Parašytas: 22 Gru 2007, 02:15
atsakyk y klausima, slegis turi reiksme veikia 4x4 ar ne ? kokiu tada budu atjungiamas galas isemus saugikly nr 19 ?
Calibra Klubo Forumas
http://forum.calibra-club.lt/
Del kainos savo komentaruose nesakiau fraziu "gal" arba "mano manymu", todel fantazavimo del viskozinio tepalo gaminimo irangos nebuvo. Pats tepalas stebuklu kainuoti neturetu.dosmaster rašė:Waw, kaip cia tokia tema pramiegojau
Taip "Tas tepalas" tikrai yra "specialus gelis", tik kazin ar tikrai jau jis ten toks tebuklingas ir brangus kaip Slamdog sake, cia gal tik pafantazavo zmogus biskiNors butu idomu isgirsti realius skaicius
Re: "kaip padaryt ne 100% blokavima" :
Tai kad orginalioj calibroj taip ir yra padaryta, uz tai atsako visko mova !!!
P.S. visko movos "jega" galima ismatuoti !!! reikia ja istatyti i letaeiges tekinimo stakles, o ant kito galo uzdeti verzliarakti matuojanty sukimo momenta (Nm)...
Turint tokia testavimo galimybe galima butu pamegint paeksperimentuoti su skirtingomis medziagomis ir istirti kiek Nm duoda skirtingos medziagos....
Galbut ir taip. Problema yra ja pagaminti. O musu problema yra gauti teisingos strukturos, pagamintos sitai movai.Tornado rašė:kazkokia fygnia gaunasi
beje zinant kokia medziaga ja pasvert tiek kiek reikai neproblema!!!
Cali 4x4 del jokio hidraulikos slegio viskozinio tepalo savybes nesikeis.dosmaster rašė:Taip tornado, tik reikia zinoti kas per medziaga
Fruktas: Ten slegis nieko detas, del jo gal nebent GELIO savybes gali pakisti...
Visa jega perduodama per viskomova del GELIO savybiu. Visas sis reiskinys vadinamas HIDROVILKA - fizika
Nu Fruktai, 23 zinuteGeras.Fruktas rašė:dosmaster va apie ka ir kalbu, bet paaiskinkit man ka sudaro hidraulikos slegis ? kiek as zinau tai sukelus slegy susispaudzia ir perduodamas sukimas y gala, nera slegio mova laisvai sukasi ? teisingai mastau ?
Taip, butent situo budu ir atjungiamas.Geras.Fruktas rašė:atsakyk y klausima, slegis turi reiksme veikia 4x4 ar ne ? kokiu tada budu atjungiamas galas isemus saugikly nr 19 ?
tai pasakyk kas pasidaro razdatkej kai isimi siuta saugikly, tiesiai niekas nepasakot tai aplink reik eit. isimi saugikly ir y razdatke nepaduodamas slegis, taip ?Slamdog rašė:Taip, butent situo budu ir atjungiamas.Geras.Fruktas rašė:atsakyk y klausima, slegis turi reiksme veikia 4x4 ar ne ? kokiu tada budu atjungiamas galas isemus saugikly nr 19 ?
Taip.Geras.Fruktas rašė:tai pasakyk kas pasidaro razdatkej kai isimi siuta saugikly, tiesiai niekas nepasakot tai aplink reik eit. isimi saugikly ir y razdatke nepaduodamas slegis, taip ?
a) taip. b) taip.calibra rašė:fruktai : stop doublequotein!
Kaip as suprantu...
1. razdatke susideda is dvieju pagr. daliu
a) viskomova
b) hidrauline sankabele (VTS?)
a) Viskomova veikia savaime - nuo skirtingo ratu sukimosi silikonine alyva joje shyla ir tokiu budu "suklijuoja" diskelius. Kuo didesnis sukimosi skirtumas tarp ashiu, tuo labiau ishyla viskomovoje esanti alyva ir tuo daugiau jegos perduoda i gala. T.y. nei slegis, nei elektronika nereguliuoja perduodamos i gala jegos, tai vyksta savaime shylant silikoninei ir is to atsirandant trinciai tarp viskomovos diskeliu.
b) Hidraulines sankabos paskirtis - prijungti arba atjungti viskomova prie kardano. Tam naudojamas vairo stiprintuvo siurblys, solenoidas ir hidroakumuliatorius. Prie 55bar slegio hidrauline sankaba sukabina viskomova su kardanu.
Todel, esant varikliui uzgesintam, viskomova nuo kardano teoriskai turetu buti atjungta. Taip pat, ilgiau pastovejus, kelias sekundes po uzvedimo (kol susidarys sistemoje slegis), viskomova irgi buna neprijungta prie kardano.
19 saugikli istraukus, taip pat, 4x4 kompui pamacius viena is klaidu (del kurios atjungiamas 4x4), yra atjungiamas slegis i hidrauline sankaba ir tokiu budu viskomova nebuna sujungta su kardanu.
Cia kaip as suprantu visa koncepcija. Galbut, kazkokie gali skirtis, bet principas, manau turetu buti butent toks, kaip aprasiau.
