17
WiliusG
Banant krokodilais uzvest pasukus rakteli dingsta visa gyvybe, net lemputes spydike uzgesta.
Parašytas: 26 Sau 2008, 01:59
Fruktas
siuolaikiniai krokodilai nebent motociklam kurt, vaikiski jie, zymiai per mazai sroves praleidzia negu reikia, pabandyk daug storesnius pajungt arba keleta jung, del bendzino siurbliuko, berods calibrose jis pradeda dirbti pradejus sukti starteriu o neyjungus degima, o del to kad vos suka speju starteriu chana, ne vienam panasios bedos buwo ir jy pakeitus issipresdawo
Parašytas: 26 Sau 2008, 02:12
bad_brains
arba mases variklis geros neturi...
edit: sorry, my fault, praleidau kazkaip

Parašytas: 26 Sau 2008, 02:17
Fruktas
tai cia berods iskart buwo liepta patikrint laida kur eina nuo kebulo prie variklio, prie dezes tiksliau
Parašytas: 26 Sau 2008, 02:50
ramus
Del vedimo su krokodilais, tai juos prijungus reiktu luktelt, o ne is karto bandyti kurti.
Parašytas: 26 Sau 2008, 11:38
WiliusG
Mases visos pereitos su indikatoriumi. Viskas rodos tvarkoi. Sto li pas mane viena dujos calibroi?

Nieks negali pasakyt kaip jum su tuo perjungeju, padetim - I O II?

Parašytas: 26 Sau 2008, 12:36
ramus
Gal variklis kala (indeklai prasukti) ir starteris nepajegia praversti, juk tokiais atvejais pasitaiko, kad uztempus dar uzsiveda, o starteriu uzvesti jau nepavyksta. Taigi: reiktu patikrinti starteri ir jei su juo viskas gerai, tai ko gero nepajegia praversti variklio del mechaniniu priezasciu.

Juk su akumuliatorium atrodo buvo rasyta kad viskas gerai. Tiesa tarp akumuliatoriaus ir starterio dar yra uzvedimo spynele, gal jos kontaktai apsvile.

Parašytas: 26 Sau 2008, 13:08
WiliusG
Varikliui matavom kompresija, kaip naujas

Visos bedos lygtais baiges

Kaltas buvo perjungejas duju su I O II padetim

Kadangi elektro magnetinis impulsas buvo pajungtas nuo pagrindinio zvaklaidzio, o del starterio kaltes variklis buvo sunkiai sukamas taigi visada vesdavosi benzinu

Kadangi benzinu nedirba, todel ir neuzsivesdavo ir nusipjaudavo akumai

Dabar viskas gerai tiesiog reikes persirinkt starteri ir isiaiskint kas kaltas, kad nedirba benzinu

Parašytas: 26 Sau 2008, 13:16
vvaidukss
pagalaiu baiges tavo vargai ...pazdravlaiju tavarišč
Parašytas: 26 Sau 2008, 13:31
WiliusG
spasiba

Dabar tik varysiu cali ant duobes, isimsiu starteri ir zesim kas ten jam

Problemos issprendimas kainavo 20 lt

Isvis butu kainave 2.50 (alaus bonke

) Bet kadangi taip apsidziaugiau nepagajlejau 20 lt

Parašytas: 26 Sau 2008, 13:46
ramus
To WiliusG: kompresija su prasuktais indeklais nedaug ka turi bendro, o jei jau prasuktu indeklus tai dazniausiai krenta tepalo spaudimas. Na bet sveikinam issprendus problemas.

Parašytas: 26 Sau 2008, 13:49
WiliusG
Dekui ramus, zinosiu db

Parašytas: 26 Sau 2008, 14:16
bad_brains
na, mases matavimas su indikatorium, tai nelabai vykes metodas. patikrink laida, kurio vienas galas prisuktas prie greiciu dezes dangtelio, kitas prie lanzerono.