Kodel pas frukta veike be hidraulikos? Atsakymas - nes viskomova buvo sujungta su kardanu (kazkokiu budu) mechaniskai. Cia toks mano spejimas ;-)
p.s. aciu dosmaster, kad teikesi su manim ilgai ir nuobodziai diskutuoti apie 4x4 sistema, po kurios pavyko rasti atsakymus i kai kuriuos klausimus.
TAIP, esi teisus. Solenoidas slegi atidaro ijungus degima... to suslegto skyscio (Vairo stipr skystis) uztenka suspausti/atpalaiduoti VTS apie keliolika kartu.... Tokio testo budu nustatomas hidro akumo darbingumas !!!Slamdog rašė: a) taip. b) taip.
>Todel, esant varikliui uzgesintam, viskomova nuo kardano teoriskai >turetu buti atjungta. Taip pat, ilgiau pastovejus, kelias sekundes po >uzvedimo (kol susidarys sistemoje slegis), viskomova irgi buna >neprijungta prie kardano.
Negarantuoju, bet kazkokiu budu 4x4 ijungiamas jau ijungus degima, nebutinai uzvedus. Na bet diskusija ne apie tai.
>Kodel pas frukta veike be hidraulikos? Atsakymas - nes viskomova buvo >sujungta su kardanu (kazkokiu budu) mechaniskai. Cia toks mano >spejimas ;-)
Labai abejoju, ar verta taip sudetingai daryti, jeigu uztenka tik suspausti tuos diskus.
1. jeigu teigi kad GELIO gaminimo yranga labai brangi - tai prasau pateikti faktus, kas ten probelematisko, sudetingo, brangaus. Tada ir spresim brangu ar ne....Slamdog rašė: Del kainos savo komentaruose nesakiau fraziu "gal" arba "mano manymu", todel fantazavimo del viskozinio tepalo gaminimo irangos nebuvo. Pats tepalas stebuklu kainuoti neturetu.
Del pamatavimo, vel rasinejat nesamones, tu pamirsti pagrindini visco movos veikimo principa ir funkcijas. Prie skirtingos temperaturos movos darbo charekteristikos keisis. Yra specialus stendai tokiems dalykams, beje, jie matuoja temperatura, nes pagr. visco movos funkcija ne perduoti sukimo momenta, o pasalinti sukimosi tarp asiu skirtumus, tad matuoti reikia ir tai. Nesakau, kazka daryti reikia, bet tokie eksperimentai labai brangiai atsieis...
Nebeturiu kantrybes tau rasyt ta pati per ta patiGeras.Fruktas rašė:ka jsu cia kalbat ?
Atvirai tariant, tingiu cia gincytis ir dar kazka irodinet. Pateikiau jums daug nemokamos ir teisingos informacijos, kas mokes - pasinaudosdosmaster rašė:1. jeigu teigi kad GELIO gaminimo yranga labai brangi - tai prasau pateikti faktus, kas ten probelematisko, sudetingo, brangaus. Tada ir spresim brangu ar ne....Slamdog rašė: Del kainos savo komentaruose nesakiau fraziu "gal" arba "mano manymu", todel fantazavimo del viskozinio tepalo gaminimo irangos nebuvo. Pats tepalas stebuklu kainuoti neturetu.
Del pamatavimo, vel rasinejat nesamones, tu pamirsti pagrindini visco movos veikimo principa ir funkcijas. Prie skirtingos temperaturos movos darbo charekteristikos keisis. Yra specialus stendai tokiems dalykams, beje, jie matuoja temperatura, nes pagr. visco movos funkcija ne perduoti sukimo momenta, o pasalinti sukimosi tarp asiu skirtumus, tad matuoti reikia ir tai. Nesakau, kazka daryti reikia, bet tokie eksperimentai labai brangiai atsieis...
2. Taip, apie tuos testavimus yra tikrai interyje rasyta, ne mano cia ismislas... Tas stendas susideda is tekinimo stakliu su reguliojamomis apsukomis, Verzliarakcio, ar kito daigto su sukimo momento matavimo (Nm) galimybe. Ir Dar termometras praverstu.... nors kaip pagrindinis parametras yra (delta)RPM viskomovos galuose...
beje taip testuojamos ne tik iskirtinai calibru viskomovos. Taip daroma ir su visom kitom viskomovom, pvz SUBARU, (tik ne AUDI, nes ten TORSEN stovi vietoje VISKOMOVOS)
GOOGLE -> TORSEN !!!Geras.Fruktas rašė:calibra, pazek internete isardytas orginalias razdatkes, vuiskas tas patsdabar kai isardysiu butinai daugiau pafotografuosiu, bet sakau esme yra kad kazkokiu budu perdaryta visco mova. gal kas zinot koks principas audinese 4x4, kaip kompensuojasi skirtumas tarp asiu ? as turiu dvi audiniu qutro dezes, viena ardysiu ir bandysiu ka pritaikyt, bet kol neisardes gal kas info duotr galit, koks ten principas
Nesiklausai tu, 32 zinute...Geras.Fruktas rašė:cali visco mova but puiku jei ne tas sumastytas atjungimas, rekia sumastyt kaip padaryt kad veiktu be hidraulikos slegio ir problema bus isspresta, ka ir bandau pasakyti tik jus neklausot, ten nera hidro sankabeles ar ar kaip ten vadinat, viskas vyksta visco movoje